als je wil kletsen sms me maar he!! ben veel in ziekenhuis en kan niet elke minuut bij Maikel zijn omdat hij ook zijn rust nodig heeft~!! Dus niet twijfelen dat je me stoort smsen!! als ik bij miakel ben is telefoon uit maar zodra ik afdeling verlaat staat hij weer aan!
Zo, dus zo voelt een voorwee waarschijnlijk,.... Of indalen misschien. Hebben jullie indalingspijn gehad? Is dat te vergelijken met weepijn?
Ja toen was mijn haar geknipt, en dat is nu ook weer hoog nodig, mijn kappersafspraak stond op 26 april, maar ja daar was iets tussengekomen hahaha Gelukkig is mijn kapper mijn zusje, dus die komt binnenkort mijn haar doen.
Ja erg he die datum, waren gedroogde kruiden om mee te koken, is verder niets aan te rotten omdat het gedroogd is, maar zal wel niet meer werken... Manlief kookt graag, maar koopt dat steeds nieuwe bakjes kruiden, we hadden echt een heeeeeeeeeeele stapel dezelfde...Van de ca 25 bakjes waren er nog 3 van dit jaar.... Ow nu heb ik zin in de mac, niet in een shake ben ik niet zo gek op, maar wel lekker patatje of burgertje.... Heb nog geen enkele keer iets laten halen (wel paar x geprobeerd..... ff kijken of ie zo gek is (hij heeft 'clubavond' in de garage... ff smsje sturen, wie weet...) Wordt vervolgd!!!
Supermom wat leuk dat je het geslacht weet! En fijn dat alles goed was. FireRose: balen joh. Waar blijft het nu op steken: verweken of ontsluiting? Mag je morgen naar huis? Mac: ik zou ook wel een milkshake lusten. Misschien aan de verpleging vragen haha! Nu ga ik proberen te slapen, ben benieuwd of dat lukt maar elk uurtje is er eentje
Was ik weer... Nee, nog geen baby ... in heb vandaag 3 tabletjes (vaginaal) toegediend gekregen. Het veroorzaakt wel harde buiken die soms zelfs wat pijnlijk zijn, maar toen er voor het laatst gevoeld is (17.15) had ik nog steeds slechts 1 cm ontsluiting ... Er is overleg geweest over of ik naar huis mag vannacht en morgennacht, maar de 'oppergyn' wil toch graag dat ik iig vannacht nog even blijf, en als het CTG morgenochtend dan goed is, mag ik naar huis. Donderdagochtend kom ik dan terug en gaat het traject (3x daags strippen en tabletjes) weer vrolijk verder.... Zoals ik al eerder meldde ben ik het best wel zat hier en blijf ik er niet altijd even vrolijk onder ... toen ik door het ziekenhuis aan het slenteren was kwam er weer even iets relativerends voorbij, ik kwam een moeder met haar kindje (in een kinderwagen) tegen. Het meisje was vrij klein en kaal, het leek net een baby van een maand of 10 oud. Moeder begon tegen me te kletsen en dat vond ik wel gezellig . Bleek dat het meisje 3 jaar was en leukemie heeft. Ze waren al een jaar aan het behandelen en hadden nog een jaar voor de boeg.... Wat voelde ik me toen een zeur met mijn gemiep over de inleiding zeg! Ik heb enorme bewondering voor de kracht die zowel het meisje als haar moeder uitstraalde.
owww durf het bijna niet op te schrijven... maar zit hier om 23 uur met een bicmac menu op de bank.... als ik vannacht last krijg is het echt eigen schuld dikke bult... pssstt niet doorvertellen hoor
dan ga je alles weer een beetje in perspectief zien he... ik vind het zoooooooooooo onrechtvaardig als kindjes ernstig ziek worden.. zal voor je duimen dat het vannacht toch goed op gang komt!!
Ik heb mijn eerst blog geschreven, jullie kunnen hem lezen. Maar het gaat over de geboorte van Lucas. Dus voor de mensen die dit nu even niet willen lezen voor hun bevalling. Niet naar mijn blog gaan. Ons verhaal over de zwangerschap en bevalling van Lucas. | Babyboom Zo en nu ga ik mijn kleine man eten geven en dan hopelijk een paar uurtjes slapen. Ben benieuwd hoeveel er vannacht gaan bevallen.
Oooohhh Lekkerrrr *kwijl *!!! Hoe vreemd dit... Ik ben: 1. Vegetarisch 2. helemaal geen mac donalds-fan En toch klinkt het lekker Als ik naar huis had gemogen waren we ff bij de snackbar gestopt denk ik .... Ach, nu mag het nog, toch? Als we bevallen zijn is onze smoes weg
Ik vind het zelf ook nog echt een indrukwekkend verhaal, als ik het zo opschrijf lijkt het net een droom, net of we het niet echt hebben meegemaakt. Vind het wel fijn om er over te schrijven, voor mij is dat ook een soort verwerking.
.. zo had al een schoppende beeb, nu met die vette hap erbij helemaal! Zal wel krap zijn daarbinnen OEF Ga lekker m'n bedje in.... tot morgen! Succes meiden in het ziekenhuis, en de 'rommelaars' thuis
Sandra, het is logisch dat het nog zwaar voor je is om erop uit te gaan. Fijn dat je er toch van hebt kunnen genieten. Senna, ik weet niet of ik kan zien hoeveel mensen er op mijn hyvespagina hebben gekeken de afgelopen tijd. Ik zie alleen het totaal. Hester, tjonge wat een pech zeg! Gelukkig ben je toch goed aangekomen. Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt vannacht, heel veel succes voor morgen! Judith, hmm dat is dan weer niet wat we willen horen hè? Ik ben ingeleid bij Naomi dus geen idee wanneer ik anders bevallen zou zijn. Ik was toen 39 weken en 3 dagen zwanger, niet heel vroeg dus. Kibbeling, oeh dat klinkt niet als een fijn middagje winkelen! Ik hoop dat je je nu wat beter voelt! Ik duim voor jou dat uk nog even blijft zitten. Ik zit bij verloskundigenpraktijk 'Een goed begin'. Ik ben vaak op controle geweest in Zevenkamp (Imkerstraat) en Nesselande (Tooropsingel) omdat in Nieuwerkerk het spreekuur alleen op maandag en dinsdag is en ik dan werk. Nu ik verlof heb, ga ik weer in Nieuwerkerk, vanaf aankomende maandag iedere week. Wat grappig dat we waarschijnlijk bij dezelfde praktijk zitten! Straks hebben we gewoon dezelfde vk aan ons bed bij de bevalling! Kleine wereld is het toch. Whaaaah hebben ze milkshake framboos bij de Mac? Oeh, dan moet ik toch één dezer dagen even langs. Lekker! Firerose, wat vervelend dat het niet door wil zetten zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Knuf voor jou en ik hoop dat het nu echt snel gaat gebeuren. Jeetje, bij het ontmoeten van zo'n meisje en haar moeder ga je dingen inderdaad relativeren. Heftig maar knap als mensen zo positief kunnen zijn. Supermom, wat een fijn nieuws!!! Gelukkig dat alles goed gaat. Ah, iets verderop lees ik dat het een jongetje wordt! Wat leuk! Dinkie, is het nog gelukt met de taart? Ik vind het echt knap als je zo'n mooie taart kunt maken. Felicee, oh bah dat is echt niet tof. Die krampen zijn zo irritant! Ik hoop voor je dat het snel over is. Ah, een irritante man. Zo'n 'lieverd' heb ik hier ook thuis. Alles op het laatste moment en dan denken dat jij alle tijd hebt om hem te helpen. Grrr...:x Zomaar, wat naar dat Rowan niet wil drinken. Ik snap dat je zat bent van het ziekenhuis, al is het nu wel beter voor hem. Je wilt de kleine man natuurlijk gewoon graag thuis hebben. Ik hoop dat hij het drinken snel gaat oppikken. Meta, ik kan me voorstellen hoor dat je teleurgesteld was. Je rekent erop, het is fijn dat je moeder zoiets voor je wilt doen en dan gaat het niet door. Heel fijn dat ze vandaag toch is geweest en je zo heeft geholpen. Hopelijk slaap je goed en heb je geen last van de drukke bezigheden vandaag. Oeh, lees dat je nog aan de Bigmac zit! Ik weet zeker dat ik niet zou kunnen slapen van het maagzuur maar wat zou ik er zin in hebben zeg! Helaas, manlief ligt allang in bed en de Mac is hier om 23 uur dicht dus dat wordt em niet. Sandra, ah wat leuk dat jij in dat programma zit! (of in ieder geval eraan mee hebt gedaan) Vind het altijd een leuk programma dus ik ga wel kijken! Hoezo een afschuwelijke foto? Ik vind hem leuk! Ik besefte me net opeens weer dat het gewoon ook nog 5 weken kan duren. Aan de ene kant vind ik het niet erg als ik nog even 'rust' heb (zeker als ik me, zoals nu, vrij goed voel), maar aan de andere kant ben ik toch al echt aan het afwachten. Nou ja, afwachten is ook alles wat we kunnen doen hè?! Ik duik m'n bed in, morgen eens even de traktaties afmaken voor de peuterspeelzaal.
avond meiden hoe eer ik klaar ben met reageren goede nacht @ momeera ja idd klein mens klein kind. @ odess bij jou ook goed aan het rommelen dus. @ zomaar ga je ons aanmoedigen om te bevallen @ dinkie heerlijk gesopt met je moeder en mooi dat je ben goed gekeurd bij de vk. @ sweetbel het rommelt aardig verder maar slaap wel heel goed @ hester heel veel succes morgen en zal aan je denken @ felicee jij heb dus een rustig nachtje gehad. @ kibbeling ja echt helemaal klaar maarja ik blijf er maar @ martine jeetje jullie krijgen een kleine en dan je schoonvader ook nog.ik zou dat wel erg raar vinden ook als ik in jou schoenen staat. @ sweetbel wat een muts achter de kassa zeg.tegenwoordig he!! @ senna ga jij bevallen dan met volle maan haha zou wel grappig zijn he een volle maan bevalling hier in het topic @ bloesem mooi dat de groeiecho goed was meid!! @ firerose snap wel dat je het beu ben als het nog niks doe wel leuk dat je de kleine maikel van lan heb gezien!! @ momeera beterschap met je meissie!! @ marry jij heb lekker uitgeslapen dus!! @ lovely beterschap meid!! @ senna ja heel erg wordt het in de gaten gehouden me hyves @ sandra mooi dat de kleine man het goed doe en snap wel dat je je nog niet goed voel maar is wel lekker om even in de frisse lucht te zijn he. @ hester knap joh met je koffer in de bus balen van de auto dat die stuk ik. @ supermom jeej een jongen gefeliciteerd mooi dat alles goed was!! @ felicee erg he die krampen hier ook hoor en die samentrekkingen. @ firerose zal wel lekker zijn als je naar huis kan voor de nacht. @ zomaar balen joh dat je kleine man niet goed drinkt @ sandra grappig joh dat je mee gedaan heb aan babyboom @ kibbeling oh milkshake lekker en 2 joh nog beter @ meta lekker big mac @ hier ik heb jullie ff verwaarloosd maar ben weer bijoke me moeder wil me niet meer zien en ik krijg een arm kind en ik moet volwassen worden volgens haar en wij mogen niet meer daar komen en hoeven ook niet meer te bellen als ik ben bevallen dus dat kaartje van hun kunnen ze vergeten. ben er klaar mee en het ga me niet om het geld maar ze is boos omdat ik haar naam niet genoemd heb op hyves ze heb geen hand uitgestoken naar onze babykamer en de kids mag ik ook niet brengen ook goed.mag ze verdwijnen ookvoor rest gaat alles goed hoor.beebje zit er nog steeds in
ik den dat hester inmiddela al mams is. zie net rond 6 uur wekken. beetje opfrissen (ik zou namelijk ook om 6 uur gewekt worden 10 mei) en rond kwart over 7 zou ik na beneden gaaan en rond 8uur beginnen. oftwel ze zal nu dichtgenaiid worden hopelijk klopt het hahah. en hopen dat ze het beide goed maken @ firerose het helpt nog niet echt. en tabletten vaginaal had ik nog niet gehoord. wel in een drankje... @ pris wat naar zo zeg met je moeder. maar goed is niet anders toch.... en ja ik wil nog wel een aantal mei beebs erbij hoor.... hier zo weer klaar maken. dingetjes in huis doen en weer na ziekenhuis.... tis droog buiten maar o zo triest