Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Goedemorgen meiden,

Zo weer een dagje verder! Vandaag 38 weken dus nog max 4 weken....hihi.... Morgen is mijn moeder jarig en al vanaf dat ik zwanger ben zei ze ga je op mijn verjaardag bevallen, dat zou ik zo leuk vinden! Ben benieuwd....

@ felicee, jullie dus ook een geboortetaart in de vriezer.

Nou hier is de taart goed gelukt maar jullie krijgen hem pas erna te zien want de naam staat erop!!
    Het is wel een mooie marsepeintaart maar ben niet zo'n prof. dat hij echt supermooi is hoor. Heb ook niet zoveel van die vormpjes enz. Ik koop iedere keer iets want is hartstikke duur.

@ felicee, ohhh wat irritant van je man met de trouwerij! Ik haat dat soort dingen ook echt.

@ zomaar, gelukkig dat je verzekering geregeld is en je gewoon mag autorijden. Nu nog die kleine man aansporen om goed te gaan drinken. Snap heel goed dat je naar huis wil. Meestal kunnen die kleintjes nog niet zo goed drinken. Hopelijk gaat het snel beter.

@ meta, heerlijk je moeder dus toch geweest, lekker man. Die klus hebben wij afgelopen maandag gedaan, ik geholpen met uitzoeken en mijn moeder poetsen, zo heerlijk!

@ supermom, van harte een broertje/zoon! Superleuk!

@ sandra, wat leuk dat je meedoet aan babyboom, alleen dus niet bij de uitgekozen stellen die ze volgden.

@ kibbeling, jij dus gisterenavond lekker aan de milkshakes hmmmm
    Meestal krijg ik er zo'n hoofdpijn van.

@ lan, zie in je onderschrift dat je borstvoeding geeft, lukt het allemaal een beetje? Krijgt hij ook echt veel real-life of alleen uit de sonde of flesje? Ik weet niet zeker of ik er al iets over heb gelezen, sorry.

@ firerose, dubbel hè, verschrikkelijk als je zo'n verhaal hoort over zo'n jong meisje, dan zie je alles weer in perspectief ja. Maar dan nog is het wel frustrerend dat jij daar zit en het niet wil lukken. Hopelijk mag je zo lekker naar huis en gaat het donderdag beter.
    Succes meid!

@ meta, hmmm een big-mac, dat klinkt best lekker ja!

@ marry, voor jou nog max 5 weken, zo klinkt het echt lang en ik hoop ook echt niet dat ik zover overtijd ga maar het is nog wel uit te houden hier dus ik klaag maar niet teveel....

@ hester, hoe zou het nu gaan.... ik kom zo nog even spieken of er nieuws is.

Ga zo nog even wat rommelen en daarna langs het gemeentehuis voor mijn rijbewijs en even bij mijn collegaatjes langs, vanmiddag rusten en nog wat rommelen en dan zijn mijn 2 rustige daagjes alweer voorbij.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb net oa de vloer in de hoek van de keuken zitten boenen omdat ik het zoooooo vies vind en het me NU irriteert. Dus... Heb manlief met klem gevraagd de badkamer weer klaar te maken (zit een gat onder de douchebak ivm lek) en hij heeft heel lief vanochtend de bovenverdieping stofgezogen en mij een verbod gegeven om dat beneden te doen ;) Meisjelief is echt DRAMAqueen vandaag, niet normaal... Maar goed ze is nu even rustig teletubbies aan het kijken, yay!

Meta, om 23 uur nog aan een bic mac, ik hoop dat je er van genoten hebt!

Pris, nou dat gaat ook weer lekker zeg! Maar hopelijk zal een beetje afstand jullie goed doen.

Fire, wat vervelend dat het zo traag gaat maar goed dat je dat dan ook weer kan relativeren. Ik hoop dat er vannacht toch nog schot in is gekomen!

Sandra, leuk dat je een blog gaat bijhouden. Eens kijken of ik je kan spotten in de uitzending!

Hester, ben heel benieuwd! Hoop dat alles goed is gegaan!

@ het weer, ik zie een voorzichtig zonnetje hier! Hopelijk gaat die ook snel in mijn hoofd stralen ;)

Super, wat leuk een broertje!!

Dinkie, veel plezier met aanrommelen :)

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    goeiemorgen allemaal.

hier gaat het redelijk.
    gister weer flinke troubles met mn ex gehad over mn dochtertje.
    hij wil het op zijn manier en alleen op zijn manier.
    nou dat gaat dus mooi niet door.
    hij bedreigt mij en mn vriend. (en daardoor dus ook mn dochter)

hij eist haar nu vanaf vrijdag een week op.
    terwijl dat nergens is afgesproken of wat dan ook.
    word er zo moedeloos van.
    zwangerschap van mn dochter heb ik ook niet echt kunnen genieten door hem.
    en nu weer niet.
    baal er zo van.

en eindelijk heb ik mn eerste betaling van mn uitkering. zou tijd worden. wacht al vanaf begin februari.
    dus straks maar ff aankleedhoezen halen (heb heel veel kadobonnen gekregen voor mn verjaardag)
    en ff afwassen vandaag.
    morgen weer drukke dag.
    morgen naar vk en mn ouders zijn zoveel jaar getrouwd.
    dus daar 's avonds eten.

xxxxx

@hester hopelijk heb je je kleine in je armen.

@firerose hopelijk schiet het bij jou nu ook op.

@de rest wie is er nog meer aan het bevallen.
    ik kan het allemaal niet meer bijhouden.
    als ik een reactie heb gelezen weet ik 2 minuten later neit meer wat er stond. sorry sorry sorry

4. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wow Odess, overduidelijk nesteldrang! Ik vermoed er morgen ook geen weerstand tegen te kunnen bieden en ga dan op mn knieen de keukenvloer boenen....haha wel lief van je man dat ie je verbied om meer te doen!

Ondanks mn Bigmac niet gespookt vannacht, ben ik wel blij mee. Ik ben alleen zoooooooooooo moe nu. Opa en oma halen de kids van school vanmiddag dan kunnen ze daar spelen, straks komt mn buuf even koffie doen en dan ga ik slapen...

Vannochtend hier in de stad even langs geweest bij iemand die een wipstoeltje te koop had. BAH!!! was een hele vieze, ze had huisdieren en het stonk er in huis :$:$ JEK... gezegd dat ik nog verder ging kijken..... Heb ik nog nooit meegemaakt...bleh

Ben benieuwd hoe het met Firerose en Hester is...En ben benieuwd welke namen we allemaal hebben... onze is niet zo veel (lees: heel weinig) voorkomend, maar zal je maar gebeuren :D

Tot later!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

(hier heeft volle maan niet geholpen :p)

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Zomaar
    Ik zag het ja op hyves hihi :p
    Zal ie de hint nou snappen dat je auto klaar moet hihi

@Sandra
    Oh dank je, ik ga vanavond ook ff kijken (zal het gelijk opschrijven, anders vergeet ik het...)

@Kibbeling
    Nou hopelijk blijft ie nog ff lekker zitten waar ie zit hihi
    En heb je nog een beetje geslapen?

@Judith
    Hier zijn de voorweeen veel heftiger als de indalingsweeen dieik gehad heb!

@Meta
    Bakjes van uit 1994 hihi, ehm toen was ik 8 jaar oud hihi :D

@Firerose
    Die kleine van jullie heeft er zo te lezen geen zin in, echt balen dat alles niet voorspoedig verloopt...hopelijk komt daar snel verandering in en kunnen jullie van de kleine genieten!

Oh wat erg van dat meisje, zo jong nog!

@Meta
    En was de Bicmac lekker? hihii

@Sandra
    Het blijft een indrukwekkend verhaal he

@Marry
    Ja daar zie ik het ook, zag toevaalig van de week op hoeveel die stond, en een paar dagen later was ie meer als 100 keer meer bekeken hihi, volgens mij heb ik jou hyves ook nog niet?

@Priscilla
    Volle maan heeft niet gewerkt...het rommelt wel wat,maar dat is ook het enige...Bij jou ook al? Wat is jou hyves eigenlijks, volgens mij heb ik jou nog niet?
    Wat een goed iedere keer met je moeder zeg...

@Zomaar
    Veel plezier bij je mannetje!!

@Dinkie
    Gefeli met je 38 weken! Nou misschien ga je morgen wel bevallen hihi
    En de taart is klaar? LEuk, nu nog ff wachten tot we hem kunnen bekijken hihi

@Odess
    Dus de keukenvloer is weer schoon hihi :D Daar kan je je ineens zo aan storen he!

@lovely
    Het zit jou ook niet mee he, iedere keer dat geruzie met je ex over jullie dochter! Veel plezier met shoppen!

@Meta
    Fijn dat de Bicmac goed gevallen is hihi, en nee zo'n wipstoeltje zou ik ook niet willen
    Ik heb die van mij ook bij mensen gehaald, en daar was alles heel netjes, ze rookten niet in huis en hadden geen huisdieren
    Het wipstoeltje zag er ook uit alsofie niet gebruikt was..

@Hester&Firerose
    Ik hoop dat jullie nu van jullie kleintjes liggen te genieten!

7. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    * hele diepe zucht *

8. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Helaas, helaas... er is nog geen milimeter ontsluiting bij...

Vannacht ben ik nog in het ziekenhuis geweest, maar vanmorgen ben ik naar huis gegaan. Het voelde zo nutteloos en frustrerend om daar te zijn dat ik denk dat ik thuis beter af ben. Ik geloof dat ze dat daar ook wel begrepen. Hoewel het niet gebruikelijk is om naar huis te gaan, hebben ze me toch laten gaan. Vanmiddag moet ik terug voor een CTG en ik moet 'laagdrempelig bellen' als ik iets voel. Ik ben nu anderhalf uur thuis en ik vind het heerlijk! Lekker uitgebreid gedoucht en ik zit nu in m'n vaste hoekje op de bank!

9. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    dag dames,
    breek ook weer eve in.

Niet zo lekker gegaan hier de afgelopen week, heb constant zo een last van brandend maagzuur snachts. Dan schrik ik er van wakker en moet dan meteen naar de wc rennen en me giegel in de pot gooien, drama. Alleen bleef het van de week ook overdag aan houden. Heb af gelopen week non stop gespuugd weer. Vannacht eindelijk een nacht gehad dat ik geen maagzuur had door een extra kussen te gebruiken alleen vindt me rug dat dus geen goed idee dus nu heb ik een pijn in me rug. Kan amper opstaan maar heel eerlijk heb ik dat liever dan de hele dag spugen. Nu maar hopen dat het een beetje weg blijft. Blijf maar heel hard denken nog een paar weken en dan krijgen we het mooiste ervoor terug wat je maar kan krijgen en dan maakt een boel goed. Me kleine mannetje is gelukkig wel erg lief de laatste tijd. Me man was vorige week donderdag (een dag eerder) terug gekomen dus dat was ook wel fijn. NU rijd hij ritjes nederland dus in in de buurt, maar kan ook zo zijn dat hij volgende week zo weer voor 2 weken spanje moet rijden ofzo, dus maar heel hard duimen dat dat niet gebeurd. Babykamer is wel zo goed als af, nu alleen nog kleertjes wassen en nog een plankje ophangen en dan is dat ook klaar, yeah!

Hier nog een buikfototje

10. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik ben trouwens ook heeel benieuwd naar Hester!

11. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    ging iets niet helemaal goed dus hier me buik foto

12. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er hier alweer een ochtend opzitten. Manlief heeft inzicht gekregen en heeft vanmorgen zelf zijn pak naar een stomerij gebracht. Ik heb net een overhemd gekocht.
    Verder wilde onze dochter vanmorgen niet meer op haar voetje staan, dus kom net van de huisarts. Lijkt niet gebroken, misschien gekneusd of verkeerd gelegen, moeten het tot het weekend aankijken.
    Ze kruipt nu door het huis, zo zielig. Helaas moet ik nu weer meer tillen en dat trek ik echt niet. Mijn buik en darmen blijven onrustig dus heb om de haverklap harde buiken.

@Kibbeling, donderdag dat moet lukken vind je niet? Ga je misschien heel iets anders doen?

@Zomaar, hoop dat Rowan snel zelf wil drinken… Enne C1 kan wel toch? Buurvrouw doet het met een Peugeot 107 met drie! Kinderen.

@Meta, wow doe je nog yoga, respect hoor! Lekker Bami..de Bobotie was heerlijk, maar dan weer die fijne maagzuur. Wat ontzettend lief van je vader zeg, heeft je moeder dus ook aan het denken gezet.

@Supermom, zonder nachtrust zijn mannen inderdaad niet te verdragen en dan heb jij er straks drie! ;) Heb je je ouders inmiddels gesproken? Je zus is ook zwanger toch? Hoever is zij? Mijn dochter drinkt ook Yakult dus ze staan in de koelkast, misschien wel een idee.

@Sandra, wat grappig dat jullie ook meededen. Hebben ze jullie gevraagd of was het eigen initiatief. Worden alleen maar stellen gevolgd die precies op dat moment een positieve test hadden dan?

@FireRose, ach iedereen ervaart zijn eigen situatie anders, maar snap wat je bedoeld. Je wordt dan inderdaad met beide benen even op de grond gezet. Waarom kiezen ze voor tabletjes ipv gel, of weet je dat niet? Fijn om weer even thuis te zijn.

@Priscilla, jeetje wat een uitspraken voor een moeder! Nogal heftig zeg…

@Dinkie, haha dan laat hem inderdaad nog maar niet zien. Ik had heb laatst gemaakt met een workshop (vrijgezellenfeest van mijn schoonzus). Heb er ‘welkom’ opgezet aangezien we het geslacht ook nog niet weten.

@Odess, haha leuk hè meiden..af en toe?! Super dat je man bezig is..lekker een schone vloer, wil ik eigenlijk ook nog doen.

13. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geloof dat Hester heerlijk aan het genieten is van de kleine man...al ben ik ook super nieuwsgierig!!

14. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    middag meiden ik kom net uit bed:)

@ zomaar ja he maar ze kan de boom in:p

@ dinkie mooi dat de taart gelukt is!!

@ odess ik hoop het ook ik doe de deur niet open.en je meisje dramaqueen hoop dat ze snel wat vrolijker is!!

@ meta gatverdamme ik zou spontaan over me nek gaan.

@ senna ja hier is het goed aan het rommelen.ik zal me hyves even pben:p

@ firerose balen dat het nisk heb gedaan wel fijn dat je ff thuis ben toch!!

@ miranda mooie buik en beterschap meid en hoop dat je man niet ver weg hoef zo aan het eidne van je zwangerschap!!

@ felicee ja he ik schrok er van:$maarja ze zoek maar uit ik bel haar ook niet meer:pahh zieleig hoor voor je dochter hoop dat het snel beter met haar gaat.

@ hester joehoe ben benieuwd naar jou.

@ hier het is erg aan het rommelen ik heb veel krampen en harde buiken die komen en gaan.maar het zet niet echt door als ik buk auw als ik lig nog meer auw.hopen dat het door zet!!

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    #1415 Kiwi1, 18 mei 2011
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
    Goedemorgen dames,

Ik heb idd een forumloze dag gehad gisteren, ben er simpelweg niet aan toe gekomen. Maar wat moet ik dan ineens veel bijlezen. Zal niet op alles reageren, begin ergens halverwege gisteren.

Hester: ik denk dat je ondertussen je kindje al in je armen hebt gehad! Hopelijk is alles goed verlopen!

Fire: jeetje, ik kan je gevoel mij goed voorstellen. Je hebt natuurlijk hele spannende dagen vooraf je opname gehad en dan hoop je dat je dan snel bevalt en het duurt dan weer zo lang. Die onzekerheid lijkt me niet lekker. Maar idd, het is goed om soms te relativeren. Het doet je weer bedenken dat wat je doormaakt slechts vervelend is en niet zo hartverscheurend als een ziek kind zijn en hebben! Zet 'm op, hopelijk zet het snel door voor je!

Judith: ja, dat las ik ook dat de tweede beeb in ieder geval in veel gevallen niet eerder komt. Jammer he! Ach ja, langer dan een week of 2 kan het niet duren, dus het is te overzien.

Felicee: lekker gevoel is dat he dat alles thuis op orde is. Je kunt gerust gaan bevallen nu (na dit weekend dan). En tjah: dat verhaal van je man. Wie herkent het niet, denk ik dan. Mannen.......
    De darmkrampen zijn heel herkenbaar hier. Ik heb ook ineens hele gevoelige darmen,

Kibbeling: jeetje, wat spannend! De laatste keer dat ik mijn slijmprop met bloedsliertjes doorheen verloor was ik 1,5 dag later bevallen! Ik had hierna meteen de weeen. Maar het kan ook weken duren. Zegt eigenlijk niet zo heel veel.

Supermom: jee, gefeliciteerd met de goede echo en een broertje en zoontje voor jullie! Wat gaaf dat alles goed was. Het echte genieten kan nu beginnen!

Dinkie: hmmm, lekker de taart. Fijn dat het leuk is geworden. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik lees dat we hem pas na de geboorte te zien krijgen ivm de naam.
    Wat inleiding betreft: het heeft idd zijn voor- en nadelen (zoals alles eigenlijk). Ik ben er ook altijd op tegen geweest. Het beleid van St Franciscus ziekenhuis in Rotterdam is gebaseerd op het feit dat dat de baby tot 41 weken het beste heeft in de baarmoeder. Daarna neemt het vruchtwater snel af. Mijn zoontje is precies met 42 weken geboren. Hij had al bijna helemaal geen smeer meer op zijn lijfje en begon al op sommige plekken heel droog te worden. Dat is ook niet goed. Ik weet nog niet wat ik doe, heb nog even de tijd. Maar vind het fijn dat die mogelijkheid er in ieder geval is.

Meta: wat vervelend van dat verhaal van je moeder. Kan het me voorstellen dat het even niet goed valt bij je. En big mac om 23:00 uur 's avonds? Ach, moet kunnen. Ik had gisterenavond ineens erg veel trek in mac flurry en mijn man was echt bereid om naar de mac voor mij te rijden, maar uiteindelijk bedacht ik dat die flurry een stuk zal smelten bij de thuiskomst, dus dan maar niet gedaan.
    En idd, we gaan lekker naar de Kievit als we opgelapt zijn naar de bevalling. Ik hoop ook dat onze beebs net zo voorbeeldig zullen zijn als Lucas, al heb ik er een hard hoofd in. Kaj was namelijk een voorbeeldige baby en nog steeds een hele makkelijke peuter. Ik kan het mij bijna niet voorstellen dat wij 2 keer dat geluk hebben!

San: wat fijn dat je zo aan het genieten bent! Lucas is ook wel echt een heerlijk mannetje he! En dat hij al zo lekker slaapt 's nachts! He, jullie hebben dus meegedaan aan de babyboom! Grappig! Ik ga vanavond zeker kijken of ik jullie nog ergens ga spotten.

Lan en Fire: wat leuk dat jullie elkaar tegenkwamen in het ziekenhuis!

Kibbeling en Marry: grappig dat jullie misschien dezelfde vk hebben. En jullie gaan in hetzelfde ziekenhuis bevallen waarschijnlijk! Sandra en ik hebben/hadden ook dezelfde vk. Echt een klein wereldje he. Wellicht komen jullie elkaar ook nog eens tegen daar. Wij hebben (een aantal meiden van het forum) een aantal maanden geleden elkaar al ontmoet. Het was heel gezellig. Wellicht doen wij dat over met de baby's voor wie wil. Ook grappig dat er best veel meiden uit de omgeving Rotterdam komen. Heel toevallig.

Priscilla: wat een gedoe met je moeder zeg! En dat vlak voor je bevalling. Dat ze geen rekening met je houdt dan. Rustig aan, meid.

Zomaar: wat vervelend dat jullie de hele tijd op en neer moeten en dat Rowan moeite heeft met drinken! Hopelijk sterkt hij snel aan en kunnen jullie snel thuis krijgen.

Odess: jeetje, is de nesteldrang eindelijk toch toegeslagen? En dat in je laatste dagen weken! Doe je wel rustig aan? Van de week had je nog zo'n last van je rug! Lief van je man dat hij je zo probeert te ontzien. Hier ook zo'n schat, doet zo ontzettend veel in huis.

16. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Zo nu even deel 2.

Net terug van een ochtendje shoppen. Heb veel beddengoed en handdoeken ingeslagen, was weer eens nodig.
    Het gaat verder ook allemaal wel goed, mag gelukkig niet klagen.
    Wij hebben een steigerhouten tafel en stoelen laten maken voor in de tuin en de set wordt vanavond bezorgd. Zo leuk! Dan nog een flinke palmboom inslaan en zijn we helemaal klaar met onze tuin. Ik heb ook erg veel zin om de hele zomer met familie en vrienden en de kids in onze tuin te vertoeven.

Ik ben heel erg benieuwd naar Hester! Had eigenlijk wel een bericht verwacht. Maar waarschijnlijk is zij nog rustig met haar gezin aan het genieten van het nieuwe wondertje in hun gezin. Spannend!

17. Hester

Hester Niet meer actief

Even kort baby nieuws: Valentijn is geboren!!
    Hij is prachtig en we zijn zo blij!
    Hij ligt nog wel op de medium care omdat hij niet warm genoeg is.

Keizersnede is goed gegaan, ondanks dat pas de 14e (!!!!!) ruggeprik goed zat en vervolgens mijn linkerkant nog altijd niet helemaal voldoende verdoofd was... Maar geeft niets: het is het allemaal waard :)

Later gauw meer nieuws!

Oja! Hoezo bescheiden buikje? Hij was 3515 gram! Haha

18. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Hester, wat fijn dat het erop zit! Gefeliciteerd met jullie zoon!
    Prachtige naam trouwens!

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hester van harte met Valentijn!
    Wat een ellende met de ruggenprik :$
    Gelukkig is het voorbij en kunnen jullie gaan genieten.

20. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow zeker da's flink met zo'n bescheiden buikje!!! Gefeliciteerd!!!!! Geniet maar heeel veel!

Deel Deze Pagina