Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 12 Meisjes: 10 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 07-05-2011 Zomaar (24)- Rowan 2080 gram - 35+3 11-05-2011 Lan (28) -Maikel 1774 gram -41cm - 35+5 18-05-2011 Hester -Valentijn 3515 gram - 38+1 Jongens: 4 Meisjes: Afspraak: 19 mei Lovely Engeltje - controle vk (34w&6) 20 mei miranda22 - controle gyn 23 mei Senna04 - Controle Vk (38w&4) 24 mei Felicee - controle vk 9 juni Sandra - Nacontrole gyn. Afspraak (baby's): 19 mei Lucas - Kinderarts 20 mei Lucas - Gehoortest 1 juni Lucas - Sofia kinderziekenhuis (metabole ziekte) 6 Juni Lucas - MRI scan Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Hester, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Valentijn! Heftig hoor 14 ruggeprikken! Maar gelukkig is alles goed gegaan. Geniet van jullie kleine vent en mooie gewicht voor zo'n bescheiden ventje.
@Hester, jeeeeej proficiat met Valentijn!! Geniet ervan samen! En een mooi gewicht idd. @Felicee, ja klopt mijn zusje is begin augustus uitgerekend. Mijn ouders weten het ook ze hebben me pas vanmorgen teruggebeld arme meid van jou. Ook al last van het voetje. Hopeljl niks gebroken. Straks lekker uiteten bij de Italiaan. Mmmmm
@Priscilla, zou echt gek worden als mijn moeder zoiets zou zeggen. Meent ze het ook of weet je dat niet? Hoop ook dat het doorzet, wanneer gaan ze je anders inleiden? @Kiwi, lekker hè een forumloze dag. Wel een nuttige dag gehad? Vanochtend dus wel, heerlijk dat shoppen nu nog zo makkelijk gaat. Jullie tuin klinkt echt leuk! Heb steeds het idee dat de zomer alweer voorbij is, gelukkig is dat niet zo. @Supermom, leuk dat ze het ook weten! Weet je zusje ook al wat ze krijgt? Wel leuk straks jullie kleintjes zo dicht bij elkaar. Leuk steeds meer babynieuws, krijg er ook wel zin in! Vk zegt gisteren ‘Dubbel hè, van de ene kant eng en aan de andere kant zo nieuwsgierig’..maar vind het helemaal niet eng. Heb er serieus wel ‘zin’ in, hebben jullie dat niet? En dan niet ‘zin’ zoals zin in een feestje ofzo. Maar ik kijk er zo naar uit om de kleine te zien en vast te houden dat ik me niet druk maak om de bevalling. Kleine meid loopt nog steeds niets, dus het wordt een dagje televisie kijken. Lang leve Zappelin!
Thanks voor het toevoegen aan de lijst Judith! En Felicee: kan me voorstellen dat je er zin in krijgt, het is zo mooi. Ben echt verliefd op ons ventje. Hoop dat ik gauw een foto kan plaatsen hier maar ik heb nu alleen een iPhone.
En nog ff een knuf voor Firerose!! Dat het maar gauw wat gaat vlotten, kan me voorstellen dat je er even zat van bent. Sterkte!
@Firerose Jeetje meid, het schiet idd niet echt op, wel fijn dat je nu thuis bent! @Miranda Balen is dat maagzuur he, en helemaal als je ervan moet spugen...Wel fijn dat je man nu ritjes Nederland rijd, zodat hij toch dichtbij is! Oh leuk de abykamer bijna klaar Mooie buikfoto hoor! @Felicee Fijn dat je man zelf naar de stomerij is geweest! Misschien het voetje in een rare houding gelegen met slapen ofzo? Hopelijk is ze er snel vanaf! Dus het is nog steeds flink aan het rommelen bij jou @Priscilla Spannend!! Hopelijk zet het door! @Kiwi Dus de laatste dingen zijn ingeslagen...Oh leuk een steigerhouten tuinset! @Hester Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Valentijn!! Jeetje 14 ruggenprikken! En nu lekker gaan genieten van jullie zoontje! @Supermom Dus ze hebben toch nog terug gebeld! Alvast veel plezier vanavond! @Felicee Ja nu wil ik ook wel, leuk he dat babynieuws hihi, al vind ik het nu soms toch wel een beetje eng hihi, maar dat zal er wel bij horen!
Bekijk bijlage 152143 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 12 Meisjes: 10 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 07-05-2011 Zomaar (24)- Rowan 2080 gram - 35+3 11-05-2011 Lan (28) -Maikel 1774 gram -41cm - 35+5 18-05-2011 Hester -Valentijn 3515 gram - 38+1 Jongens: 4 Meisjes: Afspraak: 19 mei Lovely Engeltje - controle vk (34w&6) 20 mei miranda22 - controle gyn 23 mei Senna04 - Controle Vk (38w&4) 24 mei Felicee - controle vk 9 juni Sandra - Nacontrole gyn. Afspraak (baby's): 19 mei Lucas - Kinderarts 20 mei Lucas - Gehoortest 1 juni Lucas - Sofia kinderziekenhuis (metabole ziekte) 6 Juni Lucas - MRI scan Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
@hier Zopas met de honden te lopen geweest, maar ben maar weer snel naar huis gegaan...kreeg weer krampen en harde buiken..dus het is hier ook weer aan het rommelen Lig nu weer op het kraambed hihi, met de laptop op schoot, nu heb ik er niet zoveel last meer van Maar zodra ik wat ga doen, dan komen de harde buiken weer...maar niet regelmatig..
middag meiden!! @ hester van harte gefeliciteerd met jullie zoon valentijn ennuh na 14 ruggenprikken dat die goed zat woowennuh wel een bescheiden buikje maar een mooi gewicht geniet ervan meid!! @ kiwi nee dat doe ze niet maar ze laat me nu met rust denk.want ze is nog niet langs gekomen om te scheldenen jou tuin bijna af heerlijk joh hier ook een houten tuinset. @ supermom oh lekker italiaans eten @ felicee ja ze meent het maar doe net of haar neus bloed dat ze niks gedaan heeft.nu ga ze uitvergrotingen doen van haar klein dochter die ze nooit zietnou en ik bel haar niet als ik bevallen benze hoor het wel van andereen als nu niet door wil zetten wordt het de 23ste inleiden maar hoop dat het door gaat zetten!! @ senna ik hoop het ook dan heb volle maan geholpen met alvast een beginoeh bij jou ook al aan het rommelen @ hier vanavond babyboom en bevallingsverhalen gister keek ik het ook me vriend zat echt zo aandachtig mee te kijkenzometeen ga ik lekker frietjes eten met een frikandel.oja en me hondjes ff uitlaten optijd heb ik dat ook gedaan want ik wandel graag ermee
Hester: ontzettend gefeliciteerd met Valentijn! Wat een mooie naam! Geniet er van! Bescheiden buik zegt idd helemaal niks idd. Ik had bij Kaj ongeveer dezelfde buik als Hester en hij was toch mooi 8 pond. Deze keer is mijn buik wel groter, maar nog steeds denken mensen dat ik op de helft ben en dit kindje wordt op 3700 geschat. Zegt dus niets. Felicee: ja, ik weet wat je bedoelt. Dit gevoel heb ik sinds kort ook. Hiervoor was ik wel een beetje angstig voor de bevalling omdat mijn eerste bevalling mij ontzettend tegenviel. Heel lang met alleen maar weeenstorm. Maar ik ben er overheen, elke bevalling is anders. Ik heb er dus ook zin in. Ik ben ontzettend benieuwd naar ons meisje. Senna: bij jou dus ook al lekker aan het rommelen! Klinkt heel relaxt met je laptop in je kraambed Pris: jij gaat vanavond dus heerlijk aan de de junk food! Ik zit vanavond ook voor de buis met Babyboom! Zo, vandaag, itt gisteren, een hele productieve dag. Veel gedaan, heerlijk gevoel is dat! Alleen stofzuigen probeer ik niet meer te doen. Mijn man pakt tegenwoordig de stofzuiger met alle liefde. Dus die doet het straks als hij thuis is. Het enige wat ik nog wil doen voor de bevalling is de keukenkastjes aanpakken Dat gaan we eens vrijdag doen. Jee, wat zijn we met z'n allen bezig met het boel op orde te hebben he
@ hester, van harte gefeliciteerd met jullie zoon valentijn! Inderdaad supermooi gewicht bij het bescheiden buikje maar wat anderen al schrijven, zoveel zegt het niet. Ach als hij maar helemaal gezond is, dat blijft het belangrijkste! Geniet ervan meid. @ kiwi, al die keukens glimmen straks als de kraamhulp aan de slag moet haha.... Wat zit een vrouw toch grappig in elkaar. Wel lekker zo'n productief dagje, hier ook wel maar net een dutje gedaan en nu wel gaar. @ senna, succes met de harde buiken enz. Zou het doorzetten! Vanaf nu iedere dag een beebje erbij? Zou wel leuk zijn en jij zit ook in de veilige periode dus laat maar komen. @ felicee, ahhh je kleine meisje heeft dus zo'n pijn in haar voet dat ze niet kan lopen, beetje gek wel. Gelukkig kun je samen tv kijken maar is echt sneu. Hopelijk gaat het snel beter. @ supermom, eetse smakelijk bij de italiaan @ kiwi, jij dus lekker geshopt en vanavond komt het tuinset, dat is daarna wel een foto waard, ben benieuwd! Lekker zo'n vooruitzicht, nu nog een mooie zomer en buiten zitten maar. @ kiwi, jij dus ook uit de buurt van Rotterdam. Ik las dat bij Sandra al ja. Wij wonen ook tegen Rotterdam aan, net in Carnisselande. @ priscilla, bij jou dus weer aan het rommelen, het zet maar niet door hè! Spannend wie nu de volgende is! @ miranda, mooie buik!! En maagzuur is zo vervelend. Het is nu iets minder maar heb er dit keer ook flink last van gehad. Bah. Uiteindelijk toch wel wat rennies gebruikt en s'nachts dronk ik vaak een slokje yoghi. @ meta, de big mac dus niks gedaan. Heb je vandaag wel lekker kunnen uitrusten? En bah, dan baal je wel als je ergens langsgaat. Wij hebben wel de gekste mensen gezien met halen en ophalen van marktplaats hihi... @ lovelyengeltje, wat balen dat je ex zo moeilijk doet. Lijkt me heel vervelend en dat terwijl je hoogzwanger bent. Knuf meid!! @ odess, zo op je kniëen aan het schoonmaken geweest. Nou hier wel druk bezig maar dweilen doe ik met een stok hoor. Ik zou ook bijna niet omhoog meer komen.... Zo even snel de aardappeltjes schillen en dan de kleine meid ophalen uit kdv. Eens kijken hoe het daar is want volgens mij is er iets gaande. Er is 1 vaste leidster weg en ineens waren gisteren allemaal invallers en vanochtend weer....
Hester, man en zoontje: Gefeliciteerd met de geboorte van Valentijn!!! Heerlijk gaan genieten. Maar pfff 14 ruggenprikken en dan nog niet helemaal goed, heftig hoor. Maar zo'n kleine man maakt dan alles weer goed.
@Priscilla: Vervelend dat het steeds zo botst met je moeder Hopelijk kan je het een beetje van je afzetten. @Zomaar: Raar idee he, dat je nu eigenlijk pas 37 weken zou zijn en dat Rowan er al zo'n tijd is. Ik moet er ook vaak aan denken bij Lucas, bij mij zie je trouwens de zwangerschapsduur nog in mijn banner staan en straks de gecorrigeerde leeftijd. @Odess: Jij hebt ook al zo'n strenge man, hier ook al een man die mij een verbod geeft op alle huishoudelijke taken, vind het wel moeilijk, maar ja ik mag natuurlijk ook nog niet zoveel. Dus ik ben wel blij met mijn strenge man. @Meta: Iehhh dat klinkt inderdaad vies, nou dan maar opzoek naar een andere. @Volle maan: Niemand bevallen?? @Fire: Balen dat het zolang duurt, hopelijk gaat het snel doorzetten. Mijn duimen draaien voor je. Dikke knuffel. @Felicee: Nee ze volgen van de honderd stellen er ongeveer tien intensief, dat zijn natuurlijk wel stellen met een verhaal, dus stellen die op een moeilijke of alternatieve manier zwanger (proberen) te worden. Wij waren op dat moment niet zo speciaal wat zwanger worden betreft (helaas de bevalling wel). Maar ik vind het wel leuk om mee te doen, maar ik zou niet zo nodig intensief gevolgt hoeven worden hoor hihi. @Kiwi: Je hebt natuurlijk wel elke dag meldplicht he, als je al zover bent hahaha (grapje natuurlijk) @Lan: Hoe is gisteren de scan gegaan? En wanneer krijg je daar de uitslag van? @Junibaby's: Er zijn gewoon al vier jongens geboren!! Wel appart hoor, nog geen meisjes. @Hier: Vanmorgen is mijn man weer voor het eerst gaan werken, en ik heb heerlijk getut met Lucas. Eigenlijk wou ik hem in de tub doen, maar toen kwam ik erachter dat ik de tub nog niet mocht tillen Nou ja toen maar helemaal in de Rituals bodylotion, zat in mijn kraammand, en mijn mannetje rook heerlijk. Verder kwam er nog een vriendin op bezoek en daarna met Lucas in de kinderwagen de kids van school gehaalt, het gaat allemaal zo makkelijk en rustig. Al heb ik nu drie kinderen toch is het rustiger dan toen ik Jasper kreeg en Thomas ook nog heel klein was. Omdat de andere twee nu op school zitten, en Lucas op dit moment zo makkelijk is. Vanmiddag is de mevrouw van het consultatiebureau op bezoek geweest. Morgen moeten we weer naar het ziekenhuis voor de eerste controlle bij de kinderarts.
@ Hester, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Valentijn. En 7 pond had ik inderdaad niet verwacht als ik eerlijk ben. Nu lekker genieten van elkaar. @ Miranda, jeetje heftig die maagzuur aanvallen bij jou. Sterkte @ felicee, wat sneu voor je dochter. @ Momeera, ik weet niet of iemand anders het hier ook al als tip had gegeven (anders dubbel sorry). Maar polsbeschermers die voor skaten gebruikt worden, die worden vaak door zwangere vrouwen (met name s'nachts) gebruikt die carpaal tunnel syndroom hebben. Omdat dit een snelle oplossing is voor als het niet meer de moeite is om een brace te laten aanmaken. @ Fire, balen dat het niet opschiet, maar wel fijn dat je even naar huis mag. Succes nog even. @Hier, ik weet niet wie het vroeg maar vandaag inderdaad laatste werkdag gehad en nu verlof. Dus ik denk dat we nu allemaal verlof hebben. Of is er nog iemand aan het werk??? En om een andere vraag te beantwoorden, (sorry weet ook niet meet wie het vroeg) ivm dat de 1e een keizersnee was gaan de controles vanaf wk 36 over naar zkh omdat ik daar moet bevallen. Morgenochtend ga ik op mijn 1e verlofdag met zoontje naar een indoor speeltuin. De laatste tijd ben ik alleen maar nuttige dingen in en om het huis aan het doen op mijn vrije dagen en weinig echt samen met zoontje. Dus dat verdient hij wel een leuk uitje. En zaterdag willen we met zijn drieen naar sprookjesland in Enkhuizen, nu ik nog enigzins mobiel ben. Is iemand van jullie daar al eens geweest?
Jippieee Valentijn is er, van harte gefeliciteerd Hester!! Wat gek dat de 14e ruggenprik pas enigzins lukte. Hoe kan dat nou? Gelukkig dat je nu lekker kunt genieten van de kleine man. @Bloesem: Goede tip! Daar kwam mijn zus ook al mee dus we hebben net polsbeschermers gekocht (er zaten ook knie en elleboogbeschermers bij zal ik die ook aan doen vannacht? hihi). Ik hoop dat het gaat helpen. Verder ben ik mega-achter met reageren maar heb echt geen puf, sorry. Ben vandaag even met mijn zus en moeder naar het winkelcentrum geweest en heb mijn dochter naar school gebracht en opgehaald en ik ben helemaal moe, slaat echt nergens op. Verder alles wel ok hoor dus ik dacht ik laat toch maar even van me horen.
@ felicee in de kofferbak ligt een subwoofer past geen kinderwagen in. daarnaast hebben we nog een hond dus willen we straks met zijn allen weg kan dit niet. ivm kinderwagen. verder heeft mijn vriend dagelijks de auto mee na het werkt. dus werkt gewoon niet echt. ja moet alles in de avonduren qua boodschappen enzo. weinig trek in en hij heeft al genoeg weken de tijd gehad om hem klaar te maken maar vertikt het gewoon. en ik ben het nu zo zat dat ik afhankelijk ben van anderen. @ HESTER GEFELICITEERD MET VALENTIJN @ hier hele dag thuis en nu nog. barstende koppijn en mega dizzy ben al onderuit gegaan vandaag. dus vriend is nu naar rowan en ik heb hem nogn iet gezien. in warme ziekenhuis word het er niet beter op voor mij @ lovely kun je niet na de rechter ivm je ex en zijn eisen en dreigen
anyway 14 ruggenprikken is wel veel idd... maar heb die liever dan het infuus aanleggen crisis auwwwww. en dat je nog niet goed verdoofd was. had bij 1 verdoving en 1 ruggenprik al vrij snel geen gevoel meer. toen ze net klaar waren kreeg ik gevoel trug. toen ze mij weer op gewone bed tilden vernam alles
Bij mij begon de ruggeprik pas te werken toen Lucas er al uit was Gelukkig kreeg ik een dopje op mijn neus en ben ik de pijn dus vergeten. Wat ik wel heel raar vond, is dat je, je benen niet kan bewegen, en toen ze me daarna een beetje gingen wassen en mijn been optilde zag ik wel mijn been omhoog gaan maar je voelt het niet, echt heel raar hoor
Ow wou zou dat ik de bevalling ook al achter de rug had....weet niet meer wie het schreef maar ging over dat elke bevalling anders is..dat beangstig me juist zo///. Ik heb het gevoel dat ik 2 vrij pijnloze bevallingen gehad heb, alles is ook goedgekomen en zo.... daarom sta ik nu wel ff angsten uit hoor...ook omdat het met men nicht misgegaan is.. Ik wordt steeds zenuwachterig.... iemand met wie ik er ff over kan pb-en, wil niemand in de stress werken maar wil die angst van me wel ff wegkletsen....