Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ meta, je mag me wel pb-en hoor, hier gaat zo harry potter aan dus ik zit nog wel even op de bank.

Iemand trouwens ervaringen met aambeien? Sorry maar niet zo'n lekker praatje, heb alleen na de bevalling een heel kleintje gehad maar nu is er ineens 1 verschenen en die doet me toch zeer. Kan niet eens normaal zitten en lopen.... Anders morgenochtend de dokter maar even bellen want ik lees op internet dat de meeste middeltjes niet mogen in de zwangerschap.

2. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Vandaag hebben we te horen gekregen dat e hem niet teveel aan borst willen leggen omdat teveel energie voor hem kost... hij mag wel snuffelen en beetje proberen maar niet pushen zeg mar...

Hij krijgt alles via de drip of gehevelt via de sonde :(

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Hester, Gefeliciteerd met jullie zoon

4. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    @ lan, balen dat het hem teveel energie kost maar hou het vol meid. Als het hem straks lukt is het zo onwijs heerlijk om je kindje zelf te kunnen voeden!
    Bij Sanne heb ik het 11 maanden gegeven en vond het helemaal super dus zou nu niks liever willen.
    Succes ermee.

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik ben momenteel weer intens verdrietig,... Djayden is net ook weer geweest.. dat was wel heerlijk maar wat doet het een opijn. 2 kindjes hebebn en ze allebei in handen van andere terug meoten geven... Morgen gesprek met kinderarts over het hoe en wat. Ben intens verdrietig dat ik hem minder mag vasthouden en niet zelf kan voeden het was zo fijn dat het lukte....

Met djayden gaat het ook wel super bij opa en oma dat is eht niet maar oef wat verdriet mijn mannetje wilde niet door mij getroost worden maar door opa... dat doet pijn... Het zijnbeide mijn kinderen en ik kan voor beide niet zorgen...ben echt vershceurd....

6. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hester, hoop ook dat je snel een foto kan plaatsen! Mooie naam trouwens, speciale reden? Hoe heet Valentijn zijn broer eigenlijk (als je dat tenminste wil vertellen)?

@Senna, de huisarts dacht ook dat het voetje vannacht misschien verkeerd gelegen heeft.

@Priscilla, dus volgende week hebben jullie sowieso de kleine vent in jullie armen. Spannend hoor!

@Kiwi, best wel fijn om zo’n positief gevoel te hebben vind je niet? Stofzuigen doe ik ook niet meer en de keukenkastje gelukkig al gedaan. Zo’n rotklus, succes alvast vrijdag!

@Sandra, zijn inderdaad wel ‘opvallende’ stellen wat ik in het voorstuk zag. Inderdaad je bevalling had liever ook niet zo speciaal hoeven te zijn, maar jullie hebben wel een super mooi ventje :D Wat heerlijk dat je zo hebt genoten van en met hem.

@Bloesem, nee nog nooit geweest maar wel hele goede verhalen over gehoord. Veel plezier alvast!

@Momeera, super dat je de tip hebt gekregen, zal gisteren ook al te denken hoe je het even zo snel mogelijk kan aanpassen. Hoop dat het werkt!

@Zomaar, haha nee snap dat dat niet past.

@Dinkie, helaas hier heel veel ervaring met die rotdingen!! Wat bij mij goed helpt is Curanol (heb je tabletten en zalf), beste is beide tegelijk te gebruiken. (mag tijdens de zwangerschap, op advies van de vk). Verder werkt zinkzalf goed (om ze te laten slinken) en Lidocaine creme om de pijn te verdoven (werkt echt binnen een kwartier). Hoop dat je er iets aan hebt, alles is te koop bij de apotheek. Die rotdingen zijn ook mijn grote angst. Na de vorige bevalling moest ik kruipend over de vloer van de pijn. Eet daarom ook zoveel vezelrijk voedsel dat mijn darmen flink aan de gang zijn.

@Lan, vind het zo sneu om te lezen wat je door moet maken. Hoop echt dat je snel de moeder voor ze kan zijn waar jij je goed bij voelt. Sterkte!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Had net op iedereen gereageerd, maar toen viel internet weer eens voor de zoveelste keer weg...grrrrr

Maar het rommelen is niet doorgezet...dus helaas..

Net babyboom gekeken, en ben nu al benieuwd naar volgende week :D

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@lan
    dikke knuff!!

9. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    @ lan, meid een dikke knuffel voor jou,.natuurlijk doet het pijn je kindjes niet bij je te hebben, lijkt mij ook verschrikkelijk. Sterkte en hopelijk zijn jullie snel.met het hele gezin thuis aan het genieten.

@ felicee, thanks, ga morgenochtend meteen dokter bellen, het doet echt zeer, veel erger dan na de bevalling, kan niet eens zitten. Bah, als ik nu ga bevallen is het helemaal niet best denk ik.

@ senna, balen dat het niet heeft doorgezet!

10. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @hester gefeliciteerd met valentijn!! leuke naam! en inderdaad waar had jij die 3,5 kilo baby verstopt!
    14 ruggeprikken...pffff......gelukkig is het nu achter de rug.

@lan: sterkte lijkt mij vreselijk om ze allebei aan anderen te moeten toe vertrouwen...
    is voor de moeder het moeilijkst denk ik.

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Babyboom is weer helemaal leuk he. Toen de eerste editie begon was ik 9 weken zwanger en heb het toen ook helemaal gevolgd.
    Ik schrok wel van het feit dat bijna de helft van de stellen niet natuurlijk zwanger kan raken. Zo vanzelfsprekend en makkelijk het hier ging, zo hoeft het dus bij lange na niet te gaan. Heel indrukwekkend allemaal weer.

Aambeien: gelukkig hier altijd een goede stoelgang gehad. Maar ook ik heb na mijn bevalling heel even last gehad van de aambeien. Dat ging ook snel weer weg met idd Curanol. Maar de eerste keer grote boodschap was regelrechte hel! Wat deed dat zeer zeg. Dat zullen we straks wel weer krijgen, denk ik.

Lan: wat verdrietig allemaal idd. Nog even volhouden en dan kun je voor allebei je kleintjes zorgen! Verdrietig idd dat je momenteel geen borstvoeding kunt geven.

Momeer: wat ontzettend gek dat je moe bent:(:D Je lijkt wel zwanger! Rustig aan meid, je hoeft echt niet elke dag hier je boekwerk afleveren.

Senna: balen dat het niet doorzet.

Meta: oh jee, ineens deze angst? Ik zei idd dat elke bevalling ander is. Maar jij hebt 2 vrijwel pijnloze bevallingen gehad, daarnaast is de weg daarbinnen goed vrijgemaakt. Ik verwacht eigenlijk dat het bij jou niet moeilijk zal worden. Maar ik snap je angst aangezien het misging bij je nichtje. Dat verhaal heb ik trouwens waarschijnlijk gemist. Wat is er niet goed gegaan?

Nou, we hebben onze steigerhouten set. Zo leuk! Alleen gaan we het wel beitsen. Het duurt namelijk heel lang voordat dit hout natuurlijk vergrijst. Ik zit te denken aan grijzige tint die past bij onze lounge set. Heerlijk nu ook buiten aan tafel eten.

San: ik heb je niet gespot in het programma. Jij wel jezelf?

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Even een hele dikke van harte Hester met jullie zoon Valentijn! Wat een super mooi gewicht!

Dikke knuffel voor fire, hoop dat een nachtje thuis je goed doet!

Felice, morgen veel plezier!

Verder even geen puf, volgende keer weer! Veel druk vanonder wat pijn oplevert, volgens vk omdat hij echt erg diep ligt. Op de een of andere manier wordt ik daar heel moe van? Naja lekker vroeg naar bed.

13. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hester gefeliciteerd met jullie zoon Valentijn.
    geniet er maar lekker van.

xx

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou meiden, ik zal de honden uitlaten, en dan maar lekker op bed, ben kapot...vandaag evengoed veel gedaan
    Morgen weer verder met mij huishoudlijstje hihi :D

Kan de laatste dagen ook maar moeilijk in slaap komen, en als ik dan eindelijk slaap, dan word ik weer wakker omdat ik niet meer lekker lig...geen enkele houding ligt meer lekker..gelukkig nog maar ffies volhouden!

15. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ kiwi ja en lekker dat het was frietjes met kipnuggets jopie saus en sate saus en mayo:Do en die huishoudelijke dingen doe ik ook samen met me vriend.werken zal die:p

@ dinkie ja ik hoop dat het doorzet een deze dagen.

@ sandra ja me moeder kan ff de boom in ben er klaar mee en me vriend ook hij zei ze trek je door het slijk heen de laatste dagen.ennuh raar is dat he dan denk je dat je alles kan/wil doen en kan het niet.maar zo ik lees ga je herstel wel beter nu??

@ bloesem veel plezier morgen met je zoontje in de indoor speeltuin!!

@ momeera doe lekker rustig aan hoor en als niet luk met reageren jammer dan:D

@ zomaar snap wel dat je het zat ben om van andere afhankelijk te zijn hoor.zou ik ook zijn.

@ lan een hele dikke knuffel voor jou ik snap het wel je wil het liefst er voor allebei zijn terwijl het niet gaat!!hou je rustig he:)

@ felicee ja,maar hoop dat het toch door ga zetten een deze dagen:p

@ senna balen dat het niet heeft doorgezet!!

@ kiwi ik heb ook gekeken en ik schrok er ook van van die stellen.vooral dat stel met dat overleden kindje:)brak me hart toch wel van even.mooi dat je je tuinstel heb!!

@ odess doe rustig aan!!

@ senna truste huishoudmiepje:D

@ hier keken bevallingsverhalen begon me vriend over de navelstreng doorknippen willen we samen doen hij durf niet alleen:)oja en hij keek ook babyboom mee en moest lachen om die man van 47 en die vriendin 27:phij vond die man wel grappig haha.en toen moest die gaan werken.maar hier rommelt het nog flink en hoop dat toch door ga zetten en me vriend zei hij wacht maar even.hij belde me net nog ben je aan het eten ik zo ja een raketje:pzeg die jaja nu wel he als ik thuis ben eet je het niet haha.heb hem nog wel gesmst van moet ik hem terug douwen als die kom:D

16. sandra

sandra Fanatiek lid

@Babyboom: Ik heb mezelf heel even gezien, maar dat was een flits.
    Verder natuurlijk wel een hoop mensen gezien, waar we de studio dag mee opgetrokken waren.
    Ben ook benieuwd naar volgende week.

@Lan: Dikke knuffel!

Verder kom ik morgen weer reageren, mijn mannetje heeft honger en daarna hopelijk een paar uur slapen.

17. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik ben aan het nachtbraken, kan maar niet m'n bed inkomen.
    Vandaag een druk dagje gehad dus had even weinig tijd om langs te komen. Nu dus maar even bijlezen!

Hester, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van VALENTIJN!!!
    Fijn om te horen dat alles goed gaat. Geniet ervan!

Lovely, wat een gedoe joh! Dat is echt niet leuk, zeker niet nu je hoogzwanger bent. Hopelijk komen jullie er toch samen uit.

Meta, bah wat smerig zo'n vies huis! Daar hoef je dan dus meteen niks van te hebben. Haha, wie weet, misschien zijn er inderdaad dubbele namen! Het zou wel grappig zijn. Die van ons zit er nog niet bij tot nu toe.
    Oh joh, als ik je bericht eerder had gelezen had je met mij kunnen pb-en. Je had me ook mogen smsen hoor!!
    Het is echt naar als je je zo angstig voelt. Ik hoop voor je dat het snel zover is en dat het allemaal meevalt, net als de vorige twee keer. Natuurlijk gaat het bij mensen weleens minder goed/soepel maar het gaat veel vaker wél goed hoor!!

Senna, bij mij heeft volle maan ook niet geholpen helaas! :p
    Mijn hyvesadres pb ik je even.
    Ook aan het rommelen? Wie weet zet het door, de jongetjes lijken hier snel te zijn!
    Ah lees dat het weer rustig is? Nog even afwachten dus!

Firerose, hè bah meid wat balen. Je gaat naar het ziekenhuis om te bevallen en dan moet je zo lang wachten! Ik blijf hopen op snel babynieuws!

Miranda, dat klinkt heel erg als waar ik ook last van heb. Ook hier veel maagzuur en overgeven. Vervelend joh!
    Ik hoop voor je dat je man niet ver weg hoeft de komende tijd!
    Mooie buik!

Felicee, applaus voor je man! :p Gelukkig is dat allemaal geregeld.
    Ach wat sneu voor je kleine meid! Zo zielig als ze pijn hebben. Let je wel een beetje op jezelf met al dat tillen?
    Dat er 'zin' in hebben heb ik ook. Ik wil gewoon graag die kleine uk zien, weten of het een jongen of een meisje is, vasthouden, enzovoort.

Priscilla, pfff dat blijft ook maar doorgaan met rommelen hè?! Ik hoop voor je dat het snel doorzet!
    Haha, mijn man was bij Naomi zo snel met het doorknippen van de navelstreng dat er niet eens een goed foto van kon worden gemaakt!

Kiwi, lekker toch, even een forumloze dag? Het was mij ook bijna 'gelukt' maar was toch te nieuwsgierig! :D
    Heerlijk, nieuw beddengoed en handdoeken! Zou ik ook wel weer eens willen maar er zijn op het moment hier teveel dingen die vervangen moeten worden. Eerst dus maar weer eens sparen!

Sandra, heerlijk dat je zo kunt 'tutten' met Lucas en dat hij zo makkelijk is! Dat is iets waar ik dit keer ook echt op hoop, al zal het inderdaad wel druk zijn met een peuter erbij!

Bloesem, heerlijk verlof, geniet ervan! Fijn hè dat je nu weer 'tijd' hebt voor je zoontje? Dat ervaar ik ook zo nu ik verlof heb.

Momeera, ik zie je helemaal liggen met al je beschermers. Nu nog een helm en je bent compleet! :p Hoop dat je lekker kunt slapen vannacht!

Zomaar, rustig aan hè?! Het is niet de bedoeling dat jij straks plat moet als Rowan thuis komt! Gaat het met Rowan al beter?

Dinkie, au dat doet zo'n zeer! Ik heb het gehad na m'n vorige zwangerschap, gelukkig is dat uiteindelijk vanzelf over gegaan (heeft lang geduurd hoor, ik durfde niet naar de dokter, schijterd dat ik ben). Ik zou even langs de huisarts gaan, is toch het prettigst denk ik.

Lan, wat jammer dat je Maikel nog niet (te veel) aan de borst kunt leggen. Hopelijk gaat het snel beter met hem en kan hij fijn rechtstreek jouw voeding krijgen.
    Ach meid toch, ik lees dat je zo verdrietig bent. Ik kan het me helemaal voorstellen hoor! Dat Djayden nu erg naar opa toetrekt is voor hem wel begrijpelijk en écht, als straks alles weer normaal is, komt dat helemaal goed. Hij is nog klein en hangt het meest aan degene die op dat moment het meest voor hem zorgt en met hem speelt. Ik snap dat het je verdrietig maakt maar het komt goed, echt! Knuffel voor jou!

Odess, au dat klinkt niet fijn! Als ie dan toch zo diep zit, kan hij er net zo goed uitkomen toch? :p

Babyboom, ik heb ook gekeken en vond het weer helemaal leuk. Inderdaad heftig Kiwi, als je hoort dat er zoveel stellen zijn waar het niet 'vanzelf' gaat. Ik heb een groot deel van het programma zitten janken, de hormonen gieren hier behoorlijk! ;)

Hier gaat het verder redelijk. Veel last van maagzuur en misselijkheid, vooral overdag. Ik heb vandaag ook heel veel last gehad van harde buiken en pijnlijke schoppen tegen m'n ribben. Nog niks wat serieus voelt dus ik verwacht voorlopig nog niet te gaan bevallen.
    Vanmiddag lekker even met de kleine meid naar de kinderboerderij geweest. Ze vond het erg leuk dus volgende week nog maar een keer (of niet...hopelijk....)

Nu ga ik toch maar eens proberen te slapen, trusten en tot morgen!

18. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ marry oh jij ook al nachtbraken.maar me vriend is gewoon een scheiterd want hij is bang dat die verkeerd doe knippen:pen bij jou ook al beetje aan het rommelen hoop dat je wat kan slapen.mooi dat je kleine meid het naar haar zin heeft gehad op de kinderboerderij.was je man niet zenuwachtig met doorknippen??

@ hier het blijft maar rommelen en zak weer af.lag net zo lekker maar weet niet meer hoe ik moet liggen die etterbak hou me wel bezig om half 3 in de nacht ga zo me vriend maar pesten met smsen:Dzit nu lekker aan een soepje:)

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik hoop dat de nachtbrakers lekker geslapen hebben! Hier wakker geworden met harde buiken om half 6 en nu kan ik niet meer slapen. Naja, het zijn weer losse flodders ga ik vanuit, voelt niet heel echt maar wel jammer dat slapen kansloze missie wordt. Gisteren trouwens de littekens gemasseerd met olie, alleen deze olie heb ik de vorige keer ook gebruikt op het einde en toen had ik steeds schimmelinfecties dus ik hoop maar niet dat de olie ' geinfecteerd' is ;) Beetje jammer dat ik daar achteraf pas aan denk!

Felicee vandaag de bruiloft? Veel succes en plezier!

San, volgens mij heb ik je in een flits gezien tijdens een overzichtsshot maar verder niet :)

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen,

Hester, van harte gefeliciteerd met Valentijn! Inderdaad, wat een gewicht, had ik ook niet verwacht. Nu heerlijk genieten!

Verder geen babys met volle maan?

Ga nu ook even baby boom kijken, heb de halve nacht wakker gelegen, helaas.

Deel Deze Pagina