Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Miranda: balen van dat maagzuur hè? Ik had daar ook ontzettend veel last van en nam vreselijk veel rennies en maalox maar ik kan je zeggen: zodra de baby eruit is, is het echt weg! Dus nog even volhouden.

Lan; ik vind het zo sneu voor je! Je klinkt zo verdrietig en ik kan et me echt goed voorstellen. Sterkte!

Hoe gaat het vandaag met Firerose ??

Felicee: wanneer is de bruiloft? Ben je er helemaal klaar voor? Leuk joh!

Sandra: fijn dat je zo lekker kon badderen met Lucas. Klinkt heerlijk!

Ik ben net gewekt en heb in weken niet zo heerlijk geslapen! Zalig :) vandaag hoor ik of valentijn weer bij mij op de kamer mag komen in plaats van de medium care. Het is zo'n heerlijk mannetje, ben helemaal verliefd. Zijn grote broer is erg trots en wil aan iedereen 'zijn' baby laten zien. Mijn man is ook helemaal in de zevende hemel, haha! Die is zo blij dat alles goed gegaan is.

Sandra en zomaar: inderdaad raar als je benen zo verdoofd zijn! Mijn rechterbeen is nog steeds helemaal gevoelloos: vreemd!
    Sandra: hoe gaat het met jouw vermoeidheid? Ik had al een te laag Hb en ben 1 liter bloed verloren bij de keizersnede.

Gisteren zijn mijn ouders, zus, broer en twee schoonzus en langsgekomen: allemaal vonden ze dat hij sprekend op zijn grote broer lijkt. Schattig!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sweet, wat jammer dat je zo slecht geslapen hebt, hopelijk kan je vandaag nog ff bijtrekken!

Hester, wat fijn dat jij zo heerlijk geslapen hebt en ik hoop dat je jullie man snel bij je mag hebben! Hoe lang moeten jullie blijven?

Ivje, hoe is het met jou?

3. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Mijn verhaal begint zo langzamerhand saai te worden; zojuist is er, na een rustdag, weer gevoeld.... WEER geen verandering... blijft steken op 1cm ontsluiting...

Ik krijg de tabletjes nu weer oraal ipv vaginaal, dat heb ik maandag ook gehad en dat deed toen meer dan dinsdag... Wie weet geeft dat nog wat hoop....

Ik ben het zoooooo zat he :(. Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek, het sloopt me echt. In principe is het beleid zo dat er nu weer 2 dagen (vandaag en morgen) met tabletjes gewerkt wordt, en daarna wordt er een plan gemaakt. Ik begin haast een keizersnede te overwegen.... Al weet ik dat dat ook niet niks is.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Jeetje Fire, dit schiet ook niet op he. Blijkbaar is je lichaam er toch nog niet klaar voor. Snap wel dat het je sloopt aangezien je je al helemaal had ingesteld op de naderende bevalling, maar aan de andere kant: veel langer kan het echt niet meer duren, meis. Nog even volhouden.
    Hebben ze keizersnee al mogelijkheid genoemd al? Weet je hoe groot de baby nu is?

5. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Zomaar: oei meid doe je wel voorzichtig. Is je hb enzo wel allemaal goed?

@Sandra: Oh dat is lekker handig die ruggenprik die pas werkt nadat de baby er is. Het is wel raar ja dat je benen dingen doen en jij hebt er geen controle over hihi.

@Meta: Ik ben ook best wel bang voor de bevalling. Inderdaad omdat je van te voren nooit weet hoe het zal gaan. Het kan ook heel erg mee vallen maar vorige keer viel het bij mij heel erg tegen.

@Dinkie: Heb helaas ook aambeien nog door vorige bevalling. Er zijn wel middeltjes die wel mogen tijdens de zwangerschap hoor.Ik gebruik zelf Hemoclin, die mag je gewoon gebruiken.

@Lan: Dat is wel verdrietig dat borstvoeding te zwaar is voor hem. Ik kan me voorstellen dat je graag borstvoeding wil geven en dat dit een teleurstelling is.
    En ik snap dat het je even verscheurd dat je beide kinderen in handen van anderen moet geven. Je wilt er zelf zijn voor je kindjes. Ik hoop dat je snel zelf weer voor je kindjes kunt zorgen.

@Babyboom: Heb het nog niet gezien, ga het later nog terug kijken via uitzending gemist.

@Kiwi: ooooh zou het komen doordat ik zwanger ben?:):D Wow jullie tuin wordt steeds meer een paradijsje.

@Odess: Hmm niks aan die druk van onderen. Wil de baby misschien iets duidelijk maken?

@Sandra: deed jij mee aan babyboom?

@Marry: Vervelend he dat maagzuur? Gebruik je wel iets ervoor? Kan soms helpen.

@sweetbel: Balen dat je wakker hebt gelegen.

@Hester: Dat is fijn dat je zo goed hebt geslapen. Ik slaap nooit voor ene meter in het ziekenhuis. En heerlijk dat je zo geniet van je mannetje.

@fireRose: Gedverdemme het zit jou ook niet mee. Hopelijk doet het wat meer wanneer je oraal de tabletjes weer neemt. Steeds die ene centimeter schiet ook niet op. Sterkte meid, ik weet hoe gefrustreerd je je moet voelen maar hou vol.

Zo vannacht geslapen met beschermers aan. Het ziet er vreemd uit maar het hielp wel. Ik ben wel wakker geworden vannacht maar alleen om te plassen of door mijn rug, niet door mijn handen. Dus ben wel blij met die dingen.

Zo ik ga ff een dutje doen, zo de kleine weer van school halen en weer terug brengen ook. Dus eerst ff bijkomen.

Prettige dag vandaag en voor de meiden die het nodig hebben veel sterkte!

6. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ lan ik begrijp je helemaal. bij prematuur kost voeden heel veel energie.

rowan doet alles goed inmiddels meot ie zich warm houden met kruiken en geen warmte matras. maar het drinken kost hem idd ook veel energie en dit is onwijs kl*te. hij groeit wel 2065gr. weeg hem straks weer ;) behalve de voeding gaat nog te vaak in de sonde :( ben bang dat hij eind volgende week ook niet thuis komt zucht

met mij gaat redelijk, beetje duizelig nog maar blijf op de been. ben bang dat het door de moeheid komt. veel geslapen ook.

zo nog een wasje hangen en hond lopen en dan richting ziekenhuis......

@ firerose zucht nog niks. waarom gaan ze je geen infuus geven binnen een uur heb je weeen :)
    vlieze kunnen ze ook breken ;) hebben ze bij mijn overbuuv in ziekenhuis ook gedaan. toen al die poespas met strippen/tabletje niet werkte. hup infuus erin vliezen breken en snachts was de kleine er ;)

en tja keizersnee, heb er weinig last van. alleen snachts maar kan inmiddels wat vaker op linker zij liggen zonder pijn. dus het begint te genezen...
    verder ben het kwijt.

7. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden...
    Gisterenavond heftig emo-dipje, gelukkig heeft m'n lief me goed opgevangen...beeb bewoog heeeeeel veel voordat ik slaap viel maar vannacht goed geslapen, voor het eerst weer gedroomd... (ik mocht backstage bij Prince, was heel stoer:cool:). Heb even knop geprobeerd om te zetten was er zo mee bezig dat het zo of ma al zou komen dat ik beetje apatisch werd... nu ga ik maar uit van strippen op donderdag als ik 40 weken ben. Morgen is man vrij, dan ga ik er lekker op uit, zaterdag ook ff naar Den Haag met zn 4-tjes...

Vanochtend vroeg eruit gegaan zodat ik de kids nog even kon zien voordat ze naar opa en oma en school gingen... Gestreken, 2 afleveringen Grey's anatomy gekeken... Vanmiddag ga ik foto's van de babykamer maken en spammen en reageren op jullie berichtjes!!!

Tot later!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Meta wel fijn dat manlief graag kookt maar hij kan dan beter eerst kijken of alles nog in huis is voor hij nieuwe gaat halen…. Is het nog gelukt met de MAC?
    Firerose hoe gaat het nu met je? Ik ben net alles aan het terug lezen vanaf eergisteren… Wat een naar verhaal van da meisje met leukemie zeg..
    Meta ja dus :D
    Marry ik voel me gelukkig wat beter en de kleine zit nog behaaglijk warm in mn buik. We zitten idd bij dezelfde vk. Ik ben regelmatig bij de nesselande op controle geweest een paar keer op de imkerstraat. In Nieuwerkerk maar 1x en dat was voor de groei echo.
    En ja de milkshake framboos is echt een aanrader!!! Hij is gewoon nog lekkerder dan de shake aardbei welke bij mij toch ook favo is!! Tip voor je mac op de hoofdweg is tot 00.00 open bij de drive!!
    Pris wat een harde reactie van je moeder. Zeker om te zeggen dat je het ook niet hoeft te laten weten als de kleine geboren is… hoop dat je het een plekje kan geven voor jezelf. KNUFFEL!!
    Dinkie ben benieuwd naar je taart, maar zal geduldig wachten tot je de foto showt!
    Odess op je knieen nog wel boenen!!
    Lovely wat een ellende met je ex.. veel succes en probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap.
    Senna ik ben de nacht goed door gekomen en de kleine is blijven zitten!!
    Firerose ik denk ook dat je beter kan ontspannen als je thuis bent dan wanneer je gestresst in het ziekenhuis bent.
    Miranda wat vervelend dat je nog steeds zoveel last van maagzuur hebt en ook steeds moet overgeven. Hopelijk gaat het snel wat beter en fijn dat je man nu in nl rijdt in plaats van buitenland.

Hier mijn buik is weer rustig en heb gisteren maar afgemaakt waar ik de dag ervoor aan begonnen was. Vandaag op controle bij de vk en dan vanmiddag solliciteren!! Spannende dag dus vandaag…. Ga snel vliegen anders kom ik te laat bij de vk….
    Spreek jullie snel weer,
    kussss

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hester, wat fijn dat je zo goed geslapen hebt en dat je maagzuur helemaal weg is! Heerlijk. Hoop dat Valentijn bij jou op de kamer mag!

Firerose, he bah, wat vervelend dat er nog steeds geen verandering is. Als je eenmaal bezig bent, wil je die baby er gewoon uit! Sterkte!

Sandra, wist ook niet dat je meedeed aan Babyboom. Ga volgende keer extra goed opletten haha. Heb geen idee hoe je gezicht eruit ziet, maar weet wel dat je, voor de bevalling dan, twee zoontjes hebt haha. Goed ook om te horen dat het zo lekker gaat met Lucas!

Mom, wat goed dat die beschermers werken! Vallen die laatste weken misschien toch nog een beetje mee. Slaap lekker!

Zomaar, jammer dat Rowan nog niet naar huis mag hoor. Veel plezier straks bij je kleine vent.

Kiwi, lees dat je een steigerhouten set hebt in je tuin, gaaaaaaf! Het wordt heel erg snel grijs hoor! Ik was daar ook een beetje 'bang' voor, maar hier was het zo verkleurd. Snel maar weer een foto showen, wij gaan in de vakantie van mn man aan de slag in de achtertuin, en die van jou is volgens mij wel een goed inspiratiebron!

Zo, heb al veel gedaan. Lekker in bad geweest, gestreken, zolder en bovenverdieping gezogen, trappen schoongemaakt, nu even wat drinken, boodschappen doen en dan beneden verder. Verjaardag van mn mamsie was gisteren erg leuk, ze schrok alleen van die enorme grote oplaas Sara op het dak haha.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Aw Fire wat rot, dikke knuffel. Is een keizersnede een optie dan als het niet opschiet?? Hoeveel moet je hebben voordat ze kunnen opwekken, 2 cm?

Mom, met beschermers aan? Wat heb ik gemist? Fijn dat het nu beter ging iig!

Meta, strippen ze bij jullie met 40 weken? Bij onze praktijk doen ze dat soort dingen echt niet, gisteren ook nog ff over inleiden gesproken nou dat gebeurd hier ook nog gewoon met 42 wkn. Jij bent uitgerekend op mijn verjaardag, zegt manlief net dat hij denkt dat mini dan komt - nou doe maar niet ;) Maar die van jou mag dan natuurlijk wel, of eerder :)

Kibbeling, heel veel succes vandaag!!

Sweet, jij bent productief, goed bezig :D Hier ben ik altijd zo duf als ik vroeg wakker ben ;)

11. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kibbeling succes met je sollicitatie!

12. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Uiteindelijk toch nog goed geslapen vanaf 1.30 uur tot 10.00 uur!! :$ Naomi doet ook aan uitslapen tegenwoordig en dat vindt haar mama helemaal niet erg! :D

Pris, nee hoor Arjan was niet zenuwachtig. Ze zetten er twee klemmen op en daartussen moet hij knippen. Je kunt dus in principe helemaal niet verkeerd knippen. Komt goed hoor!

Odess, wat beroerd dat je niet goed slaapt! Pff, je moet maar tegen ukkie zeggen 'of eruit nu, of stoppen met dat gerommel daarbinnen!' Helpt vast....:p
    Ik hoop voor jou ook dat dat spul niet 'besmet' is!

Hester, wat fijn dat je zo goed geslapen hebt! Hopelijk mag Valentijn vandaag bij je op de kamer.

Firerose, bah meid, ik kan me zo voorstellen dat je er zat van bent nu!

Momeera, ja ik neem Rennies en die helpen wel iets maar tis niet alles. Fijn dat de beschermers helpen!! Wat maakt het uit dat het er vreemd uitziet, als jij maar kunt slapen!!

Zomaar, wat balen meid dat Rowan nog niet genoeg zelf drinkt. Hopelijk wordt hij snel sterker zodat het wel gaat lukken.

Meta, fijn dat je man je zo goed heeft opgevangen gisteravond. Geniet lekker van je 'vrije' dag vandaag en morgen samen met je man.

Kibbeling, wat grappig, inderdaad dezelfde vk!! Oe, dat klinkt goed zeg, ik krijg bijna de neiging vandaag even langs de Mac te rijden...Hé, bedenk me net dat ik er morgen langskom.....;)
    Spannend joh, de sollicitatie. Heel veel succes!!!

Sweetbel, jeetje wat ben jij actief joh! Fijn dat het feestje geslaagd was gisteren!

Zo, ik ga eens even de was van de lijn halen, strijken en opruimen. Dan boven even een stofdoek en stofzuiger erdoor en dan hebben we de huishoudelijke dingen weer gehad voor vandaag.
    Ik ben gisteravond druk bezig geweest met de traktaties voor de peuterspeelzaal maar ik had niet genoeg celofaanpapier dus straks nog even een rol halen. Heel fijn als je niet weet of het een jongen of meisje wordt, ik heb gedeeltelijk nu dus een jongens én een meisjesversie liggen haha!

13. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi dames!

Ik ben eigenlijk een juli-mama maar aangezien je niet kan voorspellen wanneer de kleine komt vroeg ik me af of ik me hier ook mag bij aansluiten voor moest het toch een juni-baby worden..
    Ook omdat ik al sinds maart thuis zit en dus zo goed als niks te doen heb! :D

Ik zal me eerst maar even voorstellen:

Ik ben Kelly, 22 jaar en mama van Vittorio die ondertussen alweer 3 jaar geworden is deze maand!
    Samen met mijn vriend verwacht ik nu een zusje voor Vitto en ben ik uitgerekend voor 14 juli dus ben ik vandaag exact 32 weken ver ;)
    Wij wonen in België en dus zijn alle regelingen qua zwangerschap enzo hier wel wat anders als bij jullie.
    Zelf ben ik nu nog student maar daar komt na dit schooljaar verandering in aangezien ik gewoon zoveel stress kreeg door alle druk die ik had.
    Dus vanaf eind september ga ik waarschijnlijk terug gaan werken/korte opleiding volgen...

Zo nu weten jullie toch al wat over me :D
    Vinden jullie het erg als ik me aansluit?

14. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dinkie, op zich kan de huisarts niet veel doen of je moet iets willen hebben om de stoelgang beter op gang te houden. Je kan Metamucil krijgen (kun je ook bij de apotheek krijgen) of Movicol (deze is volgens mij via de huisarts). Alle zalfjes zijn gewoon verkrijgbaar. Succes, hoop dat het snel voorbij is..weet hoe vreselijk pijn het kan doen.

@Kiwi, hier ook de vorige keer na de bevalling, wat een hel inderdaad. Heb daarom nu bij de apotheek Microlax gekocht (88 cent). Is vloeistof wat je in moet spuiten waardoor je (volgens de vk) binnen het kwartier naar het toilet moet voor de grote boodschap. Ik wil dit nu de eerste of tweede dag gebruiken omdat ik geen dagen wil wachten omdat het niet lukt. Misschien ook iets voor jou? Nu hopen dat het snel mooi weer wordt kun je inderdaad lekker buiten eten.

@Odess, bedoel je die heerlijk pijn alsof je niet één maar 30 messteken tegelijk van onderen krijgt. Welke olie heb je gebruikt? Volgens de vk kon je zelfs slaolie gebruiken haha, maar wat je zegt een schimmelinfectie zit je echt niet op te wachten. Misschien die perineumolie proberen?

@Sandra, heb heeeel goed gekeken maar zag je niet helaas. Heb je nog contact met sommige stellen?

@Marry, gelukkig toch nog goed geslapen. Wow sliep Naomi echt tot 10:0 uur?? Ja dat heb ik natuurlijk ook..of het een jongen of meisje is, hoe het eruit ziet en gewoon weer naar heerlijke knuffelen met zo’n kleintje!

@Hester, wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat jullie zo verliefd zijn. Hoop dat Valentijn snel bij je mag blijven. Lijkt hij ook echt op zijn grote broer?

@FireRose, kan me voorstellen dat je het zat begint te worden. Hoop echt dat het of snel doorzet of dat ze ander plan maken. Sterkte!

@Momeera, wat super dat het heeft geholpen! Fijn hè om niet daarvan wakker te worden. Heb je het in beide handen?

@Zomaar, jammer dat het voeden nog niet zo goed gaat, wel super dat hij groeit. Is toch het belangrijkste! Wanneer hoor of hij wel of niet naar huis mag?

@Meta, gelukkig heeft je vent je goed op kunnen vangen en heb je goed geslapen!!

@Kibbeling, heeeel veel succes vanmiddag.

@Sweetbel, nog gefeliciteerd met je moeder, leuk zo’n enorme Sarah. Jij bent alweer druk geweest zo te lezen. Goh last van nesteldrang? ;)

De auto zit bomvol maar alles zit erin. (ja, ook de maxi-cosi en de vluchttassen) Ben nu nog even alle foto’s van onze meid op de harde schijf aan het overzetten zodat de sd kaart weer leeg is en naast de laptop een backup heb, you never know.
    Zie wel een beetje op tegen morgenochtend. Moeten om 6:30 uur eruit omdat ik anders niet alles op tijd klaar heb. Vertrekken rond 8:15 uur naar het ouderlijk huis van mijn schoonzus en dan maar gaan genieten. Hopelijk wordt het nog een beetje goed weer.
    We zijn (als alles goed gaat) zaterdagavond pas weer thuis dus zal even niet op het forum zijn.
    Mochten iemand of meerdere bevallen, heeeeel veel succes!! Zou wel leuk zijn om zaterdag babynieuws te lezen. Sowieso hoop ik van FireRose.

15. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Ik moet even wennen aan het nieuwe 'ritme' van verlof... Weer dus paar dagen niet hier geweest!!
    Gek genoeg heb ik het nog soort van druk ofzo... Ook omdat ik meestal smiddags nog makkelijk 2 uur slaap!

Pris
    Pffff blijft je ma nou bezig met moeilijk doen!?
    Volgens mij geef je dr wel teveel ruimte om zich te kunnen bemoeien met jullie wan ik hoor het elke keer weer van je!
    Kost je toch energie die je nu niet kwijt wil!?

Lovely
    Wat voor dreigementen dan?
    Als hij niet normaal kan doen zou ik die kleine niet eens meegeven...

Fire
    Hmmmm lekker aan het aanmodderen dus.. Bah kan me voorstellen dat je het gehad hebt als het niet wil vlotten!!
    Kun je kiezen voor een keizersnee dan??

Miranda
    Waardeloos van dat maagzuur ik heb er ook ontzettend veel last van maar ik hoor jou echt over overgeven enzo.... Das wel heftig!

Hester
    VAN HARTE MET VALENTIJN!!!!
    Hhaha ' WAT nou bescheiden buikje!!'
    zegt inderdaad geen drol...
    Super zeg, geniet ervan!!!

Felicee/Zin in hebben
    Prima instelling toch dat je er zin in hebt! Ik heb ook onwijze zin in de kraamtijd maar moet toch nog even wat angstjes opzij zetten hoor...!
    Dinsdag (gezellig op mn verjaardag) hadden we info-avond in het ziekenhuis en als je dan de verloskamers ziet denk je niet OOOHH GESJELLIG!! Ook al wil ik nog steeds graag daar bevallen; het zag er zo 'serieus' uit!
    Terwijl ik net een beetje de instelling kreeg van: ok kom maar op! (niet dat ze nu al mag komen van mij maar het idee..)

Bloesem
    Jeee ook verlof!!

Meta
    Ben je al over je grootste angst heen?

Dinkie
    Bah aambeien.. Geen last van en hoop ze ook niet te krijgen.
    Alhoewel ik veel stoelgang problemen heb (gehad) heb ik gelukkig daar nog geen last van gehad.

Navelstreng
    Hebben wij het niet over gehad.
    Ik denk ook niet dat ik echt het 'mooie' daarvan inzie, maar misschien is het wel 'geinig'
    Ik zal het hier eens vragen!
    Wij zijn niet zo van het traditionele of overal een betekenis in zien, wij genieten gewoon enorm van alle losse momenten..

Zomaar
    Oh wat balen zeg dat Rowan nog moet blijven....

Kelly
    Welkom!
    Wat mij betreft praat je gezellig mee!
    Ik ben 25 jun uitgerekend dus wie weet zou het nog juli kunnen worden!
    Al denk en hoop ik van niet!!

Hier
    Ach ja druk in mn verlof, ook onzettend veel moe, denk dat dat ook het wennen is aan verlof..
    Kleine meid hier is ontzettend druk, veel harde buiken, soms weet ik mezelf geen houding te geven als ze zo druk is!!
    Ik heb wel het idee dat ze niet meer stuit ligt!! Dat zou fijn zijn!!
    Verder dus info-avond gehad in ziekenhuis. Fijn om er geweest te zijn maar ook niet echt dat ik nu denk; oh gezellig!! Maarjanzo is het ook meestal niet he...
    Vanmiddag denk ik ff naar uitzendbureau, kijken wat opties zijn voor na verlof zodat ik niet naar die slangenkuil terug hoef :p
    Morgen flink boodschappen inslaan omdat we zaterdag mn verjaardag vieren in de tuin met eten dus dat wordt nog een hele operatie!

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

Bekijk bijlage 152324

Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 12
    Meisjes: 11

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1
    07-05-2011 Zomaar (24)- Rowan 2080 gram - 35+3
    11-05-2011 Lan (28) -Maikel 1774 gram -41cm - 35+5
    18-05-2011 Hester -Valentijn 3515 gram - 38+1

Jongens: 4
    Meisjes:

Afspraak:
    19 mei Lovely Engeltje - controle vk (34w&6)
    19 mei KellyAernoudt - controle gyn
    20 mei miranda22 - controle gyn
    23 mei Senna04 - Controle Vk (38w&4)
    24 mei Felicee - controle vk
    6 juni KellyAernoudt - controle gyn
    9 juni Sandra - Nacontrole gyn.

Afspraak (baby's):
    19 mei Lucas - Kinderarts
    20 mei Lucas - Gehoortest
    1 juni Lucas - Sofia kinderziekenhuis (metabole ziekte)
    6 Juni Lucas - MRI scan

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

Heb even mezelf erbij geplaatst overal :)

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kibbeling, succes met je gesprek!!! Zet m op!

Felicee, geniet van de bruiloft! Inderdaad wel handig om alles op de harde schijf te hebben. Paar maanden geleden is mijn laptop ook stuk gegaan, gelukkig kon mn handige computermannetje papa alle foto's nog redden, maar ik schrok wel heel erg!

Odess, normaal ben ik ook niet zo actief hoor, maar ik denk dat het weer een aanvalletje nesteldrang was. Ben nu echt gebroken!

Marry, heerlijk toch, dat Noami ineens is gaan uitslapen. Hou t vol haha. Ben benieuwd naar je traktaties, wat heb je gemaakt?

Mendie, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben dinsdag ook naar het ziekenhuis geweest, voor een voorlichting over borstvoeding. Ik herken je 'gezellige' gevoel haha. Hoop dat ze wat leuks voor je hebben bij het uitzendbureau.

Meta, gaat ie weer?

Kelly, gezellig dat je komt meekletsen!

Zit nog steeds op die ophaalman van de Sara te wachten. Zou tussen 11 en 2 komen. WIl eigenlijk slapen, maar durf het niet zo goed haha, vind het zo stom staan als die man dan aanbelt!

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemiddag allemaal :D

19. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Momeera: beschermers? Dat heb ik dan ook denk ik gemist?

Sweet: balen dat je zo slecht hebt geslapen. Lekker tussendoor een tukje doen? Oh, ik zie dat je zit te wachten op het ophalen van de pop. Tjah, je kan er donder op zeggen dat die man komt als je net ligt te slapen. Dat heb ik ook echt altijd!
    Oh dus steigerhout vergrijst toch snel? Dacht dat het even kon duren, maar dat is wel goed nieuws dus. Zit nog te twijfelen om het te white washen....Hmmm, even erover nadenken.
    En wat heb jij vandaag veel gedaan alweer zeg! Fijn dat de verjaardag van je mams leuk was. Gefeliciteerd nog!

Kibbeling: Spannend! Veel succes vandaag.

Odess: jij hoeft niet gestript te worden. Jij gaat gewoon netjes op tijd bevallen, voel het aan mijn (vrucht)water:D

Marry: jee, je hebt dus 2 versies gemaakt. Dat je daar zin in had, hahah. Wel heel leuk. Ik denk dat ik het heel simpel houd. Gewoon soepstengels gedoopt in muisjes. En dat doen we pas als het kindje geboren is.

Kelly: welkom! Al denk ik dat je in mei-mama forum bent beland gezien aantal bevallingen die wij achter de rug hebben en veel rommelende mama's:)

Felicee: jullie dus helemaal bepakt en bezakt! Een druk agenda zeg! Veel plezier en hopelijk gaat het je allemaal makkelijk af!
    En bedankt voor de tip. Ik ga het aanschaffen! Goed idee.

MendieC: herkenbaar. Ik heb het ook drukker in mijn verlof dan ik normaal heb, lijkt het wel. Er moet immers zoveel gebeuren. En die nesteldrang helpt ook niet mee.
    A.s. zaterdag je verjaardag vieren dus. Leuk! Idd, begin maar een paar dagen van te voren met het inslaan. Wij hebben 2 weken geleden de verjaardag van mijn man gevierd in de tuin met een bbq. Man, wat een organisatie. Het leek alsof ik mijn bruiloft opnieuw aan het regelen was. Mijn auto zat ook helemaal vol met boodschappen en dan een dag van te voren alles klaarzetten zodat je op de dag zelf niet veel hoeft te doen. Nou, ik was er dagen mee bezig! Succes.

Zo, vanochtend een vriendin gezellig op de koffie geweest. Nu even niks doen, mannetje ligt heerlijk op bed. Vanmiddag naar de verloskundige. Ga het hebben over voorgestelde inleiding mocht ik over de 41 weken komen. Ik wil mij goed laten informeren in ieder geval.

20. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Ik heb ook het idee dat ik nog 100.000 dingen moet doen maar dat valt reuze mee!! Toch voelt het zo..

Ja gelukkig wil manlief voor alles zorgen voor verjaardag, ik kan echt niet zo heel veel meer. Tillen en lang staan of lopen zit er niet meer bij!

Heb je ook het idee dat je richting de 41 weken gaat? Of is het meer voor alle zekerheid?

Deel Deze Pagina