@Pris: Dat is zeker zo. Ik denk dat het voor je kindje heel goed is dattie nog lekker in mammas buik zit. Hoewel nu zou hij wel mogen komen toch? Je bent nu aardig op weg. @Hester: Leuk zon grote trotse broer. Lijkt me inderdaad heerlijk twee kinderen, ik denk dat ik ook kapot ga van de trots. @Bloesem: Heb je nog zo veel nodig dan van de ikea? Wat ga je allemaal halen? @Meta: Goede tip. Dat ga ik eens proberen. Dat ik haar mee laat beslissen, dat zal ze vast fijn vinden. En het laatste wat ik wil is dat ze denkt dat ze weg moet om de baby. Wat handig dat het werkt zo tegen jezelf praten. Het is natuurlijk ook hartstikke waar en doordat je bang wordt vergeet je dat nog wel eens. Gelukkig dat het je tot rust heeft gebracht. Geniet van je inkopendag. @Kelly: Je moet eigenlijk even goed rotzooi maken dan haha, heb je weer wat te doen. Ik snap wel dat het saai voor je is. Maar je bent gelukkig al een eind op weg dus het gaat je lukken. @Odess: dat zou goed kunnen dat ze last heeft van het licht. Dat het voor haar voelt alsof ze midden op de dag naar bed gebracht wordt. Ik zou inderdaad ook uitkijken om er in mee te gaan. Ze heeft al die tijd wel goed in haar eigen bed geslapen dus ze kan het wel. En 40 minuten is best lang maar nog te doen denk ik? @Troetelbeer: Geeft niks hoor, rustig aan. Wat vervelend dat het in je familie even niet zo lekker loopt. Ik wens je veel sterkte daarmee. @Kiwi: Ja ik weet wel dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt met Ameera. Maar het doet soms zon pijn om haar zo te zien. Nu weer bijna weekend gelukkig, hoeft ze in ieder geval even niet. Geniet van je rustige dag, het klinkt heerlijk. Ik ben aan het twijfelen of ik nu naar mijn ouders zal gaan of niet. Er moet ook nog wel erg veel in huis gebeuren namelijk. En alle energie die ik stop in autorijden kan ik dan daar in stoppen. Mijn man schrok gisteren dat ik al 35 weken was. Die dacht ineens: oei er moet nog heel veel gebeuren. Dus die heeft liever dat ik niet ga. Ik ga er nog maar even over nadenken. Verder ga ik zo mijn meisje oppikken op school en vanmiddag nog even naar de fysio voor een massage. Hopelijk kom ik dan nog toe aan een beetje was opvouwen en/of strijken. (als ik niet naar mijn ouders ga) Fijne dag allemaal (ook de stiekeme meelezers hihi)
Jawel; goed nieuws! Nog niet bevallen, maar mijn bmm was voldoende verstreken om de vliezen te kunnen breken, en dat is dus ook gedaan! Ik lig nu aan een infuus met oxytocine... Vandaag of morgen (ws morgen) wordt ze geboren! Ik vind het heeeeeeel spannend en hoop dat ik een beetje rustig kan blijven tijdens de weeen!
Mom wat vervelend voor haar. Zeker omdat je als kind zijnde afhankelijk bent van de leraren op je school. Ik hoop voor haar dat ze snel haar draai een beetje kan vinden en het wat soepeler verloopt voor haar. Ik heb veel over de baan nagedacht en het ook besproken met manlief en die zei wat ik dacht; dan schiet je er met je werktijden nog niets mee op. En ben je nog alle dagen aan het werk. Dus ik denk dat ik nee ga zeggen. Pris je bent en blijft ook een nachtbraker ook he! Hester wat moet dat een mooi moment zijn geweest voor je, samen buidelen. Ohhh ik wordt helemaal jaloers als ik lees dat je lekker met je kleintje bezig kan zijn al Bloesem shopse bij de ikea. Niet de hele winkel leeg kopen hoor!! Meta je hebt wel een heel fijn gevoelig meisje. Wel naar ook voor haar dat ze zulke heftige dromen heeft. Wel schattig dat ze er dan ook over nadenkt dat ook de leuk dromen weg gaan dan. Kelly ik zou idd ook de moeite dan niet nemen met je stage als je toch maar 2 weken mee mocht lopen. Wel apart dat je zoontje ook lichter was bij zijn geboorte en het wel gelijk goed deed. Snap dat je je dan minder zorgen maakt om het gewicht van je dochter. Odess succes met je harde buiken en krampen. Heb je al bedacht wat je gaat doen vandaag? Troetel hopelijk gaat het binnen de familie nu wat beter. Love fijn dat alles goed was bij de vk en dat je hulp hebt gehad met het huishouden. Kiwi een rustige dag met af en toe wat huishoudelijke taken.. Klinkt goed alleen ben ik vanmorgen al erg voortvarend van start gegaan!! Mom mannen denken soms oh tijd genoeg en ineens ben je al een eind in je zwangerschap. Klinkt heel herkenbaar. Bij ons in huis ging het een beetje hetzelfde en manlief bedacht ineens wat er allemaal nog moest gebeuren enzo. firerose wat een goed nieuws!! Eindelijk schot in de zaak. Ik ga voor je duimen dat je rustig kan blijven tijdens de weeën en dat alles goed zal gaan. Hier vandaag al huisje helemaal schoongemaakt (stofzuigen, bed verschonen en opruimen!!) Was al om half 7 wakker, moest manlief naar werk brengen! Hang nu beetje op schone bedje met laptop op schoot ben ook beetje moe dus doe niet veel meer vandaag. Alhoewel de was is klaar moet ik ophangen en de vaatwasser is klaar nog ff lekker genieten van de rust, misschien zo toch nog ff proberen om te slapen.. Vannacht 4x uit bed geweest omdat ik moest plassen en dan lag ik gelijk weer te denken
Fire: Spannend! Jeetje, het is begonnen. Heel erg veel succes. Toi, toi, toi! Kibbeling: zo, je hebt idd veel gedaan. Waar zit je dan allemaal over na te denken? Mom: lastige beslissing. Als het autorijden je zoveel moeite kost, dan zou ik ook mijn energie in een schoon huisje steken. Maar aan de andere kant: je wilt natuurlijk graag je familie bezoeken. Hmmm, succes met de beslissing. Ik ben trouwens de hele ochtend megamisselijk. Dat begon na het ontbijt. Ik weet niet wat ik heb. Gisteren tijdens de controle lag de baby in ieder geval wel goed diep in de bekken, maar ik heb het idee dat het ook weer naar boven schiet. Zo gaat het de hele dag op en en neer. Wellicht op de momenten dat het hoog zit wordt ik soms misselijk. Niet lekker.
Firerose: wat een fijn nieuws! Zet hem op; je kunt het!!! Momeera: ik heb al vanaf 18 weken fysio voor mijn bekken en het heeft een hele tijd goed geholpen maar nu kunnen ze niet meer doen als masseren en dat helpt wel idd. Wat sneu voor je meisje dat ze het zo moeilijk heeft met naar school gaan. Ik ben zelf juf en ik vind het ook altijd best heftig de overgang en dan gelijk "fulltime". Halve dagen tot de zomervakantie is een goed idee denk ik, zo kan ze rustig wennen. Hier ook een heel gevoelig jongetje en dat is best lastig af en toe. Vooral omdat hij zich naar de buitenwereld heel stoer houdt, maar thuis komt het er dan uit. Odess: ik denk een fase. Mijn zoontje valt ook heel moeilijk in slaap op het moment (huilt niet, maar is gewoon wakker). Ik denk dat het komt doordat er buiten nog veel meer leven is als ze naar bed gaan dan in de winter. Ik hoop dat de verduisterende gordijnen helpen (hier niet). Hester: ik zit me al helemaal te verheugen op straks als ik jouw verhalen lees! Geniet ze! Sandra: hier bij mijn zoontje ook altijd Difrax gebruikt. Idd zorgen dat het ventiel onderin de fles goed zit. En als je het teveel geknoei vindt met poeder in de fles doen hebben ze ook verdeelbakjes van Difrax; dan kan je drie voedingen uitzetten en die kiep je heel makkelijk in de fles. En wat doet Lucas het goed zeg! Ik was trouwens dezelfde dag dat jij beviel in Avifauna (we hebben een abonnement en wonen een soort van om de hoek). Ik had 's ochtends gelezen dat jij ook ging en zag daar een hoogzwangere vrouw en vroeg me af of jij dat was, maar toen kwam ik thuis en las dat je dag heel anders was gelopen. Het blijft bizar! Priscilla: volgens mij heb jij zelf het ook behoorlijk te verduren! Ach, zodra onze beebs er zijn zijn we vast alles weer vergeten! Lan: wat fijn voor jullie! Zomaar: fijn dat Rowan beter gaat drinken. Ik hoop dat jullie hem snel mee naar huis mogen nemen en die ellendige ziekenhuisperiode af kunnen sluiten! Meta: ik ga alles wat betreft de bevalling ook maar over me heen laten komen; we hebben weinig keus en het moet er toch uit! de rest: ik ben het een beetje kwijt verder, sorry! Hier is mijn zoon vandaag naar het kdv, dus heb het rijk alleen. Had nog even nieuwe hydrofiele luiers gekocht en die hangen nu te wapperen aan de waslijn. Nu even mezelf onder de douche schoppen en dan ga ik lekker een film kijken op de bank. Nog even genieten van de tijd voor mezelf. Het kdv zit hier aan het einde van de straat, wel een gek idee dat mijn kleine man zo dichtbij is maar ik niet zelf voor hem zorg vandaag!
kiwi ik had gisteren mijn sollicitatie gesprek en daar kwam uit naar voren dat ik geen 32 uur contract kan krijgen en dus minder uren moet gaan werken en daarnaast geen ort meer betaald krijg. De werktijden zijn ook alleen maar in de middag/avond uren en in het weekend. Dus moet na gaan denken of ik die baan wil of niet... En daarnaast nog denken aan de komende bevalling.... Maar heb eigenlijk min of meer al besloten dat ik nee ga zeggen op de baan, hoe leuk het werk ook klinkt.
Kiwi: ik ben ook veel misselijk. Het komt dan ineens opzetten en lijkt echt op het begin van de zwangerschap. Heb het bij mijn eerste nooit gehad, maar het zal er wel bijhoren!
Kibbeling: oh ja, dat heb ik gelezen. Echt hele onhandige tijden als je het aan mij vraagt. Of je man moet erg flexibel met zijn werk zijn, anders zou ik in jouw geval niet kunnen bedenken hoe ik de opvang etc moet gaan regelen. Balen zeg! Elise: ja, dat had ik bij mijn zoon ook nooit. Dit is ook nieuw voor mij. Maar ach, lang kan het niet meer duren.
Goedemorgen allemaal!! @Hester: Wat fijn dat je zo aan het genieten bent, en dat trotse gevoel ken ik helemaal! @Bloesem: Veel plezier bij de ikea! @Odess: Wel vervelend dat je buik zo rommelt, maar niet doorzet, hopelijk kom je zo nog wel een beetje aan je rust toe. @Momeera: Hahaha dat vind ik nou echt iets voor mannen, er ineens achter komen dat je vrouw al zover zwanger is. @Difrax: Volgens mij zit het ventiel gewoon goed, maar hij lekt nog steeds. Ga wel even een nieuw flesje gebruiken. @Fire Rose: Jippie eindelijk vooruitgang, heel veel succes!!!! @Kiwi: Balen van je misselijkheid Hopelijk is het snel over. @Elise: Dat is zeker raar, maar wij zijn inderdaad niet in Avifauna aangekomen. Maar over een paar weken gaan we ons uitje overdoen, maar dan met Lucas in de kinderwagen @Hier: Net naar de gehoortest geweest met Lucas, en zijn oortjes zijn helemaal goedgekeurd!!!! Ben helemaal blij Zal vanmiddag weer eens een nieuwe foto komen laten zien. Fijne dag allemaal!
Bekijk bijlage 152581 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 12 Meisjes: 11 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 07-05-2011 Zomaar (24)- Rowan 2080 gram - 35+3 11-05-2011 Lan (28) -Maikel 1774 gram -41cm - 35+5 18-05-2011 Hester -Valentijn 3515 gram - 38+1 Jongens: 4 Meisjes: Afspraak: 20 mei miranda22 - controle gyn 20 mei Sweetbel - controle vk 23 mei Senna04 - Controle Vk (38w&4) 24 mei Felicee - controle vk 6 juni KellyAernoudt - controle gyn 9 juni Sandra - Nacontrole gyn. 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 31 mei Lucas - Consultatiebureau 1 juni Lucas - Sofia kinderziekenhuis (metabole ziekte) 6 Juni Lucas - MRI scan Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Kiwi die tijden zijn juist het probleem, dat is het al met mijn huidige functie op de woongroep. Manlief heeft absoluut geen flexibele werktijden dus ja niet handig. Ik zie net in het lijstje dat jij bijna uitgerekend bent!! Spannend!! Sandra toppie dat Lucas zijn oren helemaal in orde zijn. Zie de nieuwe foto met smart tegemoet. hier nu lekker een boterham eten, had erge honger (ook logisch als je om kwart voor 7 iets hebt gegeten en zoveel hebt gedaan) en daarna even lekker liggen in bedje. Poging tot slapen doen. Knufffff
Even een *cheer* voor Fire! Wat spannend meis, zet em op!!! @ ons meisje, ze is nu zonder 1 kreetje te geven in slaap gevallen boven! Verduisterende gordijnen zijn het dus ook niet. Ze is ook heel hangerig, moeilijk, onhandig en huilt (en krijst) veel. Misschien dat ze weer in een sprongetje zit dan? Meta, hoe was het bij de vk? Mom, ik zou lekker doen waar ik zin in had Soms is het gewoon even fijn om bij mams op de bank te zitten, dat huisje komt wel weer denk ik dan. Sandra, super! Wat fijn dat jullie bijna alleen maar goede berichten krijgen Kibbeling, goed bezig, nu lekker genieten van je dagje niks Elise, geniet lekker van de tijd voor jezelf Kiwi, wat vervelend! Hier ook het idee dat mini weer omhoog geklommen was maar volgens vk lag hij errug diep. Punt is dat ze nu ook gewoon erg groot zijn he, met het hoofdje komen ze bijna naar buiten en met de billen tegen de ribben. Ik hoop dat je maag snel meer ruimte krijgt meis en dat je je dan weer beter voelt. Je voorgevoel zei in eerste instantie dat je nu zou bevallen toch? Wellicht dat je nog gelijk krijg Pris, jij wordt maandag de 23e ingeleid toch, of is er inmiddels anders besloten?
Goedemorgen allemaal! Kelly, wat vervelend dat je kleintje zo licht is. Kan het geen kwaad verder? Meta, dat is inderdaad bijzonder, dat je dochter zo droomt! Naar voor haar maar ook voor jou, dat je er zo mee geconfronteerd wordt. Het wordt nu ook wel zwaar allemaal begrijp ik. Ik hoop voor jou dat het snel zover is, dan heb je het gehad en kun je gaan genieten van je kleintje!! Haha, die lijst is echt grappig, ga hem meteen doorsturen aan manlief en op Hyves zetten! Als ik dit lees kan ik echt ieder moment bevallen trouwens... Fijn dat je zo'n geruststellend bericht hebt gekregen en daar zelf ook rust door vindt! Odess, is ze echt verdrietig aan het krijsen? Naomi heeft namelijk sinds kort dat ze het leuk vind om héél hard te roepen of te zingen. Maar goed, niet echt krijsen dus. Ik hoop voor je dat het snel voorbij is! Zomaar, het zwemmen was weer heerlijk! Wat fijn dat jullie zo'n goede dag hebben gehad, goed om te horen! Hopelijk zet dit door en mag Rowan over niet al te lange tijd naar huis! Priscilla, wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk afgelopen nacht beter? Probeer niet teveel te piekeren hoor! Makkelijk gezegd, ik weet het, maar toch. Kibbeling, moeilijke beslissingen te nemen lees ik. Lastig hoor, zeker nu. Je hebt al genoeg aan je 'hoofd' zou je zeggen. Succes ermee! Momeera, als ik het zo lees is Ameera een heel gevoelig meisje. Lastig hoor, vooral voor haarzelf. Hopelijk voelt ze zich snel wat meer op haar gemak. Haha, dat lijkt me wel humor met die oudjes op je werk. Drie keer per week door dezelfde persoon worden gefeliciteerd... Hester, heerlijk om te lezen dat je zo geniet! Ik hoop me snel aan 'jouw' kant van het lijstje te kunnen voegen! Bloesem, geniet van je zoonloze dagje!! Troetelbeer, sterkte met alles bij jullie! Lovely, fijn dat je zus je heeft geholpen! Maak je niet té druk hè, beetje rustig aan! Firerose, ah eindelijk goed nieuws! Heel veel succes meid, we wachten op het grote nieuws! Kiwi, ah wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik heb er ook last van, het zou inderdaad best wel eens kunnen dat het te maken heeft met hoe de kleine ligt! Elise, geniet van je 'vrije' dag. Lekker hoor, even niet te hoeven zorgen! Sandra, fijn dat de gehoortest goed was!!! Hier gaat het allemaal wel lekker eigenlijk. Ik heb afgelopen nacht goed geslapen (hele bizarre droom gehad, m'n vliezen waren gebroken, de vk kwam langs en probeerde of m'n melkproductie al op gang kwam. Toen ik zei dat ik flesvoeding ging geven, zei zij dat ik geen keus had. Met gebroken vliezen vervolgens in de auto gestapt op weg naar het vliegveld want ik wilde nog op vakantie naar Turkije voor de bevalling..... ) Straks moet ik met de kleine meid naar het consultatiebureau. Daarna op naar Scheveningen voor een teamuitje. We gaan glow-in-the-dark midgetgolfen en daarna uiteten. Niet spectaculair, wel erg gezellig. Fijne dag allemaal!
goedemiddag meiden @ hester wat lijk me dat mooi als je kleine man naar je borst kruip om te drinken!! @ bloesem shopse bij ikea @ meta wie ikzou niet durven. @ kelly oh dat is op zich wel lekker toch kan je je huis op orde maken maar wel vroeg dat je vananf 24 weken geen stage meer mag doen. @ odess onrustig nachtje gehad dus. @ troetelbeer doe lekker rustig aan hoor!! @ lovely mooi dat je ben goed gekeurd bij de vk!! @ kiwi ik moet me schamen eigenlijk want het is zo een game van detective en ik had niet op de tijd geletmaar kom er wel altijd vroeg uit voor de kleineomdat me hond hekel heb aan de brievenbusdus daar wordt ik wakker van en als me vriend thuis kom.jij heb dus een heerlijk relax dagje. @ momeera succes bij de fysio en geniet van je massage!! @ firerose woow dat is goed nieuws meid zet hem op en we lezen het babynieuws wel!! @ kibbeling ja erg he dat nachtbrakenjij al lekker klaar met poetsen @ kiwi balen van je misselijkheid ik heb dat dus met zuur wat omhoog komt @ elise ja idd ach we zien het wel ook al wordt het een ukkepuk die van ons genieten zal ikheerlijk hoor filmpje kijkengeniet ervan. @ sandra jeej hoortest goedgekeurd ziet er naar uit dat het toch wel goed gaat!! @ odess ja maandag wordt ik ingeleidmaar me vriend vind het eng omdat ik toch wel met me ma wat te voorduren heb gehad die is bang dat ik het niet aan kan.fijn dat je meid in slaap is gevallen zonder een kreet.misschien toch een sprongetje dan?? @ marry lig dubbel om je droom nog ff snel op vakantie haha @ hier ik heb heerlijk geslapen alhoewel me rug ff raar begon te doen dacht ff zijn toch geen rugweeen zo pijnlijk waren ze niet heb nu me jurkje in de droger en me driekwart broekje en sokken want ik had de was opgespaard was te luivoor de rest alles goed gaan zo boodschappen doen
Odess: mijn ervaring met mijn zoontje is dat er tussen ca 1,5 jaar en 2,5 een verschillende fases zijn. Geen pijl op te trekken. De ene periode zijn ze poeslief, de andere periode jengelig en zeurderig, idd moeilijk slapen etc etc. Je meisje komt natuurlijk ook wel langzamerhand in de peuterpubertijd. Kan al met 1,5 jaar langzamerhand beginnen. Het komt en gaat met fases. De ene keer denk je dat je het makkelijkste kind ter wereld hebt en de andere keer is het hopeloos. Zij hebben het ook niet makkelijk. Pas nu sinds een een aantal maanden heb ik het idee dat wij hier uit de peuterpubertijd zijn. Hij is nu heel erg constant en makkelijk. Het was is hier nooit heel heftig (als ik vergelijk met sommige ander kindjes), maar er was duidelijk veel gaande in die hersentjes. Hoort er bij. Meegaan met de golven, maar ook consequent optreden werkte hier heel goed. Sandra: wat fijn, weer een goed bericht! Ben benieuwd naar de foto's.
@firerose: TOP!!! ZET 'EM OP MEID!!! Ik had mn dochtertje na 2 uurtjes infuus in mn armen. JE KAN HET!!!! @kiwi: vervelend die misselijkheid, denk je dat het een voorbode kan zijn of is het echt omdat de baby omhoog komt? @odess bij ons is ze ook goed ingedaald en komt ook omhoog, maar niet tegen mn ribben maar ze rekt heel mn velletje uit, dus naar voren MEUUUHHHH ... ben nu helemaal een tijger.... Soms voetje/beentje/teentje dat uit mn navel lijkt te komen, manlief vind 't net een alien ... Alles was ok bij de vk, niets aangekomen deze week, ruggetje ligt nu rechts ipv links, duidelijk hartje, bloeddruk 140/80 vond ze prima, urine schoon, en......bij de volgende afspraak gaan ze strippen spannend!!! Dat is vrijdag de 27e om 12.00 uur, dan ben ik 40.1..... (Haar ervaring was overigens dat al ze een afspraak maakten om te strippen de baby meestal wel eerder kwam hoop ik stiekem toch maar op. Ze drukte me wel op het hart dat ik gelijk moet bellen als ik de baby minder voel.. daar is echt geen sprake van, ze beweegt zich rot! Als de baby de 28e wordt geboren is dat trouwens op de verjaardag van de oudste van m'n beste vriendin (die wordt dan 3).... vind ik ook wel wat hebben Sorry op de rest geen reactie... straks mee met manlief kids naar school brengen en dan even wat boodschapjes in de stad... Nu ff flinke harde buik (zo snel na de afspraak al LOL.. nee hoor, komt door drukke beeb) Tot later!!!!!!!
@priscilla Heb je nog lekker kunnen slapen? @Hester Wat fijn dat alles zo goed gaat! Lekker van genieten! @Bloesem Hopelijk slaag je bij de Ikea! En geniet van je verlof @Meta Wat een heftige dromen heeft je dochtertje, fijn dat de dromenvanger dan helpt! En wat betreft de bevalling, zo probeer ik nou ook maar te denken, dat miljoenen ons voor zijn gegaan! In het begin dacht ik er wel vrij makkelijk zo over...maar nu de bevalling nadert, komt er toch wel een lichte angst naar boven... @Kelly Jij dus ook al vaanf maart thuis, soms verveelde ik me echt, maar andere dagen vond ik het ook wel lekker...alles op je eigen gemak doen! En het gewicht van de kleine, hopelijk komt ze de aankomen weken nog wat aan (al was ik ook maar 2900 gram bij de geboorte) @Odess Balen dat je zo'n onrustige nacht heb gehad. En nog wat leuke kunnen vinden om te doen vandaag? @Troetelbeer Fijn dat de controles goed gaan! Balen van de berichten uit je familie.. Dus al delen van de slijmprop aan het verliezen! Spannend! @Lovely Fijn dat eht bij de vk weer goed was! En dat je zus je ff kwam helpen met de was en afwas. @Kiwi Lekker he zo'n rustig dagje...hier ga ik niet veel doen denk ik... @Momeera En ben je er al uit of je naar je ouders gaat? Hier zeggen we altijd bij twijvel niet doen @Firerose Ja super!! Er is eindelijk vooruitgang! Heel veel succes!! @Kibbeling Zo jij was vanmorgen al weer druk aan de gang zeg! Maar aan de andere kant ook wel lekker, dat je het werk weer aan de kant hebt Nu lekker relaxen @Kiwi Balen dat je steeds zo misselijk bent! @Elise Geniet van je rustig dagje! @Kibbeling Hopelijk kom je er snel uit wat je gaat doen, het zijn aparte tijden @Sandra Fijn dat lucas zijn oortjes goed zijn! @Kibbeling Hopelijk kan je nog wat slapen! @Odess Wat apart dat ze nu wel ineens in slaap viel @Marry Dat is zeker een hele aparte droom hihi, hopelijk is alles goed bij het cb! Alvast veel plezier voor straks! @Pricilla Dus toch nog lekker geslapen! Boodschapse!
@hier Gister de hele bovenverdieping opgeruimd, gezogen, gestoft, alle ramen gelapt, en de babykamer gedweilt...dus dat is ook weer allemaal klaar Heb nog wat kleine dingetjes op mijn lijstje staan om te doen, wassen, afwas, was opvouwen en moet eigenlijks nog ff ramen lappen beneden hihi (maar de buitenkant mag mijn vriend mooi doen ) Het zonnetje schijnt weer lekker