Sandra: mooie foto's hoor van Lucas! En hij is alweer bijna een week oud, ongelooflijk joh. Dinkie: welkom! Kwiepark: hopelijk voor jou ook gauw goed nieuws en knap dat je hier af en toe meeleest. Lan: vervelend dat je je zo'n zorgen maakt / moet maken. Hopelijk blijft de beeb nog even zitten om ietsje groter te worden. Voor Zomaar geldt natuurlijk hetzelfde. Marry: mooie kamer! Heel gezellig en echt meisjesachtig. Hier: manlief was vandaag niet thuis, maar mijn ouders zijn hier geweest, de schatten! Ze hebben ECHT nesteldrang, want ze hebben samen o.a. al mijn ramen gewassen!! Terwijl mijn zoon en ik even een uurtje gingen slapen. Dat is toch TE lief? Daarna hebben ze serre en balkon voorzien van allemaal nieuwe planten en alles schoongemaakt en netjes gemaakt. Zo heerlijk! Het ziet er schitterend uit. En toen hebben ze ons mee uit eten genomen. Zalige dag gehad dus en helemaal verwend, ik heb echt geluk met zulke ouders Nu ga ik lekker op de bank, benen omhoog, tijdschriftjes lezen (mijn moeder heeft een hele stapel gebracht). Morgen weer CTG etc, hopelijk is het nu wel goed, of in ieder geval verbeterd..
Wow Hester, fijn he zulke lieve ouders. Soms heb je dat even nodig en dan lijken ze het aan te voelen!
@Odess, wow wat een verschil..met 28 weken plat en nu tot bijna 36 weken doorgewerkt. Geen last meer gehad? Hier alles uitgepraat met moeders. Heb je geen bewaardoos voor jullie meisje met allerlei spulletjes? Aangezien je haar eerste pakje nu weer gaat gebruiken? @Kibbeling, balen zon nacht zeg. Haha mannen ik heb twee setjes ingepakt, beide maat 56. Volgens mij missen we je leeftijd nog voor de lijst. @Marry, dat klinkt goed zeg kom je fotos showen van de mooie kamers? Handig die man van je, moet je hem nu verzorgen Haha zie nu de foto van Naomis kamer, gaaf gedaan zeg! @MendieC, slim om het zo met je moeder aan te pakken. Ik kan normaal erg goed met mijn moeder en vertel ook veel. Was gewoon even teleurgesteld en dit is goed bij haar aangekomen. Ze vroeg (toen we even alleen waren) of ik nog boos was en kreeg een dikke kus. Ze had gewoon tranen in haar ogen (mijn moeder is zo nuchter, dus ik was echt verbaasd). Weet je al wel welke moederfiets je wil? Bedoelde inderdaad de Nederlandse vlag, maar denk dat we dat toch maar niet doen. We hebben al vlaggetjes, ballonnen en op de voordeur komt een mega grote beschuit met muisjes, dus wordt anders wel erg veel. @Kiwi, lekker dagje gisteren of niet? Vooral de afsluiter 37 weken alweer morgen bed op klossen? Zeiltje eronder? @Dinkie, succes met je laatste werkweek!! Zet je jezelf nog even in de lijst, wel zo leuk @Supermom, zeker voor je 9 maanden dagboek ik ben daar ook zo slecht in. Gaan de artsen nog wel iets doen met jullie ventje of laten ze het zo? @Hester, dat klinkt echt goed! Hier is mijn vader ook de hele dag weer druk geweest met klusjes, wel erg fijn. Succes alvast morgen, ben benieuwd. De Nederlandse vlag gaat hem toch niet worden..we hebben hiervoor gekozen.. En dan uiteraard blauw als het een jongen is. Bekijk bijlage 147655
avond meiden, @ marry mooi dat alles zo wat klaar is met de verbouwing en mooi kamertje hoor!! @ kibbeling ja toch bejaarde haha zo voel ik me echt soms hahaen kwa kleding in koffer uhm ik heb 3 maatjes weet echt niet hoe klein hij zal zijn maat 50 en maat 50/56. @ marry ja idd echt ellende maar nu gaat het beter nu ik niks doe in huis ja beetje strijken en stofzuigen en dweilen.voor de rest doe me vriend ook veel maar krijg deze week me hulpennuh mooie buik!!ennuh kan ik me was bij jou brengen nu je toch bezig gaat zijn morgen!!! @ kiwi woow jij heb veel gedaan kan je nog wat strijk gebruikenheb wel wat in de aanbieding haha. @ supermom was het leuk in het park?? @ zomaar succes morgen!! @ meta jeetje das lastig ja als ze elkaar treiteren maar dierentuin altijd leuk dus je heb deze week een beetje rust voor je eigen!! @ judith wie als eerst komende beval hmz zal het niet wetenik niet hoop ik. @ hester woow jij ben lekker verwent had ik maar zo een oudershoop dat de ctg morgen goed is @ felicee woow dat is wel gaaf!! @ hier zo me wasjes gedaan enzo en gestreken een klein beetje was ik zo dom om me pen op de strijkplank te laten liggen en ja hoor strijkijzer me nieuwe er boven op.wat ben ik toch een lompe koe ook henet filmpje gekeken maar en gegeten wat makkelijks.zometeen lekker douche.
@ marry, ja was heel erg leuk! Kleine man heeft de hele dag een smile gehad van oor tot oor. Daar doe je het voor nietwaar? Gisteren was hij echt niet te genieten maar vandaag was hij echt voorbeeldig lief. @Hester, wat een schatten van ouders heb je zeg!! Je bent echt in de watten gelegd vandaag!
Dinkie, jeetje meis dat is allemaal niet niks! Heftig hoor! Hier geen bijzondere reden, maar ook niet erg want ons meisje was 4 kilo Maar 20 weken echo was ons meisje 400 gram en dit ventje was 'maar' 340 gram - maar nu wordt hij toch op ruim ca 7,5 pond geschat bij de geboorte. (ook zat dus!!) Moet wel zeggen dat ik bij onze dochter vanaf 28 weken plat heb gelegen en nu dus tot afgelopen donderdag doorgewerkt, dat is wel anders Meta, knuf!! Geen lieve vriendin die je ff kan bellen om je hart te luchten? Judith, heerlijk toch!! Onze meis eet ook regelmatig meer dan ik nu, heel bijzonder! Een aantal zijn deze maand al uitgerekend en kindjes die eerder komen... Ben ook heel benieuwd! Kiwi is de eerste die mag, vanaf morgen! Marry, sociaal gedaan dus, nu even lekker jezelf tijd met de voetjes omhoog Hester wat ontzettend lief van ze!! Wow! Ik hoop echt dat je ctg morgen goed is! Zitten er nou ook consequenties aan dan? Vind het zo apart dat je ze zo in het ongewisse laten. Felice, wat fijn dat jullie het goed uit hebben kunnen spreken Ja ik heb dozen waar alles in zit wat te klein zit en heel veel kleine kleertjes worden hergebruikt. We hadden voor haar namelijk heel veel uniseks Vind het heel leuk om het zo te doen, wordt dat standaard pakje een heel bijzonder eerste pakje voor onze kindjes Oe ik denk dat ik dan straks maar een lijst ga kopen om het in te doen... Krijg helemaal ideeen haha Die versiering is niet te missen, haha Hier wasje gedaan, geboortepakje is droog awww... Wat is maatje 50 klein, lief
@ odess lief he maatje 50.en uhm denk hoop het wel haha zal het morgen merken als ik weer ga strijkenanders maar terug naar de winkel
@ judith, ik zie dat jou dochtertje bijna net zo oud is als ons dochtertje. Die kan ook de ene dag eten als een bouwvakker en de andere dag wil ze bijna niks. Over het algemeen eet ze best goed dus maak me er niet druk om maar vindt het altijd zo leuk om te zien als ze zo zit te genieten van haar eten! @ marry81, ik had vorig weekend wel veel last van de warmte, nu vond ik het wel lekker, was hier ook goed te doen, best windje erbij. Van mij hoeft het de komende weken niet zo heel heet te zijn hoor! @ hester, wat lekker dat je ouders je zo verwend hebben! Lekker hoor. @ felicee, ik wil wel in de lijst en heb hem wel een keer gezien maar hoe doe ik dat?? @ odess, ja dat is zeker een verschil ja. De verloskundige zei al wel dat het in mijn verlof nog hard kan gaan dus uiteindelijk alsnog op bijv. 7 pond zou kunnen uitkomen maar het zal niet ineens een 8 of 9 ponder worden. Ach we zullen zien, ietsje kleiner is niet erg, het moet er ook nog uit kunnen!! Ik ga naar bedje, nog even lekker lezen en morgen gaat de wekker om 6 uur dus neem het er maar van. Mannetje is toch niet thuis dus die kijkt ook niet zo zielig als ik weer vroeg naar bed ga....haha...
Bekijk bijlage 147666 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Dinkie1982 - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 02-06-2011 Kibbeling - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 12 Meisjes: 9 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 Afspraak: 2 mei miranda22 - groeiecho gyn 2 mei Judith1982 - VK 3 mei Felicee - liggings- en groeiecho 6 mei Senna04 - Controle VK + uitgebreide echo (36w&1d) 16 mei Judith1982 - Liggingsecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Heb de lijst weer even naar voren gehaald... @Dinkie, heb je erbij gezet (leeftijd zou er nog bij kunnen als je dat wilt.
Odess, ben je al gewend aan je verlof? Denk je nog veel aan het werk. Ik ben wel benieuwd, volgens mij is het heerlijk! Felicee, wat ontzettend leuk dat reuzebeschuitding!
Felice, wil je mij op 31 mei zetten? Ik pas mn banner ook ff aan - dat is de datum die de vk aanhoudt. (ik ben zelf overtuigd van 29 mei, maar daar heeft de vk geen boodschap aan )
Ik denk idd nog veel aan mn werk, vind het zo raar dat ik mn collega's een hele tijd niet ga zien en denk dan, ow heb ik dit wel goed gedaan enzo... Ik moet eerst een weekje verder zijn denk ik haha Hoe lang moet jij nog?
zwaai zwaai vanuit het ziekenhuis bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vies warm en zo geen zin na al die nachten thuis te hebben geslapen wauw wat een mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii beschuit @ pris succes morgen. en verder ff kwijt. me vriend en ik hebben wel leuke datum krijgen morgen lollige gyn zal ff vragen voor vrijdag de 13e miss brengt dat geluk hahaha hopen dat wel langer kunnen rekken scheelt couveuse tijd nou ik ga wachten totdat overbuuv van ctg af is dan ga ik slapen tot morgen
Alleen dinsdag nog. En ik kijk er echt naar uit. Ben al 2 weken aan het overdragen. Het is nu wel goed zo.
Heerlijk meis, dat is ook echt al bijna! Ja ik weet ook dat ik alles wel goed heb overgedragen, maar heb ik toch niet... Naja je kent het wel denk ik. Moet het gewoon loslaten en lekker gaan genieten nu
@Felicee, ik heb je bericht gevonden. Ik snap niet dat ik die gemist heb want ik heb op die pagina zelf ook een bericht geplaatst. Gebeurt me erg vaak de laatste tijd. Had die van sandra laatst ook niet gezien. Vreemd... Zullen de hormonen wel zijn . Antway, Wat een leuk idee! dat zou ik ook wel willen! Ze gaan hem nog wel opereren maar daarvoor krijg ik net als odess een oproep, maar ik ga deze week wel bellen als ik dan nog niets gehoord heb, want ik zie gewoon als hij zich ingespannen heeft dat de darmen weer naar buiten komen. Gelukkig gaan ze tot nu toe iedere keer wel weer terug. Blijf het toch eng vinden hoor het idee dat daar een gat zit en dat de darmen weer ieder moment ingeklemd kunnen raken. Nu hoop ik dat ik niet nog meer cruciale dingen gemist heb, anders spijt het me alvast bij deze.