@all Hier gaat het goed, heb alleen het gevoel dat ik een kont van een meter meesjouw hihi, maar dat is over een paar dagen ook wel weer over En idd toen ik gisteravond mijn berichtje plaatste, waren mijn vliezen al gebroken, en begonnen de lichte weeen Maar het is idd heel erg snel gegaan Zal binnenkort mijn hele verhaal hier neerzetten hihi En het is zo'n lekker mannetje, hij slaapt nu de hele tijd nog, en geeft heel soms een kik Ik ga er weer ff vandoor, want zal zijn flesje ff klaarmaken Tot later!
Ben bij mijn ouders dus even een snelle reactie: FireRose van harte gefeliciteerd met je dochter. Senna (snelle) gefeliciteerd met Djayden Keano, geniet ervan.
@ Fire, van harte met jullie dochter! @ Senna, zo dat is snel gegaan. Gefeliciteerd met jullie zoon! @ priscilla, is het al aan het doorzetten? @ Felicee, wat schattig je meisje. Maar wel super balen dat jij zo een last had van je darmen/buik. Knap dat je het nog zo lang hebt volgehouden. @ Hier, een heerlijke dag met mijn kleine en grote man gehad. Zoontje vond sprookjesland geweldig, zo leuk om te zien. Net ge-bbq-ed met zijn 3-en en nu aan onderuit op de bank. Morgen eens kijken of de ikeakasten in elkaar willen.
Senna: wow, dat heb je stiekem gedaan zeg! Super gefeliciteerd met jullie zoontje! Zo relaxt je de hele zwangerschap was, zo relaxt en onopvallend voor ons ben je bevallen! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Het is idd heel snel gegaan. Meta: daar gaan we voor! Wij worden allebei volgende week gestript, maar hopelijk is het niet nodig. Pris: oh jee, volgens mij is het bij jou begonnen! Veel succes als het zover is! Felicee: jeetje meid, dat is ook wat met je buikgriep. Zou het geen voorbode zijn? Misschien is je lichaam zich aan het voorbereiden? En wat een mooi meisje hebben jullie zeg! Ze zag er prachtig uit! Gefeliciteerd nog met het trouwen van je broer! Marry: fijn dat je uitje zo geslaagd zijn. Idd fijn om nu een keer over andere dingen te hebben dan de baby's! Hier: vandaag heerlijk genoten van het weer. Ik heb wel sinds gisteren constant buikkrampen en harde buiken, ook moet ik erg veel naar de toilet. Mijn darmen zijn een beetje van slag. Gisterenavond dacht ik zelfs dat het wellicht zou beginnen, maar 's nachts zakte het af. Vanavond hebben wij bij mijn ouders gegeten en mijn zoontje wilde daar graag blijven logeren. Het zou natuurlijk nu ideaal zijn als ik vannacht zou bevallen, de opvang is al dan geregeld zonder dat mijn moeder in stress schiet Maar dat zal te mooi om waar te zijn Anyways: het rommelt hier flinkt, maar dat zegt, zoals we weten, niet zo heel veel. Voor hetzelfde geld duurt het nog wel een tijdje. We shall see. Ik word wel helemaal hyper van alle babynieuws hier. Volgens mij gaat het nu in een rap tempo voor velen.
@Bloesem, sprookjesland is dus wel een aanrader. Voor welke leeftijd is het vooral? @Kiwi, de vorige keer begon het toen wel, maar toen had ik nog zolang last. Mag hoor..zou best vannacht of morgen willen. Net als jij dus zo te lezen Bedankt voor je felicitatie. Word ook wel een beetje hyper van dat babynieuws.. Ach, echt lang duurt het voor ons allemaal sowieso niet meer. Heb toch een beschuit genomen, werd zo flauw van alleen water. Denk dat ik lekker zo in bad ga en vroeg mijn bed in ga. Zou leuk zijn om morgenochtend nog meer babynieuws te lezen!
Hallo iedereen, @ kiwi, zou wel lekker zijn als het vanavond doorzet ja, dan is je zoontje dus iniedergeval uit logeren bij oma! En van mij mag je hoor, je loopt nog een week voor op mij dus ga je gang en stuur dan de bevallings-vibes maar door naar ons @ bloesem, klinkt als een heerlijke dag, fijn dat je zoontje het zo leuk vond en nu dus lekker onderuit op de bank! @ felicee, wat was je kleine meisje mooi zeg! Echt een plaatje, leuk om te zien. Balen dat je zelf zo'n last had van je darmen. Wat dat betreft wel heel irritant dat het precies dan was. Vanaf nu mag je dus ook gaan toch, je wilde zo graag naar deze bruiloft! @ senna, ohhhh als ik jou zo hoor dan denk ik auwie auwie.... Deze aambei doet zo'n zeer dat ik het gevoel heb dat het erger was dan de hechtingen na Sanne maar het kan natuurlijk nog veel erger. Gelukkig krijg je er dan wel iets heel moois voor terug! @ priscilla, voor jou hoop ik ook echt dat het doorzet, scheelt sowieso maandag dus zou wel heel erg fijn zijn. Ik ga voor je duimen! Laten we morgen het forum bombarderen met babynieuws!! @ hester, wel lekker dat je morgen naar huis mag zeg! Heerlijk. Wat klink jij goed zeg, Gek idee dat je het nu allemaal achter de rug hebt of niet? @ zomaar, wat goed dat Rowan boven zijn geboortegewicht zit! Wel balen dat jullie niet zo blij zijn met het ziekenhuis, dat schiet niet echt op zo. Hopelijk verandert er iets of mogen jullie snel Rowan mee naar huis nemen! @ sandra, wat een heerlijk mannetje is Lucas, echt superleuk om weer foto's te zien!! Zo, hier een avondje op de bank, als ik zit gaat het wel, de aambei doet al wel minder zeer moet ik zeggen dus houden zo. Liefst mag hij nog weg voordat ik ga bevallen maar ja. Ik heb nu verdovingszalf dus die kan ik smeren als het weer erger wordt. Ik bedacht me net dat morgen wel een leuke dag is, mijn dochtertje is van 22-02 en dat was toen ook op zondag, wel een relaxte dag en morgen is het 22-05, wel een leuke dag eigenlijk. Maar ja, of ze daar rekening mee houdt? Wie zal het zeggen.... afwachten maar weer, en positief benaderen, we zijn weer een dag dichterbij!
@felicee: wat ziet je meisje er mooi uit zeg.... @kiwi: ik zat gisterenavond met manlief Loft te kijken, krijg 2 heftige buiken dacht ook dat het begonnen was.... maar nee...Vandaag idd veel buikpijn en heel veel gelegen... Buuf kwam eten vanavond, ik kwam pas om 17.00 uit mn bed van m'n middagdutje...Voel me nu weer helemaal fit, net alleen geen zin in de heerlijke kookkunsten van mn man (hij kookt heerlijk Indisch.... ) Zit nu met mn grote kleine man op de bank Spongebob te kijken met een bak popcorn.. hij wilde graag opblijven... hij gaat al de volgende fase in: gedaan dus met onze zaterdagavondjes met z'n 2tjes hihi. Ik laat de kids eigenlijk nooit 'opblijven' maar hij wordt al zo groot, zit nu half op mn schoot lekker popcorn en (door hem!) zelfgemaakte bananenshake te smullen... echt genieten, ik vind elke leeftijd leuk!!! Net op de wc en bedacht ik me dat ik er nu echt helemaal klaar voor ben... NOu meiden, laten we vannacht/morgen maar met een stuk of wat bevallen!!!! GO GO GO GIRLSSSS!!!
ah.. zo schattig... M'n zoontje mocht tot 9 uur opblijven, gaat nu zelf naar boven om tanden te poetsen en naar bed te gaan... maar wel nadat mama nog even een liedje voor hem heeft gezongen In de manenschijn .. lief he, hij is 8
Priscilla, spannend,..!! Hopelijk zet het door en heb jij ook mooi nieuws. Maar natuurlijk ookk kiwi of meta of odess of ieder ander die 37-weken + is. De baby's moeten dat gerommel uit de buik maar voort zetten.
@ felicee ik hoop op spontaan balen joh dat je slecht heb geslapen en een buikgriepje ook nog!! @ senna oh jij heb ons gewoon lekker in spanning gehouden geniet van je kleine man!! en ik hoop op vannacht!!dat ik mag. @ felicee ah wat lief!! @ meta dankje @ bloesem ik denk het wel ja!! @ kiwi nou ik denk ook dat het begonnen is hooren hier ook hyper van babynieuws haha en zou wel makkelijk zijn als je vannacht aan de gang gaat @ dinkie als dat zou kunnen morgen een hele babyboom hier @ hier net gedoucht krampen werden minder maar zijn weer terug ik denk allemaal dat het nu echt begonnen is!!hou het even in gaten anders gaan we bellen
Pris, wat maak je het spannend! Ik hoop het voor je meis Kiwi, zou super zijn als het nu doorzet Ik hou mn foon in de gaten Senna, hihi zat je ons gewoon voor de gek te houden Ik word er ook helemaal hyper de pieper van, het feit dat het zomaar kan gebeuren! Maar het idee dat ik nu moet gaan bevallen, ie! Felicee, wat een PLAATJE Wat vervelend dat je je rot hebt gevoeld, maar super dat je er was en het zo goed hebt volgehouden! Meta, nog een bigmac genomen voor vannacht? Ennuh even manlief verleiden
Het wordt steeds spannender hier @Priscilla: Hopelijk is het echt begonnen, succes!! @Felicee: Wat een schattige foto van je meisje. Wel jammer dat je, je zo rot heb gevoeld. Nog gefeliciteerd met je broer!! @Kiwi: Bij jouw ook al spannend!! Nou dame's eens kijken of ik gelijk krijg, ik zei dat er vier zouden bevallen deze week. Er zijn er al drie bevallen, dus vandaag of morgen nog 1!!!
Zit Comedy Central te kijken... is een heeeeeel grappige heeeeel dikke man.... ik moet zo lachen, au mn buik.... als dat de bevalling niet opwekt
Hihi die is niet zo moeilijk te verleiden hoor... maar ik wel .... las over enkelmassage ....dat eerst maar proberen .... (en heel hard lachen om die grappige man (geen idee hoe 'die heet...)
M'n oogleden hangen zowat op m'n knieën maar kwam m'n bed nog niet in, moest eerst even kijken of er al nieuws was van Pris (of ander babynieuws natuurlijk). Nog niet maar het lijkt er wel aan te gaan komen! Spannend, ik leef echt helemaal mee! Hier lijkt het af en toe wat te rommelen maar heel veel meer dan wat krampen is het niet. Vanavond een compleet Mac Donaldsmenu inclusief Bigmac naar binnen gewerkt dus ik verwacht vannacht natuurlijk van alles.... Vrees dat ik niet veel meer ga krijgen dan vreselijk last van maagzuur... Meta, wat lief. Zo'n 'grote' jongen al die wil opblijven maar eigenlijk stiekem ook nog erg geniet van z'n mama die liedjes voor hem zingt. Felicee, heb je de foto er weer afgehaald? Ik kan hem niet meer zien namelijk! Wat beroerd dat je je zo naar voelt! Hopelijk is het een voorbode van je lichaam die zich 'leeg' maakt voor de bevalling?! Senna, fijn dat het goed gaat maar au, zo erg ingescheurd! Hopelijk is het snel genezen allemaal! Kiwi, ik duim voor jou voor vannacht! Zou fantastisch zijn, ook qua oppas! Bloesem, fijn dat het leuk was in sprookjesland! Pris, heeeeeeel veel succes, hoop voor je dat het écht doorzet! M'n schoonzusje is vandaag langs geweest met de wieg. Hij is de afgelopen maanden gebruikt door m'n neefje maar die gaat nu naar een ledikant dus kunnen wij de wieg lenen. Hij staat nu in onze slaapkamer dus ik heb ukkie al even verteld dat hij er vannacht uit mag komen om in de mooie wieg te liggen. Naomi ging gisteren voor me staan en zei tegen m'n buik 'Japie (onze 'werknaam' voor de kleine), kom es uit!' Haha, zo schattig! Ik heb zelf nog helemaal niet het gevoel dat het binnenkort gaat gebeuren al hoop ik het wel. Ik ben as we speak weer erg misselijk (hmm, misschien toch niet zo'n goed idee, die bigmac, mackroket, friet en milkshake? ) en dan ben ik er dus echt zat van. Elke ochtend boven de pot hangen is nu wel een beetje genoeg. Maar goed, als ik twee weken over tijd zou gaan, is het vanaf nu nog precies een maand.... Aftellen maar!