Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @fire
    gefeliciteerd met jullie dochter

@senna
    gefeliciteerd met jullie zoon.

@de rest.
    trusten. dit was weer vermoeiende dag

2. Hester

Hester Niet meer actief

Oh wat is het toch een spannend topic!!!!

Elk moment kan er weer babynieuws komen.... Wie zal de volgende zijn??

Lan: hoe gaat het met jou?

Onze beeb zou weer afgevallen zijn dus de kinderarts komt straks nog langs, maar ik was in elk geval niet van plan om hier nog een nacht langer te blijven! Heb zooooo'n zin om naar huis te gaan en met zijn vieren compleet te zijn en ga er vanuit dat dat gewoon kan doorgaan vandaag :)

Valentijn is zo schattig en tevreden en ik wil hem graag zijn nieuwe thuis showen! Met zijn ledikantje enz.
    Kunnen jullie het je voorstellen dat er binnenkort bij ons allemaal zo'n prachtig baby'tje in de bedjes ligt??? Hoe gek is dat?

3. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dinkie, fijn dat de zalf werkt. Hij slinkt er alleen niet van (dat dacht ik in het begin namelijk). Heb je ook de Curanol tabletten of alleen de crème? Zou leuk zijn als jullie kleintje vandaag geboren wordt, hoop het voor je.

@Meta, best een bizar einde vond je niet bij Loft? Oh wat lief je zoontje :D

@Marry, lief hè zo’n wiegje in de slaapkamer..ik kan er ook voortdurend naar kijken en wegdromen.

@Hester, is er dan een kans dat je niet naar huis mag?

Haha lees elke keer maar Mc Donalds, moet er echt niet aan denken ;) Hou nog steeds niets binnen, zelf thee niet. Ben in 2 dagen bijna 1,5 kg afgevallen. Twijfel of ik misschien toch even de HP moet bellen of zou het geen kwaad kunnen?

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Echt he Hester, ik was ook helemaal benieuwd toen ik Zw.pagina opende net!
    Heerlijk dat je straks naar huis mag, eindelijk genieten met zn vieren. Ik kan het me nog niet voorstellen hoe het is hoor, heb er wel heel veel zin in, en door al het geboortenieuws word mijn geduld wel op de proef gesteld.

Marry, en heeft je Mcdonaldseten nog wat gedaan? Lief dat je dochter er ook klaar voor is, minimama in spe!

Felicee, ik kon de foto van je meisje gisteravond niet bekijken, ben wel erg benieuwd!

Pris, en en en??

Gisteren de barbecue voor mijn moeders verjaardag gehad, ze had echt niets door, totdat er ineens vrienden de tuin inliepen en ze de gedekte tafel zag. Was erg gezellig, alleen een beetje jammer dat ik gigantische last van mn hooikoorts kreeg! Niks aan te doen, fijne dag allemaal!

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedemorgen!

Geen nieuws van priscilla dus nog...

Hester: hopelijk is Valentijn toch nog aangekomen en mogen jullie vandaag lekker naar huis!

Marry: vervelend van je misselijkheid! Als ik je opsomming van junk food lees, dan wordt ik er ook spontaan misselijk van, hahaha.

Sweet: oh, wat een leuke verrassing voor je moeder! Die wordt wel lekker verwend he, met de feestjes!

Felicee: als je zelfs vocht niet binnen kan houden, zou ik misschien toch even de dokter contacten of dat geen kwaad kan. Geen eten binnenhouden is niet erg, maar drinken binnenhouden is wel heel belangrijk. Voel je je verder ook slap?

Hier: het was te mooi om waar te zijn idd om te bevallen terwijl mijn zoontje bij mijn ouders aan het logeren is:D Volgend weekend gaat hij er ook logeren een nachtje, wellicht dat dan iets gaat gebeuren. Zou wel mooi zijn, scheelt weer geregel en gestress voor mijn mams. Die kan er niet zo goed mee omgaan:)

Wel iets anders leuks. Mijn zoontje plast en poept sinds gisteren ochtend op het potje! Dat ging eigenlijk gewoon vanzelf. Zoals eens in zoveel tijd vroeg ik hem of we een onderbroek ipv een luier mochten aantrekken. Normaal was dat nooit goed en nu ineens wel. 1 x een ongelukje gehad, maar voor de rest doet hij alles netjes op het potje. En trots dat hij is! :D

Zo nu, even ontbijten (lekker uitgeslapen vanochtend) en ga mijn mannetje halen.

6. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vol verwachting klopte mijn hart.... haha niemand nog nieuws??? Ikke niet iig... geloof ook niet meer in de bakerpraatjes, 2 vallen al af... :D:D ...

Wil vandaag iets doen met de kids wat me niet teveel energie kost.... Twijfel tussen Ikea, ballorig, iemand een ingeving?

Zit ondertussen te multitasken... m'n zoontje wil met me schaken... kon er even niet onderuit....(niet mijn favoriete bezigheid..)

Kom snel terug om nieuws te checken!
    Tot later

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nog geen nieuws? Jammer jammer! Alleen Pris nog onzeker dus, hoop dat ze een goede nacht heeft gehad of een baby :D

Meta, welke 2 hoeven we niet meer uit te testen :D Het is hier slecht weer vandaag, dus een binnenspeeltuin is een goeie denk ik :)

Felicee, als je echt bijna niets kan binnenhouden is het misschien niet gek om te bellen, je moet wel aan je vocht komen! Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Kiwi, bij jou ook niets vannacht, he! Met de UD morgen mag het nu toch zo langzaam aan wel eens komen he ;) Wat knap van Kaj!

@ voorweeen, bij mij zijn ze veel minder geworden ;) Alsof deze beeb dus echt nog rustig 2 weekjes gaat blijven zitten. Ik heb een hele volle buik en ja, hij is vaak hard maar verder... Apart is dat!

Sweet, leuk dat jullie je moeder zo leuk verrast hebben en dat ze niets doorhad!!

Marry, waar laat je het :$ Mijn maaginhoud is echt niet meer zo groot, haha. Ik hoop dat je er van genoten hebt!

Hester, hopelijk mogen jullie je kleine man snel meenemen naar huis!!!

Dinkie, fijn dat je minder pijn hebt!

Zo hier vanochtend wakker geworden met vocht in de handen en de voeten, lopen deed zeer heerlijk ;) Manlief is zo lief geweest om al een kleine voetmassage te geven en dat helpt :) Bovendien ben ik blij met het weer, trek maar weer weg vocht!

8. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verveel me en denk de hele tijd aan de chocola die ik gekocht heb om een traktatie van te maken...;) gisteren ook al... en toen had ik al 1 reep minder.... ik ben bang dat dat er straks 2 zijn ;);)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bloesem je had een aardige waslijst idd van de ikea!

Odess de big mac heeft niet geholpen hoor, de kleine zit nog altijd op zijn plek :D

Firerose van harte gefeliciteerd met de kleine meid!! Dat je er na alle moeite heel erg van mag genieten!!

Meta die big mac heeft bij mij ook niets uitgehaald hoor! Dus we kunnen er nog steeds gewoon zorgeloos van genieten!!
    Wat lief dat je zoontje samen op de bnak met jouw popcorn heeft gegeten en dan om 21.00 uur zelf naar bed gaat, maar wel na het zingen van een liedje!!
    Wie heeft er gewonnen met schaken en ben je er al uit wat je gaat doen vandaag? Het weer werkt hier ook niet echt mee, toen ik om 9 uur op stond scheen de zon, maar die is nu ook verdwenen en het waait zelfs wat harder…

Hester hopelijk mag je vandaag met de kleine naar huis toe. Lees net dat je idd vandaag naar huis toe mag Heerlijk genieten kan dan eindelijk ook voor jou beginnen.
    Dat van al die baby’s in een bedje/ledikantje/wiegje/box zou toch wel helemaal geweldig zijn.

Sandra leuke opvallende foto van Lucas! En leuk ook met zijn grote broer.

Senna gefeliciteerd met de geboorte van Djayden!! Het is wel erg snel gegaan bij je. Hoop dat het gevoel van een kont van een meter snel weg is bij je. Wel fijn om te lezen dat je al lekker aan het genieten bent en dat de kleine het goed doet.

Zomaar wat vervelend dat je zo’n moeite hebt met het ziekenhuis. Zeker omdat hij het bij jullie zo goed doet. Hoop dat het gesprek met de kinderarts iets gaat opleveren voor jullie.

Marry fijn dat je uitje gezellig was en ff geen praatjes over baby’s is ook wel eens fijn.
    Jij hebt bij de mac nog veel weg kunnen eten… ik had laatst een big mac menu maar kreeg maar net alles op! Ennuh bij mij bleef de kleine mooi zitten… wel lief dat Naomi ook zoiets heeft van kom er uit!!

Felicee jammer dat je last had van diaree en dat toch wel een domper op het feestje was, gelukkig heeft je broer er dan niets van mee gekregen voor jou is het vervelend. Hopelijk ben je nu lekker aan het bijkomen van je weekend. Lees net dat je nog steeds niets binnen kan houden, je moet er wel opletten dat je niet gaat uitdrogen hoor. En 1,5 kg in 2 dagen is ook best veel.

Sweetbel een geslaagde bbq dus voor je moeder. Jammer van je hooikoorts!

Kiwi ook al aan het rommelen… jammer dat je vannacht niet bent bevallen, wat ik zo lees scheelde dat een hoop geregel en dus ook stress. Wat super dat je zoontje ineens alles op het potje doet!!

Pris wat spannend ben benieuwd of het vannacht echt heeft doorgezet…

Hier een drukke dag gisteren en vandaag dus veel terug te lezen gehad. We kregen eerst zelf visite en daarna hadden we nog 2 verjaardagen die we af moesten gaan. Bij de laatste verjaardag was het best ook wel gezellig druk en iedereen die dan vraagt oh spannend hoe lang moet je nog?? en ja de kleine ligt nog niet diep genoeg hoor die komt nog niet… grrrrrrrrrrr dat was nou net niet wat ik wilde horen!!! En ja de kleine ligt al wel lekker diep ingedaald met zijn hoofdje volgens de vk want ze moest moeite doen de laatste keer met voelen!!! Rond kwart voor 10 gisteravond thuis gekomen en met een volle iet wat harde buik gelijk in bed gaan liggen. Na een redelijke nacht vroeg wakker en besloten zo weinig mogelijk te doen. Had net al lekker last van een kramp/voor wee, dus wordt een rustige dag!!
    Kom af en toe wel even lezen om te kijken hoe het hier met iedereen gaat.
    Fijne dag vandaag!

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen!!!

@Priscilla: En en?? Ben je alweer mama geworden? Ben wel erg nieuwgierig hoor:p

@Meta: Haha lekker hoor die tractatie.

@Kiwi: Wat goed van je zoontje!!

@Odess: Balen van dat vocht:( Zijn nu echt de laatste loodjes. Wel appart dat we tegelijk uitgerekend waren en dat Lucas morgen alweer vier weken is, gaat zo snel.

@Felicee: Ik zou wel even bellen hoor!

@Hester: Jippie, vandaag naar huis met je kleine man!!

@Marry: Leuk zeg zo'n familiewieg.

@Hier: Thomas is aan het logeren bij opa en oma, al vanaf vrijdag. Samen met zijn neefje dus dat is een groot feest.
    Nou willen we met Jasper wat leuks gaan doen, maar heb echt even geen idee wat.
    We hadden net het abonnement van blijdorp opgezegt, maar ik twijfel nu of we hem toch maar weer nemen. Toch wel leuk met lucas:)

11. YellowButterfly

Meta, nog wel even ons vertellen wat we niet meer uit hoeven te proberen he, ik bemerk een schijnbeweging met de chocolade :D

Kibbeling, heerlijk he al die mensen die precies weten hoe het met jou zit ;)

Hier een foto van vandaag :) Volgens eigen berekening precies 39 weken nu!

12. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow 4 weken al!!!!
    Ik heb ook weer opnieuw een Blijdorp abonnement genomen ivm de kleine straks....

13. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;) toch maar proberen?:p

14. YellowButterfly

Sandra, abbo is zo weer genomen toch? Succes met wat leuks bedenken, hoop dat het iets minder druilerig is bij jullie!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    odess het is zo fijn als iedereen weet hoe het met je gaat... Maar niet heus!!! gelukkig ben ik de enige die voelt hoe het met mijn buik gaat. Mijn zus vraagt tenminste hoe het gaat en gaat niet speculeren. Ze heeft alleen gezegd en dat is al een tijd geleden van ik denk dat de kleine de 10e juni komt. Dus ja dan heb ik nog wel ff te gaan.

Meta en Sandra wij hebben ook een abonnement op blijdorp genomen omdat we ook zoiets hadden van dat is straks leuk met de kleine. Wij hebben hem in maart genomen met Vicks korting!!

16. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het echt heerlijk om er in de lente te wandelen met de kinderwagen, als het niet zo druk is...

17. YellowButterfly

Jullie wonen daar echt met z'n allen in dezelfde hoek he! Ik voel een blijdorp meeting aankomen :D

Kibbeling, ik heb sinds het begin ook al 2 juni in mn hoofd voor mezelf ;) Wordt ik ook niet zo heel blij van :D

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik denk dat we zo maar naar Blijdorp gaan, het abonnement is net verlopen (30 april) maar ik ga hem toch maar verlengen!!!

Dus inderdaad binnenkort een date met baby's in blijdorp!!!!

19. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk! Met m'n dochtertje ging ik voor het eerst toen ze precies 4 weken was...(en met mn zoontje ook zoiets...dat was wennen omdat ie de eerste was... weet nog dat ik in het oceanium 'n luier heb verschoont op n bankje,wist toen nog niet waar de wc met babygebeuren was... en buiten op een bankje bij de neushoorns....Slaat nergens op dat ik me dit nog herinner...(en dat ik het post:p)... ik verveel me!!! Ga maar weer aan een nieuw boek beginnen....

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sweetbel, wat leuk dat ze niets door had.

@Kiwi, was inderdaad wel mooi geweest..volgend weekend zou inderdaad ook ideaal zijn. Wat goed zeg dat hij op het potje poept en plast en wat een timing :D

@Odess, irritant dat vocht zeg..wel lekker om dan een massage te krijgen, helpt het? Mooie buik hoor! Ik heb al die tijd 1 juni in mijn hoofd..duurt inderdaad TE lang.

@Kibbeling, soms kunnen mensen beter niets zeggen hè. Succes met je krampen!

Net toch de vk gebeld, ze denkt ook een buikgriep. Kan geen kwaad voor de baby. Ze adviseerde wel even de hp te bellen. Dus gedaan..zij gaven aan dat ik bij de apotheek even natuurlijk zouten moet kopen. Mocht het morgen niet over zijn dan even naar de eigen huisarts om het op de kweek te laten zetten.

Werd ik net teruggebeld. De arts vond toch dat ik gezien moest worden dus moet er 12:30 uur zijn.

Deel Deze Pagina