Ik kan me ook herinneren wanneer we voor het eerst waren, Thomas was ook nog een minibaby en ik heb hem wel verschoont in de wc, maar vond dat eigenlijk zo smerig. Sindsdien had ik altijd een hydrofiel bij me om op die verschoonkussens te leggen haha. Nou snel alle spullen pakken, en ik kom vanavond wel een foto showen van Lucas zijn eerste uitje naar de Dierentuin.
sandra veel plezier in de diergaarde! Meta wat een herinnering ook aan de 1e keer... felicee succes zo bij de HP. hier mezelf maar eens van de bank slepen en even onder de douche. Doe ik toch nog iets actiefs
eindelijk. denk dat de zusters ons gezeik gister beu waren. hij heeft gister al zijn flesjes zelfs de nacht leeg gedronken en weinig gespuugt. na voor kauw werk van ons dat ze hem niet direct na de fles trug leggen in bed. schijnbaar geholpen. net lekker in bad geweest en daarna fles leeg. wij ff thuis om te eten. box en dergelijke zo op plek zetten. kinderwagen alvast na benenden. en dan volgende flesje doen heb der zin in.
Goedemiddag allemaal! Al een aantal keer via de telefoon hier gekeken maar nog geen nieuws van Pris zie ik? Ik verwacht toch wel dat het doorzet of door heeft gezet nu, anders was ze er al wel geweest! Hester, wat vervelend dat Valentijn weer wat is afgevallen. Ik hoop voor je dat jullie wel gewoon naar huis kunnen vandaag. McDonalds, ik had gewoon ontzettende trek gisteren en heb heerlijk gegeten. 's Avonds een beetje last maar verder gelukkig niet. Het heeft niks geholpen maar het was wel lekker haha! Sweetbel, leuk dat je moeder niks doorhad en dat het geslaagd was! Het was gisteren ook heerlijk weer voor een bbq! Kiwi, helaas niks gebeurd bij jou vannacht! Wat knap dat je zoontje alles opeens op het potje doet! Heel fijn ook, heb je er straks maar één in de luiers! Meta, haha bevallingopwekkers uitgeprobeerd voor 'niks'? Helaas, nog even wachten maar dan! Odess, jakkes, vocht aan het vasthouden? Dit weer is dan inderdaad beter dan die warmte! Meta, ik krijg op het moment vreselijk het zuur van chocola maar anders zou ik het wel weten! Jammie! Morgen maar weer nieuwe voor de traktatie halen dan? Kibbeling, irritant zijn die vragen steeds hè?! Ik ben er ook wel klaar mee om steeds hetzelfde praatje te moeten houden. Maar ja, dat houd je nog wel even. Als straks de kleine er is, gaat het alleen maar over hem/haar! Maar das wel leuk, hihi. Rustig aan vandaag! Sandra, leuk naar Blijdorp! Wij komen er eigenlijk nooit, maar het lijkt me eigenlijk wel wat als je daar gewoon even naartoe kunt gaan. Vier weken alweer, wat gaat de tijd hard!! Felicee, wat naar dat het nog niet over is. Wel goed denk ik dat je nu even bij de arts langsgaat. Hopelijk is het niks ernstigs en houd je snel weer wat eten en vooral drinken binnen. Beterschap! Ik geloof dat wij een niks-dagje hier thuis gaan hebben. Ik vind het heerlijk om zo te rommelen in huis (kijk alweer uit naar de komende twee dagen, als Naomi bij de oppas is) maar soms verveel ik me wel heel erg hoor. Er moet nog wel het één en ander gebeuren aan foto's inplakken en dergelijke maar daar heb ik gewoon helemaal geen zin in haha! Nu zit ik eindelijk lekker rustig thuis, heb ik eigenlijk alleen maar zin om er op uit te gaan. Logisch...
Felicee, goed dat je gebeld hebt! Ik heb altijd ORS in huis sinds onze meis uitgedroogd is geweest, dat is altijd goed om te nemen bij twijfel. (en ook ideaal om achter de hand te hebben als die kleintjes niet willen drinken) Ben benieuwd wat de arts zegt! Meta, ik vul em zelf wel in - maar manlief heeft een leuke avond gehad denk ik dan maar zo Sandra, veel plezier! Kibbeling, succes met je activiteit van de dag Zomaar, fijn dat het nu beter ging! Hopelijk zet het door Marry, heerlijk toch, nu kan het! Lekker genieten van het rommelen! Hier net 3 kwartier gewandeld Voor de laatste keer met de kinderwagen in wandelwagenstand - we gaan hem zo weer ombouwen naar kinderwagen (bugaboo). Aan het einde voelde ik mijn buik echt gigantisch hard worden, maar toen waren we er alweer bijna. Lekker even eruit!!
odess de activiteit van de dag is geslaagd!! Vind je het niet raar om de wagen weer om te bouwen naar kinderwagen? Het weer is hier echt raar, vanmorgen de zon en nu denk ik echt van er gaat zo een bui vallen en het waait heel hard en dan is Sandra naar de diergaarde toe als het goed is... Hoop voor ze dat het droog blijft!!
Dan vooral nu niet meer teveel doen he Het ombouwen is wel weer apart ja, net zoals ik net alle kolfspullen enzo weer heb gepakt, ook zoiets - gaan we dat weer doen! Mijn lijf is nu nog zo van mij, vind het wel lastig dat ik zometeen weer al mn privacy in moet leveren Pris, je houdt ons wel heel erg in spanning!
Ik vond het ook gek hoor Odess, om van de wandelwagen weer een kinderwagen te maken. Het was ook meteen niet meer 'Naomi's wagen'. Als ik nu al die spullen zie voor de kleine kriebelt het heel erg maar aan de andere kant kan ik er ook wel een heel klein beetje tegenop zien. Maar goed, komt vast goed! Zoals beloofd, even een foto van de wieg: Bekijk bijlage 153083
Ik had eigenlijk wel weer babynieuws verwacht met al die rommelende berichten gisteravond. Maar wie weet meldt Pris zich straks nog, want het blijft angstvallig stil. Pris waar ben je??? @ Felicee, ik denk met name leuk is voor kinderen van 2 t/m 5 jaar. @ Kibbeling geniet lekker van je rustige dagje vandaag. @ odess, mooie buik, ik ben onder de indruk. En ik herken het gevoel erg van dat je lichaam nu nog van jezelf is en straks niet meer. Hoewel ik veel zin heb om weer bv te geven, zie ik er ook wel een beetje tegenop. @ marry, leuke en mooie foto's.
Zo.. maar weer 2 afleveringen Grey's gekeken.. zit inmiddels (al!) in seizoen 3... Huis is rommelig en smerig, lopen hier 3 viesmakers rond die niets achter hun reet opruimen... nou ja, heb ik wat te doen morgen... ...Hier verveelt iedereen zich nu.. en bij mij als ik als eeuwige initiatiefnemer komt er vandaag ook niet veel uit... Ga vanavond na het eten met mn beste vriendin even koffie drinken...ze kan vanmiddag niet... dus hang hier nog maar even rond (terwijl ik dit schrijf krijg ik flinke harde buik... JA KOM MAAR KLEINE!!!) .. zal wel niet...Zo maar soppie maken, misschien krijg ik schoonmaakdrift... dan gebeurt er nog wat nuttigs vandaag Ben blij dat ik me als late meimama bij jullie junimama's heb aangesloten zeg... daar zitten ze bijna allemaal al in de baby's...
Iedereen is aan het wachten op Priscilla.. Ik had ook al een berichtje verwacht. Hier ook een beetje lamlendig.. Moe, bend in huis, hooikoorts.. Bleegh!
@Zomaar, super dat ze hebben geluisterd! @Marry, dat herken ik heel erg. Kijk ook uit naar de komende twee dagen alleen thuis. Ga dan ook niets doen. In het weekend wil ik ook het liefst wat gaan ondernemen, maar wordt vandaag ook even niets. Mooie wieg! Is het al een oude of net in de familie? @Odess, best wel raar hè om dan weer een kinderwagen te hebben met zo'n reiswieg. Ik ben er hier nu aan gewend maar vond het in het begin zo gek. Irritant die harde buiken... @Bloesem, oké..misschien eens leuk om deze vakantie naartoe te gaan. @Meta, morgen is je grote dag...echt! Net terug van de huisarts. Had me gisterenavond gewogen (-1,5 kg sinds donderdag), maar vanochtend weer gewogen en nu -3,5 kg. Huisarts vond dit echt te veel. Moest wel blijven drinken en zorgen dat ik calorieën binnen kreeg. Advies om gewoon te gaan snoepen (nee dank je), dus net maar een bruine boterham met jam naar binnen gewerkt (met veel moeite). Moet verder de ors nemen en geen inspanningen leveren. Gewicht in de gaten houden en laagdrempelig bellen. Voel me op zich best wel goed alleen slap en moe, dus ik ga nu lekker even slapen. Kleine is echt ontzettend druk, denk dat zijn trommelvliezen beschadigd zijn van het darmgerommel
Bloesem, onder de indruk, ik weet niet hoe ik die moet opvatten? Ja en dan niet alleen de bv, maar bijvoorbeeld ook in de kraamweek 2x daags met de benen wijd enzo... Ik kan er nog niet erg naar uitkijken, gek he Maar anderzijds denk ik ook dat ik dit keer wat minder gedwee alles zal ondergaan, dus het komt vast goed Marry, mooie wieg en mooie buik! Romantisch wiegje echt, heel zoet Meta, toe maar beeb Heerlijk die rommelmakers, gelukkig hier een man die mee opruimt heeeeeel fijn Ik zag het ook echt niet zitten om bij de meimamma's te gaan trouwens, die meiden zijn al 10 straten verder dan he! Bovendien was de sfeer in het topic in het begin volgens mij ook niet zo leuk, dus die keuze was snel gemaakt Druk hier - 2 nieuwe berichten tijdens mijn post Sweet, lekker kalm aan meis en hopelijk voel je je snel beter! Felicee, fijn iig dat die kleine er geen last van lijkt te hebben maar ik hoop dat je zelf ook snel opknapt. 3,5 kilo in een nacht is wel giga zeg :/ Hopelijk hou je de boterham binnen en anders lekker beschuitjes eten? Beetje vla ofzo? Snoepen lijkt me niet iets waar je op zit te wachten idd als je je zo voelt... Knuf!
Mijn man denkt dat ie meedraait in het huishouden: druppel op de gloeiende plaat... nu geen zin om over te zeuren... Vond het ook niet zo'n leuke sfeer ih begin daar, maar nu lijkt het wel relaxed, maar geen neiging om actief mee te schrijven. lees en leef wel mee... Ja idd druk he, we zijn ons met velen aan het vervelen hahaha Net als lunch broodje kroket gegeten.... Moet niet overtijd lopen hoor, ben nu in totaal 6 kg aangekomen, dadelijk krijg ik een aankomexplosie als ik zo door ga....(gelukkig heb ik nooit meer zin in avondeten...)
Trouwens nog een tip voor na de bevalling: Arnica tabletjes... helpt sneller te herstellen... Ik ga jouw instant-grote-boodschap middeltje gebruiken denk ik straks Felicee, microfix ofzo toch?