Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Meiden hier ook nog niks aan de hand hoor. Ben een beetje afwezig omdat ik moe ben. Heb net een beetje inde babykamer gerommeld en ben nu weer aan het uitpuffen op de bank. Zo ff een dutje doen en dan weer verder denk ik.

sterkte allemaal

En Felicee heel veel beterschap meis. Hopelijk voel je je snel weer beter, wat lijkt het me vervelend om zo ziek te zijn vlak voor de bevalling. En 3,5 kilo is wel erg veel. Goed dat je naar de arts bent geweest.

2. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Dat ik het niet altijd bij kan houden moet ik maar accepteren; ik heb deze keer wel echt alles gelezen!!
    Gisteren mn verjaardag gevierd, dus hele dag in touw!!
    Vooral mijn lief heeft echt al het eten enzo gedaan; iedereen zei maar 'nou jij boft maar met zo'n man'
    En dat doe ik zeker maar stiekem dacht ik ook JA EN HIJ MET MIJ want ik zit hier op een knappe meid te broeden :D :D

Zo, ik heb deze keer ook alles digitaal getikt dus hier komt mn boekwerk:

Iedereen het vergaan vd wereld overleefd!??
    Kelly
    Ja ik denk steeds aan bevallen in de week voor de datum, maarja tis gewoon voor de gein mijn idee, ik heb nog geen last van 'gerommel'
    Ach ja vrij licht.. de mijne was 'vrij groot'. Het wordt natuurlijk zo sterk in de gaten gehouden dat je elk (constateerbaar) detail weet...

Meta
    Das wel apart van je dochter Meta!
    Zou het toch niet iets kunnen zijn wat ze aanvoelt van jou?
    Grappig, die 50 signalen van bevallen!
    Ik voldoe toch best aan wat signalen!
    Dat verhaaltje over geruststelling voor je bevalling; ik vond deze wel geruststellend: 'De bevalling overkomt je gewoon'
    Dus dat je er dan gewoon vanzelf in mee gaat!
    Haha alien in je buik, ja soms ziet het er wel bizar uit he!! Ik voelde net wel duidelijk beentje!
    Lopen doet hier ook pijn!
    Ja dat van die enkelmassage is vooral het masseren van de pees (achilles)

Tussendoor:
    Wat zit er dan in vredesnaam voor chemisch in die Big Mac!!!

Zomaar
    Mooi dat het goed gaat!
    Met al het babynieuws hier vind ik het ook wel eens tijd worden, maarja nog ff!!

Pris
    Uitzendbureau was niet zo spannend.. eerst account op tempo-team aanmaken. Maar die meid bij TT snapte er volgens mij zelf niet zo veel van en na mn vraag 3 keer opnieuw gesteld te hebben, heb ik het maar opgegeven.. Komende week ga ik wel verder op pad!

Sweetbel
    Leuk idd, een schapenvachtje! Ik had dit lampje gekocht:
    IKEA | Baby | Kinderkamerverlichting | SKOJIG | Tafellamp de oranje!
    Echt cute!

Kibbeling
    Rotterdam is wel ok, maar de functie niets voor mij vrees ik!
    Maar thanks for asking! Hoop dat t voor jou wel iets is ook qua uren...!!
    Ik lees later dat je ws 'nee' gaat zeggen.
    Ontzettend herkenbaar dat je niet meer weet hoe je moet liggen/zitten/staan hangen..
    Ik zit nu met laptop op schoot maar wordt ondertussen geschopt dus maak hele holle rug. FIJN!

Momeera
    Ja lekker op you tube!
    Das idd veel voor zo'n kleine meid!
    Maar ze krijgt vast goeie skills mee van mama!
    Mee laten beslissen lijkt me inderdaad een goeie; dat geeft ook zelfvertrouwen, dat ze dus ook mee mag beslissen!
    Als je nou eens elke keer kadootje kreeg van de vergeetachigen!

Hester
    Klinkt heerlijk dat buidelen en dat kleintje dan zelf naar de borst kruipt..
    ZUCHT!

Odess
    Die krampen klinken wel wat 'rommelend'!
    Misschien meer omdat ik geen krampen heb, op soms de darmen na en pijn in de rug na veel lopen/staan.
    Dat overvallen worden door weeen hoop ik ook zeg!! Dan gaat het 'vanzelf' althans, het begin dan........

Lovely
    Mijn bloeddruk is altijd laag; vaak 60 over 90!

Ivje
    Balen van je duizelingen en hoofdpijn!!

Senna
    Oef, lekker aan het rommelen bij jou dus!!
    En niet veel later lees ik het..
    GEFELICITEERD!! Tjongejonge wat gaat het snel met de bevallingen..
    Ik wil ook graag een bevallingsverhaal als de anderen dat ook willen!

Supermom
    Ik 'moet' van mijn door t/m 4 kinderen!
    (Zien we na deze bevalling wel hoe ik daarover denk!!)

Fire
    WAUW gefeliciteerd!!!!!
    Wil je je (zware) bevallingsverhaal kwijt!?

Sandra
    Ontzettend leuke foto weer van Lucas!!
    En een lieve broer, lijkt wel een beetje op mn neefje!

Felicee/verjaardag
    Jammer van de bruiloft zeg..
    Mijn meid reageert ook wel op harde muziek!
    Ik kon de foto niet zien...
    Lief dat je aan mn verjaardag dacht, was top!

Marry
    Wij doen hier ook heeeeeelemaal niks!!!!
    Ik ZP; man F1 kijken!
    Maar erop uit gaan vind ik ook altijd wel leuk...
    Eerst zo eens even lekker eten! Na al die MAC verhalen heb ik ERG trek! Misschien vanavond even McDrive ofzo!
    HOPPA goeie buik!
    Zal er ook weer 1 posten..

Pris:
    Ik ben heeeeuuul benieuwd!! Zet m op woman!!!

Stuit
    Dames ik kan 99% zeker zijn dat mevrouw nu goed ligt; ik voelde wat schopjes tegen mn ribben en het was geen hoofd wat ik voelde! Echt wel een beentje!!
    Maarja vrijdag vk en dan zien we wel. Misschien draait ze wel weer terug ;)

Verder
    Wat een dag gisteren. Hele leuke dag gehad en inderdaad erg goed weer. Iedereen naar de zin geweest en lekker eten voor iedereen!
    Voor alle kindjes pannekoeken!
    Alles uitgestald op tafels in de tuin; konden ze lekker zelf pakken want ik trek dat niet!
    Alsnog zwaar geweest, mn bekken klagen steen en been!!! Vooral been :D:D haha lache met mij!
    Iedereen met die Mac verhalen ik ga het liefste nu naar de MacDrive.. Misschien vanavond, eerst ff badjas uit, joggingsbroek aan! Ja zo lui zijn we vandaag!!

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi dames!

Moet van vrijdag terug bijlezen dus zal wel even duren voor ik op iedereen gereageerd heb! :D
    Zo eens aan beginnen!

4. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Nog steeds geen nieuws van Priscilla? Tjonge zeg, die houdt ons maar in spanning!

Felicee, goed dat je even naar de arts bent geweest! Hopelijk houdt je nu wat meer binnen en kom je weer wat aan. Heb je zelf het idee dat het beter wordt?
    Het wiegje is niet van onze familie maar van die van m'n zwager (man van manliefs zus). Daar is hij al een tijd in de familie maar ze zijn zo lief om hem ook aan ons uit te lenen.
    Naomi heeft niet in een wieg gelegen maar nu vinden we het idee om de kleine op de kamer te hebben wel fijn. Vooral ook zodat Naomi niet wakker zal worden van gehuil van de kleine.

Mendie, fijn dat het zo'n geslaagd feest was, gefeliciteerd nog!!!
    Heerlijk toch, lekker niks doen? Mocht je naar de Mac gaan: de frambozenmilkshake is echt heerlijk!!

Meta, al iets gevonden om te doen of ben je je nog steeds aan het vervelen?

Momeera, vervelend dat je zo moe bent. Hopelijk kun je er een beetje aan toegeven?

Ik ga eens even een aantal bladzijden schrijven in m'n negen maandendagboek. Ik heb bij Naomi heel trouw zo'n boek bijgehouden dus vond/vind ik dat ik dat nu weer moet doen. Heb er alleen zo'n geen zin in haha! Ik loop nu 14 (!!!!!) weken achter dus ik mag de kalender er wel bijpakken om nog te weten wat we zolang geleden hebben gedaan. Zucht...

5. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @priscilla: spannend! hopelijk heb je je kleine al in je armen!

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Kibbeling: Hmmmm MAC :D

@Zomaar: Fijn dat de hechtingen ook niet meer zo trekken!

@Senna: Grote schoonmaak is gebeurt! :D
    Oooh wou ik net zeggen 'Spannend, deel van de slijmprop verloren' zie ik dat je bevallen bent!
    GEFELICITEERD!

@Supermom: Dankje! Dat gevoel van je herken ik wel! Toen ik over de helft ging leek alles ineens voorbij te vliegen!
    Hier weten we nog niet zeker of het er 2 blijven of meer.. Dus wie weet is dit wel de laatste zwangerschap en dat zou ik wel zonder vinden want heb er nu bekeken niet echt méér bij stilgestaan als bij mijn zoontje..

@Dinkie: Zonde dat je zoveel pijn hebt! :( Hopelijk kan je toch nog even genieten van de laatste loodjes...

@Hester: Hihi ben al helemaal benieuwd hoe mijn zoon met de baby zal omgaan als die er is! :D

@FireRose: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! (Ga toch wel even pb-en voor de naam, vind ik altijd zo leuk om te horen!)

@Meta: Moest wel even lachen met die zin 'stoere dingen doen om de bevalling op te wekken' :D Hoop voor jou dat het snel begint en je jullie meisje snel in de armen mag nemen!

@Felicee: 1e kindje was ook geen stevige brok, was maar 2kg970 ;)
    En brr , zo'n buikpijn! :(

@Bloesem: Lekker BBQ! :D

@Kiwi: Oooh wat flink van je zoontje dat die op het potje kan nu! :D

@Marry: Wat lief dat wiegje!

Hier ook ongeduldig aan het wachten op nieuws van Pris! :D

Ik ga in een lekker warm bad!

Tot later dames!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Marry, mooie wieg!

Felicee, wow, ads wel heel veel gewicht kwijt zo snel! Hoop dat het snel stopt zeg! Beterschap.

Mom, vervelend dat je nog zo moe bent.

Mendie, lief van je man dat hij zo geholpen heeft, maar inderdaad, jij bent ook hartstikke lief voor zijn kindje haha. Schapenvachtje staat hartstikke scheetig. Lampje is ook schattig!

Kelly, badder ze! Ik vind het ook nog steeds heerlijk om in bad te gaan, lekker ontspannen.

Hier zijn ze eindelijk begonnen aan de kachelombouwtjes, worden beeldschoon haha. Ben er wel blij mee, dan is de kamer pas echo af voor mijn gevoel. Verder toch maar even gestreken en de ramen gelapt. Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Odess ik heb dat gevoel hier ook wel hoor en dan vooral met van de kleine is nu nog helemaal van mij en soms dan van mijn man en straks moet ik de kleine met iedereen delen en weet iedereen het ook weer beter met je kindje enzo.. Volgens mij hoort dat helemaal bij het zwanger zijn en straks bij het mama zijn dat iedereen zijn mening klaar heeft.

Marry wat een super lief wiegje… Je krijgt toch al helemaal zin om je kleintje er in te zien liggen? Dat van je 9 maanden boek klinkt heel herkenbaar. Ik was ook begonnen om een dagboekje bij te houden, maar daar heb ik ook echt al weken niets meer meegedaan!! Daarin tegen heb ik wel op de babysite van alles bijgehouden dus ja dat compenseert dan weer toch? Succes met schrijven!!

Meta dan zeg je bij juni mama’s maar wij hebben hier ondertussen ook al aardig wat mei mama’s gekregen!! Een dagje lekker rustig aan is ook wel eens lekker. Ennuh niet teveel ineens gaan opruimen en soppen he?

Felicee toch maar goed dat je dus even langs de hp bent gegaan. Hoop dat je boterham die je met veel moeite naar binnen hebt gewerkt erin blijft. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen en is de baby wat rustiger ondanks al dat darmgerommel.

Mom lekker tutten in de baby kamer is ook lekker. Verder lekker genieten van het rustig aan doen.

Mendie nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Lees net dat je ook vandaag rustig aan, aan het doen bent. Wat betreft de functie hij klonk mij juist helemaal geweldig alleen de uren niet…
    Marry schrijft de frambozen milkshake is echt heerlijk, maak daar maar van Goddelijk!!!

Pris waar hang je uit?? Ben heel nieuwsgierig naar je???

Hier net de visite de deur uitgewerkt en nu weer lekker samen met manlief genieten van de rust en vooral de stilte!! Alweer verzinnen wat we vanavond weer gaan eten…

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ marry op je knieen nog wel die oogleden:D

@ hester hoop dat je naar huis mag en mooi dat je een tevreden mannetje heb.

@ sweetbel mooi dat de barbique gezellig was!!

@ kiwi wat goed zeg van je zoontje dat hij op het potje gaat!!

@ odess jij nu veel last van vocht ik had het ook in me benen erg wat nu wel meer en deel weg is.

@ kibbeling erg is dat he die opmerking bij mij komen ze onderhand me strot uit:)

@ odess mooie buik!!

@ sandra en hoe was de dierentuin??

@ zomaar mooi dat ze nu keer gelusiterd hebben naar jullie die zusters!!hoop dat de kleine man snel naar huis kan.

@ marry mooi wiegje!!en mooie buik!!

@ mendie haha uitzendbureau's zijn soms echt lompe he....maar jij heb het dus gezellig gehad op je verjaardag.

@ marry nu je het zeg dat boek loop ik ok achter mee:D

@ hier de draak zit er nog in:(zijn in ziekenhuis geweest en baarmoeder is al wel aan het verweken maar nog geen ontsluiting dus we hobbelen maar door naar morgen:Dhoop dat het door ga zetten vandaag of vannacht.dat ze me niet hoeven in te leiden.moet alleen wel weer naar de xenos of andere winkele jullie tips??voor geboorteslinger die heb me pup uit de box gevisit en verscheurd:xik ga nu even eten bestellen en dan maar is in bad.

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!!

@Zomaar: Wauw super dat hij zijn flesjes zo goed gaat leegdrinken, gaat nu vast niet lang meer duren voordat hij naar huis mag.

@Hester: En ben je thuis met al je mannen?

@Priscilla: Balen dat het nog niet doorzet, ik hoop voor je dat het morgen uit zich zelf doorzet. En anders gaan ze je morgen inleiden toch?

@Kibbeling: Gelukkig is het droog gebleven, maar het zag er inderdaad wel even dreigend uit en net op dat moment bedacht ik mij dat ik de regenhoes thuis had laten liggen.

@Marry: Wauw mooie wieg!!

@Meta: Inderdaad die wc zijn echt heel smerig. Gelukkig had Lucas net zijn grote boodschap gedaan voor we weg gingen, dus was het in blijdorp niet nodig.

@Felicee: Jeetje 3,5 kilo is wel veel hoor, doe maar heel rustig aan, ik hoop dat je, je snel beter voelt.

@MendieC: Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Hier naar blijdorp geweest en hebben nu maar weer abonnement genomen, hij was net een maand verlopen.
    Maar blijdorp zit hier zo dichtbij (10 minuten rijden) en dan is het zo lekker om even een paar uurtjes te gaan.

Het was erg leuk, er was ook een hele kleine hyena zo schattig, en ijsbeertje Vicks en nog veel meer klein grut. Maar mijn kleine Lucas had ook veel bekijks haha.

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Pris: he, had eigenlijk babynews van je verwacht. Het is toch niet doorgezet. Ik duim voor je dat het vannacht begint! Dat had ik namelijk ook wel de vorige keer. Op de dag van de inleiding ben ik spontaan bevallen. Schijnt heel vaak voor te komen. Hoop het voor je.

Felicee: jemig, 3,5 kg afgevallen! Goed dat je even langs de huisarts bent gegaan. Beterschap!

Momeera: huh, geen boekwerk?! Dan ben je idd echt heel erg moe! Rustig aan, meid!

Hier: heerlijk geslapen tussen de midag. Verder een saaie dag, het waait hier ook als een gek! Ik had zo'n zin in B&J ijs Cookie Dough. En dat zit er inmiddels ook lekker in mijn buikje.

Morgen ben ik 40 weken: dus dames, pas op de plaats he! Ikke eerst:D Nou vooruit, priscilla mag wel voor:D

12. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Odess, beschuit had te weinig calorieën volgens de huisarts, anders had dat wel mijn voorkeur ;) Gaat het slapen nog steeds goed met je meisje?

@Meta, naturel chips en cola…mmm moet echt al bijna overgeven bij het idee. Hoop ook dat ik gelijk krijg. 6 kilo is toch nog netjes? Ik had toen ook Arnica druppels, zei van de week nog dat ik die weer moet kopen. Andere spul heeft Microlax.

@Momeera, jij ook veel sterkte hoop dat je een beetje bij kan komen.

@MendieC, haha te broeden :D Zou echt super zijn als ze nu goed ligt, hoop het voor je.

@Marry, super dat jullie de wieg mogen lenen. Het is naast handig ook nog zo gezellig. 14 pagina’s..blij dat ik het dit keer wel goed heb bijgehouden, vind dat altijd zo irritant. Moest dat bij onze dochter ook..vooral het eerste jaar boek. Hoop dat nu ook goed te doen.

@Sweetbel, en als dat klaar is dan kun je heerlijk gevallen!

@Priscilla, nou ja jullie kleintje heb je in ieder geval snel in jullie handen. Succes alvast morgen!

@Kiwi, ga ze je dan morgen strippen?

Het is een wonder, maar de boterham zit er nog steeds in! Heb drie uur geslapen vanmiddag en ook geen buikkrampen meer gehad. Raar maar gelukkig waar!
    Onze dochter is vandaag echt ontzettend lief. Je merkt echt dat ze weet dat ik me niet lekker voel en dat er iets staat te gebeuren. Ben zo benieuwd hoe ze zal reageren als de kleine er is.

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Felicee: fijn dat het al iets beter gaat! En wat lief van je meisje. Moet zeggen dat het hier ook wel gaande is als ik mij niet lekker voel. Dan is mijn kleine man extra lief voor mij. Komt om haverklap kusjes geven, zo lief!

Nee, ik word donderdag gestript. Morgen is alleen mijn uitgerekende datum.

14. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Sweetbel: Hier zijn het ook de kleine 'details' nog die bij mij het gevoel geven dat alles af is :D

@Pris: Aaaah wat jammer meid! :D Iedereen zat hier al in spanning te wachten!

15. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Felicee, gelukkig dat het beter gaat met je!! Ik las dat je zo beroerd was van een buikgriep en ik weet inmiddels na 6 keer in deze zwangerschap hoe vervelend dat is. Bah had echt met je te doen hoor!!

@pris, jammer dat het niet doorgezet heeft. Ik duim voor je dat dat nu zo snel mogelijk gebeurt.

@marry, succes met schrijven! Dan heb je heel wat in te halen idd.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Pris die kleine van jou is hardnekkig zeg!! Ga hard duimen dat het vannacht wel echt door gaat zetten en je de inleiding morgen niet nodig hebt!!
    Wat vervelend trouwens dat je nieuwe slingers moet gaan regelen. Ik weet dat ze bij ons bij de Bruna/postkantoor ook verkrijgbaar zijn en volgens mij heb ik ze ook bij de blokker en zeeman gezien. Succes met nieuwe halen.

Sandra wat fijn dat het toch nog droog is gebleven vandaag. Ik heb echt aan je gedacht, het ging ineens zo hard waaien en het werd ook echt donker… Vonden de kids de kleine dieren leuk? Wij zijn 13 april geweest (die dag zijn we getrouwd!) en toen hebben we ook echt genoten van alle kleine dieren. We waren met vrienden met kids dus dat was dubbel genieten.

Kiwi lekker B&J ijs. En zeker cookie dough mmmmmmmm. Je mag van mij eerst bevallen hoor.

Felicee wat fijn dat je in elk geval de boterham binnen hebt gehouden!

Hier veel last van rugpijn. Ik weet ook echt niet meer hoe ik op de bank moet gaan zitten/liggen of hangen!! Zo maar film kijken 2012 de wereld zou gisteren vergaan, maar ja we hebben het overleefd dus ga ik maar kijken hoe hij op tv vergaat :D
    Fijne avond allemaal nog Kusssssssss

17. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Kruidvat heeft ook leuke dingetjes!

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kibbeling, veel plezier met de film, hier staat ie ook op. De rugpijn is heel herkenbaar, op mn rug wil soms helpen en anders op bed liggen. Sterkte ermee!

Pris, jammer meid maar morgen mag je sowieso! Misschien vannacht nog??

Kiwi, van mij mag je eerst hoor ;) Ik zou zeggen morgen is een mooie dag toch :)

Felicee, fijn dat de boterham er nog in zit!! 2 beschuiten staat gelijk aan 1 boterham, dus dat kan ook :) Lief dat je meisje nu zo lief voor je is!! De achtergrondfoto op je hyves is trouwens prachtig!

Sandra, leuk dat het weer gezellig was! Lucas is toch ook prachtig om naar te kijken! Wat fijn trouwens dat je het al weer trekt, een paar uurtjes Blijdorp! Knapt je hb al weer op?

Mendie, ik had gemist dat je jarig was dus bij deze alsnog van harte!! Dapper hoor dat je het nog viert, ik ben komende week jarig maar voor mij geen groots gevierde verjaardag meer ;) Fijn dat je het idee hebt dat hij goed ligt!

Heftig filmpje, 2012 ;)

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Even een dikke knuffel voor Mom, doe ff lekker kalm aan en hoop dat je snel weer fitter bent!

Ons meisje slaapt trouwens heel veel beter nu! Echt super, verder zit ze wel in een sprongetje want ze zit zichzelf zo in de weg af en toe en is dan ook zo onhandig, heel sneu... Maar nu ligt ze heerlijk te slapen!

20. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ marry, ben jij nu weer iedere ochtend misselijk dan, begrijp ik dat goed? Niet van maagzuur?
    En jij dus ook niet het idee dat het al kan gebeuren maar ja we zitten wel in de periode dat het kan, toch gek blijft dit, dat je het nooit weet wanneer het gebeurt.

@ hester, ben benieuwd of je nu vandaag naar huis mocht?

@ felicee, ik heb alleen de crème maar heb dus echt niet het idee dat die wat doet. Heb hem vandaag 2 keer gesmeert voor de zekerheid maar merk alleen dat hij iets minder pijnlijk is, kan er nu wel op zitten alleen gaan zitten en gaan staan is nog erg pijnlijk.
    Enne, hier nog niks geen tekenen dus vandaag gaat hem niet meer worden....

@ kiwi, jammer dat het logeren van je zoontje niks heeft uitgehaald. Wel goed dat hij ineens op het potje wil en gaat. Super zeg.
    Morgen de uitgerekende datum.... dat is helemaal leuk hè om het dan te doen. Bij mij is het de eerste keer gelukt! Wie doet het dit keer, zo'n 4 tot 5 % heb ik gehoord.

@ odess, balen dat je zo'n last van het vocht hebt dat je er al mee wakker werd. Bij mij is het een stuk minder dan 2 weken terug. Dit weer mag nog wel even zo blijven.

@ kibbeling, fijn hè al die goedbedoelde adviezen, had ik ook afgelopen week, mijn collegaatjes zeiden nou heb nog helemaal niet het idee dat het zover is en dat we nog genoeg keren kunnen afspreken.... terwijl ik zo graag wil haha...

@ odess, mooie buik trouwens!!

@ blijdorp, wij wonen er ook niet heel ver vanaf maar hier geen abbonnement. Wij staan sowieso een half jaar op de camping en gaan daar vaak de weekenden heen en door de weeks zou ik dan altijd alleen moeten, ik ken niemand met een abbonnement dus ja.
    Klinkt wel leuk!!

@ odess, moet de bugaboo echt omgebouwd worden of is het alleen de adapter? Ik heb de quinny buzz en hoef ik alleen de adapter te vervangen. Sanne zit nog heel veel in de buggy dus de wagenbak staat klaar in de babykamer en is in 5 minuten verwisseld.
    Ik wil ook of Sanne op zo'n buggyboard (moet wel nog gemonteerd worden maar mag mannetje doen in de kraamweek) of de baby in een draagdoek zodat Sanne ook af en toe lekker kan zitten. Echt heel ver lopen wil ze nog niet echt.

@ marry, leuk de wieg en ook een mooie buik!
    Eigenlijk moeten we ook wel nog genieten van die buik, hij is nu mooier dan net na de bevalling....hihi... Maar goed ik ben hem ook wel zat hoor.

@ felicee, bah balen dat je zo'n last van buikgriep hebt, 3,5 kilo is behoorlijk wat. Hopelijk hou je nu iets binnen en val je niet verder af. Goed op jezelf letten hoor, zo vlak voor de bevalling! Beterschap.

@ mendieC, nog van harte met je verjaardag van gisteren!

@ priscilla, balen dat het toch niet heeft doorgezet. Nu nog even de tijd, anders morgen dus inleiden. Erg jammer maar ja die kleintjes die luisteren nog niet zo goed! Ik hoop dat er toch vanavond iets doorzet en anders heel veel succes morgen meid!!

Hier verder weinig nieuwtjes, weer een dagje verder.
    Lekker dagje gehad, vanochtend beetje huishouden gedaan en verder lekker gerelaxed. Even buiten geweest maar vond het niet zo lekker, in de zon wel maar verder veel wind en in de schaduw best fris. Hopelijk is het morgen weer lekkerder.
    Morgen komt mijn moeder weer. Dan nog 1 klusje van mijn lijstje nl. de binnendeuren zemen. En verder is dan eigenlijk alles een keer extra goed gesopt maar goed ook dat was allemaal extra eigenlijk.

Ik kom snel weer spieken naar babynieuws.

Deel Deze Pagina