Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Senna wat een knapperd! Ow nu krijg ik er helemaaaaal zin in :D

Sweet, ik hoop dat je je snel beter voelt! Wat bijzonder dat je nu ineens last krijgt van hooikoorts!

Felicee, wat fijn dat het beter gaat met je! Tsja en nu is het grote wachten begonnen he! We moeten nog wel even geduld hebben vrees ik ;)

Dinkie, ja de Bugaboo moet je echt ombouwen, je hebt maar 1 frame en die hebben we nu weer omgebouwd tot kinderwagen. We hebben nu de buggy en een meerijdplankje voor onze meis. Dat meerijdplankje was echt een succes in de winkel, dus hopelijk straks ook :)

Bloesem, thanks :) Ik heb al wel grotere buiken gezien, maar dit is mij groot zat! Show jij ook nog eens een foto?

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier ook nog geen pb met de naam van fire's meisje gehad.
    ben wel heel erg nieuwsgierig.

xx

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Odess de film was wel ok. Ik ben idd op bed gaan liggen en toen trok de pijn aardig weg.
    Moet je het goed zat zijn dan voordat de kleine zich gaat aandienen?? Dan moet ik het hem nog meer gaan vertellen denk ik…

Dinkie heel fijn al die adviezen en gelukkig verzinnen ze ook allemaal dezelfde op de een of andere manier… Wat je collega’s betreft dat herken ik wel, ze zien alleen jou en je buik en verder denken ze oh dat duurt nog wel ff.. Alleen wij als aanstaande mama leven er heel erg naar toe.

Sandra leuk dat jasper heeft genoten en dat Lucas heerlijk heeft liggen slapen. Je hebt wel lef met 5 baby’s komende week hoor!! (al hoewel met al die rommelende buiken en de 1e die op 40 weken zit..)

Meta nog even genoten van een lekker ijsje eten. Lekker hoor!
    Wat een spannende nacht heb je achter de rug… Ik hoop voor je dat het door gaat zetten, zeker nu je er organisatorisch klaar voor bent. En solidair met de leerlingen ben je wel ja.

Mom het wordt ook allemaal steeds zwaarder voor je. Ik heb pas geleden op mn neefje gepast en ook als ik daarop visite ben dan wil hij graag bij me zijn en opgetild worden en dat wordt ook steeds moeilijker en gaat ook steeds meer pijn doen. Kan me dan voorstellen dat als je elke dag voor je kindje moet zorgen het zwaar wordt.

Kiwi ik heb die film ook gekeken en vond sommige stukken ook erg nep!! Maar heb hem wel afgekeken..

Senna fijn dat het met de kleine goed gaat en dat het met jou ondanks de 30 hechtingen ook goed lijkt te gaan. En ik denk dat niet alleen opa en oma trots zijn, maar ook papa en mama.. Wat een schatje om naar te kijken!!

Pris je kan ook gemeen tegen je vriend zijn ook he? Hoop voor je dat je het bed nat hebt gemaakt of met flinke weeën zelf bent begonnen met de bevalling!! Anders veel succes met de inleiding.

Felicee soms denk ik idd van nou de tekenen zijn er en dan is het ook ineens weer paar dagen rustig in mn buik. Vriendin zei al misschien is het wel stilte voor storm. Ik hoop het. De kleine is ook echt een heel stuk stiller, al zit ie nu stiekem steeds met zijn voetje in mn zij te porren…

Sweet wat vervelend dat je gisteren last had van migraine. Hoop dat je je nu wat beter voelt?

Hier vannacht moeite om in slaap te vallen. En als ik eindelijk sliep meerdere malen wakker omdat ik moest plassen… Manlief ging vanmorgen weg en toen ben ik nog heerlijk in slaap gevallen. Vandaag is echt een dag waarop ik weinig gepland heb. Iedereen om me heen is lekker werken dus lekker rustig!! Hang nu nog lekker in bedje en heb ook nog weinig zin om er uit te komen…

4. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi daar ben ik weer... voelde me megaberoerd toen ik in bed lag, duizelig, misselijk, gewoon supernaar... Steeds naar de wc voor de grote boodschap die maar niet kwam.. tot op een gegeven moment wel, daarna in bad geweest en flink de sproeier op mn buik, waardoor ons meisje volgens mij weer een beetje gekeerd is. Ze was vannacht met haar ruggetje op mijn rug gaan liggen, en voelde volgens mij steeds haar hoofdje op mn volle darmen...werd er naar van... nu denk ik dat ze weer beter ligt, ben duizeligheid iig kwijt, en ook geen regelmatige wee-en meer... dus misschien toch vals alarm ... Ga maar even genieten van de rust ... Man is nog wel thuis, misschien over een uurtje toch naar z'n werk? We wachten nog even af..

Hoop toch nog dat je gelijk krijgt hoor Felicee, maar dan misschien vanavond??? Thanks voor je sms-je ...

Ben benieuwd hoe het met Priscilla is!!!

5. Hester

Hester Niet meer actief

Zo, moest echt veel bijlezen!!
    Wij zijn eindelijk thuis! Joepie!
    Zo heerlijk na 6 dagen ziekenhuis. De kraamhulp is er en ze is geweldig! Dus ik ga me lekker laten verwennen :-D

Hoop op nog meer baby nieuws hier

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Senna, wat een schatje! Ik kan ook niet meet wachten! Grappig dat hij nu al streken heeft!

Hester, wat heerlijk dat jullie thus zijn, laat je inderdaad maar goed verwennen!

Meta, blij dat je je weer iets beter voelt. Wel heel spannend he?

Kibbeling, ik ben nog een beetje gaat, maar dat heb ik altijd na migraine. Verder gaat het wel. Doe jij maar lekker rustig aan vandaag!

Zo, nu even een stofzuiger door het huis trek ken, was strijken en dan even slapen!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    hester welkom thuis!! laat je lekker verwennen..

sweet ik doe het rustig aan en jij slaap lekker straks.

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

@Priscilla: En en?? Nog doorgezet? Nou ja anders wordt je vandaag ingeleid, heel veel succes.

@Meta: Jaaaa het lijkt erop dat het gaat beginnen. Bij Jasper begon het ook zo, s'nachts om 01.00 uur kwam de VK en eigenlijk was er van binnen nog weinig aan de hand, toen ben ik nog wat gaan slapen. Maar de volgende dag om 15.00 uur was Jasper er.
    Hoop dat, dat bij jouw ook zo gaat!!

@Blijdorp: Dinkie we kunnen best een keer daten in blijdorp, als je kleine is geboren. Als je dat leuk vind?
    En misschien zijn er nog wel meer die mee willen, aangezien er meerdere zijn die hier een abonnement hebben.

@Felicee: Hahaha aan namen ga ik met niet wagen, hoewel in elk geval Priscilla en Meta:D Ben benieuwd hoor, het wordt steeds spannender hier!

@Sweetbel: Oei hopelijk trekt de hoofdpijn snel weg, sterkte.

@Senna: Wat een heerlijk mannetje, je bent zo te horen heerlijk aan het genieten. En zo hoort het ook:)

@Odess: Toen Jasper geboren werd, was Thomas 17 maanden en het ging super goed op het meerij plankje. En als we lang weggingen, dan ging hij mee in de buggy. Dan moest je natuurlijk wel met z'n tweeen zijn.

@Kibbeling: Ook lekker toch zo'n dagje niets doen. Geniet er maar van.

@Hester: Heerlijk dat je thuis bent!!

@Hier: Vandaag ook een heerlijk rustig dagje, mijn man deed de grote kids vandaag (hij brengt ze altijd naar school) Lucas kreeg om 7.00 uur zijn fles en toen heb ik hem terug gelegt en hebben we samen heerlijk uitgeslapen tot 10.00 uur. Daarna ben ik snel gaan douchen en sliep Lucas nog even door.
    Daarna Lucas in de Tub en lekker helemaal ingesmeerd met body lotion. Heerlijk zo'n relaxte ochtend!!

9. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Odess, ben er ook bang voor..op naar de maand Juni ;)

@Meta, kunnen die kleintjes toch gekke dingen met ons. Hoop zo dat het doorzet, heb wel echt het idee dat je er aan toe bent of niet?

@Hester, wat fijn dat jullie thuis zijn! Gaat alles goed met Valentijn? Je moet je zeker laten verwennen, nu kan het nog.

@Sandra, wat heerlijk zo'n echte moeder/zoon ochtend. Wat genieten of niet?!

Hier ook echt geen zin om iets te doen. Lig nog lekker in bed ATWT te kijken. Straks nog wel even naar de winkels en misschien even de was wegstrijken.

10. sandra

sandra Fanatiek lid

@Felicee: Dat is zeker genieten!!

Ik kom er trouwens net achter dat mijn salaris/ vakantiegeld al is gestort, ik heb ineens zo'n zin om te shoppen!!:D

Dus ik ga naar de winkels, hopelijk is niet alles dicht tot 13.00 uur.

11. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de vk nog even gebeld omdat ik me zo duizelig voelde, en gewoon helemaal niet lekker. Heeft even bloeddruk gemeten, urine gecontroleerd, hartje e.d alles was ok..

Man is inmiddels ook weer naar zn werk gegaan, mocht het toch nog doorbreken, heb niet het gevoel, dan is ie met 3 kwartier thuis.. En mn buuf is vandaag vrij, die verpleegster is op de verlosafdeling... dus heb toch een soort van backup... Ga nu ff plat ... Duizeligheid kon van beknelde ader zijn, door beeb, ik ga nu meer even op mn zij liggen en ff slapen mn ogen draaien alle kanten op....

komt nu een liedje van John Major op de radio: Daughters ...dat houden we niet droog ben ik bang ;)

12. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Hier van 23:00 tot 3:00 in het ziekenhuis geweest, had om de 5 minuten harde pijnlijke buiken. Was een grote teleurstelling om te horen dat alles nog potdicht zit en zelf nog een tuit aan de baarmoeder zit.
    Nu maar weer wachten buik is nog niet helemaal rustig maar ook niet meer pijnlijk.

13. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

oeiiiiii het rommelt al bij veel dames. maar zet nog niet door helaas. zullen er meer mei of juni beebs komen?????? ik wacht in spanning af ook al ben ik er nog maar weing solly.

heerlijk heb een auto vriend krijgt auto van de zaak mee yeahhhhhhh. kan ik zelf gaan wanneer ik maar wil en niet afhankelijk zijn.

verder rowan is 46cm en 2205gram weer gegroeid yeahhhhhhh en drinkt flesjes van 45/50cc ipv 35 omdat ie teveel spuugt. deze flesjes die wij geven hou ie binnen. mja verschil hou je hem ff vast of dropt hem direct in bed..

morgen dus gesprek met kinderarts en hoop dat we een datum krijgen dat ie naar huis mag. owja zijn sonde is eruit yeahhhhhhhh

verder ga ik zijn kamer ffies uitmesten enzo. alles netjes hebben en op plek voordat ie thuiskomt. heb vaag gevoel dat het wel vrijdag word stond zo in de planning al als ie goed zijn best deed.

best spannend. wil hem zo graagggggggggggg thuis nu. doet alles zo goed nu...

nou ik ga wat werk verzetten ;) eten maken en weer ziekenhuis

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sandra dus ook een relaxed dagje vandaag. Heerlijk hoor. Niet al je geld tegelijk uitgeven he??

Felicee je dag lijkt op de mijne :D

Meta hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, wie weet na je dutje.

Ivje wat vervelend dat je dan harde buiken hebt en de boel helemaal potdicht blijkt te zitten. Hoop dat je buik snel weer wat rustiger wordt.

Zomaar wat fijn dat je een auto hebt en dus lekker zelf op en neer kan naar het ziekenhuis. Morgen een belangrijke dag met je gesprek op de planning. Hoop ook echt voor je dat vrijdag jullie dag wordt en de kleine lekker thuis komt!! Ik ga voor je duimen!!!

Hier vandaag een rustig aan dagje, mijn buik is ook een beetje raar aan het doen. Last van harde buiken en niet echt kramp maar wel een raar gevoel. Ik wil graag naar de winkel maar durf niet echt alleen te gaan…. Dus heb besloten om maar te gaan als manlief thuis is.. Denk dat ik zo maar even de strijkplank ga pakken en de was weg ga werken!! Doe ik toch nog wat actiefs vandaag.

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou nu weet ik zeker dat ik zwangerschapsdementie had en dat het nog niet over is;)
    Sta ik bij de pinautomaat weet ik mijn pincode niet meer, terwijl ik al minimaal 10 jaar dezelfde heb.
    Ik weet hem dus echt niet meer, het is wel vier weken geleden dat ik hem voor het laatst heb gebruikt, maar toch.
    Nu maar een nieuwe aangevraagt en dus niet geshopt:(
    Mijn man moest er trouwens erg om lachen en vind het erg handig een vrouw die haar pincode niet meer weet.:p

@Meta: Hopelijk zet het snel door!

@Ivje: Oei bij jouw ook al vals alarm:(

@Zomaar: Fijn dat het zo goed gaat met je mannetje.

16. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Senna; nog van harte gefeliciteerd met Keano; wat een mooi mannetje! En wat een supersnelle bevalling; balen van het uitscheuren, maar je klinkt echt helemaal gelukkig!
    Pris: zet hem op vandaag (of lig je al lekker met je kindje in je armen?)!
    Ivje: balen van die harde buiken. Ik heb ze ook heel veel en ook pijnlijke, word er doodmoe van. Had het mijn vorige zwschap ook, en toen de vliezen toen braken bleek ook dat ze allemaal niks gedaan hadden want alles zat nog hoog en dicht. Maar de bevalling ging daarna wel heel snel en ik hou mezelf maar voor dat dat kwam omdat mijn baarmoeder zo goed getraind had met al die harde buiken:p.
    Sandra: shop ze! Ben jaloers, wil ook, maar dat gaat me echt niet meer lukken... Ga na de bevalling wel inhalen!
    Kibbeling: hier ook een onrustige buik vandaag en zat ook te twijfelen of ik wel boodschappen zou gaan doen. Ik ben wel gegaan en het ging eigenlijk prima, maar de winkels zitten hier dan ook om de hoek dus ben ook zo weer thuis als het niet mocht gaan. Strijk ze! (moet ik ook nog doen maar heb zo geen zin!)
    Meta: klinkt allemaal heel spannend; hoop voor je dat het niet lang meer duurt!
    Zomaar: ik ga voor je duimen dat je kleine man snel naar huis mag!
    Hester: fijn dat jullie thuis zijn. Geniet van het verwennen! (krijg al helemaal zin in zo'n fruitcocktailtje van de kraamverzorgster:))

Hier is mijn buik ook onrustig en heb wat slijmverlies. De kleine is ook nog superdruk, dus daar gaat het wel goed mee. Vannacht had ze zo hard de hik dat ik helemaal lag te schudden en er niet van kon slapen... Ik ga vanavond uit eten met mijn collega's. Heb er echt zin in maar vind het ook een beetje spannend met dat gerommel:)...

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sandra je moet het niet zo letterlijk nemen dat ik zei niet alles tegelijk uitgeven!! Dit is wel de andere zijde!!

elise ik kan wel naar de winkel toe maar ja voor ik daar ben in mijn waggel tempo ben ik al ruim een kwartier verder.. Heb manlief maar gesmsd dat we straks ff samen gaan. Dat was goed. Veel plezier vanavond met je collega's hoop dat het gerommel dan niet helemaal door zet.

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sandra :D Haha sorry maar ik vind het erg grappig :D Waarschijnlijk denk je straks ineens... owja!

Ivje, wat rot voor je meis dat ze niets doen!

Elise, hoop dat de kleine nog een paaaar daagjes wil blijven zitten :) Maar moet zeggen dat ik ook al veel gerommel heb gehad maar nog geen beeb, dus het zegt ook niet alles ;)

19. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ha meiden,

Senna, wat een scheetje is Keano zeg! Ik word helemaal jankerig als ik naar die mooie foto's kijk, haha! (positief bedoelt hè?! ;))

Meta, het was/is spannend bij jou begrijp ik? Ik hoop heel erg voor je dat het doorzet!

Pris, heel veel succes in het ziekenhuis vandaag! Ben benieuwd naar jouw nieuws!

Ik heb gisteren en vanochtend wel alles meegelezen maar via m'n mobiel en dan kan ik niet reageren. Ben het verder nu een beetje vergeten, sorry. Ook even geen puf/tijd om weer te lezen om te kunnen reageren want ik moet straks naar het ziekenhuis.
    Ik ben einde van de ochtend bij de vk geweest. M'n bloeddruk was wat hoger dan normaal (onderdruk 85 ipv 70) en met de klachten die ik de afgelopen dagen had (ben regelmatig duizelig en vandaag heel erg), wilde ze m'n urine even checken. Daar zaten dus sporen van eiwit in en dus mag ik nu 'fijn' naar het ziekenhuis voor een apk-keuring. :(
    Ik hoop hééél erg dat het meevalt en dat ik niet hoef te blijven. Ik wil zo graag normaal bevallen zonder inleiden en al die toeters en bellen aan m'n lijf. Knijp hem wel een beetje nu.
    'Spreek' jullie later weer!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    marry heel veel succes bij het ziekenhuis en hoop voor je dat het allemaal mee valt en je gewoon weer naar huis mag!! Ik ga voor je duimen!!!!

Deel Deze Pagina