Ah fijn Judith, bijna verlof! Succes nog even en alvast veel 'genieten' toegewenst! Zomaar, trusten voor straks, hoop dat je goed slaapt! Felicee, wat een gaaf beschuit'je' zeg! Echt leuk zoiets! Hester, heerlijk als je ouders je zo komen helpen. Die van mij zijn vorige week geweest en hebben de tuin helemaal zomerklaar gemaakt, de box neergezet en dingen in Naomi's kamer opgehangen. Was ik ook echt zo blij mee! Priscilla, jaja tis goed met jou! De hele box ligt vol met wasgoed, daar ben ik morgen wel even mee bezig. Dan heb ik het daarna wel weer even gehad met strijken denk ik zo! Ik heb de komende week nog vrij (meivakantie) en ben van plan de komende dagen nog even flink te werken in huis. Strijken, keuken poetsen, heb er bijna zin in....bijna... Nu even douchen en dan m'n bed in, trusten meiden!
Super, dan zou ik er ook zeker achteraan bellen! Bij ons is het veel minder aanwezig, ze moet echt veel druk zetten om het uberhaupt te kunnen zien. Klinkt alsof die van je zoon groter is! Kunnen ze hem niet wat naar voren halen?
*zwaai zwaai terug naar het ziekenhuis!!* Ik reageer morgen weer verder hoor maar voor de vrouwen die in zkhzen liggen, die willen denk ik heeeuuul graag afleiding! Slaap lekker vast! (iedereen!!!) Ik ga me ook zo afschminken
Hoi allemaal!! Inderdaad morgen is ons mannetje alweer een week, gek idee dat hij vorige week nog in mijn buik zat. Vind het best wel raar dat mijn buik weer plat is. Hier weer lekker veel bij Lucas geweest, hij mocht vandaag drie uur van de ademhalingsondersteuning af, en dan krijgt hij een neusbrilletjes, dat ging heel goed. Dus morgen mag hij ws. 6 uur van de ademhalingsondersteuning af. Verder veel met hem geknuffelt en zijn luier verschoont, ik ben zo blij dat het zo goed met hem gaat. Als we thuis zijn kunnen we hem trouwens zien door de webcam, zo fijn dat, dat kan. Hier een foto met neusbril, zo'n ander gezicht. Bekijk bijlage 147701
Hier nog even Thomas met zijn broertje, de zusters hebben speciaal het neusbrilletje opgedaan toen Thomas en Jasper kwamen omdat Thomas het allemaal een beetje eng vind. Hij ging heel lief bij Lucas staan, en wou hem een kusje geven toen we weer naar huis gingen. Schattig he! Bekijk bijlage 147702
Wow San, wat een heerlijk ventje met een lekker bol toetje zo!! Wat fijn dat het steeds meer genieten wordt nu en wat super dat het neusbrilletje vandaag al zo goed ging Kan me heel goed voorstellen dat het gek is dat je geen buik meer hebt, je hebt ook helemaal geen 'afscheid' kunnen nemen.
Het lijkt wel of hij een glimlachje om zijn gezicht heeft, zo heel tevreden ziet ie eruit... schattig!!
Lan, Hester en Zomaar (vast ook toch?) heel veel succes bij de CTG vandaag! Hopelijk goede berichten! Osama Bin Laden dood, tsjong ik wist niet dat die man nog zo leefde bij mensen zeg! Het gaat nergens anders over, terwijl je volgens mij alleeen maar het symbool en de spokesperson hebt gedood en niet de volledige beweging hebt 'uitgeroeid'? Lekkere foto ook zo als je lekker aan je ontbijtje zit Goh wat zal ik vandaag eens gaan doen
@Odess, lief hè die kleine kleertjes! Handig die unisex kleertjes, hier ook.. Sorry was niet meer online geweest om de datum aan te passen. Heb je ook nog contact met je werk of dat niet meer? @Judith, lekker hoor morgen je laatste werkdag, succes! @Supermom, ach die zwangerschapshormonen ook vond zon ding op Marktplaats, kun je gewoon huren. Weer eens wat anders dacht ik. Hoop dat je snel een oproep krijgt, snap dat dit geen fijn idee is zeg. @Marry, moet je na de meivakantie nog even werken? @Sandra, wat heerlijk dat je steeds met goed nieuws komt! En wat een knap ventje is het. Blonde wenkbrauwen of niet? Heeft Lucas haartjes? En hoe gaat het verder met jou? Stijgt je Hb langzaam? Raar inderdaad het bericht over Osama Bin Laden wel een eng idee over wat er nu weer gaat komen. Hier heerlij geslapen vind het zo opvallend maar deze kleine frummel is gewoon nooit wakker s nachts (of ik moet het niet merken), dat was bij onze dochter wel anders. Ga vandaag maar eens de badkamer doen (hoop ik haha) en wat was buiten hangen.
Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Dinkie1982 - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 02-06-2011 Kibbeling - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 12 Meisjes: 9 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 Afspraak: 2 mei miranda22 - groeiecho gyn 2 mei Judith1982 - VK 3 mei Felicee - liggings- en groeiecho 4 mei Odess - VK + liggingsecho 6 mei Senna04 - Controle VK + uitgebreide echo (36w&1d) 16 mei Judith1982 - Liggingsecho Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Goedemorgen, Druk weekend achter de rug dus heb alleen maar bijgelezen en niet gereageerd. Zal straks weer even reageren, moet nu ff haast maken want krijg zo een echo en naar de gyn. Mag ik mijn kleintje weer even zien joepieeee
Felice, als het goed is wordt ik nog over een paar dingetjes gebeld in de komende tijd maar verder in principe niet! Hergebruik jij ook een aantal spullen of niet? Mom, succes bij de echo! Hoop dat alles goed is Krijg het plaatje er niet boven, hoe doen jullie dat??
Man, ik wordt helemaal gek van mezelf! Ik druk blijkbaar onbewust op een knopje, en dan is mn hele tekst weg! SOrry meiden, ga me nu echt aankleden. Vanmiddag weer!
Gisteravond met mijn zus in het ziekenhuis gezeten. Hele middag harde buike om de 3 min. Heeft gelukkig geen ontsluiting gegeven, dus mocht weer naar huis. Manlief mocht niet mee komen van het zkh omdat hij de waterpokken heeft. Buik nu wat rustiger maar voelt aan alsof ik teveel gesport heb.
even zeiken dames solly, net echo gehad. en vruchtwater was vrijdag 8,7 en nu 4,1 hoe zo ik schijt hem nu. vraag straks aan zuster of er nog een andere gyn wil kijken van hoe of wat.
@Momeera, veel plezier en succes met de echo..tot later! @Odess, er hangen nu denk ik 12 uniseks setjes in de kast die onze dochter heeft aangehad. Verder ook alle lakentjes, waskussenhoezen etc. We wisten de eerste keer het geslacht ook niet dus dat scheelt. Hoop dat ze je niet veel hoeven te bellen...al enig idee wat je gaat doen vandaag? @Sweetbel, daarom open ik altijd een Word document. @Ivje, gelukkig niets aan de hand. Sneu voor je man zeg de waterpokken. @Zomaar, ben benieuwd wat dit betekent..sterkte! Wow wat is deze kleine frummel druk vanochtend...eigenlijk best gezellig Ga zo even in bad en daarna de badkamer schoonmaken. Eerst even ATWT afkijken..
Zomaar, dat verschil is wel errug groot! Hopelijk is het niet goed gezien ofzo? Ben benieuwd wat nu... Felice, ok. Heb nu wel blauw bijgehaald, maar veel gaat worden hergebruikt. Ook zeker dekentjes/ lakentjes/ moltons e.d. Geniet van je bad Ivje, heftig meid! Vervelend dat je buik zo onrustig blijft, maar fijn dat het vooralsnog niets lijkt te doen! Heeft je man nu de waterpokken? Is hij er erg ziek van? Sweet, herkenbaar Ik kan daar ook zo van balen!
Goedemorgen vanuit een kinderboerderij met allemaal speeltraktoren ( favoriet plekje van zoontje). Vandaag precies 37 weken, joehoe. Tasje staat nog niet klaar en de aller laatste dingen zijn nog steeds niet gehaald, oei oei oei. Maar goed, dat regelen er morgen. Ga er niet vanuit dat ik vandaag beval zomaar: ik ben ook benieuwd wat het betekent. San: wat een moppie! Zo fijn om te lezen dat Lucas het zo goed doet. Momeera: veel plezier! Yvje: jee, dat was even spannend! Felicee: heb jij wel een gevoel wat het zal worden? Odess: het is even afkicken hè van het werk. Herken het van de vorige keer. Kon het maar met moeite loslaten. Deze keer nergens last van.