mooi hoor al die foto's van die mooie mannetjes. nou wil ik oooook hahaha maar ja beeb moet nog maar ff blijven zitten dacht ik. ben nog geen 37 weken. al zegt iedereen wel nog paar daagjes of niet. ehmm nu nog 4,5 week grrrr. krijg steeds vaker last van mn buik. mag van de vk ook steeds minder. (eigenlijk niks meer) maar ja wil mn vriend niet alles laten doen. zucht....... ben het eigenlijk wel zat haha
zomaar wat een lieve foto's van je binkie!! hier moet het wel rustig aan doen. Zelfs de lichtste huishoudelijke taken of korte wandeling (naar de wc of keuken) levert al een harde buik op...
@hester: o heerlijk thuis!!!! Geniet ervan!! @sandra, hihi ik vind het wel een grappig verhaal.. zo kan je lekker rente trekken van je vakantiegeld LOL. Bij mij is het toch niet doorgezet (ik las net je verhaal over de geboorte van Jasper op het moment dat mijn man weer naar zn werk zou vertrekken dat bracht me wel even aan het twijfelen maar nee.. geen gerommel meer dus hij is toch maar gegaan ) @ivje Ow supervervelend dat je voor niets in het ziekenhuis gezeten hebt met pijnlijke buiken en dan alles nog dicht zit . Hoop dat je snel meer resultaat krijgt!!!Knuffel! @elise: ook al rommelende buik. Mooi dat je al slijmverlies heb. Heb ik helemaal nog niet Herken echt heel erg de drukte van de beeb, mijn meisje dr beentjes schieten echt alle kanten op Wat heel raar is: altijd als ik voor de grote boodschap moet gaat ze pruttelen: ik krijg dan echt wapperende handjes te voelen bij mn heupen, raar joh volgens mij zitten het hoofd van de baby en mn darmen elkaar in de weg!!! @marry: sterkte in het ziekenhuis, hoop dat alles ok is en je weer lekker naar huis mag. Bij mn zoontje had ik de dag voor de uitgerekende datum ook ineens 90 onderdruk, na ctg mocht ik weer gewoon naar huis, en verder geen problemen meer gehad, hoewel mn onderdruk wel zo hoog bleef, hij is toen 12 dagen later geboren zonder inleiding ofzo @ahhhhh zomaar mag ik jouw ventje knuffelen ??? Mijn moedergevoelens stromen helemaal over (als ik niet zwanger had geweest had ik vast rinkelende eileiders gehad LOL) . Wat een lekker scheetje @lovelyengeltje: nog even geduld!! Niet teveel verplaatsen he???(ik heb in je berichten hele tuinen, stoepen, kinderbedjes, vele dozen langs zien komen... laat je mannetje maar lekker voor je werken.. Knuffel Sorry voor wie ik overgeslagen heb: Ego: heb liggen slapen net, durfde er aan toe te geven, duizeligheid misschien idd van vermoeidheid, misschien zelfs een beetje angst ofzo voelde me zo 'vol' vandaag Bedacht me dat ik eigenlijk zo weinig bewogen heb het afgelopen weekend dat het niet gek is dat ik een beetje lastige ontlastig heb, misschien is dat ook wel wat me misselijk maakte.. nu dus flink aan de wandel in huis en blijven staan en appeltje eten en water drinken.. ik denk dat dat het wat kneedbaarder (sorry) maakt waardoor ik minder aandrang heb . Zo even koken voor mn mannetje, dochtertje gaat zwemmen met oma, ze hoort vandaag of ze volgende week voor haar A mag en zoontje loopt de avondvierdaagse met school en daar gaat opa mee (die in een rolstoel zit) Ga straks denk stiekem met man even naar zwembad ik moet nu al huilen als ik eraan denk dat mn dochtertje volgende week mag afzwemmen ben ik ws niet bij, dus zeker daarom wil ik nu erheen en dat gezicht als ze echt mag zwemmen, ben dan zo trots op mn kleine grote meid (zit nu alweer te grienen.. van trots)
Marry: hoe was in het ziekenhuis? Zomaar: wat een schatje! Kibbeling: goed dat je rustig aan gaat doen. Je voelt zelf het beste wanneer het genoeg is. Sandra: hahah, wat een actie. Maar dat je dan gelijk een nieuwe pincode aanvraagt joh! Grote kans dat je het straks weer weet! Meta: jeetje, dat klinkt allemaal niet lekker. Goed dat je bij je vk aan de bel hebt getrokken! Fijn dat je je wel iets beter voelt. Nou, de dag is nog niet om. Wellicht krijgt Felicee nog gelijk. En jij had ook de 23ste in je hoofd toch? En ach, anders gaan wij samen lekker voor het strippen eind deze week Ik stel mij daar al wel op voor. Lovely: tjah of 6,5 week he. Daar kan je je beter maar op instellen dan kan het alleen maar meevallen. Rustig aan. Hier: grrrrrr, het is amper 3 weken geleden de laatste hoestbuien van Kaj en het is weer zover. Weer dezelfde symptomen. Morgen maar even een afspraak met de dokter maken. Als het goed is krijgen wij nu doorverwijzing naar de kinderarts. Gelukkig heb ik nog een paardenmiddel van de vorige keer over tegen het hoesten. Dus hoop ik vannacht op een hoestloze nacht. Gelukkig heeft hij er zelf weinig last van, hij slaapt er doorheen. Maar vrolijk word ik er niet van. Verder alles rustig op gebruikelijk harde buiken en krampjes na. Stel mij helemaal op het maximaal uitlopen.
@Sandra: Oh balen ik had die zwangerschapsdementie ook heel erg na de geboorte van mijn dochter vorige keer. Wel erg balen als je je pincode niet meer weet, helemaal als je lekker wil gaan shoppen. @Senna: Wat een prachtig kereltje. Lekkere wangetjes. @Ivje: Balen dat alles nog zo dicht zit. Frustrerend als je buik al wel zo rommelt. Nu maar duimen dat de baarmoedermond snel een beetje wil verweken. @Zomaar: Ik hoop zo dat hij vrijdag mee mag. En scheelt inderdaad veel als je hem na zijn fles nog rechtop houdt. Ik wil ook niet gelijk liggen na het eten. Succes met alles klaarmaken thuis. @Kibbeling: Jij ook al aan de rommel. Maar je bent inmiddels ook al aardig op weg natuurlijk. Nog gelukt om naar de winkel te gaan? @Elise: Bij jou rommelt het ook al lekker. Het is ook wel heel spannend he? @Marry: Bah daar zit je nu ook niet op te wachten, eiwit in je urine. Was het veel dat je weet? Hopelijk valt het mee en mag je lekker weer naar huis en/of wachten op de bevalling die zich zelf aandient. @Zomaar: Wat een stoere kleertjes heeft ie aan Zomaar. Maar hij heeft nu geen slangetje meer in zijn neus toch? @lovely: Doe maar wel voorzichtig hoor, als de vk zegt dat je op moet passen. Maar ik snap je gevoel naar je vriend toe ook wel. Ik vind het ook vervelend dat hij zoveel moet doen en dat ik soms dan nog iets moet vragen. Dat durf ik dan bijna niet. Vooral ook omdat het met hem nu niet zo heel lekker gaat. @Meta: Ik hoop dat je dochter voor haar A mag, dat zou super voor haar zijn. Ik snap dat je er nu bij wil zijn omdat je niet weet of het volgende week mogelijk is. Dan pik je toch wat mee. Hier net uit bed. Had weer wat slaap nodig vanmiddag want moest er vannacht nogal een paar keer uit voor dochterlief. Die was aan het spoken. Nu ga ik zo nog even wat kleertjes strijken denk ik. Of was opvouwen van ons, dat mag ook wel eens. Sterkte allemaal met het gerommel (of het niet-gerommel)
Kibbeling Thanks! Nou dan moet ik die frambozenshake maar eens proberen; lees goede recensies! Jammer van die uren dan zeg.. Heerlijk toch zo lang in bed hangen!! Ik was 'vroeg' vandaag, 09uur al! Sweetbel Wat kan je daar dan blij mee zijn he, met een nieuw kleedje of dingetje in de babykamer!! En kachelombouwtjes! Sandra Dank! Lekker geparadeerd met Lucas dus!! Ik zit hier ook op centen te wachten, komt morgen! En morgen naar Maastricht, 2 nachten! Dus dan kan ik shoppen! Heb ook veel ici paris bonnen gekregen dus ik kan weer lekker stinken in de parfumerie! Kan me voorstellen dat je na alles je pin niet meer weet!! Kiwi Voor mij heeft B&J strawberry cheesecake de voorkeur!! Hmmmm zo maar eens kijken of we nog een ijsje in de vriezer hadden...! Lief van je, dat Pris eerst mag! Jullie mogen van mij ook eerst hoor, ik wacht nog ff!! Oef, spannend, donderdag..!!! Felicee Ja ik voel het aan mn water Nee, maar ik denk ook duidelijk een kont (met rug eraan) te voelen, vooral tijdens harde buik, dan lijkt het wel alsof alles 'droog' komt te liggen waardoor de grote dingen ziet en voelt. Fijn dat je je beter voelt en je beetje kan eten! Odess Ik heb het ook niet 'opvallend' gezegd hoor! Ik wilde het wel goed vieren deze x omdat ik 30 ben geworden! Oei dit is voor het eerst dat ik het 'zei'! Ik vond 2012 wel cool, maar ik vond het wel irritant dat de hele film een cliffhanger is en dat die kerel steeds NET alles overleefd! En ik moet idd zeggen net als Kiwi dat het erg nep is! Goeie buik!! Dinkie Dank je! Bloesem Dank! Meta OEI ik moet ook ijs hebben!! Oh je bent ah rommelen dus... SPANNEND! Das idd heel bekend bij mij, duizelig en misselijk door knelle ader! Senna Wat fijn dat het zo goed gaat! Mijn hemel, 30 hechtingen!?? Pfffff was het dan (bijna) totaal ruptuur..?? Wil je eigenlijk nog je bevallingsverhaal delen? Ik vind je idd ook heel relaxed klinken! Aaaahhhh wat een poepie!! Lijkt me ook zo bijzonder als opeens die oogjes open gaan....... Hester Geniet ervan zeg! Fijn om thuis te zijn!! Ivje Balen zeg! Dan wil je het gewoon gaan doen he! Hier Vandaag naar tuincentrum geweest; toen kruidvat en AH en na thuis te zijn moest ik weer naar de Blokker voor waxinelichies. Nou dat was weer het maximale wat ik kon doen vandaag!! Ik loop echt zo traag, anders heb ik nog meer pijn in mn bekken! Valt echt tegen wat je dan (niet) kan op een dag! Ik ben echt geen zeikerd maar als ik dan bij AH in de rij sta denk ik echt oooohhh help laat me voor aub! En ik kan dan ook echt verdrietig worden als ik me slecht voel en iemand voor me met een hele volle kar en ik met een paar dingetjes! Maar wel in een mandje, dus tillen! Moet gewoon altijd een kar pakken... Na de Blokker liet een automobilist me over steken terwijl ik geen zebrapad had.. Dat vind ik dan ZO aardig!! Dan bedank ik vriendelijk en steek ik waggelend over.. Dat was mijn dag! Zo naar mn ouders, daar eten en morgen lekker naar Maastricht! Heerlijk vind ik het daar, alsof je in het buitenland bent! Super hotel -denk ik- kijk wow room — Zenden Design Hotel, Studios, Sports & Swimclub Maastricht Nou moet te doen zijn toch!? En in het centrum dus dan hoef ik niet veel te lopen. Hopelijk kan ik forum bijhouden want er gaan zeker beebies bijkomen!
O mendie dat ziet er heerlijk uit !!!! Ik ben helemaal Zuid-Limburg fan.. vind het super. Geniet ervan! Ga me nu even omkleden, dan ga ik naar het zwembad om mijn meisje te zien zwemmen....
Zo, daar ben ik weer eens! Allereerst Senna; gefeliciteerd met Keano! Wat grappig dat we op dezelfde dag uitgerekend waren en ook nog op dezelfde dag bevallen! Hier gaat het naar omstandigheden goed. Het is een hele zware bevalling geweest (kom ik later nog wel eens op terug, als jullie allemaal bevallen zijn ). Uiteindelijk is mijn dochtertje met de vacuumpomp gehaald. Daardoor heeft ze nu nog wat last van haar hoofdje. Ze is inderdaad aardig groot, 4040 gram bij de geboorte. Gisteren mochten we naar huis en dat bevalt heel erg goed. We hebben een fijne kraamhulp, alleen wilde 'Firebaby' afgelopen nacht nog niet echt in haar eigen bedje slapen waardoor we haar de hele tijd vast hebben moeten houden (dan slaapt ze namelijk wel als een roosje ). Vandaag heeft de kraamhulp ons leren inwikkelen (soort van vereenvoudigd inbakeren geloof ik). Als ze in doeken gewikkeld ligt, slaapt ze wel in haar wiegje dus ik hoop dat we vannacht iets meer rust krijgen! Verder zijn we ontzettend verliefd. Wat is het ontzettend bijzonder allemaal! Nu ga ik even wat bij proberen te lezen en mijn PB-tjes beantwoorden!
Ha! Ja dat kennen we hier ook En mijn Hb is gekelderd van ruim 8 naar 5,8 dus je kon mij vanmorgen ook opvegen. Fijn als je dan zo'n fijne kraamhulp hebt hè? Valentijn is heel lang en dun en moet dus lekker gaan aankomen. Gelukkig drinkt hij heel goed en het is zo heerlijk om met hem te knuffelen! Zo'n klein warm babylijfje tegen je aan, zachte wangen en dan die geluidjes! Echt genieten. en zo heerlijk om thuis te zijn.
Meta je hebt wel alle reden om trots te zijn op je kids!! Hoop dat je kleine meid idd voor haar A mag gaan!! Fijn dat het met je darmen wat beter lijkt te gaan. Kiwi wat vervelend dat je kaj weer zo aan het hoesten is. Ik doe het idd rustig aan en doe alles met de snelheid van een slak. Gelukkig samen met manlief boodschappen gedaan dus alles is weer in huis. Mom ik durfde het niet alleen aan met al die harde buiken, dus heb op manlief geweest en zijn we lekker samen gegaan. En ja het schiet hier idd al op, al weer bijna 39!!! Weken. Jeetje wat gaat het snel als je er over nadenkt . Is het nog gelukt met de was? Mendie ik was wel vroeg wakker ook zo rond uur of 9 maar dacht blijf lekker liggen En die shake . Ohhhhh goddelijk!!! Jij gaat gewoon nog even lekker op stap naar maastricht!! Wat heerlijk zeg, ik zou zeggen geniet ervan en niet teveel waggelen he?? Miranda ziet er goed uit! Firerose wat goed dat je een fijne kraamhulp hebt. En wat nog heerlijker is het gevoel dat je echt verliefd bent op Firebaby!! Ik zou zeggen lekker van haar genieten. Hoop dat ze wel snel minder last heeft/krijgt van het feit dat ze met de vacuumpomp gehaald is. Hier na een dag rustig aangedaan te hebben (alleen de vouw was gedaan en de vaatwasser in en uitruimen) samen met manlief maar de boodschappen gehaald. De kleine beweegt vandaag ook lekker en ik heb echt al de hele dag last van harde buiken!! Zelfs het kleinste stukje lopen is al een harde buik als dank . Dus ga nog maar even verder met zo min mogelijk doen!!
Fire, wat leuk om wat van je te horen 4040 gram, dat is precies wat ons meisje ook woog, beste brok om uit te persen he Heb je veel schade? Ons meisje was ook zo onrustig en die deden we al vrij snel in de puckababy waardoor ze heerlijk rustig kon slapen, hielp echt heel goed! Hester, wat fijn dat jullie lekker thuis zijn!! Ow klinkt heerlijk geniet er van!
Firerose en Hester, wat fijn dat jullie thuis zijn met kleintje. Medie, wat heerlijk even weg. Geniet ervan! Kiwi,...wat vervelend voor je mannetje en ook voor jullie alweer het getob. Ik weet goed hoe je je voelt. Zo vervelend en irritant en je wil zo graag op iets anders richten. Meta,..wat stoer van je meisje dat ze mag afzwemmen. En lekker grienen hoor Senna, wat een mooi mannetje! Zomaar, wat een mooie foto's! Ook al zo'n mooi ventje.
ff update: toen ik naar het zwembad vertrok nog even naar de wc, zag ik dat ik een beetje bruinverlies had...ben benieuwd..
Bedankt voor het meeleven meiden! Ik ben weer thuis, m'n bloeddruk was nog net acceptabel en er zat wel eiwit in m'n urine maar nog onder de grens van wat teveel zou zijn. De ctg, echo en bloeduitslagen waren goed. Ik mocht dus gewoon weer naar huis maar woensdagmiddag moet ik terugkomen voor nog een rondje controles. Ik ben heel blij dat ik weer thuis ben en hoop natuurlijk nog steeds op een gewone bevalling maar toen ik daar eenmaal was, ging het wel kriebelen hoor! Bij Naomi moest ik ook (een paar dagen voordat ze geboren is) om dezelfde klachten naar het ziekenhuis. Ik werd toen ook naar huis gestuurd om twee dagen later wel opgenomen en de dag daarna ingeleid te worden. Dit lijkt dus erg op toen maar we wachten het af. Ik weet nu in ieder geval een beetje wat ik kan verwachten en zorg dus dat ik goed voorbereid ben. Hester, fijn dat jullie thuis zijn! Geniet ervan! Oef dat is inderdaad een behoorlijke zakker in je hb! Gelukkig maar dat je zo'n goede kraamhulp hebt dan. Meta, fijn dat je hebt kunnen slapen. Het klinkt logisch, dat het wat 'trager' werkt door te weinig bewegen. Fijn dat het nu beter voelt, hopelijk blijft het zo! Ik kan me voorstellen hoor dat je emotioneel wordt van je dochter die bijna af mag zwemmen! Ze vindt het vast leuk dat jullie komen kijken nu! Oeh spannend, bruinverlies?! Wie weet toch nog (een begin) op 23 mei?! Kiwi, dat meen je niet, arme Kaj!! Ik hoopte voor jullie dat het voorlopig in ieder geval even weg zou blijven! Gelukkig heb je dat middel nog, ik hoop dat je nu snel wordt doorgestuurd!! Momeera, dat is dus nu helemaal niet fijn als je dochter 's nachts aan het spoken is. Voor haar niet maar ook niet voor jou. Je hebt je slaap hard nodig! Gelukkig dan maar dat het je lukt om overdag wat bij te tanken. Hoe is het nu met Ameera en school? Mendie, dat zou ook voor mij best een actief dagje zijn hoor met al die winkelbezoekjes! Logisch dus dat je er moe van bent! Dat kun je nu echt waarderen hè, als iemand voor je stopt of iets dergelijks. Geniet lekker in Maastricht, aan het hotel zal het zo te zien niet liggen! Firerose, wat fijn dat jullie zo genieten! Een heftige bevalling dus, das niet zo prettig! Heb je er zelf nog veel last van? Sneu voor je dochter dat ze nog last heeft van haar hoofdje, hopelijk gaat dat snel over. Kibbeling, goed dat je rustig aan hebt gedaan vandaag. Harde buiken kunnen echt vervelend zijn, blijf maar in standje rust dus!
Zomaar, wat een lekker ding! Meta, tuurlijk ben je trots Ik hoop dat ze snel mag afzwemmen! Kiwi, he wat rot voor Kaj en jullie. Hopelijk helpt het paardenmiddel en kan de kinderarts wat voor jullie betekenen!