zomaar wat super dat het met Rowan goed gaat. Hij gaat steeds beter drinken en zijn gewicht gaat ook de goede kant op. Zou idd heel fijn zijn als hij hierdoor een dag eerder naar huis kan/mag.
Sandra: lekker Lucas bij jezelf houden hoor! Onze oudste hebben we door iedereen laten vasthouden en toen hij 3,5 week oud was, had hij een hersenvliesontsteking door een virus. Heel erg naar en we hebben ons toen voorgenomen: als er Ooit ene 2e komt doen we dat anders. Nu wil ik deze eerste week thuis niemand op bezoek behalve mijn meest close naasten (beste vriendinnen, ouders, broers en zussen) en mag iemand hem pas vasthouden na handen wassen en alleen als hij wakker is en dan maar heel even. Misschien stom en overdreven maar het is mijn kostbare kind en er gebeurt alleen wat ik prettig vind! Niemand vindt het raar hoor. En anders vinden ze het maar raar haha! Mij een zorg. Hier overigens goed nieuws!! V is nu precies een week oud en is vandaag EINDELIJK aangekomen! Joepie! Hij was veel te veel afgevallen maar dat gaat nu dus weer goedkomen.
hester ik zou denk ik ook meer beschermend zijn hoor naar mn kleintje. hier eindelijk de was weggestreken!! Ik liep hier al de hele week aan te denken en vandaag dan eindelijk mezelf er toe kunnen zetten!! nu is het huis weer helemaal opgeruimd
Ik herken het wel een beetje hoor, hier is hij alleen nog maar vast gehouden door familie (wonen ook nog eens ver weg), en door een goede vriendin Maar voor de rest nog niet, ik zou gewoon doen wat jij wil, en als ze het daar niet mee eens zijn, is dat maar jammer! En als ze het in het ziekenhuis ook al gezgd hebben, zou ik dat ook gewoon tegen die vriendin zeggen
Hij doet het nu echt super zeg!! Nou hopelijk is ie snel thuis! Zodat jullie lekker thuis van hem kunnen genieten
Nou idd, als ze het er niet mee eens zijn, dan maar niet! Wat super dat hij weer aankomt! Het gaat dus de goede kant op Hier zit hij alweer bijna op geboortegewicht, en met dit mooie weer heb ik zo'n zin om een blokje om te lopen, maar moet nog ff een paar daagjes wachten...
hester wat een lekker ventje om te zien Wordt er helemaal jaloers van.... Ik wil de mijne ook vast kunnen houden!!!!!
Kibbeling voor jou kan het ook niet lang meer duren! Zo heerlijk om weer zo'n klein babytje te kunnen pakken en te knuffelen.
hester uitgaande van het langste dan duurt het nog 3 weken! Is ook wel te overzien toch?? De dagen en weken gaan al snel genoeg...
Ik lees zo even alles bij want ik ben nu nog in de schoonmaakmodus Had Priscilla toch een smsje gestuurd en kreeg er vanmiddag eentje terug dat ze nog maar 2 cm ontsluiting had en dat ze vandaag hoort wat ze nu gaan doen.
Sandra, ik zag het idd op je hyves staan, ze zal het niet zo bedoelen maar ik denk dan ook - ow? Ga jij mijn kindje natuurlijk vasthouden? Ik hoop dat je je gevoel gevolgd hebt! Hester, wat een lieffie!!! Meta, hmmm dat is idd een beetje apart van je dochter om te zeggen. Ik zou er denk ik net op in gaan, gewoon zeggen doe niet zo raar tot vanmiddag! Zomaar, hopelijk zet de stijgende lijn zich door! Hier krijg ik steeds meer last van door mn benen zakken, vooral als ik last heb van harde buiken? Het komt uit mn liezen en ik heb het vooral rechts, maar net ook een paar keer aan beide kanten. Ik heb verder vandaag ontzettend veel harde buiken en meerdere malen pijnlijke rugweeen. Oftewel, het rommelen is hier weer volop aan de gang!
Ha meiden, Hester wat een mooi mannetje! Fijn dat hij weer aan gaat komen. Hier lekker dagje gehad. Opa en oma waren er en we hebben lekker de hele dag buiten gespeeld, naar de kinderboerderij geweest en lekker in de tuin gezeten. Pris, wat vervelend dat het zo lang duurt. Hopelijk vordert het snel. Nou dames, dat inleiden word je dus ook niet vrolijk van. Hopelijk komen de andere beebjes gewoon zelf, want die lange trajecten lijkt me ook niet goed.
Felicee jeetje arme pris!! Pris als je dit leest veel sterkte Kussssssssss Odess wat vervelend dat je dan ook door je benen zakt. Veel sterkte met je harde buiken en je rugweeën. Hopelijk gaat het doorzetten… Judith je hebt lekker genoten van het mooie weer zo te lezen.. Hoop ook dat de andere beebs zichzelf aandienen en niemand meer ingeleid hoeft te worden. Hier wel weer wat pijn in mn rug… Heb al even op bed gelegen en toen ging het wel wat beter. Nu is manlief lekker thuis van het werk dus ff lekker samen genieten en dan op tijd naar bed.
@ priscilla, hè bah wat een gedoe met dat inleiden. Daar wordt je helemaal niet vrolijk van nee. Succes meid! Reden temeer dat die babietjes nu eens uit zichzelf moeten gaan komen, bij iedereen die daar klaar voor is dan natuurlijk! Laat maar komen die babyboom..... of zouden ze toch stiekum wachten tot juni omdat we onszelf ook echt juni-mama's noemen!! Ik ga lekker tv kijken, verder geen puf om alles terug te lezen en op iedereen te reageren. Probeer ik morgen zeker weer.
@Dinkie: Spannend!! Bij mij betekende inderdaad (Bij Thomas en Jasper) dat ik ging bevallen. Mijn bloeddruk was altijd netjes, tot vlak voor de bevalling. @Kibbeling: Inderdaad superlief van je zus. @Zomaar: Spannend hoor nog even en je kleine man is thuis, ik vond die laatste dagen trouwens wel extra lang duren. Ze zeggen ook altijd de laat loodjes wegen het zwaarst en dat klopte bij mij wel. @Hester: Ik begrijp heel goed dat je nu extra voorzichtig bent, na wat er met jullie oudste mannetje is gebeurd. En hoe jij erin staat sta ik er ook in hoor. Ben nu extra voorzichtig na alles wat hij heeft meegemaakt. Wel super dat V is aangekomen En wat een heerlijk mannetje zeg!! @Senna: Wauw dat is echt heel snel dat hij al weer op zijn geboortegewicht zit! Normaal staat hier geloof ik een dag of 10 voor. @Odess: Had je het gelezen hahaha, gelukkig was ik niet de enige die daar de kriebels van kreeg. Hopelijk gaat het gerommel doorzetten naar echte weeen! @Priscilla: Balen zeg dat het zo lang duurt @Hier: Nou die vriendin kwam vanmiddag op bezoek, en Lucas lag in de box en toen ik even in de keuken was had ze hem gewoon uit de box gehaald Ik wist gewoon niet wat ik erop moest zeggen en heb het dus zo gelaten Maar raar vind ik het wel. Op het labradorforum schreef zeg nog: Ik heb Lucas vastgehouden, heb hem gewoon zelf uit de box gehaald. Vind het zo raar. En mijn man die niet zo snel iets raar vind, vond dit zelfs raar Nou ja eind van de middag ben ik nog even met hele spul naar de kievit geweest, wel een onderneming hoor, maar wel erg leuk!