Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pris: vervelend zeg dat je al zo lang bezig bent en pas 2 cm hebt... sterkte!!!!
    @odess: klinkt wel een beetje voor het echie vind ik... ervaar je dat ook zo of denk je dat het nog voorweeen zijn?

Was net boos op zoon en man, been heel hard 2 trappen op, krijg ik toch een pijn in m'n longen en onderrug... oeps dacht ik, misschien heb ik nu m'n bevalling opgewekt... Nee, dus, met paar keer flink ademhalen trok de pijn gelukkig weer weg...

't is hier wel heftig hoor: zowel m'n zoontje als dochtertje zijn helemaal op van de zenuwen omdat de baby bijna komt.... daarnaast doet m'n zoontje mee aan de avondwandelvierdaagse en gaat ie al 3 dagen veeeel te laat naar bed, dochtertje is ook verkouden aan het worden, flink aan het hoesten en zichzelf wakker aan het houden als ze moet slapen... Gelukkig doet mn man het meest met naar bed brengen, en waren mn ouders en vandaag... vind het wel zielig voor ze, ze zijn te groot om gewoon door te gaan, toen ik zwanger was van mn dochtertje was mn zoontje 2, hij had het veel minder in de gaten... Nu leven ze zoveel mee, is heel leuk, maar nu ook even heel heftig voor ze.. luisteren daarom niet, dagen mij en elkaar uit, veel huilen, onverdraagzaam... heb wel met ze te doen, af en toe geef ik de een even wat extra aandacht, dan de ander, maar het is wel zwaar.. Ik hoop echt dat ze niet te lang hoeven te wachten...
    Tot later!

2. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandra: lekkere 'vriendin' heeft ze zelf kinderen?

3. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @pris, hè bah wat balen zeg 2 cm. ik zou willen dat ik je wat ontsluiting kon sturen. Hopelijk mag je snel je beeb in je armen sluiten!!

@odess, ben benieuwd inderdaad of het voorweeen zijn of echte weeen!

@meta, bruinverlies weer gestopt?

Wat een spanning hier!!

4. Hester

Hester Niet meer actief

Meta: balen dat je kinderen zo lang moeten wachten op jullie aanwinst, maar hun geduld zal straks wel beloond worden! Onze zoon was vorige week toen ik in het ziekenhuis lag ook heel labiel, arme jongen! Snel verdrietig en op het kdv ineens een huilbui, waarna ht hoge woord eruit kwam: hij miste mij zo! En hij vond het verschrikkelijk dat ik daar lag en niet bij hem thuis was. ZIELIG!!!
    Maar nu ik weer thuis ben, gaat het weer goed. Alle broers en zussen moeten wennen.

Sandra: ongelooflijk!!!! Ik zou een rolberoerte gekregen hebben! Jeetje wat onbeschoft eigenlijk. Je was natuurlijk TE verbaasd om er iets van te zeggen. Maar jee wat een actie zeg.

5. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en weer de hele keuring gehad. M'n bloed, urine en de ctg waren goed, m'n bloeddruk hoger dan maandag maar nog acceptabel.
    Ik mocht dus weer naar huis maar omdat ik behoorlijk wat klachten heb en ze niet verwachten dat het beter gaat worden, eerder slechter, hebben ze/we besloten dat ik morgen ingeleid word.

Morgenochtend om half 8 moet ik bellen en als het goed is kan ik dan om 8 uur terecht (of er moet vanacht opeens een bevallingsgolf zijn, dan wordt het een paar uur later). Ze gaan dan kijken of ik zelf ontsluiting heb (dan kunnen ze de vliezen doorprikken en gaan opwekken) of dat ik eerst nog aan de ontsluitingsgel moet. Ik hoop natuurlijk het eerste maar we zien het wel.

Ik vind het ontzettend spannend en ook heel raar om hier nu nog thuis te zijn in de wetenschap dat het morgen gaat beginnen en misschien ook wel gaat gebeuren. Ik heb de boel nog een beetje opgeruimd hier, nog tien keer nagekeken of ik echt alles in de tas heb zitten en nu straks een beetje op tijd naar bed.

Naomi gaat morgenochtend eerst naar de oppas en wordt daar opgehaald door m'n ouders die vanuit Friesland hier naartoe komen. Zij blijven ook slapen als dit nodig is dus dat is een fijn idee. Vind het ook wel leuk dat ze dan al zo dicht in de buurt zijn als het eenmaal zover is.

Ik zag een prachtige foto voorbij komen van Valentijn, wat een schatje!

Odess, het rommelt behoorlijk bij jou? Spannend, misschien toch op je verjaardag!! Alvast gefeliciteerd!

Pris, wat balen meid dat het zo langzaam gaat. Ik hoop voor je dat er snel schot in de zaak komt!

Meta, ik kan me echt voorstellen dat het zwaar is voor jullie allemaal thuis. Het is ook nogal wat als je een zusje krijgt! Naomi heeft ook duidelijk door dat er iets aan de hand is hoor, ze is echt van slag. Dan zul je dat bij oudere kinderen helemaal wel hebben.
    Ik hoop voor jou dat het ook snel zover is!
    Senna, fijn dat het zo goed gaat!

Sandra, dat vind ik wel heel vreemd hoor!! Dat zou ik echt nooit doen! Natuurlijk is het leuk om zo'n kleintje vast te houden maar je wacht toch altijd af totdat de ouders het zelf aanbieden?!

Nou meiden, ik hoop dat jullie het me vergeven dat ik even niet op iedereen reageer, m'n hoofd is even op standje 'zeef' nu.
    Waarschijnlijk heb ik geen internet of in ieder geval niet meteen morgen dus ik sms Meta wel als er iets spannends te melden valt! :D
    (Als ze zelf natuurlijk niet bevalt!!)
    Succes voor alle 'rommelende' dames!

6. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @hester, wat een knapperd! Zwijmel...

Ooooow, die arme grote broer! Dat breekt je hart toch hè als je zoiets hoort. Gelukkig ben je weer lekker thuis voor hem :)

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    He, wat vervelend voor Priscilla. Zo zie je maar idd dat het inleiden een lange weg voor de bevalling kan betekenen als je lichaam er nog niet klaar voor is. Hopelijk heb je snel je kindje in je armen!

Sandra: wat raar joh van die vriendin van je! Wat een brutaliteit! Maar om een antwoord te geven op je vraag of je overdrijft. Ik vind van niet. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee zolang mijn kindje er goed op reageert. Als ik zou merken dat mijn kindje er gevoelig voor zou zijn, dan zou ik het ook niet goed vinden. Als het ziekenhuis aangeeft dat prematuren kindjes liever niet van hand tot hand moeten gaan, zou ik dat inderdaad gewoon opvolgen. Heb je ook meteen een goed excuus omdat te roepen.

Meta: het is dus onrustig bij jullie. Vervelend, kan me voorstellen dat je het even niet bij kan hebben nu. Sterkte de laatste dagen. Morgen 40 weken!

Judith: klinkt als een geslaagde dag! Kan ook bijna niet anders met dit prachtige weer he!

Odess: herkenbaar wat je beschrijft. Hier ook, steken van onderen, zo nu en dan last van de liezen. Ik heb het idee dat de baby nu zo laag ligt dat het zometeen er echt uitvalt! Verder ook sinds gisterenavond heel veel harde buiken en krampen in de onderbuik. Ik kan mij niet herinneren dat ik zoveel voorweeen had bij mijn zoon. Maar ze zeggen ook dat het bij de volgende zwangerschap meer het geval is, net zo als de naweeen die ook veel heftiger schijnen te zijn.

Kibbeling: vervelend van je rug. Idd lekker vroeg naar bed en hopelijk gaat het morgen weer beter.

Hester: wat een schatje. Heerlijk genieten lijkt het mij idd.

Hier: redelijk productieve dag. Heb traktaties gemaakt voor het kdv, beschuit met muisjes gehaald, ook wel even geslapen tussen de middag en lekker buiten gezeten. Heerlijk. Alleen die verdomde keukenkastjes....grrrr...zo geen zin in. Zaterdag komt mijn mams langs, wellicht doen we het samen, is wel gezelliger zo :D
    Morgen is de "stripdag"! Spannend en eng. Misschien durf ik het niet en laat ik het niet doen:p Ik ben vooral benieuwd of mijn bm-mond als verweekt is.

8. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @marry, aaaaah spannend. Hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht. Dat het maar snel mag vorderen morgen. Heel veel succes!!!!

Ik duik mijn bed in, ben kapot. Truste

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@hester
    Wat een mooi kereltje!

@hier
    We hebben de verloskundige gebeld, met de vraag of we hem ff mee naar buiten mochten nemen, en het mocht wel, want hij houd zijn eigen temp ook goed vast, we moesten alleen voor de zekerheid wel een extra dekentje over doen
    Nou hij heeft er vrij weinig van gemerkt dat ie in de kinderwagen lag en mee naar buiten ging hihi

10. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Ow nee, eerst nog even kiwi succes wensen!!

Truste poging 2 ;)

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Voel me onverklaarbaar ineens heel rusteloos en heb zin om een paar km te gaan lopen ;) Veel harde buiken, apart! Maar ik heb echt nog geen weeen hoor, wees niet bang! Of blij ;)

Sandra, naja meid, wat stijlloos! Wat vervelend dat je er niets van hebt durven zeggen...

Meta, wat heftig dat ze er zoveel last van hebben. Ze hoeven gelukkig echt niet meer lang te wachten!

Hester, ook heftig om te horen dan he, van zo'n klein mannetje! Maar goed, het is natuurlijk ook niet niks!

Ondertussen ff ernstig aan het shoppen op kleertjes.com, 30% korting :D

12. YellowButterfly

Marry wat ontzettend spannend! Jeetje meis, zet em op morgen en heeeeeeeel veel succes!

Kiwi, ja daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Jij ook veel succes morgen!!

Super, trusten!

13. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijlezen komt er nu niet van..ben net klaar hier in huis en ga lekker slapen.
    Tot morgen!

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh marry: veel succes morgen! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig voor je!

Felicee: jee, je bent lekker aan de schoonmaak he, vandaag! Heerlijk slapen wordt het zo. Trusten.

Odess: ik zou maar gaan wandelen als ik jou was als je die drang voelt:D, de vorige keer ben je hierna toch bevallen?

Ik sluit ook af. Trusten allemaal. Kom morgen wel verslag brengen van mijn strip-avontuur.

15. YellowButterfly

Ja, maar ergens durf ik ook niet. Net als met jou en het strippen denk ik ;) En anderzijds, ik loop nog niet overtijd dus eigenlijk kan het ook nog niet hoor...

16. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1976 Meta, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
    thanks meiden voor jullie reacties op de onrust met de kids hier SMAK!

@odess: volgens mij heb je nog 1,5 uur de tijd als je niet wilt dat je beebje op je verjaardag geboren wordt :p:p:p

@kiwi: ben benieuwd wat je besluit mbt strippen is!

@marry: spannend inleiden, sms me maar hoor, mocht ik ook aan het bevallen zijn, dan sms ik wel door aan Felicee, ik heb haar nummer ook! Sterkte, hoop dat het niet te langzaam en niet te snel gaat en dat je je kleintje lekker mag knuffelen... EDIT: IK HEB HET NUMMER VAN FELICEE TOCH NIET: WEL VAN KIWI EN ODESS mochten we samen bevallen, dan sms ik een van hen...

Ik wil ook zoooooo graag baren, bij voorkeur zonder strippen.....ik merk het wel....(maar wil echt geen gestoei....)

Welterusten!!!!!!! Morgen misschien eindelijk 'es van een paar van ons babynieuws????

17. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Marry, veel succes morgen in zkh.

@ kiwi, succes met strippen morgen als je besluit dat te gaan doen.

18. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Supermom: Oh op je werk dus niet zo goed? Hopelijk blijft de last van je bekken weg deze zwangerschap. De laatste keer dat ik bij de gyn was lag de baby al wel lager maar nog niet vast. Ik merk geen vermindering van de klachten eerder dat het erger wordt. Maar moet nog even volhouden.
    Is het voor jou niet raar dat hier nu al de baby’s worden geboren en dat jij dus eigenlijk ook aan de beurt zou zijn? Zat vandaag te denken dat het toch wel een moeilijke periode moet zijn voor de dames die hun babytje hebben verloren, of ze nu al wel of nog niet zwanger zijn.

@Martine: Maar je verlof duurt gewoon langer als je later bevalt toch? Dus dan raak je geen vakantiedagen kwijt.

@Marry: Ik denk dat het goed is dat je er vanuit gaat dat je moet blijven, dan kan het alleen nog maar meevallen. Ik hoop dat je niet ingeleid hoeft te worden en dat het nu gewoon zelf snel op gang komt, het mag baby kom maar.

@Hester: Fijn dat je kleintje het zo goed doet. Je hebt wel een strenge kraam of niet?

@Sweetbel: ja je zou denken dat door de automatisering alles wat makkelijker wordt bij banken maar het is eerder het tegenovergestelde.

@Meta: Lijkt me lollig om jou nu door de kamer te zien dansen met je buikie.

@Felicee: Aah lief je dochtertje tegen de baby. Mijn kleine meid is ook zo lief. Continu mijn buik knuffelen en liedjes zingen voor de baby. En dan zegt ze heel trots: ‘Ik ben grote zus’. Zo schattig.
    Ramen lappen? Ik denk niet dat ik dat overleef.

@Kiwi: Morgen vk? Ben benieuwd of er iets gebeurd is. Het kan natuurlijk ook al wat voorwerk zijn. Ik had de weeen trouwens wel vooral onder in mijn buik en onder in mijn rug, bij de eerste.

@Sandra: Lucas is echt mooi zeg, wow.

@Meta: jeetje al die regeltjes. Zo bank zo zwembad inderdaad haha. Wel super dat ze mag afzwemmen!

@Kibbeling: Oh naar Amerika, gaaf. Wanneer zouden jullie dan gaan als het doorgaat?

@lovely: Wat een eind rijden voor een zwangere vrouw, kan hij je dochter niet komen halen?

@Sandra: Ik zou nu je net bent bevallen en het een moeilijke start was lekker je eigen gevoel volgen en de baby niet zomaar iedereen in handen geven. Je kunt het goed uitleggen door uit te leggen wat het ziekenhuis heeft gezegd. Het is jouw kind San, dus jij moet het beslissen.

@Dinkie: Ik hoop maar dat de hoge bloeddruk door een nadere bevalling komt. Zou wel lekker zijn en dan is er tenminste niets anders. Dinsdag laatste afspraak en dan? Naar het ziekenhuis?

@Meta: ieks wat eng dat je dochter dat zegt. Ik zou geloof ik ook niet zo goed weten wat ik met zo’n opmerking zou moeten. Doet ze dat vaker?

@Zomaar: Nou Rowan is goed bezig zeg. Hopelijk geen dipjes meer maar snel mee naar huis met pappa en mamma.

@Hester: wat fijn dat hij aangekomen is. Dat gaat de goede kant op dus. En groot gelijk heb je als je niet wilt dat iedereen je kind vast houdt. Daar is toch nog tijd genoeg voor als hij straks wat ouder is?

@kibbeling: gefeliciteerd met de was!!

@Senna: Moeilijk is dat dat je niet even met hem naar buiten kunt. Wanneer mag dat eigenlijk, na een week?

@Hester: Ach wat een schatje. Wat een rust in dat gezichtje. Prachtknulletje hoor.

Jeetje arme Pris nog maar 2 cm, daar word je niet vrolijk van.

@Odess: Hmm flink aan de rommel dus. Dat door je benen zakken ken je dat van vorige keer? Komt bij mij niet bekend voor. Zou de kleine er dan toch aan gaan komen?

@Dinkie: haha ja we wachten tot juni, en dan allemaal op 1 juni, huppatee, hebben we het gehad.

@Sandra: Jeetje wat een brutale dame. Dat vraag je dan toch even aan de moeder voordat je dat doet. Maar snap ook wel weer dat je niet echt iets gezegd hebt. Anders wordt het misschien weer een groot probleem en dat is ook niet gezellig.

@Meta: Het is zwaar voor de kids he? Ik merk het hier bij Ameera ook. Maar voor jou is het natuurlijk ook nogal zwaar en maakt het met de kinderen nog lastiger. Snappen de kinderen dat wel een beetje dat het voor jou ook zwaar is?

@Marry: Oh jee meid wat spannend. Ik denk wel dat het goed is want de klachten die je hebt zijn wel erg hinderlijk. Duizeligheid is echt vervelend zeker als je er niets aan kan doen. Ik hoop voor je geen gel en gewoon gelijk hupsakee. Hou je taai, ik ga morgen voor je duimen.

@Kiwi: Oh dat is wel spannend morgen strippen, ben benieuwd. Ik hoop dat je lichaam zich al een beetje klaargemaakt heeft, scheelt weer.

@Senna: Oh leuk mag je toch samen naar buiten.

Ik heb mega last van mijn rug dus ga kijken of ik een houding kan vinden die een beetje fijn is.
    Trustu

19. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Is strippen pijnlijk? Waarom willen we het allemaal zonder strippen?

Eh wow ik ging ook even kijken op kleertjes.com maarre wat duur :$
    Wel mega schattige dingen!

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Marry heel veel succes !!

Ook kiwi veel succes vandaag. Hopelijk lukt het strippen.

Hier weer even aan het nachtbraken ;). Toch wel fijn zo'n forum en een iPad.

Deel Deze Pagina