jups idd, klinkt als ischias... ik heb nu fysio gehad en hier is bekkenklachten bijna verdwenen baby is zooo druk laatste dagen..heel mijn buik springt op en neer... . hoe gaat het bij jullie?
hier alles goed, meneer heeft nu een paar keer de hik gehad en is best grappig om te zien en te voelen. alweer 33 weken nog een paar weekjes en ons kleintje is er dees, heb daar ook last van en denk ook wel dat het met bekkenpijn of ischias is. ik hou gewoon rust en dsan wordt het wel minder. is indalingsweeen hetzelfde als voorweeen kan er niet echt iets over vinden.
hey dames, ik was vandaag dus bij mijn nieuwe gyn! wat een ommezwaai en wat een schat van een vent we hebben er bijna een half uur gezeten... Baby ligt dus met hoofdje naar beneden, ze weegt nu 1650gr en is al 40cm groot verder suikertest gedaan waarvan ik maandag de resultaten zal weten. Ikzelf ben sinds laatste keer geen gram zwaarder geworden. ook heb ik dus idd een candida schimmel infectie, maar is met creme te behandelen. Kamer is ook gereserveerd en heb ondertussen mn derde roze doos gekregen zwangerschapsboekje (voor opvolging voor de gyn) heb ik ook gekregen Jolien is nog niet ingedaald en baarmoedermond is nog goed gesloten... kortom... 30 weken te laat nieuwe gyn gezocht maar ben nu superblij aja, sterilisatie kan ook tijdens operatie en half uur later heb ik mn kleine al yeay
fijn dat alles goed was met je kleine meid! ook heel fijn dat je nu een goed gevoel hebt bij deze gyn! miss heb je nu even een gewichtsstop. ik kom ook niet elke week aan, deze week wel maar heb ook mega zitten snaaien. volgende week maar weer eens een gezonde week houden anders ben ik straks echt tonnetje rond haha... ga woensdag ook wel tegen de gyn zeggen dat ik niet meer geloof dat dit bandenpijn is. heb nu ook echt het gevoel dat mijn bm samentrekt.
Fijn dat het goed was bij je gyn nachtzon! Móet je zeker doen sammie! En ik denk idd dat ik het rustiger aan móet gaan doen maar mijn verstand wil me nog niet echt volgen!
dat is net het probleem we zouden het allemaal moeten rustiger aandoen, immers zijn we zo goed als hoogzwanger *grinnik* maar bij mij komt dit ook nog niet in mn verstand aan
ik wel hoor wij gaan vandaag weer lekker wandelen, er zijn volksspelen in het dorp en dar gaan we naartoe
gezellig nachtzon! ik ga vandaag de vakantie foto's van 2 jaar geleden inplakken. verder denk ik dat ik de adressen ga schrijven.
die heb ik al ben eigenlijk zo goed als klaar met mijn kaartjes, behalve dat ik dan geboortedata's nog moet inschrijven...
ik heb de kaarten besteld waar we ook onze trouwkaarten vandaan hebben, is een stuk goedkoper dan bij andere online shops. we zijn nu iets van 40 euro kwijt terwijl we normaal 120 kwijt zouden zijn. we hebben het kaartje ook helemaal zelf gemaakt, dat is wel weer het leuke ervan. maar ben helaas niet toegekomen aan schrijven. heb lekker het laatste deel van harry potter gekeken haha, nou deel 1 ervan. verder hier nog steeds die buikpijn word er gek van. gaan jullie morgen nog wat doen en was het leuk nachtzon?