Nou dames hier officieel weer een kwaal erbij, heb vanacht gewoon niet geslapen door de pijn in mijn ARM! Was om de 2 uur minstens een half uur wakker om die pijn weg te krijgen en weer wat vast te kunnen pakken kon mijn vingers niet strekken of er een vuist van maken. Ook heb ik elke keer krampen. Móet straks gelukkig naar de vk i.v.m. mijn bloeddruk dus ga gelijk vragen of ze me wil strippen want dit trek ik niet!
He dames ben net terug van de vk. Ik had eindelijk mijn eigen vk weer ze heeft even gekeken en had al 1 cm ontsluiting dus ze heeft me gelijk gestript. Wat doet dat zeer auwie! Verder was alles prima in orde
Oh Dees, spannend, nu kan het dus ieder moment gebeuren!! Althans, mij konden ze niet eens strippen alleen masseren en toen was mijn meisje er binnen 48 uur, dus wie weet....
dees, ik hoop dat het nu gaat doorzetten! ik heb wesley net op zijn buik gelegd en hij slaap nu heel lekker, miss toch een buik slaper.
Hoop ook dat het snel doorzet móet zeggen dat die ongesteldheids krampen nu toch wel pijnlijker woedde maar er zit nog geen regelmaat in dus we wachten weer
Deees spannend en idd dat doet zeer!! Maar in vergelijking met de bevalling haha valt het mee. -- Hier een lichte ontsteking aan mijn knip grr en stuwing niet normaal meer. Ben geen pamela maar lola
hier slapen beide dames ook altijd op hun buik, ja ze raden het af, maar ze slapen een stuk beter erdoor! Dees: spannend meid!!
oei pas maar op met je infectie mamalijntje! Daar zit je nu niet op te wachten! en stuwing.... praat me er niet van! lijkt wel of ze er hamlappen aan hebben gehangen zo zwaar, en auwie wat doet aanleggen dan zeer! Maaar alles voor t goeie doel! Heb er straks alleen maar profijt van! Hier gaat het super, hb wel beetje aan de lage kant dus heb ijzertablette gekregen. Darmen zijn weer op gang, hechtingen zien er goed uit en ik bloed nu al minder dan als ik ongesteld ben dus das helemaal super! Wel nog last van aambeien, ma die zouden ook moeten gaan slinken binnekort. Morge mogen we weer terug naar huis jippiiieee!!! Zo nu gauw Davut aanleggen want die heeft honger hihi xxx Ojaaa nachtzon ik wilde je smsje beantwoorden ma weet nie of dat is gelukt want credit is op
hier gaat ook alles goed. Dames liggen heerlijk in de schaduw op hun speelkleed te slapen en mama zit lekker in de zon met der rosebiertje Drinken gaat hier nu super ze drinken nu 5 flessen van 120 water en dat gaat eigenlijk heel goed! Dus hier lekker genieten! Timo is vandaag een dagje weg met zijn opa en oma. Lekker naar burgers zoo. Dus ik heb vandaag eens heerlijk maar 2 kinderen en moet zeggen is wel een stuk rustiger en meer tijd heb voor de dames en ik iets meer geniet van het mama zijn..raar eigenlijk!
woei genieten mama van 3 alc is nog verboden voor mij adorable, is aangekomen gehoortest van jolien verliep super nu gaan we naar school achter het rapport van de grootste twee Ow, jolien is nu 51 cm en weegt 3750gr
Oeh mamalijntje das niet zo fijn een ontsteking aan je knip . Succes met je stuwing, adorable ook trouwens. Mama van 3 ben jaloers, lust ook wel een lekker wijntje Nachtzon, voor mij ook geen alcohol vanwege de bv
@Nachtzon en Saskia; ik doe af en toe wel eens een wijntje of een biertje hoor! Dan doe ik het wel direct na een voeding, hij komt altijd om de 4 uren, volgens de kraamhulp zou het tegen die tijd al uit je systeem zijn, dus kon het geen kwaad. Met dit weer is een rosé'tje natuurlijk eigenlijk ook een must
He meiden, Heb hier om de 7 min weeen dus heb goeie hoop. Ze zijn pijnlijk maar nog wel te doen. Zeg babyhope waar ben je?
whoehoe Dees, jij gaat bevallen nog vanavond!!! Succes meid!! Tja was alcohol vrij hoor en nee heb het ook niet gemist dronk niet veel en heb er ook nog geen behoefte aan als ik bv nog zou geven zou ik het ook niet doen, maar ach vond vandaag dat ik het wel verdiende De dames een flesje, ik een flesje.
deesje,zet m op meis!!! ik duim voor je en hoop dat je vandaag nog je kleintje in je armen mag hebben