gisteren wezen bbqen bij s.zus en was best gezellig nadat mijn schoon ouders weg waren. kan me s.m. heel slecht verdragen soms.. vooral in combi met het kindje van s.z. we hebben haar lekker genegeerd, want het was echt te overdreven hoe ze deed, net alsof het haar kind was. nou moet ze bij mij niet proberen en dat weer ze. verder was het heel gezellig en lekker natuurlijk en we hebben gezellig aan de wijn en bier gezeten (de mannen aan de bier en wij aan de wijn). toen we thuis kwamen Wesley lekker gewassen hij was helemaal klef van de zonnebrandcreme en zweet. daarna in bed gelegd en hij wilde niet slapen en was maar aan het huilen, dus heb hem maar in de houtgreep genomen en met gaan zitten totdat hij sleep, nou half twee lag ik in bed hahaha.. daarna heeft hij wel geslapen tot 9uur!!! @nacontrole, we moesten vandaag naar de gyn en hebben een gesprek gehad over de bevalling dat het zo snel ging. hij zegt dat het bij de tweede net zo snel kan gaan of nog sneller kan gaan, maar het zou ook zomaar heel anders kunnen gaan. maar we moesten daar wel rekening mee houden. verder hebben we het over de placenta gehad dat er verkalking in zat en dat bleken dus trombose plekken te zijn. er kwam niet mee genoeg bloed in de placenta en daardoor is het verkalkt. ze kunnen helaas geen reden vinden daarvan. we moeten van hem ook rekening houden met nog een klein kind en dat hetzelfde gaat gebeuren en dan moeten we meer echo's en meer afspraken. maarrrr zover zijn we nog lang niet!
vind het wel spannend hoor elke keer als er iemand van ons gaat bevallen ben ik helemaal zenuwachtig hahaha... ben zo benieuwd naar alle baby's
pfff nog niet? Deesje, doe maar in je eentje, wie heeft er nou een VK nodig houd de moed er in meis, je bent er bijna!!!!
en en en ????? sammie idd nog maar even wachten op de 2de meiss, en zoals de arts het al zegt, hethoeft niethe bij ee 2de