juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Gefeliciteerd Tricia!!

Ohw mama van 3, ik vind dat eigenlijk gewoon asociaal om zomaar een doek omhoog te doen. Jij zit er dan mee, irritand zeg :( ik hoop voor je dat de rest van de dag rustig verloopt voor je :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Tricia, gefeliciteerd!

Mama van 3, idd erg vervelend en brutaal van die mensen.
    merk ook in een supermarkt of winkel dat mensen zomaar er even aan gaan zitten.

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    als iemand aan jolien wil zitten doe ik altijd een stap achteruit en zeg dat ik dat niet wil. mn zoon is zo zwaar ziek geweest *leugentje om bestwil, maar t helpt wel...*

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo hehe ben ook weer onder de levende..
    Gisteren niet geslapen van de pijn.. Blijkt dat die knip dus mooi ontstoken is. Gisteren zijn er 8 hechtingen uit gehaald en wat een bevrijding.. Wel heb ik nog een mega blauwe muts en billen. Hiervoor Arnika zalf en tabletten,

Elke dag soda badje voor de onderkant en 3x per dag betadine..

Wat een feest maar niet heus.. Was heel erg teleurgesteld gisteren.. Dacht jeee ben ik hiervoor nou normaal bevallen???

Maar voel me vandaag weer zoveel beter.. Maar kan nog steeds niet wandelen.. Erg jammer.

Eerste 10 kg is er weer af!! Nu nog 20 :$ te gaan...

Yara is een lief meisje.. Op krampjes na heel tevreden. Mogen haar alleen niet zoveel vasthouden ivm de pomp.. Meisje is echt misselijk nog steeds en pijn aan haar hoofdje.

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    o meissie toch...
    hoop dat de kleine het gauw beter doet en dat jij je gauw beter voelt!!! blauwe muts :p lol bijna smurfin dan :p

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    niet erg grappig he ;)
    vind het jammer dat t zo pijn doet... nog een beetje en je voelt het niet meer :)
    xxx

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja is een teleurstelling maar goed even doorbijten en voor ik het weet kan ik ook weer alles... Had het alleen niet zo verwacht mijn kraamweek.
    Morgen de kraamverzorgster voor het laatst :( had haar nog wel een weekje willen houden! Heerlijk zo'n eentje die alles doet wat ik wil..

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    kan je niet verlenging krijgen? aangezien je nog zo sukkelt...

10. AHzondag

Mamalijntje wat naar dat het onstoken is daar beneden, gelukkig heb je wel je mooie meid ervoor terug maar het is niet leuk en had zeker niet gehoeven.

Volgens mij ga ik ongesteld worden, heb pijn in mijn onder rug en buik en straalt ook weer uit naar mijn benen auw!!

Wesley is een beetje aan jengelen en huilen, wil niet slapen en ook niet in de wipper

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik was ook met 6 weken weer ongesteld! En Wesley misschien een regeldag??? Meestal met 6 weken krijgen ze die!

12. AHzondag

Ja geen idee.

Nou hoop dat het nu wel doorzet loop al een week met buikpijn.

13. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Meiden,

Zo die babyhope houdt het maar spannend... hihi... de laatste van het rijtje en nog maar 1 dagje juni.. !!

Hier vandaag een stuwingsdagje.. oeffff.... ik durf mijn beha al sinds gisteren niet meer uit te doen, weet zeker dat ik daar geen beha meer overheen krijg als ik dat doe hahahaha... gelukkkig zal dat morgen alweer minder zijn.

Verder gaat het echt goed met mevrouw. Ze is wel beetje een hongerig dametje.. ipv om de 3 uur voeden voeden wij haar om de 2 uur op haar eigen aanvraag. Maar daar staat wel tegenover dat ze 'snachts zeker wel een uurtje of 7 a 8 doorslaapt (tenminste tot nu toe...) dus mij hoor je niet klagen!!
    Ze is ook al heel sterk, tilt nu haar hoofdje al op. absurd...

xxx

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

ctg van vandaag was goed, wel had ze bijna geen vruchtwater meer, dus morgenvroeg om 7 uur moeten we bellen of er plaats is en dan om half 8 melden in het ziekenhuis.. eerst aan de ctg dan gel inbrengen en dan wachten maar tot ze zich meld..
    wel gek idee dat het vandaag de laatste dag is dat we alleen zijn, vind het eigenlijk ook wel eng aan de ene kant. haha:)
    weet ook niet wat me te wachten staat he, ja een hoop pijn waar ik nu best wel tegenop zie..

oh ja de gyn heeft ook een inwendig onderzoek gedaan, nou ik dacht dat hij zo door de baarmoedermond heen duwde gvd zeg wat deed dat pijn haha. hij heeft echt de bmm lopen plagen en klieren dus kreeg een beetje bloedverlies en nu af en toe flinke krampen, maar in ieder geval morgen is ons meisje er:)
    xxxxxcin

15. tricia82

tricia82 Niet meer actief

#2095 tricia82, 29 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2011

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Tricia, wat een schatje zeg!!!

Babyhope, spannend hè? Ook jij kan het, komt allemaal goed :)

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Babyhope onwijs spannend meis! Is ook een raar idee dat je weet dat je meissie komt! Maar ook heel praktisch! Lekker de boel aan kant trekken en slapen!
    Succes voor morgen! Ik duim heel erg hard! Hebbie nog een buddy nodig?

--

Jootje klinkt bij jou heel erg relaxt!

--

Hier is de roze wilk even voorbij... Kleine meid was zo tevreden tot gisteren.. Krampjes zijn begonnen.. Ze huilt nu al vanaf vanmiddag 4 uur.. Arm kindje. We weten gewoon niet hoe we haar moeten helpen zo zielig.

En hier ook de verlate kraamtranen.. Bah voel me knap waardeloos

18. AHzondag

mamalijntje, even door zetten het is zo voorbij.

19. AHzondag

hier even een wesley spam

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O wat een liefie!!

Dame gilt der longen uit der lijf.. Lijkt ook maar hongerig.. Krampen en maar niet kunnen slapen.. Echt balen dit.
    Stomme is dat we dit met Jamie ook gehad hebben maar jee is toch weer heftig hoor dat huilen en krampen.

Hebben jullie kleintjes daar ook zoveel last van?

Deel Deze Pagina