juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik had hetzelfde gevoel als jou Sammie, het klopte gewoon, ik hoefde niet te wennen om mama te zijn. Des te meer aan de gebroken nachten ;)

Hoe zal het met babyhope gaan, ik hoop voor haar dat ze al bevallen is. Zou leuk zijn als ze toch nog een junibaby krijgt :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

heeft babyhope geen buddy?
    ik ben ook heel benieuwd.

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Moest dit keer wel wennen.. Heel stom juist ivm de bevalling.
    Jamie kreeg ik via ks en daar had ik direct een band maar met deze dame moest ik even wennen.

Nu weer wennen dat we geen avonden hebben.. Alleen maar krampjes en huilen. Zo zielig. Maar goed. Over een paar weken lachen we ons rot!

--

Dame zat verstopt. Beetje olie in het flesje. En hup tot der nek onder!
    Zit over haar geboortegewicht! Kraamhulp helaas de deur uit!

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff ik heb OVERAL jeuk!!!! zoooo erg!!!

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    nachtzon: hoe komt dat dan???

Tja hier was ik al mama, maar moest wel even wennen met 2 dames. Een meisje is toch heel anders dan een mannetje.. Maar ik snap jullie gevoel. Bij onze zoon had ik dat ook alsof het nooit anders is geweest,,

Babyhope: nog geen nieuws...ben benieuwd! Volgens mij had ze hier geen buddy maar op een andere clubje wel die zou ons volgens mij op de hoogte houden..

zo de nachtvoedingen zitten er weer in, luiers zijn gedaan, ik ga de dames weer lekker in bedje leggen en kruip er zelf ook in!!

Trouwens merk dat Lieke nu telkens heel erg moeite heeft met de laatste slokken van haar fles. Ze gaat dan heel erg maaien met der armpjes en huilen...weten jullie toevallig wat dit kan zijn??

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 geen idee met Lieke! Vind het altijd zo lastig. Weet toen met Jamie dat hij van de gewone voeding niet verzadigd raakte en juist na de fles heel onrustig werd. maar wat we gedaan hebben?? :( lijk alles wel verleerd te zijn in twee jaar

Babyhope en babyhopeman al nieuws?????

--

Hier zijn we tot 01:00 bezig geweest met een huilend meisje.. Krampjes zo zielig. En we wilde haar juist in haar eigen bedje leggen. vandaag maar een nieuwe poging.
    NU ligt ze steeds in de box in een wiegje te slapen of bij ons op de kamer.

7. AHzondag

babyhope????????????????
    hoop dat het goed gaat of goed is gegaan.

mama van 3, zou het kunnen dat lieke bij het laatste beetje eten een boer moet laten of het gewoon even wil laten zakken.
    dat heb ik wel met wesley als hij moeite heeft met het laatste beetje laat ik het even zakken, even rechtop en dan gaat het wel weer.

mamalijntje, verdrietig he die pijn.
    kunnen jullie het een beetje aan? hoe reageer J erop?

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Eergisteren waren we echt in tranen... Maar gisteren avond verstand op 0 en maar rondjes lopen. Troosten en weer lopen. Knuffelen. Zitten.. Ga zo maar door.
    Jamie is zo lief! Die geeft kusjes en aait! En slaapt door!!!!!!!!! Al dik twee weken.. Zo trots op hem. Hij is echt een lieve broer.

Dame heeft trouwens van 01:30 tot 07:00 geslapen vandaag!! Heerlijk.

9. AHzondag

zo dat is wel heel fijn dat hij het zo goed doet, je hoort het wel eens anders.

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Waar blijft babyhope??
    Bij mij duurde de bevalling vorige keer na inleiding 30 uur, hoop niet dat dat bij haar ook het geval is...

Wij zijn ook ontzettend trots op onze kleine Noëlle, gisteren half 11 savonds laatste voeding en slapen en toen vanochtend om half 8 pas weer!! whoopeeeee!!!
    en 1 vd jongens heeft gisteren ook nog eens voor het eerst op het potje gepoept dus wij zijn trotse ouders!!

xx

11. AHzondag

jootje, wat goed van je zoontje! hopelijk heeft je andere even afekeken enb doet hij het strakjes ook.
    wat fijn dat ze heeft doorgeslapen!

onze beebs worden nog eens droombaby's!

wesley heeft gisteren om 10uur zijn laatste fles gehad en om 11uur in bed gelegd en hij heeft geslapen tot 7 uur. hoefde er vannacht niet eens uit!

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nieuws van babyhope

De gel heeft weinig uitgehaald gisteren. Ze hebben haar vliezen niet gebroken en ze heeft een nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Vanochtend om 0700 uur hebben ze weer een gel ingebracht. :)
    Ze maakt het verder goed.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Thanks Tummeltje! Wens haar heel veel sterkte! Wat een lange rit zo!

--

Jootje kan je dan trots zijn he! J heeft voor het eerst op de wc geplast op het (jawel) nieuwe kdv!
    En heerlijk dat het met je meissie zo goed gaat.

Sammie wauw die kan slapen zeg!!!

--

Hier drinkt dame haar flesjes even niet zo lekker leeg.. We moesten ophogen met 10 maar ze blijft nu 70 cc drinken. Ze valt in slaap arm ding!

14. AHzondag

arme babyhope!
    hoop dat het vandaag wel gaat lukken.

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    pff jarloers op jullie!!! na de fles van 1 uur wilde ze niet goed slapen.. Voordat ik ze in slaap had was het 3 uur! En zoonlief werd dus ook telkens wakker. En om 5 uur was de hele bende al weer wakker zucht!!!!

Maaaaar om 7 uur flesje gegeven de dames terug in bed gelegd, wonder boven wonder sliepen ze meteen en toen ben ik lekker met mn zoontje in bed gaan liggen en we sliepen tot 10 uur!!! Whoeeee!

En vandaag de laatste werkdag van mn man en dan heeft die 6 weken vakantie...dus nu gaan we zeker weten de nachten delen!!! en eindelijk genieten met zn 5en:)

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 het is je echt gegunt meis! Heb echt respect voor je hoor.. Drie kids en nog in je eentje! Nu lekker genieten van je man zijn verlof! Is immers ook jou verlof! Lekker middagje winkelen etc zonder de aanhang! Nachtje helemaal slapen...

17. AHzondag

wij hebbemn gisteren even gepraat over hoe alles nu gaat.
    opzich zijn we helemaal tevreden ons ritme zit er goed in, maar vind dat manlief wel meer mag doen. vind hij ook wel maar hij vond het gewoon eng toen hij nog zo klein was.

18. AHzondag

mama van 3, de meiden lijken wel erg op elkaar vind ik.
    kunnen jullie ze goed uit elkaar houden, stomme vraag misschien.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Vroeg ik me ook af sammie!

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    haha ja ze lijken verdomd veel op elkaar!! Maar het enige verschil is de fleur een soort flapje boven in de oor heeft en lieke heeft een mooi rond doorlopend oortje;) En fleur heeft nog een iets spitser hoofdje omdat zij in stuit lag maar dat trekt nu langzaam bij maar dat zie ik echt alleen als ze naast elkaar liggen..

Deel Deze Pagina