OMG zie dat je je kindjes niet uit elkaar kan halen hahahaha is ook een "zoek de verschillen" spelletje na de geboorte Hier nog steeds jeuk en overal uitslag, ik heb nauwelijks kunnen slapen... heb het gegoogelt en het schijnt iets te zijn dat vaker voorkomt na de bevalling snap er niets van, moet toch volgende week naar de gyn, dan zie ik het wel...nu eerst eens iets tegen de jeuk bij de apotheek halen. Jolien weer zalige nacht gehad, van 21 uur tot 2 uur geslapen (voor 4 uur doet mijn man de shift ) maar dan wou ze niet in slaap, heb ze op mijn borst/buik genomen en binnen een 10 min was ze vertrokken, zo hebben we tot deze morgen om 6 uur geslapen, mama heeft dan fles gegeven en dan sliep ze verder in ons bed tot 10 uur ben dus weer goed uitgeslapen
Nachtzon ben je dan niet bang dat je haar plet of laat vallen? Dame hier zou het ook wel willen maar ik durf zo niet te slapen! Balen van je jeuk!
als ze op bed ligt lig ik op de andere kant, steven en ik delen dan zijn kant, ik heb wel een bed van 2 op 2 meter en als ik ze op mijn buik liggen heb dan lig ik tegen mijn borstvoedingskussen (is 2 meter lang) en kan ik niet omvallen.. of me omdraaien..; en geloof me, instinctief doe je dat ook niet hoor
Och arme babyhope, hopelijk gaat er vandaag wel wat gebeuren. Ik slaap ook wel met Milan op de borst. Was ook bang dat ik op hem zou gaan liggen, maar dat doe je inderdaad niet. Slaap hier gemiddeld 6uur per nacht, is wel lekker.
O wat lekker zeg! Ik durf het gewoon niet. Al hoewel ik al twee keer met madam in slaap gesukkelt ben. Net weer in de soda gehangen... Even spiegeltje erbij en de knip ziet er mooi schoon uit. Nu hopen dat als morgen de vlos komt dat er verbetering in zit. Straks kraamvisite.. Komt maar langzaam op gang.. Zit denk ik over drie weken nog in de visite.
mamalijntje, zit hier ook nog steeds in de kraamvisite. pfff mag van mij nu ook wel een keer afgelopen zijn :S
Nog steeds geen verandering bij babyhope. Van 1 naar 2 cm onsluiting, wel regelmatige weeën. Er wordt nu gewacht op de VK om de vliezen te breken.
pfff arme babyhope!!! ik hoop snel dat het doorzet voor jou en je man!! Succes meid!!! Hier ook nog steeds kraamvisite pffff. Ik snap nu de mensen wel die gewoon 1 feest geven en dan is het ook klaar!
ach gos die babyhope! Ik leef met je mee hoor!!! Maar denk wel, het kan ook zo ineens heel snel gaan! hou de moed erin!! xxx
@mamalijntje Best wel, het gaat verder wel heel goed hoor, de jongens zijn absoluut niet jaloers, geven veel kusjes en knuffels en zijn eigenlijk gewoon zichzelf, maar ja het zijn en blijven peuters van 2,5 en ontzettend druk en af en toe om achter het behang te plakken en dat is wel vermoeiend. Deze week is mijn man nog helemaal thuis geweest dus ik zal het echte zware werk volgende week pas gaan merken als hij halve dagen gaat werken.... Hoe gaat het met Jamie? Is hij jaloers? Die babyhope... laat lekker op zich wachten... dat is helaas het nadeel van inleiden, kan ook niet meteen aanslaan en dan duurt het allemaal nogal lang.... xx
Jootje ja kan me voorstellen dat je straks echt je handen vol hebt.. Merk het nu ook met Jamie. Die wil heel veel aandacht. Al is hij heel erg lief tegen zijn zusje. Hij kan onwijs zeuren en huilen op dit moment als hij iets niet mag.. En dan nog de plotselinge bewegingen. Zit je net lekker met de kleine op de bank.. Komt die grote bul al springend naar je toe. Dat vind ik de lastige dingen. Maar dat is wennen. Hopelijk gaat het je volgende week meevallen. Kijk er ook wel tegenop om alleen te moeten zijn hoor. Is toch een drukke boel.
Komt wel goed Jootje en Mamalijntje!!! Het is inderdaad even pittig, maar het went vanzelf. Ik stond er eigenlijk meteen alleen voor toen ik uit het ziekenhuis kwam. En inderdaad ook zo lekkere peuter puber die af en toe van die heerlijke buien heeft. Wat ik deed: als het even teveel werd mocht die maar een half uurtje dvd kijken. Had ik even rust of kon even alle aandacht naar de tweeling. En daarnaast hem heel erg bij de dingen betrekken. Zo af en toe laten helpen met een flesje te geven (die van mij hield het 1 minuut vol en vond het niet meer leuk, maar hij heeft wel geholpen en dat vondt die dan wel heel stoer). En als je meisje op bed ligt, even alleen de aandacht naar je zoon(tjes). Laat het huishouden gewoon voor wat het is want je hebt nu echt de tijd nodig voor je kids. Hier een flinke domper. ik had verwacht dat mn man wel zou helpen vannacht/vanmorgen. Maar meneer ligt nog heerlijk in bed terwijl ik de nacht en ochtend voeding in mn eentje heb gedaan....zucht!!!!!
Mamavan3 Ja idd we betrekken J ook zo veel mogelijk bij alles maar ons binkie is zo druk.. Kleine adhdtje hoor.. Manlief houdt hem nu elke dag een paar uur bezig gelukkig. Enne schop die manlief eens uit zijn nest!! Jij hoort daarin te liggen!