juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik merk echt dat mijn man met de dag chagrijniger wordt... hij merkt nu pas hoe druk het is als je hele dagen thuis bent met kids..hihi.. heeft ie wel even meer respect voor mij nu!
    Gelukkig helpt hij mij wel steeds mee als er 'snachts een voeding is of iets, maar (even afkloppen) wij hebben dan wel het geluk dat ons dametje zich 'snachts niet meldt!!

En overdag neemt hij de kinderen wel op zich, maar heeft hij ook wel vaak onnodig ruzie met ze, hij is nogal snel geirriteerd momenteel en dat geeft een wisselwerking met de jongens dat ze dus steeds straf hebben en dat vind ik dan weer zielig, er gaat al zoveel om in die koppies momenteel toch?

Wij hebbeen onze jongens trouwens een pop kado gedaan bij de geboorte van Noëlle en daar zijn zij dan over aan het moederen (vaderen dus eigenlijk) dat helpt wel moet ik zeggen. Maar ze zijn inderdaad af en toe zoooo druk...
    Maar ik probeer ook zoveel mogelijk hun gewoon hun aandacht te geven.
    Nu ik weer vooruit kan lukt dat ook weel eigenlijk.
    Dat zal met een ontstoken knip ook wel een heel stuk moeilijker zijn.

xxx

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mama van 3, eruit schoppen, zeker doen!!! pfff, het valt mij meer en meer op dat ik echt geluk heb... vannacht niet moeten opstaan, en deze morgen ook niet... papa heeft dat graag gedaan... ze ligt nu ook op papa's borst te slapen :)

Vannacht geef ik hem wel vrijaf :) hij mag dan ook eens lekker uitslapen :)

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Net de afsluiting gehad met de verloskundige. Helaas kan het nog een aantal weken duren voor de knip dicht is. Wel vond ze het rustiger dan twee dagen terug dus dat is positief.

Zo door blijven gaan met soda en betadine..

Kleine meid zat alweer verstopt. Dus wij gaan over op Onmeo want dit is gewoon zielig elke keer.

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hier is Milan weer de hele dag aan het huilen, ben bang dat we weer een regeldag hebben pff wat heb ik toch een hekel aan die dagen.
    Het frustreerd me gewoon dat ik de hele godganze dag met hem aan de borst zit.
    Ik word er zo chagerijnig van!!!
    Iedere keer als ik denk dat hij klaar is met drinken en hem neerleg duurt het 2 tellen en dat krijst hij alweer om eten, om gek van te worden. Kan nieteens wat te drinken pakken voor mezelf.

Sorry hoor, maar dit gaat al 2 dagen zo en word er schijtziek van!!
    Gelukkig slaapt hij 's nachts wel door.

Klaagmodus weer uit.

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hoe zou het eigenlijk met babyhope zijn??

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

saskia, snap je frusratie heel goed!
    hier alleen geen regel dag, maar een echte huil piek. gelukkig ging het gisteren en vandaag wat bter maar je komt nergens aan toe..
    laat hem af en toe gewoon huilen hoor, moet toch plassen eten enzo.

babyhope, hoe gaat het met je?

gisteren de auto opgehaald :)en betaald :( dat is weer het minder leuke kant ervan haha.. maar we hebben nu al het idee nooit meer anders!! we hebben nu alle ruimte voor rolstoel en kinderwagen. we hadden wesley bij schoonzus achter gelaten, vond het best moeilijk vooral omdat hij zo huilerig was de laatste dagen. maar hij heeft heerlijk geslapen daar. schoonmoeder heeft het denk ik wel aangevoelt, want toen we de auto gingen laten zien deed ze weer een beetje normaal en toonde ze ineens wel interesse in wesley.
    we zijn meteen door naar almere gereden en heb ff wat leuke kleren ingeslagen :) kon mezelf weer moeilijk beheersen.

wesley heeft een nieuw ritme hoop ik, om 22.00 uur laatste fles en dan lekker doorslapen tot 6a7uur :D vanmorgen was het zelfs 8uur 1x is manlief eruit geweest om speentje in te doen en daarna hebben we hem niet meer gehoord.

vanmiddag verjaardag gehad van mijn zwanger, was opzich wel gezellig alleen iedereen zat om 15.00uur aan de drank
    dus wij zijn voor de drukte weg gegaan.
    ik heb ook geen contact meer met mijn ouders en die zouden pas komen als wij weg gingen erg kinderachtig maar goed, merk wel dat je dan toch anders op visite zit.

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    babyhope meissie... hoe stel je het??? ....

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Eindelijk babynieuws! Nog geen uur geleden is babyhope bevallen van een meisje, Jolisa Lyana. Ze weegt 3605gr, babyhope zal zelf later alles komen vertellen;)

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd babyhope en babyhopeman!!!! PRachtige naam en mooi gewicht! Nu heerlijk genieten meis!! Dikke knuffel

--

Saskia ja herkenbaar hoor.. Zijn van die mama hang dagen. Helaas zullen er nog vele gaan komen.. Kunnen kleine handenbindertjes zijn. Maar vind het ook wel weer heerlijk als ze dan wel te troosten zijn.

--

Sammie o fijn zeg dat jullie de auto hebben. Kunnen jullie mooi deze zomer dagjes weg! En wil het lukken met de rolstoel en de maxicosi? Je moest toen toch iets aan laten passen of een andere rolstoel?

--

Hier heeft de dame eindelijk eens geslapen in de nacht.. Wel elke 3 uur een fles maar hehe heerlijk zeg. Lag er om 22:00 in en we zijn net een half uur met zijn alle beneden. Helemaal top.

Straks kraamvisite.. Drukke boel met 4 kids pfffff stomme hormonen.

De pijn aan die knip lijkt vandaag iets minder... Hopelijk houdt dat zo aan.

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Babyhope van harte met jolisa!!!!! Ben erg benieuwd naar jullie meisje!!!

Mamalijntje:pff jullie zijn er vroeg bij!!succes vandaag!!

Hier weer een lekkere nachtin mn eentje gehadzucht!!!en de dames willen gewoon weg niet meer slapen van half 5tot 7 uur!!! Dus ik ben die tijden ook gewoon wakker dus mn dag begi t om 5uur.. Ga dit niet lang trekken...

Even een vraagje.. Dedames liggen hier op hun buik maar kruipennu hun hele bed door met als gevolg ze niet onder de dekens liggen. Nu wil ik ze een slaapzakje aan doen maar mogen ze dan ook nog onder een deken of niet? Zo stom heb geen idee meer hoe ik dat bij mn zoon deed

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hadden J toen onder een deken maar was in de winter.. Denk dat een slaapzak voldoende is en anders met een laken. Afhandelijk van de temp. van de kamer.

Blijf het moeilijk vinden hoor met kleertjes en dekbedjes.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wil even Babyhope komen feliciteren met haar dochtertje! Het heeft wel geduurd zeg, maar hoop dat jullie nu lekker aan het genieten zijn!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    gefeliciteerd babyhope met je prachtig meisje!!! Heel goed gewicht zeg! Heeft wel lang geduurd he...

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja enkel slaapzak die dient als vervanging voor de deken, daaronder kan je ze afhankelijk van het weer kleden, in de zomer enkel bodietje of lichte pyjama, in de winter warmer he :)

kleine heeft vannacht erg lang geslapen, heb haar om middernacht haar laatste fles gegeven en ze heeft dan tot 6 uur deze morgen geslapen en dan nog eens tot 10 :) we zijn dus allemaal heerlijk uitgeslapen :)

Gisteren bij adorable op babyvisite geweest :D Wat is het een mooi jongetje!!! ZO ZALIG om te zien :) en zooo groot :) hihihii
    Ook adorable zag er fantastisch uit :)

15. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    babyhope: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEISJE JOLISA!!
    Heeft lang geduurd he? Maar hopelijk niet al te zwaar geweest?
    Nu kun je lekker genieten van je juli-meisje...hihihi...

@hier, vannacht werd noëlle ineens wel om half 5 wakker om te eten, maar ach, als dat alles is, ze is zo'n mega-tevreden meisje die gewoon eten lekker vindt, en ze had om half 11 de laatste fles gehad dus ik heb nog steeds geen klagen.
    Gisteren laatste keer kraamhulp en vandaag loopt het eigenlijk allemaal heel soepel met de jongens en onszelf, dus tot nu toe duurt de roze wolk nog altijd voort!!

xxx

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O lekker jootje! Ze klinkt ook heel relaxt als ik het zo lees! Wij hadden een regel dag gisteren...

Nachtzon gezellig bij adorable geweest leuk! Ben zo benieuwd naar fotos van hun... Zal een klein fototje voorbij komen met een prachtig binkie met heel veel haar.

--'

pfff onze dame zit dus alweer verstopt.. Kleintje kan maar niet poepen en die darmen blijven maar rommelen...

17. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Babyhope GEFELICITEERD!!!!

18. AHzondag

babyhope, gefeliciteerd!!!
    eindelijk is ze er!
    hoop dat alles goed is gegaan.

mama van 3, slaapzakje is genoeg hoor, je hebt die dingen ook met mouwen die je kan afritsen is miss wel handig met dit weer.
    Wesley ligt op zijn rug maar kruipt even goed omhoog in bed. hij heeft dan nog een puckababy aan.
    ik zou tegen je man zeggen dat hij zijn bed uit moeten komen en helpen, fijn dat hij vakantie heeft maar blijven slapen kan echt niet. jij doet het al zolang alleen en hij moet toch inzien dat jij ook niet dit niet in eentje trekt! als hij het al zwaar vindt.

mamalijntje, hoop dat het vandaag beter gaat!

jootje, fijn dat alles meteen goed gaat. geniet lekker van je roze wolk haha..

@Hier, gisteren die verjaardga gehad nou kleine man kwam maar niet inslaap zo zielig. toen hebben we hem om 23.30 een fles van 150ml gegeven en toen sleep hij als een roosje tot 5 uur :( dat was iets minder maar daarna lekker geslapen tot 9uur :)

hebben jullie baby's ook zo'n last van die prikkels?

voor de dames waarvan de beebs eerder zijn geboren, merken jullie er iets van dat jullie beebs eerder zijn geboren?

Roze wolk, geen idee waar die is???????? een blauwe zie hem ook niet!! niet dat ik niet geniet van de kleine man hoor. hou super veel van hem, maar zie het toch allemaal wat minder roze in dan gezegd wordt geloof ik. vindt het best zwaar af en toe helemaal met die huil dagen. onze relatie is wel goed maar merk wel dat we moeten blijven praten om geen onnodige dingen tegen elkaar te zeggen.

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Gefeliciteerd babyhope eindelijk is ze daar!
    Hoop dat het je is meegevallen!

Sorry heb verder niks terug gelezen we hebben een wat lastige start gehad maar we lijken het nu toch door te hebben.
    Ook ben ik over op kv want bv wou gewoon niet en anders zou ze te snel afvallen, maar de dame zit nu alweer bijna op geboortegewicht scheelt 20 gram.
    Naveltje is er ook al af schrok er zelfs van en de dame doet het zo goed dat ze geslapen heeft van 01.30 tot 08.30.

Roze wolk heerlijk nog geen kraamtranen gehad zal vast nog wel komen.

20. AHzondag

dees. goed dat je het toch geprobeert hebt.
    fijn dat ze nu weer aankomt.

Deel Deze Pagina