juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricia82

tricia82 Niet meer actief

O wat jammer dat bv niet lukte.
    Kon je ook niet afkolven?
    Ze slaapt lekker door zo te lezen.

Kraamtranen@ hier zijn ze wel geweest. 3 nachten terug waren we er zo mee aan dat ik het niet meer kon aanzien.
    Ze had toen ruim 4 uur gehuild en dan zou je denken dat ze moe is maar uiteindelijk ben ik met haar en een deken in de relaxstoel gaan zitten en toen binnen 2 minuten lag ze te slapen.
    Vervolgens de rest van de nacht zo gezeten.

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    We waren eerst aan het stoeien met een tepelhoedje want ze wou de borst zelf niet pakken, maar daar dronk ze ook niet goed uit dus moest ze bijvoeding en ik kolven maar van de 3 uur zat ik ruim 2 uur te kloten.
    Dus ik kwam zowiezo niet aan mijn rust toe en zij raakte gefrustreerd dus heb besloten dat het beter was voor ons beiden om gewoon over te gaan.
    Maar nu is het een voldaan meisje

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Gelijk heb je hoor Dees! Daarom hier bij voorbaat bij de 2e voor Flesvoeding gekozen.

4. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Das wel erg jammer.
    Vandaag hebben we hier de kolf getest.
    Na 10 minuten had ik 130 cc.
    Heb wel een electrische omdat ik een handpomp onhandig vond krijg je kramp van.
    Nou moet ik wel zeggen dat mijn voeding goed loopt en marjolijn heel makkelijk pakt.
    Alleen door een inval kraamhulp heb ik rechts kloven opgelopen en dat doet nog steeds erg veel pijn.
    Vanaf morgen gaan we daar een hoedje voor proberen.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dees hoe heelt je knip??? Heb je er nog veel last van?

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jeeeej babyhope van harte met de geboorte van je dochter!!!!

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Heel goed eigenlijk ben 2 keer geknipt maar hij is nu al dicht en de hechtingen beginnen op een goede manier los te laten dus mag niet klagen

8. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Even een vraagje
    Hoeveel kv gaven jullie de eerste week , de kraamhulp zegt dat ze gemiddeld 50cc mag maar ze drinkt +- 70/80 cc en vraagt daar ook echt naar.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden hier even snel een jolisa lyana spam :)
    na 72uur zwaar en heftig ween te hebben gehad was ze er eindelijk, bevallings verhaal volgt nog;)

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Dan zou ik dat lekker doen wesley moest elke 2 dagen meer krijgen wij begonnen met 30 cc in de eerste week tweede week 60 en 3de week 90 cc nu zitten e al een tijdje op 120cc

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    babyhope: Wat een scheetje zeg!! Daar mag je trots op zijn! wat heeft het lang geduurd he? Hopelijk verloopt je herstel wel voorspoedig.

@Dees, hier was eerste flesje 10cc, dit eerste dag aanhouden en dan mochten we iedere dag met 10cc ophogen. Dit zit nu op 90cc. Dit mogen we ophogen tot 100cc en dan zou het beter zijn daar weer een tijdje op te blijven zitten alvorens te verhogen.

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Jeetje dat duurde echt lang en ik dacht dat ik het zwaar had gehad!
    Maar ze is prachtig!

De wijkverpleegkundige komt vandaag miss maar even vragen.

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    woeiii wat mooi! en zooo een krulhaar al :) hihihi echt schattig babyhope :D

14. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    helaas heeft Noëlle ontdekt dat ze ook 'snachts eten kan krijgen... hmmm... zo sliep ze de hele eerste week door, nu wordt ze ineens rond 4 uur 'snachts wakker en dan wil ze ook een fles. Maar ja ach, ik heb nog steeds geen klagen hoor, ze is verder een heel tevreden meisje namelijk. Helaas wel wat krampjes en ik vind de infacol eigenlijk helemaal niets helpen.

xx

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    babyhope: prachtig meisje zeg!! En pff 72 uur!!! Respect meid!

Whoww vannacht hebben ze voor het eerst met slaapzakje geslapen en om half 2 werden ze wakker flesje gegeven en toen werden ze om half 7 wakker JEEEEJ! Normaal waren ze om half 5 klaarwakker! Hopelijk ligt dit dus aan het slaapzakje...

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wauw wat mooi babyhope! Helemaal jaloers op haar mooie haartjes! Maar heftig meid! Kom lekker bij en dan wil ik alles weten!

Dees wat fijn dat je geen last van de knip hebt!
    Wij moeten elke avond ophogen tot ze uit eindelijk 120 cc drinkt per fles.. Wij hogen op met 10 cc per avond.

Jootje balen dat ze nu wakker wordt! Hopelijk valt ze snel weer terug in haar oude ritme!

MMM mamavan3 misschien moeten wij ook maar eens kijken over een week voor slaapzakjes... Kleine meid is hier heel veel wakker geweest.

--

Hier een rot nacht gehad.. Dame had zo'n buikpijn.. Uiteindelijk heeft ze om 10:00 gepoept maar wilde weer niet slapen dus tot 1 uur met haar beneden gezeten. Daarna om 5 uur weer een fles en om 7 uur was iedereen wakker...

Straks het cb bellen om te kijken wat we met haar buikje kunnen doen.

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Heb net goedkeuring gehad van de kraamhulp ze zegt dat ze het alleen drinkt als ze het nodig heeft maar ze heeft ook een paar keer per dag een poepluier dus ze raakt het ook weer kwijt maar dan aan de onderkant hahaha
    En ze zit nu boven geboorte gewicht Jippi!

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Helemaal top Dees!! En idd iedere baby drinkt en groeit op zijn/haar eigen manier.. Gewoon je instinkt volgen!

--

Hier alweer aan de stok gehad met het CB.. Had geen olie mogen gebruiken.. Half uurtje later gaat de telefoon.. Mag wel Olie gebruiken.

Maar morgen komen ze langs en waarschijnlijk moeten we Laxtulose gaan geven.. Kleine dame heeft gewoon buikpijn.. Heel zielig.

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hey meiden,

Hier even snel een berichtje:D

Hier gaat alles super!! de bv gaat super, vandaag 1e dag alleen thuis, wel druk met 2kindjes, ma oooh zo gezellig!!!

Davut wordt ma 1x wakker snachts en overdag slaapt hij ook veel, hij is erg rustig.
    Mikail is wel wat jaloers en is dan ook erg hangerig bij mij, maar hij is super lief voor zijn broertje!!!

xxx Adorable

ps. Wauw babyhope, wat een mooi meisje!!! geniet er lekker van!

20. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    @ Babyhope

Heey Babyhope,
    Van harte gefeliciteerd met je kleine meid!!
    Hoop voor je dat de bealling is meegevallen.
    Ze is echt prachtig!
    groetjes,
    flubjuh

Deel Deze Pagina