juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wat is het stil vanavond, zijn we allemaal druk?

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    *Davut spam!*

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    *En nog een keertje:D*

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi mn scheeeeeetje :D zooo lief!!!!

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    wauw wat een haar!!!!!!!!!!!!! En mooie knul hoor!

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    adorable, wat een haar!! Zal ie wel van je vriend hebben denk ik he? Ik zie dat hij krabbelt? (neem aan dat hij daarom wantjes aan heeft?) dat vind ik altijd zo zielig en zonde als ze dat doen, deden de jongens ook.. Gelukkig dit meisje nog niet.

Ons meisje heeft gisteren geslapen van 9 uur 'savonds tot half 5 vanochtend. Had eigenlijk nog een voeding gepland om 12 uur maar ik kreeg haar met geen mogelijkheid wakker, hihihi.. dus maar laten slapen he?

xx

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben er ook nog! Beetje druk en vooral heel erg moe. Gisteren manlief met Yara beneden gelaten want dame krijgt rond 20:00 krampjes en weet dit tot 2 uur in de nacht vol te houden. Elke avond grrr.

Straks komt het CB. We zitten vol met vragen dit keer dus ben benieuwd. Dame slikt heel raar met haar flesjes en ook dat poepen blijft een probleem.

Verder heelt de knip netjes. Manlief moet nu elke avond kijken en volgens hem is er al een gedeelte dicht gegaan.

Gisteren voor het eerst wezen wandelen.. Doodeng maar heerlijk!!!

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @jootje: Ja Davut krabt zichzelf idd in zijn gezichtje dus vandaar de wantjes. En ja dat haar....hhaha dat komt idd van zijn papa:p

Mooie foto mamalijntje!!!

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Och wat een schatjes allemaal.

Adorable, wat zonde dat Davut zichzelf zo krabt, Milan doet het ook wel, maar niet extreem heftig.

Mamalijntje, dat cb ook , hoop wel dat je straks (of misschien nu al) wat wijzer geworden bent i.v.m. de krampjes.

Milan is weer helemaal zichzelf gelukkig, ben er zo blij om. Die stomme regeldagen :(

Hier ff een fototje van ons mooie gezinnetje :D

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wat een mooie foto!!!!

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Idd adorble wat een haar!

Dominique heeft ook last van krampjes zo zielig!
    Het enige wat ze dan wil is mama's pink!
    Vrijdag komt het cb ook maar even vragen wat we er aan kunnen doen want ze drinkt heel snel en poept wel gewoon.
    Ze heeft overigens weer de nacht doorgeslapen das al nr. 3
    Hier begon de de knip trouwens iets te wijken maar dat kwam door de afstand die we gelopen hadden dus met me kont in een badje soda en vandaag was het al een heel stuk geslonken dus vandaag maar weer doen, voel er overigens bijna niks van ja gister voor het badje wel maar nu niet meer.
    Dametje zit nu ruim boven geboorte gewicht ben helemaal happy!
    Zo slecht ging de bevalling zo goed gaat het nu echt heel raar!
    Overigens was de kraamhulp vandaag voor het laatst, was blij dat ze er was (ze deed ook het huishouden omdat het met ons zo goed ging) maar ben ook blij dat ik nu mijn eigen ding kan doen, op de een of andere manier hou je jezelf toch in.
    Zal straks ook even gaan spammen!

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Leuke foto! Das er eentje voor op canvas!

13. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Is de knip bij Jou nog erg gevoelig?

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O dees wees blij!!! Hier doet die knip zo'n pijn. Al is dit de eerste dag dat ik geen pijnstilling genomen heb.. Maar zitten is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid. En stil staan wil ook niet. Komt er teveel druk op te staan.

Saskia vind het een prachtige foto meis! Je straalt. Ben je alweer veel kilos kwijt??

--

Hier over op de Omneo. Maar dit moet binnen drie dagen gaan aanslaan want het cb vond het wel erg lang 6 a 8 uur kramp achter elkaar. Anders moeten we naar de huisarts.

Verder was ze alweer 3880 :$ dame komt flink aan. Daarom moeten we dus nu om de 3.5 uur gaan geven want ze komt steeds op 8 flessen en dat zijn er toch wel 2 teveel.

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thanks meiden!!

Dees, misschien dat ik hem op canvas doe, maar hij word ook gebruikt in een fotoreportage. Een colega van mij heeft iedere maand (vanaf het moment dat ik het op me werk verteld had) een foto van mij gemaakt met mijn groeiende buik. En dit was de laatste foto en dan laat hij alle foto's afdrukken en komen in een mooie lijst. Wel erg bijzonder dus :)

Mamalijntje, ik ben ook een trotse moeder hoor hahah :D
    Ik ben ongever 12 kilo alweer afgevallen, had ook heel erg veel vocht bij me wat ik zo goed als helemaal weer kwijt ben.
    Ben jij al weer veel afgevallen? En wat vervelend van je knip zeg :( hoop voor je dat het snel geneest. En natuurlijk dat het met je meisje beter gaat. En die krampjes gauw kwijt is.

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja drie dagen geleden 13.5 kg kwijt. Straks maar weer eens stiekum kijken... Maar gaat nu niet zo hard als met J helaas. Maar beweeg ook amper. Wordt tijd dat ik lekker ga wandelen.

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik ga morgenochtend weer ff spieken of er al meer af is :D
    Ik wil ook meer gaan wandelen, doe ook nog niet veel, maar meer omdat ik lekker aan het bankhangen ben dan dat het niet kan.

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik wil afvallen... maar lukt niet...

heb mezelf voorgenomen vanaf morgen niet meer te snoepen :)

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ja mag idd van geluk spreken!
    Hoop dat het bij Jou niet lang meer duurt.
    Hoeveel is ze aangekomen sinds haar geboorte?
    Hier zit de dame ook al op 3470 en dat in een week tijd ze woog 3360 maar hier doet ze het wel op 6 flessen.

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Dat is ook byzonder wel leuk dat je collega dat wou doen!

Deel Deze Pagina