Ze woog bij de geboorte 3640 en daarna 3480. En nu dus 3880. Vandaar om de 3.5 uur voeden... Gaat nu wel flink!
Wek leuk de gewichten van jullie kleintjes te weten en te lezen dat ze zo goed gaan! Hoop dat wesley ook die kant opgaat! Vrijdag maar weer eens wegen! Saskia, leuke foto! Ook al flink afgevallen lees ik!! Mamalijntje, wat naar dat die knip nog steeds pijn doet. Je meisje komt idd snel aan, betekent toch dat ze het goed heeft. Hoop dat omneo snel aanslaat. Dees, fijn dat jij geen last ervan hebt! Hier zijn we lekker opstap geweest, nu onderweg naar huis. Wesley was flink aan het huilen in de auto, ben maar even bij hem gaan zitten en meteen is hij tevreden! We hebben lekker weer baby geshopt haha had nog niet genoeg in huis! Mijn man en ik hebben een tik spenen verzamelen in elke winkel willen we weer een nieuwe speen meenemen, maar merk dat we aardig de collectie van difrax gehad hebben.
Nachtzon, komt vast wel goed met afvallen. Inderdaad stoppen met snoepen, 2 liter water op een dag drinken en iedere dag minimaal een half uur bewegen. Kom je al heel ver mee Succes meid! Dees, mijn collega stelde het zelf voor. Hij fotografeert graag als hobby en zag dit als mooi "project" en ik heb een leuk aandenken aan mijn zwangerschap toch? Sammie, gelukkig ben ik al best wat kilo's kwijt ja, maar pas helaas nog niet in mijn eigen broeken. Draag nog steeds mijn positiebroeken. Heerlijk even als gezinnetje op stap zijn hè, ik vind het ook zo heerlijk. En ik hou ervan om met mijn kleine mannetje te pronken haha @ Spenen, wij proberen Milan geen speen te geven, maar als hij blijt huilen en we niet meer weten wat we moeten doen geven wij hem een speen. Maar 9 van de 10 keer spuugt hij hem weer uit. We hebben 3 spenen van Difrax, 2 met van die gele vlekjes (ik noem het de giraffenspeen ) die in de doos van de etos zit en zo'n zelfde maar dan met groene vlekjes (die hebben we gekregen).
saskia, wesley wilde de dental niet en de combi wel. maar snap dat je hem liever geen speen wil geven. maar ik merkte echt wesley behoorlijke zuig behoefte heeft en wil niet dat hij gaat duimen want dat is nog moeilijker af te leren. nachtzon, ik ben ook al mijn kilo's wel weer kwijt, maar zag vanmorgen dat er toch weer twee er aangekomen zijn. idd niet snoepen en dat is wat ik de laatste weken behoorlijk heb gedaan
Ik keur het ook niet af hoor een speen en als hij er baat bij heeft is het ook prima toch? En sommige kinderen hebben ook heel veel zuigbehoeft en dan is het ook nodig. Ik ga mijn man verlossen van een huilende zoon
Oww meiden hier erg druk dus lees wel mee hoor We zijn een nieuw traject ingegaan met onze zoon zitten nu bij een revalidatiecentrum waar die geheel opnieuw wordt onderzocht op alle fronten erg fijn maar ook erg druk!! Daarbij wordt die kanjer morgen alweer 3 jaar dus ook nu taarten aan het bakken en versieren pffff.... Dames hier doen het goed..heb geen idee hoe zwaar ze nu zijn zijn bij 2 weken nog gewogen toen wogen ze 2900 gram nu zijn ze 6 weken maar volgende week pas naar het cb ben benieuwd! Hier binnen 4 weken mn eigen broeken weer aan heerlijk!!! Ik zat toen ook al weer op mn oude gewicht. Maar denk dat dit komt omdat ik4 weken lang bv heb gegeven aan de dames vergt veel van mn lichaaam!! Ik zag wat mooie foto's voorbij komen super!!! Maarubmm moeten wij niet over na een ander deel van het forum...we hebben nog geen naaam.... Vond kmuffelmeiden wel leuk.. Iemand anders nog een voorstel??
Ik vind knuffelmeiden ook wel leuk. Mama van 3, ik kan me goed voorstellen dat je het zo druk hebt met 3 kinderen. Hopen dat er wat uitkomt bij het revalidatiecentrum voor je zoontje. Morgen dus groot feest bij jullie
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/286644-knuffelmeiden.html#post10318536 Ik heb hem aangemaakt