juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Pff 90 nachtzon!dan zal het wel lang duren voor je iedereen hebt gehad!
    Dan ben ik wel blij met mn 35 haha

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Wij hebben er ook maar 20/ 25 kaarten hoor!
    We gaan echt alleen naar mensen sturen waar we mee omgaan en familie.

Mijn zussen hadden het geregeld en mijn vriendinnen waren er.

Ik hen vooral mijn linkerheup last steken erin en last van mijn knieen en holtes.

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik stuur enkel familie en goede vrienden, maar t meest toch familie...

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    wij versturen er ook niet veel helemaal geen zin in! Alleen broer/zussen ouders en tante/ooms die we spreken en wat vrienden meer ook niet.

Hier weer foto gemaakt:)

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik moet de kaartjes nog uitzoeken en bestellen erg he ik kan maar geen leuke vinden, en ik weet dus ook niet hoeveel ik er ga versturen

6. AHzondag

zo vandaag het weer beter kan alles doen, alleen die steken blijf ik houden!
    ik voel meneer ook echt bewegen, niet schoppen ofzo maar echt schuiven in mijn buik heel raar.

vandaag eindelijk pampers gelkocht, weet alleen het verschil niet tussen new baby en de gewone groene verpakking. ze hebben hetzelfde aantal kilo's erop staan en in de groene zitten meer.

heb daar 3 pakken van meegenomen en 1pak new born. daar heb ik er nu twee van is dat genoeg of moet ik die er nog bij halen? wat is jullie ervaring?

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    met een twee pakken zal je zeker genoeg hebben van de new born :) (bij mij toch, maar ze waren dan ook al groot he :p)

8. AHzondag

ja wil morgen even de groei echo afwachten en denk dat het wel genoeg is zo niet dan haalt hij maar snel een pak bij haha

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    je kan er nog altijd halen als je er weer nodig hebt he :)

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    het verschil tussen new born en normaal is dat new born een plasalarm heeft, ik heb aan 1 pak genoeg gehad voor de 1e week.

Hier heel snel weer even nieuws, nog geen internet ma hoop begin volgende maand wel weer internet te hebben.

hier gaat alles goed met de beeb, groeid goed beweegt goed, donderdag hebben we de groeiecho en dan gaan we echt beginnen met aftellen. Mikail is nog beetje ziek hij heeft een virale infectie gehad en dat is nu gezakt naar de heupen en heeft nu dus wat vocht in de gewrichten, waar hij veel last van heeft.
    Verders gaat hier alles prima, lekker genieten van het mooie weer en de laatste loodjes.
    Dikke kus voor jullie en hopelijk tot snel!

xxx

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    daaaaaaaaaaar is mn meissie.... pfff wel lastig dat je geen internet hebt :p

Hier weer eens vroeg wakker, joost weet waarom :( ik heb liggen draaien en draaien en kon gewoon mijn slaap niet meer vinden :( ben al sinds 7 uur op...

12. AHzondag

nou hier geen last van gehad haha.. slaap ook best laat lig er optijd in maar val pas later in slaap.

adorable, las op hyves dat je mannetje ziek is geweest, heel veel sterkte en hoop dat hij snel beter is en dat hij dan geen pijn meer heeft.
    leuk dat je ook weer je kleintje mag zien, hoop dat alles goed is.

wij gaan ook vanmiddag naar de gyn en ben benieuwd!
    erg fijn dikke vingers en handen bah doet echt zeer. leuk vocht vast houden:( enkels zijn ook al niet meer te bekennen.

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    welkom in de club van de vochtophoudende :p hier ook handen en voeten :(

vandaag ga ik lekker uitrusten in de hangmat in de tuin :D

14. AHzondag

zo bij de gyn geweest en meneer doet het goed.
    hij weegt nu zo'n 2174gr en dat is mooi voor dit termijn. verder vertelde hij dat als ik nu weeen krijg ze het niet meer gaan remmen omdat ze nu volgroeit zijn.
    maar hij mag nog wel even blijven zitten.
    hij vertelde ook dat die menstruatiekrampen oefenweeen zijn.

verder heb ik eindelijk mijn pyama's gekocht haha...
    dus ga volgende week mijn tas maar inpakken, heb alles wel in huis nu.

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahaha ik heb ook vandaag mijn pyjama's besteld :)
    goed dat de kleine het zo prima doet :D

16. AHzondag

ja en ben ook blij dat hij nu gedraait is. ligt nu met zijn hoofd naar beneden en kont in mijn rib haha..
    is wel apart dat de gyn zei dat hij vanaf nu mag komen. wil ik natuurlijk niet!

17. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    zooo goed dat hij gedraaid is sammie! En dat alles goed is!
    Hier ook vandaag een pyama en bevallingsshirt gehaald. Daarnaast heb ik nog mijn huispak. Is toch wel genoeg?Ben bezig m'n vluchttas in te pakken..
    Verder alle kleertjes en beddengoed gewassen, dat is nu zo droog met dat mooie weer:) Heb ook al bijna alles gestreken gelukkig want is niet mijn favoriete bezigheid haha

18. AHzondag

ja ben heel blij dat hij gedraaid is!
    het lijkt wel of hij de gyn gisteren gehoord heeft over dat hij vanaf nu mag komen dat het dan niet meer levensgevaarlijk is.
    heb steeds harde buiken met krampen en rugpijn. zit geen patroon in gelukkig maar is wel heel irritant, vooral in de nacht.
    ook lekker van die steken onderin.

ik had alles al gewassen met 29weken had enorme nesteldrang. alleen is het wel vervelend dat ik nu la sik kleertjes koop het of op de hand of met eigen was moet mee wassen.

vluchttas ga ik dit weekend maar even doen, kan ik even kijken wat ik nog mis enzo. veel dingen moeten toch ook wel het laatste moment zoals dagcreme, borstel enzo.

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb net een telefoontje van onze gyn gekregen... mijn bloedsuikerwaardes zijn "zorgwekkend" hoog :(
    Nu zaterdag moet ik de halve dag in de kliniek blijven en om het uur bloed laten prikken... pfffffffffff wat valt me deze zwangerschap tegen :'( 't is om echt frustraties te krijgen... verder ben ik de laatste dagen ENORM huilachtig... iemand die dit herkend?

20. AHzondag

nee, had het vorige week wel dat ik wel om alles kon janken en vind mezelf ook echt zielig ahah
    jeetje wel slecht nieuws zijn ze te hoog? wat gaan ze voor je doen?

je kindje hoort toch minder druk te zijn? mijn blijft maar schuiven ben zo bang dat hij weer draait

Deel Deze Pagina