hahaha, dan heb ik dat deze week... en t schuiven is normaal hoor doet mijne ook erg veel je ziet echt zo hele bulten op mn buik heen en weer schuiven
haha, klopt zo gek. eerst voel je alleen schopjes enzo en nu zie je je kindje gewoon helemaal schuiven echt leuk!
soms wel echt lastig, ik vind het bvb heel erg raar als je de knietjes of ellebogen (echt zo heeel puntig) in je buik voelt... ook als ze net onder mn ribben duwt... doet soms echt pijn...
hey meiden ben ik weer!!!!!!! ik heb hier nog wel elke dag meegelezen hoor... maar was even met mezelf en beebje bezig wij hebben bij de 28 weken en 4 dagen dus de groeiecho gehad.. en daar bleek dat ze dus 2 a3 weekjes achterliep.. wijhelemaal in paniek en moesten we uiteindelijk 6 april naar de gyneacoloog komen in het ziekenhuis.. al voordat ik ging zitten zei de gyn. 2 problemen : mama is te dik,en kindje is te klein.. ik zou bij jou geen spoedkeizersnede willen doen blablabla.. heel negatief.. idd kindje was te klein werd geschat op 1401 gram.. ik was al van 8 sigaretjes naar 4 sigaretjes gegaan. maar ik liep dus ook met een blaasontsteking, ontstoken been, had koorts enzo.. dus voor mij was dat dus gewoon de reden dat beebje even een dipje heeft gehad.. bu zijn we afgelopen woensdag weer geweest bij de gyn(ben nu overgenomen door hun) dus geen verloskundige meer. en tot onze verbazing is ons meisje zo vlot bijgegroeid. haar buikje kwam nu op 32.2 weken (ik was 31.6.) bovenbeentje kwam op 30.6.. en ze werd nu geschat op zo`n 1712 gram. dus hardstikke netjes volgens die brute gyn ik was helemaal gestopt met roken maar rook nu zo`n 4a5 light sigaretjes per dag.. dus na een hoop onzekerheid is ons meisje weer helemaal bijgetrokken... hoe gaat het hier verder met de dames?? @sammie gelukkig is de kleine al gedraaid meiss haha @nachtzon jou suikerwaarde een beetje zorgwekkend hopelijk komt het helemaal goed meiss, zaterdag moet je toch? @adorable nog steeds geen i-net... @weesje hoe gaat ie bij jou???? @mama van 3 jou buikkie ziet er goed uit ook meiss met je 2 meiden
jeetje babyhope wat naar zeg. wat een rot gyn dat hij het zo zei. hoop wel dat je een beetje vertrouwen erin hebt, anders moet je gewoon een andere vragen. gelukkig is alles nu goed en hoop ook dat het zo blijft gaan! vindt het wel raar dat je gewicht de schuld kreeg, er zijn zoveel zwaardere vrouwen die een gezond kindje hebben. ja hier gelukkig een gedraaide zoon, denk ook wel dat het zo blijft. wanneer moeten we eigenlijk met het matje en matras beschermer gaan werken?
ja idd hij was heel naar die man.. maar afgelopen woensdag was hij dus weer heel positief snapte er niks van haha bij de eerste afspraak was het dus risico dit en dat bij een spoedkeizersnee bloedverlies infecties blablabla.. idd ik ben ook heus niet de enigste die overgewicht heeft en een kleintje op komst heeft.. over de kliniek die ons met de ivf en al die andere pogingen heeftgeholpen zei hij, dat het een inloop toko was??? hoezo jaloers haha al die gyneacologen van helmond ziekenhuis zijn namelijk naar die kliniek verhuisd hahaha uhm ik geloof bij week 34 dat de kraamzorg zei.. ik ga dat dan wel er al onder leggen, 2 weekjes eerder of niet maakt niet uit lijkt mij toch?
oke dus dan moet ik egenlij dat ding uit de kraamdoos gaan halen :s ga je ook op een matje zitten op de bank? wel fijn dat hij nu wel positief is, kan me voorstellen hoe je hebt gevoeld. gelukkig is je meisje heel goed gegroeid en stond hij mooi met een mond vol tanden haha
ja idd hahha nee ik dnek dat ik tegen die tijd gewoon op een vuilniszak ga zitten of zo?? haha ik bedoel ziet er gek uit toch op de bank. en meestal breekt het juist als je opstaat haha dus dan ligt de vloer helemaal onder whahhaha
zie het al helemaal voor me hahaha... vindt het nu wel spannend worden, het duurt nog wel even maar het zo sterk het gevoel dat het allemaal binnenkort gaat gebeuren. als je bedenk dat het nog maar 6 weken voor de uitgerekende datum is, dan is dat ook zo haha hebben jullie alles al?
hey sammie meiss hier is alles idd al klaar, alleennog een box en matrasje kopen en dan is het echt klaar.. ja haha jij zegt nu nog 6 weekjes toch ik zeg iedere keer ik moet nog 6 weekjes.. heb zo het vermoeden dat ze bij de 37 of 38 weekjes al komt.. en heb vanaf het begin af aan al gezegd bij 37 weken mag ze komen hoor dan is het in ieder geval veilig om thuis te bevallen(niet dat wij dat doen) maar ik ga er dus gewoon vanuit hahah.. pfff heb jij ook zoveel last van die warmte.. bah bah vind er niks aan.. en dan te bedenken na de beavlling in die hitte zo`n 4 tot 6 weken een bloeding ieeeeeekkkk hahahahaha..
fijn dat alles klaar is, hier ook. we moeten alleen nog even afstoffen en dan de knuffels neerzetten. wij denken ook dat de kleine eerder komt, van mij mag hij nu al maar beter van niet haha. ben zo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet. maar met 37/38 is hij zeker welkom. de warmte vind ik ook niks, al is het per dag wel anders hoor. vandaag ging het wel maar van de week had ik echt zoiets van oohh ga regenen haha. heb enorme dikke voeten en enkels (olifantenpootjes) dus veel met benen omhoog. wil nog niet aan het bloeden denken duurt dat echt zolang of is dat ook weer verschillend?
haha ik kan echt niet tegen die warmte hoor... nee het bloeden is zoiezo verschillend ja.. net als mijn schoonzusje heeft zo`n 8 dagen gebloedt en daarna was het weer over.. dat lijkt me heerlijk... en ligt ook aan de bevalling en borstvoeding en zo he.. als je een keizersnede krijgt is het meestal heel weinig want dan maken ze je baarmoeder helemaal schoon.. en als je bv geeft dan gaat het ook alweer wat sneller weg maar het hoeft niet.. idd ik ben ook echt zo benieuwd haha de echoscopiste zei woensdag zo hey een meid met een volle bos haren.. haha dus ben echt zooo benieuwd.. of het kroes wordt of ze lekker bruin word. welke kleur ogen ze krijgt want ik heb echt fel blauwe ogen haha.. zo nieuwsgierig ja..
konden ze op de echo de haren zien? was het een 3d echo dan? wij hebben wel het gezichtje gezien, ongeveer maar echt duidelijk is het niet.
nee was gewoon een normale echo.. ze wees het aan kijk hier zijn de volle bos haren?? maar ja hoe moeten wij nu zien wat wat is hahaha.. maarhet kan wel ik had zelf ook een volle bos haar, en mijn vriend ook, + het word ook nog eens een halfbloedje he.. die worden bijna nooit kaal geboren.. haha ben echt zooo benieuwd...
nee klopt, donkere kindjes hebben meestal wel veel haar. ik ben daar ook wel benieuwd naar. hebben jullie al de naam? ben je ook zo snel moe?
ja wij hebben idd de naam al en ja ik ben ook echt heel erg moe ik ga moe naar bed, vervolgens kan ik niet slapen, en zit ik beneden in het donker tot een uur of 4. dan slaap ik eindelijk moet ik weer plassen en als ik wakker word ben ik doodop.. dus slaap ik smiddags nog 1a2 uurtjes
haha, dat plassen is echt een drama wordt er niet goed van. heb een tijdje geleden een blaasontsteking en moest toen echt veel plassen.
ja ik had bij de 28 weken dus ook een blaasontsteking en ik wist dat dus niet.. heb dat nog nooit gehad? ik had wel last van mijn onderbuik en rechts onder in mijn rug,maar ik dacht dat dat erbij hoorde heb er uiteindelijk zo`n 4a5 weekjes mee rondgelopen.. toen kreeg ik nog die ontsteking aan mijn been tegelijk met de blaasontsteking een dag of 2 koorts gehad. en toen aan de amoxiciline en gelukkig is alles verdwenen haha
AAAAAAAAAAAAA sammie wat fijn dat hij gedraaid is!!! en Babyhope wel raar van de gyn.... en van de rest ben ik vergeten sorry.... hier een druk maar rustig weekje gehad.... druk op het werk maar lichamelijk verder goed tot vandaag ik heb de hele dag met dikke vingers gelopen zo irritant... onze meid doet het tot nu toe ook erg goed al merk ik wel dat ze af en toe net zo dwars is als haar moeder hahaha tijdens het avond eten ligt ze standaard recht in het midden waardoor ik niet fatsoenlijk kan eten....
maarehhhh ik ga even offline.. mijn schatje komt zo thuis van zijn werk dus ik ga even hamburgers bakken hmmmm heb er zo`n zin in hahaha