juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

eetze babyhope!
    ik had ook rond 28 weken een blaasontsteking haha

dees, ken het dat de kleine precies doet wat je niet wilt haha..
    mijne ligt altijd rechts en als hij links ligt is dat heel naar, duw het letterlijk naar de andere kant haha

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

tja dat bedoel ik dus soms dan duw ik net naast haar om haar aan de kant te krijgen meestal lukt dat wel

3. AHzondag

denk wel dat ik het ga missen, maar mijn nieuwsgierigheid wint het toch

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey meiden, ik kan ook zo slecht tegen de warmte, hebben dus vandaag een zwembadje gekocht waar ik de volgende dagen niet meer uit te krijgen ben :p
    vandaag weer veeeeeeel te veel gewandeld :( mijn voeten zijn OPGEBLAZEN, tis echt erg...
    morgen dus naar het ziekenhuis... en zie het echt niet zitten... maar ik denk wel dat er niets zal zijn, mij is namelijk achteraf in mijn hoofd gekomen dat ik dus een heel pak druiven gegeten had, voordat we naar de gyn gingen de laatste jeer, dus voordat ik de test moest doen... en ik weet pas sinds vandaag dat er daar immens veel suiker inzit...

5. AHzondag

in druiven zit idd veel suiker, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt toch. heb je wel vaker hoge suiker waarde gehad?

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nog nooit... dat is het hem net...

maar ik ga slapen :D we horen ons morgenmiddag e :D xxxxx

7. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    goedemorgen!

Goed geslapen meiden?Ik echt als een roos, was ook echt zooo moe gister (veel gelopen) dus ben als een blok in slaap gevallen..maar 1x wezen plassen vanacht!Stond echt raar te kijken toen ik net opstond.
    Maar hier ook zo'n last van het warme weer, sinds gister opgezwollen voeten en handen en zelf ook wat in mn gezicht. Nja niks aan te doen, veel drinken en de voetjes omhoog.
    Nachtzon kan denk ik best met die druiven te maken hebben denk ik, die hoge suiker..moet je hem niet nuchter laten prikken?
    Sammie Ik heb nog geen matje oid op het matras of bank..was dat pas vanaf 37 ofzo van plan..
    Nou ik ga weer aan de slag, even boodschappen doen voordat het druk wordt ivm de pasen!

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jepp, vandaag nuchter, heb dus nog niets gegeten bléééh en jolien en ik hebben honger :p
    we vertrekken nu naar het ziekenhuis en in een 4tal uurtjes mogen we dan EINDELIJK eten... (hoop ik)
    daarnet al gebukt en zag sterretjes, wat dus wel een teken op ondersuikering kan zijn (of lage bloeddruk), maar we zien het wel :p

9. AHzondag

Nachtzon, succes vandaag en hoop dat er wat goeds uitkomt.
    Weesje, naar he die dikke voeten en handen.

Denk dat ik vanaf 36weken het matje erbij ga pakken en de matras beschermer.

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bwahk, wat was dat niet leuk... heel de morgen (tot 13 uur) niets mogen eten en dat grwuelijke suikerwater moeten drinken.. jakkes dat is echt niet te doen, was er mega misselijk van... en 4 prikken in totaal, om elk uur 1...
    nu wachten tot de uitslag dinsdag...

11. AHzondag

Wat naar nachtzon,
    Lijkt mij ook niet fijn, zou zeggen ga je lekker vol gooien met veel lekkers!

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hehe om 13 uur dadelijk koude schotel gegeten en ga nu ook lekker avondeten :p

13. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Gatver ik kan me voorstellen dat je daar misselijk van wordt.
    Hier vandaag ook last van de warmte gelukkig is het bij mij beperkt gebleven bij dikke vingers en tenen maar dat vond ik al erg zat jeukte zoo erg is nu weer gelukkig over.

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bij mij begint mijn buik ontzettend te jeuken :( alle strepen staan ook weer rood :(
    hee, ik heb iets terug gevonden... MIJN LIBIDO :) whahaha wat heb ik weer ontzettend veel zin in lekkere vrijpartijtjes :D
    ondertussen ook een neiuw standje gevonden (met mn bips op de bedrand en manlief knielend ervoor) yeaaaay :D

15. AHzondag

nou ik probeer hier ook nog aan seks te doen, maar het doet gewoon zeer. als we dan eindelijk seks hebben dan heb ik daarna de hele nacht harde buiken :( met kramp.

ik denk dat ik vandaag maar in de tuin ga zitten, vanmiddag maar even de was strijken bahbah

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hier gewoon lepeltje lepeltje maar daarna wel een harde buik inderdaad das minder

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    harde buiken heb ik niet echt, maar krijg wel vaak op het moment van klaarkomen een kramp... ook niet echt zalig :p

18. AHzondag

wordt hier helemaal gek van mijn tintelende hand, heel irritant.
    verder heb ik nu elke avond oefenweeen, gaat gelukkig ook weer over.

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    heb ik ook last van sammie... en trappen onderin tot vannacht (denk dat ze weer eens even met haar bips naar beneden lag... - sinds vandaag weer trappen in mn ribben :)

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

haha sex hier no way.. heb er ook echt geen zin in,.. lijkt wel of ik elke keer ontmaagd werd hahaha.. (zoiezo al supergroot geschapen) dus nee echt geen zin in.. klaarkomen durf ik niet eens meer dus ik geniet er ook echt niet van. ik zie mijn onderste gedeelte nu niet als iets sexueels maar meer voor mijn baby haha. zelfde als mijn borsten daar hoeft ie ook echt niet aan te zitten hoor..(schiet meteen melk uit als hij het aanraakt)
    dus hier gewoon het andere werk voor mijn mannetje. en hij vind het niet erg hoor. alleen maar lekker haha..

verder kan ik niet meepraten over voorween ofzo want heb ik niet??? en heb ook pas 1 keer een harde buik gehad, ik heb echt totaal geen last van mijn buik of wat dan ook. ja s`avonds als ik lekker heb gezeten en ik sta op is het net of ze in een keer met haar hoofdje naar beneden duwt ofzo.. dta is wel gevoelig maar dat is het dan ook??

Deel Deze Pagina