juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja dat heb ik ook, soms het gevoel alsof er een ei tussen mn benen zit :p

Zeg dames, uitslag van mn bloed is er... NIETS aan de hand, dus ook geen suiker of dergelijke :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goed zo, kwam het miss toch door die druiven!

babyhope, niet iedereen heeft last van voorweeen enzo hoor.

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik schaam me bijna om het te zeggen, maar de kleine beweegt zo verschrikkelijk veel dat het echt al vervelend is :( ik mag niet eens rechtzitten zonder dat ik een trap in mn ribben en geduw onder mn ribben voel :( ik kan toch moeilijk de hele dag liggen :(

4. AHzondag

kan me voorstellen dat het heel vervelend is nachtzon. je mag best zeggen dat je het minder leuk vindt.

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nu ik vind er echt niets aan :p hahaha ik ben echt niet graag zwanger, eigenlijk erg he... voor mij zou het leuk zijn als de zwangerschap gewoon wegvalt en wij ons baby hebben...

6. AHzondag

nou ik vind het tot 6maanden wel lang genoeg, daarna mag het wel klaar zijn. maja de laatste maanden zijn juist om aan te komen voor de baby.

7. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    oow ik vind het heerlijk zwanger te zijn!Ga straks echt mn buik missen denk ik. Mja heb dan ook weinig klachten dus was misschien anders geweest als ik ook meer klachten of pijn had.
    Aan de andere kant kijk ook ik ook uit naar het leven na de bevalling en naar ons kindje hoor, maar heb tot nu toe gewoon een hele fijne zwangerschap.

8. AHzondag

kan niet zeggen dat ik een zware zwangerschap heb, maar moet zeggen met al die pijnscheuten heb ik het soms echt wel gehad.
    ben gewoon heel nieuwsgierig naar ons mannetje!
    daarom mag het van mij wel korter duren haha

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi is hier ook zo :)
    vandaag op beebje van 6 weken van een vriendin gelet :) was 1,5 uurtjes bij mij, zooo zalig :) nu verlang ik nog meer :)

10. AHzondag

haha, snap je heel goed!

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Van mij mag die zwangerschap ook worden ingekort hoor heeft nu wel lang genoeg geduurd!

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mantra: nog 43 dagen, nog 43 dagen, nog 43 dagen, nog 43 dagen :p
    hihihihhihi

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Hallo allemaal,

Hier na lang niet geweest te zijn weer een berichtje van mij!
    Ik had totaal ff geen behoefte aan zp en aantal van jullie volgde ik via hyves.
    Poe poe de tijd gaat hard zaterdag al weer 34 wkn en mag ik eindelijk met verlof. Ben er echt aan toe heb steeds harde buiken en veel maagzuur. Dit komt omdat ons kindje heeeel hoog ligt dus tegen mijn ribbenboog aan.

Hoe is het verder met jullie allemaal?

xxx Donna

14. AHzondag

enjoy,
    hier alles goed hoor!
    volg jou ook via hyves ahah
    heb je harde buiken ook een betekenis?

hier nog maar 36 36 36 dagen :p
    miss nog wel minder :) en miss nog wel meer :(

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey donna, het gaat vooruit he :)
    ik kijk vaak nog hier, maar enkel omdat ik mail krijg dat er iemand geantwoord heeft, ik bekijk enkel nieuwe onderwerpen als ik me echt echt verveel :p

wij vertrekken morgen op lang weekeind :D maandagmiddag zijn we terug. We gaan naar De Lilse Bergen ... een dag vol belevenissen op de camping (maar in echte bedden :p)

16. AHzondag

lekker nachtzon!
    ga je met je man en kids?

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee helemaal alleen :p

nee geintje hoor :) zeker ga ik met mijn man en kids, laatste "vakantie" met zn 4tjes :D

18. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Jaaaaaaaaaaaa daar ben ik ook weer!!!:D We hebben weer internet, dus ik ben er voortaan weer dag en nacht bij hihihi. Hoe gaat het met iedereen, ik las dat er al veel harde buiken zijn en dat de dames al erg graag willen bevallen hihi, we zijn niet nieuwsgierig hoor hihi, Nou van mij hoeft het ook niet lang meer te duren, ben nu ook wel erg nieuwsgierig aan het worden :D
    Verder alles oke, Mikail heeft ma 1 dag last gehad van zijn heupje en is er weer bijna helemaal bovenop hij heeft alleen nog een lichte verkoudheid.
    Volgende week lekker bbqen in Duitsland met de fam. voor moederdag, heb der zin in!!!:D
    Dikke kus
    Adorable

19. AHzondag

adorable, leuk dat je er weer bij bent!
    gaat alles goed verder met jou?
    zijn de problemen rondom jullie huis opgelost?

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Lief dat je het vraagt Sammie, jep met ons huisje gaat het ook super hihi, we kunnen er gewoon inblijven dus dat is super!
    Hier gaat verders alles goed, het begint nu wel wat zwaar te worden, moeilijk slapen, geen fijne houding vinden als ik zit sta of lig, ook veel last van harde buiken, ma ag zo lang duurt het niet meer en het is voor een goed doel he hihi. 16mei gaan we naar een info avond bij ons in het zh en daar word mooi uitgelegd hoe en wat er allemaal gaat gebeuren als het eenmaal is begonnen, wanneer ik moet komen, wat ik mee moet nemen, waar ik gebruik van kan maken en de avond wordt afgesloten met een bezoekje aan de verloskamer. Vind het wel spannend hihi. morgen ga ik de babykleertjes een uitzoeken en kijken wat ik nog nodig heb en dan ga ik mijn vluchttas ook vast klaar maken. Pfoee wat is de tijd tog snel gegaan!!
    xxx

Deel Deze Pagina