juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    morgen dames!

Hier van de week toch met schrik naar het ziekenhuis gegaan. Ik had de hele dag door erg last van knallende hoofdpijn. Dus toch even bloeddruk laten meten en urine laten checken. Die waren allemaal goed. Dus zal het wel aan het warme weer hebben gelegen.

Dames groeien nog steeds door als een eenling, dus best zwaar!!

Hier vluchttas ook al helemaal klaar, want kan elk moment zo gebeuren. We zijn immers al 34 weken!!

Hier worden ze uiterlijk bij 38 weken gehaald dus ik hoef ook nog maar max 4 weken! Maar van mij mogen ze toch echt eerder komen. Over 2 weekjes ofzo dan zijn we 36 en vind ik het wel best!

Adorble: fijn dat je er weer bent!!!

Zouden jullie trouwens op mn buik willen stemmen:

Zwangerschapspagina - Buik van de Maand

2. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    leuk dat je er weer bent adorable!

Heb op je buik gestemd hoor mama van 3!Gelukkig dat alles toch goed bleek in het ziekenhuis!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Gelukkig was alles goed mama van 3
    Weten ze ook waarvan het kwam?

Wordt hier nu echt een beetje gek van die tintelende hand. Hoop dat de gyn wat tips heeft met ha kwam ik niet verder dan therapie. Vind het zo stom om voor die laatste weken therapie te nemen.

Verder woensdag weer naar de gyn en kijken hoe de kleine het doet. Verder maar even over de bevalling hebben?

Weten jullie al of je weer aan de pil gaat of iets anders gaat proberen na de zwangerschap?

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Vervelend die tintelende handen zeg!
    Ik heb steeds dat mijn been of bil doof voelt als ik er 5min. op zit/leun, dus ik zit de hele dag te draaien is ook om moe van te worden haha.

Uhm ja ik ga na de bevalling beginnen met de minipil, omdat ik dus borstvoeding ga/wil geven. En als de kleine straks 6maandjes is ongeveer dan wil ik eigenlijk wel weer gaan werken, we kunnen het geld goed gebruiken en Mikail gaat tegen de tijd ook al naar de peuterschool. De 16e gaan we hem inschrijven en dan vraag ik gelijk naar de tarieven voor de creche ie daarbij zit. Het eerst volgende kindje daar gaan we pas weer overnadenken over 2 a 3 jaar ofzo.

5. AHzondag

Hoeveel kindjes willen jullie dan?
    Oke, de minipil heb ik ooit ook gehad, kan niet goed tegen de pil en wil wel even kijken wat er nog meer is. Heb ookal de prikpil gehad beviel wel goed maja je kan altijd ineens bloedverliezen teminste dat had ik. En het duurt heel lang voor die troep je lichaam uit is. Is wel moeilijk om een keus te maken na bijna 3jaar geen anticonceptie te hebben gebruikt.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    adorable jeeeyyy eindelijkw eer i-net:)

mama van 3 ben blij dat toch alles goed bleek te zijn:) hier ook nu hoor als ik omhoog kijk word ik zo dol?? weet echt niet wat het is.. verder voel ik me prfect..

sammie die tintelende hand is carpaal tunnelsyndroom het enige wat je daar tegen kunt doen volgens mijn gyn is idd therapie, maar omdat het nog zo kort tot bevalling is kun je het alleen verlichten door met je hand in een koud bakje met water te zitten:) heb het nameijk ook maar vooral als ik wakker word..

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ja en hier komet er geen rotzooi in na de bevalling we laten het zoals het is.. geef borstvoeding dat werkt al een beetje als anticonceptie.. maar nee hoor hier geen pil of prikpil of wat dan ook.. heb de hele mmm al wel gehad.. met spuiten enslikken en van alles.. nu ga ik mezelf weer terugvinden na de bevaling...

8. AHzondag

Ja weet dat het carpaal tunnelsyndroom is. Had de dokter al gezegd.
    Ik heb er de hele dag last van, voel me vingertoppen amper.
    Maar vaak is het na de zwangerschap weg.

Babyhope, wil ook geen troep slikken maar ben bang dat ik er niet onderuit kom. Niet dat ik mega vruchtbaar ben ofzo.
    Maar vindt het heel logisch dat je niks neemt.

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey dames, ben ik weer, een dagje vroeger dan gepland, maar ik kan daar dus echt niet nog eens slapen. Niet dat het niet comfortabel was of dergelijke, maar ik heb zooooo last van mn bekken gekregen en ook door de vele wandelingen zo veel vocht gehouden dat mn voeten ook pijn doen. Manlief heeft al hele dagen massages gegeven :)
    verder hebben we ons wel geamuseerd, zolang ik genoeg pauze kon nemen ging het ook super :) Gisteren gedanst en mocht zelf op podium een liedje zingen (er was een bal met een verdomd goede casting-band)

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    yeeaaaaaaaaaaaaaaaay adorable :D DAAR BEN JE WEER :) hahahaha
    *megavlugnaarjetoerenenjeomgooitenplatknuffeltterwijlikoponzebuiklet* hihihihi

hier dus sterilisatie :D

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihihihiihi, jaaaa daar ben ik weer:p Ahw wel balen dat jullie een dag eerder terug moesten, ma ben wel blij dat je het verder naar je zin hebt gehad!:)

Borstvoeding geven is zeker vorm van anticonceptie en eruuug onbetrouwbaar, ma ik begrijp helemaal dat je niet nog eens aan de troep wilt babyhope:) en stel nou dat je tog zwanger word denk ik dat het hartstikke welkom is:):D

Wij willen trouwens 5 kids:D

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jazeker is het dan welkom:)
    haha wel gek eigenlijk want we hebben er nog 2 in de vriezer liggen in genk..
    maar we gaan eerst echt voor de natuurlijke weg, (al moet ik nu nog ff niet aan een nieuwe zwangerschap denken hoor):)

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hihihi, ja laat deze beeb maar eerst lekker komen en wie weet wat de natuur daarna voor jullie in petto heeft:). Mijn zus heeft dan wel niet in de mmm gezeten ma worstelde ook al jaren met het feit dat het maar niet wou lukken ( overgewicht en waarschijnlijk daardoor geen menstruatie ) uiteindelijk is ze natuurlijk zwanger geworden van haar zoon die afgelopen april 1jaar is geworden en raad eens.... jaja ze is weer spontaan zwanger geworden en wel van een meid deze keer;)
    Bij mijn andere zus gaat het er helaas anders aan toe, de hele reutemeteut al gehad in de mmm, net voor haar allereerste poging in de mmm toch nog spontaan zwanger geworden van een prachtige dochter en nu na een lange en vooral emotioneel zware weg door de mmm wil het niet lukken, wat ik absoluut heel erg voor hun vind, MAAR ik blijf erin geloven dat ooit op een dag ook zij weer een mooie test in haar handen zal hebben! Mijn schoonzus heeft tenslotte 7jaar op haar 1e kindje moeten wachten en nog 10jaar daarna op haar 2e kindje. De natuur doet zijn werk wel en de wonderen zijn de wereld nog niet uit;)

14. AHzondag

lijkt me heel moeilijk als iemand in je omgeving in mmm zit. heb het zelf niet meegemaakt in mijn omgeving.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden

ja e mmm is echt geen pretje.. maar als jeeen sterke wil hebt ga je idd door..
    wij zijn ook in 2006 begonnen voor een kindje 3 jaar lang elke keer een negatieve test. en maar denken dat ik elke keer overtijd was.. terwijl ik een cyclus had van 36 dagen..
    2009 in de mmm gegaan..
    6 rondes hormonen gespoten in november 2009 heeft er wel iets gezeten maar op de dag van ongi ben ik gewoon ongi geworden, de arts zag het bij de echometing..
    toen die ronde erna een overstimulatie. januarie 2010 begonnen met iui (inseminatie) 1ste ronde raak!! 16 februarie een posi test. 17 februarie weer een mk..
    toen nog 2 iui`s die helemaal niet goed liepen, tussentijdse bloedingen enzo.. juni groen licht voor ivf..
    2 maanden spuiten en spuiten eitjes wilde niet groeien.. 23 september eindelijk de punctie van 16 eicellen. 27 sept. terugplaatsing in genk van ons meisje die nu nog steeds aan het groeien is in mijn buikkie:) eindelijk het was gelukt..
    terwijl we echt hadden gezegd 1 poging ivf en dan stoppen we ermee.. we wilden naar belgie verhuizen in oktober. en 08-10-10 had ik in een keer eenpositest in handen:)
    maar voor nu zeg ik nooit meer dat gehannes en getrek aan mijn lichaam, als er nu een beebje gaat komen komt hij/zij op de natuurlijke manier.. zo niet dan gaan we heel gelukkig zijn met ons meisje:)

xxxx

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    is idd moeilijk, gewoon omdat je niet weet wat je moet zeggen of kunt doen, wat ze aan kunnen en wat ze niet aan kunnen, toen ik zwanger was van mikail viel het wel mee, omdat zij haar dochter van een paar maanden had en natuurlijk vroeg zij zich af van he verdomme hoe kan da nou dat het haar wel in 1x lukt en mij niet, ma toen was het niet zo moeilijk, nu met deze zwangerschap vnd ik het erg moeilijk om erover te praten in haar bijzijn, gewoon omdat ik wet dat het een erg gevoelig punt is en het bij hun niet wil lukken + ben ik 10 jaar jonger, dat doet tog wel pijn denk ik. Ik weet dat ze het ook erg leuk vind voor ons, ma tog... Ik zal ook niet zomaar aan der vragen of ze um wil voelen schoppen, want ik denk dat dat dan tog wel weer heel erg gaat steken. (@zus: mocht het zo zijn dat je mee leest, en je het eventueel wel heel leuk zou vinden, dan moet je dat gewoon zeggen he:) )
    Dus ma het is niet makkelijk nee

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    wauw babyhope, wat knap van je dat je hebt doorgezet! Het lijkt me zooo ontzettend zwaar om in de schoenen van een vrouw te staan die in de mmm zit!

Waar wilde je trouwens gaan wonen in Belgie? En ga je dat nog doen?

18. AHzondag

Vind het ook knap hoor babyhope het is echt heel erg wat je hebt meegemaakt en dan vindt ik een jaar al lang. Wij hebben er een jaar over gedaan, maar dat is vergelijken jou niks! Ben blij dat je nu lekker kunt genieten! Moet ook zeggen dat ik het knap van je man/ vriend (weet niet of jullie getrouwd zijn) vindt denk dat het voor hem ook een hel moet zijn geweest om jou dit allemaal zien door te maken.

Adorable, denk echt dat ze wel blij voor je is hoor! Tuurlijk zal ze het niet makkelijk vinden maar kan me niet indenken dat ze niet blij voor je zal zijn. Helemaal als jij verteld hoe hecht jullie met elkaar zijn.

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Doorzetter hoor babyhope wow!
    Hier heeft het ook iets langer geduurd als gehoopt bijna 18 maanden en toen ging het eerst nog eens mis maar das in vergelijking niks nee.
    Heb vorig jaar augustus nog een mk gehad sept.ongi en okt. Was het wel weer raak.

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sammie: ohw ma ik weet ook wel dat ze blij voor me is:) ik bedoelde alleen dat ik het moeilijk vind deze keer om haar bij mijn zwangerschap te betrekken.

@dees: lijkt me ook absoluut niet makkelijk om een miskraam te verwerken! Mijn zus heeft ook een miskraam gehad na 1 van de icsi-pogingen, wel heel vroeg rond de 4 a 5 weken, ma dat maakt het niet minder moeilijk denk ik.

Deel Deze Pagina