adorable ik denk dat je zus heel erg blij is voor jullie, natuurlijk. het is pijnlijk zeker weten maar het is niet uhm hoe zeg je dat, dat ze jaloers is ofzo het is meer van IK WIL DIT OOK!! en hoe meer je haarerbij betrekt hoe makkelijker ze het denk ik wel kan handelen,en ik ben net als jij hoor heel erg positief erinstaan want eens is er een dag dat het komt!! zo was ik ook.. toen wij begonnen was ik er echt van overtuigd dat ik binnen 2 maanden zwanger zou zijn door de clomid tabletjes maar nee hoor haha @sammie ja mijn VRIEND die had meer zoiets van we stoppen gewoon en laten de natuur maar zijn werk doen , maar na 3 jaar proberen wil je zo niet langer doorgaan natuurlijk, hij vond het vooral interresant ahha is ook werkelijk bij alle echo`s en onderzoeken meegeweeest..geen een keer heeft hij mij alleen laten gaan... op een gegeven moment zag hij de eitjes nog eerder dan de gyn whahha @dees meiss eigenlijk kun je het niet vergelijken toch!!! ik bedoel je wens is net zo groot als die van ieder ander die in de mmm zit of heeft gezeten.. dus eigenlijk is het allemaal vergelijkbaar toch.. ik zeg altijd nu het gelukt is.. ik ben wel uit de mmm!! maar de mmm nog niet uit mij oh ja adorable wij gaan in een van deze jaren verhuizen richting zele, of dendermonde ofzo...
Nee, idd niet verkeerd kom jij maar lekker onze kant op vriendinnetjes zal je dan alvast al hebben tis ng geen uurtje weg van mij adorable, ik heb van mikail gedroomd vannacht (wel was hij mijn kindje en heette anders maar zag er helemaal uit zoals jouw spruit hihihhihi, dromen kunnen toch vreemd zijn e ) Ik ga me nu aankleden, we gaan dadelijk gaan shoppen xxx
denk idd dat iedere kinderwens even groot is of het nu lukt of niet. iedereen gaat er anders mee om en iedereen maakt daarin zijn keuze hoe te doen bij anderen die zwanger zijn. denk ook niet dat vrouwen jaloers zijn maar meer zoiets hebben van waarom hun wel en wij weer niet ofzo. weet natuurlijk niet hoe het is maar kan me zo voorstellen. verder is het voor ons allemaal een wonder dat er een mensje in ons groeit en dat wij die mogen groot brengen. vindt het echt heel bijzonder en ook wel eng die verantwoordelijkheid. verder is de babykamer nu helemaal klaar! we hebben alle knuffels neergezet enzo. nu nog de wieg in de kamer en dan mag hij komen hahaha..
haha is idd niet zo heel ver weg bij jullie toch dames de broer van mijn vriend woont namelijk in zele met zijn vrouw en kindje dus vandaar ...
@ All: Heeey iedereen, Eindelijk VERLOF heerlijk! Heb alleen wel veel last van voor weeen in me rug en onderbuik. Zou dit een teken kunnen zijn dat de kleine meid vroeger komt? Ik ga tijdje na de bevalling weer gewoon aan de pil. Wij willen 2 kindjes en als het kan ongeveer 2 tot 2,5 jaar leeftijdsverschil, maar dat hebben we helaas niet in de hand. Laat de natuur zijn werk tegen die tijd maar doen. Hebben jullie de box al in huis? Hier staat hij sinds vant weekend. Wat denk je superrr leuk boxmobiel gekocht tijd terug van v-tech past hij niet op de box grrrrr daar gaat 30 euro! Of heeft iemand van jullie interesse want dan kan ik hem opsturen eventueel ! Verder weinig tot geen nieuws, behalve dan dat ik onze dochter zoooo graag wil zien en vasthouden! xxxx
hey enjoy... hoezo past hij niet dan??? die passen altijd toch wel.. ennuh nee wil niet zeggen dat beebje eerder komt hoor, is gewoon de voorbereiding.. ik heb gister voor het eerst wat krampen gehad was niet echt prettig en dacht ook huppaa daar gaan we.. maar na 3x om de 5 minuutjes die krampen was het weg!!!
Nee blijkbaar passen ze dus niet altijd. Wij hebben vij breede box rand :S! Ok gelukkig dat het niks zegt. Zou het nu ook nog niet willen als ik kon kiezen dan liefst over 2 weken of dan ben ik 36 wkn haha! XXX
enjoy, wij hebben denk ik dezelfde muziek mobiel, met vlinders en bijtjes eraan? hij paste bij ons ook niet wij hebben ook een breede rand en hebben hem met tyrips vast gemaakt. waarschijnlijk gaat op een box met breede toch niks passen. zelfs een leuk tijgertje die ik had gekocht moest ik helemaal aanpassen om het passend erom heen te krijgen haha box staat hier al vanaf 20 weken ofzo haha vandaag zijn hele kamer klaar gemaakt en over twee weken mag hij komen van mij!
@nachtzon: ze zit dan lekker dichter bij mij lekker puh uh whahahaha, dendermonde is half uurtje van mij vandaan en Zele is 3kwartier hier vandaan enjoylife het zou kunnen dat het indalingsweeen zijn Onze box staat nog tijdelijk bij Mikail op de kamer ma die gaan we binnekort ook beneden neer zetten.
whahaha, ik ga er geen ruzie om maken hoor anders delen we babyhope lekker in twee nee hoor, we maken er gewoon een supergezellig kliekje van samen met onze beebs hey meiden, ik heb zin om eens te gaan zwemmen... iemand zin om af te spreken? in Oceade in brussel of zo? xxx
heb al de hele avond rugpijn wat door trekt naar mijn buik en mijn lies doet ook flink zeer de hele tojd steken bah bah de laatste loodjes zijn echt zwaar haha.. elke dag wel een nieuwe klacht erbij
@ Sammie: Klopt die hebben wij ook precies dezelfde! Alleen ook met tia repjes ( hoe je dat ook schrijft ) lukt het ook niet want dan is tie top zwaar en kiept tie steeds naar voren. Hoe zou dat kunnen komen? Hier ook dezelfde klachten als jou. Ik kan ook echt niet tot nauwelijks zitten. xxx
whahhaa meiden ik ben groot genoeg dus ik kan mezelf wel met 2 bezig houden hoor hahahaha sammie hmm komt het om een bepaalde tijd of is het de hele tijd aanwezig??? en als je doucht blijft het dan???? wow wat gek eigenlijk he nog even en we zitten hier te wachten tot er iemand babynieuws komt brengen..
@ Sammie: En vriendin van mij heeft dezelfde box maar die zegt dat je zo een systeem moet hebben met draai schroef knop die mobielen kunnen wel aan iedere box schijnbaar. @ babyhope: Vind het idd ook erg spannend wie er eerst zal zijn. We gaan steeds dichter naar de 40 wkn ! xx
het is de hele tijd komt en gaat, heb dit al een paar keer eerder gehad en vorig keer zij de gyn dat het voorweeen zijn. het duurt ook niet lang gelukkig en heb gelezen dat echte weeen een minuut of langer duren. enjoy, manlief is crea geweest weet niet hoe hij het gedaan heeft, maar hij hangt en zit er niet meer aan haha.. kan je hem niet terug brengen? leuk dat we dezelfde hebben. enjoy heb jij ook laag in je rug pijn? spannend idd dat we straks op babynieuws wachten.
nee deze heeft van die soort touwtjes die je erin moet stoppen om het strak te zetten, alleen die touwtjes zijn een beetje kort. mijn schoonzus heeft er een met draaiknop, maar die past ook niet lekker en zij hebben dezelfde box als ons
zo, heb de vlindertjes aan de muur in de kamer van onze kleine gehangen, verder nog bellenblaas met nieuw sticker voorzien waarop een fotootje en de naam jolien staat (voor de kindjes die komen). Morgen ga ik mijn vluchttas pakken en strijken
De wens zal voor iedereen inderdaad ongeveer het zelfde zijn. Ik ben ook wel benieuwd wie van ons de komst zal inluiden Het duurt inderdaad niet lang meer