juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ze moesten die nog bestellen, liggen niet zomaar klaar in de apotheek, maar gaat best goed hoor, zijn meer als heeel harde krampen als je diarree hebt en naar de wc moet, behalve dat ze zacht beginnen en altijd erger worden en op het punt dat je denkt nu begin ik te schreeuwen verzwakken ze weer :p

wel ben ik dus nu ook aan de diarree...

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    zij voelen inderdaad of je speling hebt en hoe groot de (zak) ten opzichte van het kind is.

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    jeetje nachtzon!
    hou je nog even je benen over elkaar?

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha ja hoor, heb nu net mn pilletje binnen en vanaf nu om de 6 uur moet ik er nog eentje nemen :) ze blijft er nog even in hoor! desnoods steek ik er een kurk in :p

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ahaha succes nachtzon!
    hoop echt dat het afneemt!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja hoop ik ook :D nog geen betering nu..; ff afwachten, kdenk dat ik beetje tv ga kijken en me ontspan, ventje zal mss wel zin hebben mn voeten te masseren :D

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nachtzon bij voeten masseren wek je juist je weeen op meiss...
    haha doet hij at niet te veel?????

8. AHzondag

ik heb ook gehoord dat voeten masseren weeen opwekt. weet niet wat er waar van is natuurlijk.

hier weer lekker veel rug en buikpijn bah! hele dag natuurlijk stress gehad en nu zit ik rustig en krijg je alles te gelijk.

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Nachtzon: Jeetje al echte weeen heftig hoor. Hopelijk helpen de medicijnen en kan de kleine nog lekker blijven zitten bij mama hihi! Succes ermee en wel echt rust houden he!

@ All: Hier net weer even gelegen, die voor weeen doen echt zo een pijn auw auw auw.
    En sinds vandaag maak ik me ook druk over mijn gewicht ben nu in totaal 13 kilo aangekomen. Laatste controle 4 kilo in 3 weken tijd dat vond ik wel iets wat veel. En ben zo bang dat ik een zeekoe blijf na de bevalling haha en de kilo's er niet meer af willen! Word zo onzeker van alles ( de weeen, de kilo's mijn eet buien enz enz ) Hebben jullie hier ook last van?

xxxx

10. AHzondag

ik maak me juist zorgen dat ik te weinig aankom haha
    zou je niet te veel zorgen maken meid en anders gewoon je vk bellen voor de pijn. als het echt zo'n zeer doet moet er maar even na laten kijken.
    je gewicht komt vast goed, zijn denk ik de zenuwen!

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja zeker de weeën laten nakijken als ze zo pijn doen... was bij mij ook het geval en mijn verhaal ken je nu he...

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    wauw wat een verhalen al zeg hihi, wordt nu wel heel spannend!:p Hier gelukkig nog geen last van weeen, alleen mijn rug is killing me! Nog even volhouden meiden;)
    xxx

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Oh meide word grazzy van mezelf. Hoe voelde het bij jou nachtzon?
    Ik heb hele dag door krampen en steken in me onderbuik en rug.
    De ene keer pijnlijker dan de andere x. Maar wil ook niet iemand zijn die voor alles belt zegmaar. Meiden heeeelllluuuupppp
    Xxxxc

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ga jij maar voor de zekerheid, hier is het een constant drukken en trekken met tussendoor heeeeeel heftige pijnpieken... het gevoel alsof je diarree hebt en moet lopen... maar dan 100 keer erger...
    zeker voor de zekerheid laten nakijken, ze zien je liever één keer meer dan één keer te weinig, ik kreeg zelf onder mn voeten omdat ik niet al gisterenavond gegaan ben...
    succes meid

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zou idd even bellen Enjoylife en dan zal ze je zelf vertellen of je langs moet komen. Neem voor je gaat bellen eens een warm bad of een warme douche, als het namelijk echte weeen zijn dan worden die sterker als je onder warm water staat/zit en als het geen echte weeen zijn nemen ze juist af onder warm water.
    Succes meid en idd zoals nachtzon ook al zei, je kunt beter 1x te veel bellen of gaan dan 1x te weinig!;)

Hoe gaat het nu met jou nachtzon? Helpen de remmers?
    xxx

16. AHzondag

nachtzon, fijn dat het minder is geworden! moet je nu nog naar het ziekenhuis voor controle?

hier weer last van die stomme krampen en het gevoel dat er een mes in min vagina wordt gestoken. hoop dat het snel volgende week vrijdag is!

enjoy, hoe gaat het met jou? al de vk gebeld?

17. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    jeetje wat een hoop gebeurt allemaal zeg, veel last van krampen en zelfs weeen lees ik. Fijn dat het minder is geworden nachtzon!
    En Sammie ook wat een verhaal joh, hoop ook dat het snel zover is voor je!Nog 1 weekje volhouden en anders eerder bellen hoor als het echt niet gaat!
    Enjoy, zou gewoon bellen hoor als je zo'n last hebt!!Snap het wel want voel me zelf ook snel een zeur maar als ik die steken als jou had zou ik toch maar een x extra bellen.
    Hier ook flink aangekomen hoor, 15 kilo nu bij 37 wk. Nu proberen zo te houden en niet nog meer aan te komen. Heb echt niet extreem gegeten, mja zit ook in de family aankomen met zw.schap..alle zussen zo'n 20 kg erbij, is ook erfelijk he. En het is bij allemaal er weer af gegaan na de bevalling, en best snel ook! Daarbij hou ik ook nog eens vocht vast en heb een flinke buik dus probeer me niet al te druk te maken..

Hier verder nog helemaal geen krampen of voortekenen. Gister bij verlos ook alles goed:) Buik was vergeleken met 2 weken geleden weer 4 cm gegroeid, nu 38cm!

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb ook die messteken onderin, is echt vies he :(

ik kom net van de tandarts, ze hebben een gaatje gevuld en dat zonder verdoving (was wel niet echt erg aangezien die tand al ontzenuwd was, dus voelde er niets van) maar ga dus wel niet graag :p

morgen weer naar de gyn :)

weesje, 15 kg valt nog goed mee, ik ben bij mijn eerste 31 kg bijgekomen :) nu maar 4 tot nu toe :)

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    enjoy ben je nu al geweest of heb je gebeld naar gyn of vk?

20. AHzondag

Ik ben nu 7 kilo aangekomen als ik reken van wat ik afgevallen was. Als ik reken vanaf mijn eigen gewicht is het maar 1 kilo. Vindt het erg weinig als ik de verhalen van mijn zussen hoor +30 en 20 kilo.

Deel Deze Pagina