hey dames, een superspannend weekeind gehad, het is super gegaan We hebben gewoon een nieuw familielid er bij Hij is een schat van een jongen en reeds nu kan ik zeggen dat wij 2 handen op 1 buik zijn we verschoten HOEVEEL we gemeen hadden ook mijn vader... Mijn broer heeft bepaalde manieren die hij doet en toen mijn vader hem NET dat ziet doen heeft hij zo hard moeten lachen, enkel omdat hij dacht dat hij in zijn jonger spiegelbeeld keek gewoon prachtig om te zien hoe geaccepteerd mijn broer gewoon is. verder gaat het met mij relatief goed, slaap niet meer in de zetel sinds gisterennacht en zal bekijken hoe lang dit goed zal gaan Ik heb ook ontzettend!!! veel vochtophoping in mijn voeten. Zo erg dat mijn benen/voeten/tenen echt op springen staan... maar goed... we zien wel... de kleine is vandaag mindeer actief dan het weekeind, maar denk dat het eraan ligt, dat wij tot vanacht 3 uur met de auto onderweg waren en zij de hele tijd wakker was (ze rijd NIET graag auto, aangezien ze dan hele tijd op en neer lijkt te springen...) mss is haar rhitme zo een beetje door elkaar...
fijn dat het zo gezellig was en zo klikte tussen jullie allemaal! miss is je kleine wat rustiger omdat je druk bent geweest. als je het niet vertrouwd gewoon bellen! hier is de kleine man heel druk, vooral onderin mijn buik
het is alsof ze me gehoord heeft, ze is nu ook lekker druk hihihihi pfff, ik zou veeeel meer moeten stil liggen en dat kan ik dus ECHT niet e
Nee snap dat je niet stil kan zitten. Kan ik ook niet maar heb overal last de laatste tijd dat ik geen keus heb. Heb de eerste 25weken totaal geen last gehad en begin nu echt overal last te krijgen. Ik moet zeggen dat ik het ook echt wel gehad heb met zwanger zijn. Wil zo graag weten wie mijn kindje is en op wie hij lijkt! Niet dat ik niet meer geniet en het niet meer leuk vindt, maar vindt die laatste weken gewoon langzaam gaan
jaaa zeg dat wel... de dagen zijn zooo laaaaaaaaaaang... en het gaat zo traag... maar aangezien ik nu oifficieel bekkeninstabiliteit heb en dan dat vocht wil ik ook liever dat de kleine er is...maar weet je mama van 3, elke dag die ze in ons blijven worden ze sterker en gezonder... ik probeer dit de hele tijd voor mij te houden... de gyn heeft by the way verteld, dat als ik de keizersnee gekregen heb, dat ze de kleine nog niet in de verkoeverkamer geven... ik ben daar zooo kwaad en verdrietig om... 9 maanden heb je je kindje bij je... en dan snijden ze het uit je lichaam en willen het zelf niet dadelijk geven... wat gebeurd er dan niet met die band...
Laten ze de baby ook niet zien? Lijkt mij toch wel logisch dat je haar even mag aanraken. Jij wilde je toch ook gelijk laten helpen om het zo te zeggen, miss is het daarom. Je meisje weet echt wel dat jij haar mama bent en ook jij voelt het vast meteen als je meisje! Wat je zegt over mama van 3 is waar natuurlijk, maar het is onze eerste en ben het wachten wel zat haha. Kleine moet ook wel blijven zitten maar alles is klaar en af. Wil de bevalling ook wel gehad hebben komt allemaal zo dichtbij!
lol ik bedoelde jou hahaha sorry was ff door elkaar... nu met die keizersnee, ik heb allebei mijn kinderen ook via keizersnee gekregen en die kreeg ik dus in de verkoeverkamer dadelijk bij mij, ook omdat ik toen de eerste keer borstvoeding gaf. Ik ga volgende keer de gyn zeggen dat ik het niet accepteer ze langer dan een half uur niet te zien... ze tonen ze wel even net na de operatie, maar dat was het dan toto op de kamer .... nee echt niet dat wil ik niet
ik zou het ook niet pikken als haar langer als een half uur weg zouden houden zeker als je bv wilt gaan geven is die 1e uur zo belangrijk! mijn kraamhulp die heeft ons er ook op gewezen dat mocht ik in het zk moeten bevallen dan moest ik me niet laten afschepen!
ik heb trouwens mijn kraampakket v.d week binnen gehad, er zat idd niet veel byzonders in maar volgens mij wel heel makkelijk al dat spul als je het nodig hebt. vind dat het nu ook wel eens op mag gaan schieten hoor duurt nu veels te lang voordat we haar in ons armen kunnen sluiten!
ja jullie hebben nog iets langer te gaan dan weesje en ik! mijn schoonmoeder en zus begrijpen gewoon niet dat ik mijn kindje wil kennen. hoor elke keer geniet ervan nu kan je nog uitslapen en straks wordt alles anders, ja duhh daar hebben we voor gekozen anders hadden we niet voor een kindje moeten gaan als dat belangrijk was geweest! oja vocht vast houden doe ik ook dikke voeten en enkels... zit zoveel mogelijk met de benen omhoog, maar ja helaas helpt het niet veel.
jaa ze moeten ook nog wel even blijven zitten, maar wat jullie zeggen klopt helemaal. Je wilt nu lekker knuffelen, je kindje zien er van gaan genieten. En geen opgezwolle voeten meer, niet 15 minuten moeten rusten als je de trap op loopt, wel weer kunnen bukken enz.. Nachtzon: wat fijn dat het zo goed klikt. Maar ook tussen hem en jullie vader!!! Ik heb hier het idee dat onze linkermeid wat stiller is, woensdag even meteen vragen.. Hoop zo dat er niks aan de hand is.. Maar zal wel niet maar toch je maakt je altijd zo zorgen.. Hadden we maar een luikje dat je even naar binnen kan kijken...
Nou meiden ik ben net terug van de vk en ze groeit goed alles mooi op schema, dus ik hoef voor dusver nog geen groei echo vind het voor mijzelf wel jammer want anders had ik d'r nog kunnen zien is dat ego? Ook lag ze nu goed met dr hoofd naar beneden bbbi zoals hun dat zeggen. Ik heb alleen last van een te lage bloeddruk hij was nog lager als de vorige keer. Heb normaal 100/60 en nu was hij 90/55 dus móet wel op mezelf letten.
Dees: fijn dat ze goed gegroeid is!! Tja jammer is het wel he als je ze niet kan zien. Vind ik dan wel weer fijn met gyn dan krijg je sowieso een echo telkens.. Hihi denk de laatste 10 weken door de nesteldrang en je nog een boost hormonen krijgt
ja het is puur dat ik der niet kan zien hoor vind het natuurlijk ook heel erg fijn dat ze goed groeit! das beter dan achter lopen en uiteindelijk nog langer moeten wachten omdat ze misschien later komt hahaha
dees, fijn dat alles goed was bij de vk! moet wel zeggen dat er nu op de echo niet echt heel veel te zien is meer. je ziet natuurlijk wel wat maar niet meer zo mooi als in het begin. wij moeten ook straks naar de vk in het ziekenhuis, ben benieuwd hoe dat is, ben alleen de gyn gewend. nou mijn nachten zijn denk ik officieel waardeloos nu! kon weer niet slapen vannacht en lig dan maar te draaien en steeds harde buiken steken en pijn mijn rug. sorry voor me gezeur. heb niet het idee dat manlief me erg serieus neemt. ik heb op dit moment wel monster hormonen hoor.. erg gezellig ben ik af en toe niet. heel snel geirriteerd enzo. mama van 3, kan het niet zijn dat de linker meid wat dieper ligt?