juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heeey meiden,

Nou heb vanacht om 23:30 het zkh maar eens gebeld en mocht gelijk komen. Uit de ctg kwam niks bijzonders als alleen af en toe harde buiken en voor weeen. Ze hebben ook gekeken of ik ontsluiting had maar alles zat nog pot dicht :D!

Alleen had ik de fout gemaakt om gelijk het zkh te bellen ipv mijn vk. Maar ja zwangere vrouwen in een roes doen gekke dingen haha. Terwijl ik het in mijn achterhoofd wel dacht te weten maar wilde gewoon zo snel mogelijk geholpen worden.

Ben wel wat opgelucht alleen heb ik nog wel steeds die krampen in onderbuik en rug. En ook die steken naar mijn vagina toe AUW AUW is nie lekker.....

Verder nog meer rust nemen pffff moeilijk voor mij. En wat is rust nemen denk ik dan, want als ik op bed lig voel ik ook de pijn :S

Als ik het zo lees zijn we allemaal toe aan de geboorte van ons kindje. Wachten duurd ook altijd zoooo lang.

Nou girls fijne dag xxxx

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

gelukkig is er niks aan de hand en is alles nog dicht.
    die steken zijn trouwens van een indalende baby.

heb hier echt een pest dag, kan wel om alles janken ben zo saggie als het maar kan. heb ook steeds buikpijn.
    gelukkig niet heel erg maar wel aanwezig.
    mijn voeten zijn echt dikke bulten kan niet eens meer schoenen aan pff.. zit er echt doorheen en ben het echt zat!
    sorry dat ik het zeg, maar voel het gewoon zo.

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    niets van aantrekken sammie, klaag jij maar lekker, hebben we allemaal eens nood aan en doen we ook gewoon :p

ik ben deze morgen met schoonmoeder bloempjes gaan halen, daarna dus naar de tandarts en daarna manlief van werk gehaald en bloempjes geplant. Nu net weer pilletje genomen omdat er toch nog steeds weeënactiviteit is... (neen, ik heb niet teveel gedaan, alles lekker op mijn gemak en bijna de hele tijd zittend.

4. AHzondag

moet je geen bedrust houden?

nou het gaat nu wel weer hoor. zat er vanmiddag gewoon even doorheen. mijn man ging vanmiddag en net met zijn hoofd tegen mijn buik liggen en meneer begon me toch te schoppen hahaha.

hier nu echt alles in huis, flesvoeding gehaald en nog een aanbieding luiers.
    zouden jullie bij voorbaat als iets kopen voor darmkrampen? wij hebben zoiets van we zien wel hoe hij erop reageert maar weet niet of het handig is om het in huis te hebben.

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik lees hier al een tijdje mee, maar heb nog nooit echt gereageerd, ken jullie allemaal wel uit andere topics, maar met de naderende bevalling vind ik het toch wel leuk om af en toe eens mee te tikken!

Dus als jullie het goed vinden?? *kijkt met smekende hondenogen* ;)

@Sammie; ik heb voor de zekerheid maar wel al Infacol in huis gehaald tegen de darmkrampen, heb graag alles van te voren geregeld, anders moet manlief er weer om en zal je zien dat hij met het verkeerde thuis komt enzo.

6. AHzondag

ja zo dacht ik ook, maar manlief heeft zoiets van niet meteen medicijnen geven eerst kijken hoe het gaat enzo.
    maar misschien bedenk ik me nog wel.

leuk dat je erbij komt!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    tuurlijk Mlien, welkom in "ons" groepje :)

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    huch, zie dat mijn bericht van daarnet weg is, dus neen ik hoef geen bedrust houden, maar moet het wel erg kalm aandoen... ik merk ook altijd dat als de pillen uitgewerkt zijn mijn weeën er ook weer zijn :( dus nog altijd niet goed :( morgen naar de gyn, dan zien we wel meer :)

ik heb gewoon fenkeltee tegen de krampjes (er bestaan dr dat je al vanaf de eerste week mag nemen, heb de mijne uit duitsland meegebracht), dat krijgt mijn kindje van begin af aan tussendoor, mijn andere twee kindjes kregen dat ook en hebben nooit last van krampjes gehad...

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

idd nachtzon die venkelthee is nog steeds het beste...

sammie als je vriend niets van medicijnen wil moet je maar eens cinababy van vsm halen is dezelfde werking als infacol. maar dan homeopatisch dus geen medicijnen erin:)

xxxxx

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    venkeltee dus :p schrijf het altijd met een F, maar is echt goed en slapen ze dan ook nog eens goed :p hihihi

hier vandaag beetje op mijn gemakje wassen en plassen... ik moet echt iets doen... die trut van de kraamzorg/huishoudshulp belt maar niet terug daarbij had ze van mij vandaag al mogen komen... mijn zus komt uit duitsland naar mijn vader en ik wil dat het hier netjes is in geval ze hier zou langskomen... anders zal ze weer genoeg te roddelen hebben bij mijn ma... godverdomme, vind het eigenlijk zo erg dat wij zo ver uit elkaar gegroeid zijn...

11. AHzondag

Wat naar nachtzon dat je zo'n druk voelt door je zus. Mijn moeder heeft dat ookal jaren met haar zus.

Sinababy is idd geen medicijn maar hoor weer dat het niet helpt zal per baby wel verschillen
    Ik dacht dat venkelthee niet meer mocht omdat het kankerverwekkend zou zijn. Dat is mijn zus toentertijd verteld.

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pff wat is er tegenwoordig niet kankerverwekkend... in duitsland nog gewoon in de handel verkrijgbaar, als oplosbare poedervorm...

mijn zus is gewoon zo een super klikspaan, alles wat er hier gebeurd gaat naar mijn moeder door, maar dan in verergerde vorm...

nu, ik ga nu beginnen, anders geraak ik er nooit.
    xxx

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goedemorgen meiden!

Hier een update van Nachtzon hoe het gisteren was bij de gyn, kort maar krachtig: gisteren alles ok geweest bij gyn, kindje is 2.100kg en 43 cm.

Had ze in een ander topic gezet en gevraagd of dat hier ook even geplaatst kon worden.

Nog plannen hier voor het weekend?
    Ik moet nog een cadeau uitzoeken voor mijn schoonmoeder en vanavond naar een concert gaan luisteren in Goes. Morgen lekker bbq-en bij de schoonouders! :D

14. AHzondag

wij gaan straks naar mijn schoonouders en daar vanavond bqqen.
    verder is dit weer echt een drama me voeten zijn nu al dik en ben niet eens in de zon geweest :s

fijn dat alles goed is met nachtzon!

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hallo meiden,

Alweer een tijdje geleden dat ik er was en wat van me liet horen.
    Wat ik zo vlot heb gelezen, is iedereen nu wel een beetje toe aan de bevalling of niet?

Ik in ieder geval wel, gelukkig hoef ik nog maar 4 dagen te werken en dan lekker met verlof.

Hoe is het verder met jullie? Sorry dat ik niet zo vaak er ben, maar hou ook een aantal van jullie via hyves in de gaten en daarbij heb ik niet zoveel energie meer om alles bij te houden. Ik hoop dat dat straks weer beter word als ik met verlof ben.

Groetjes en ik hoop dat alles goed met iedereen gaat!!

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ff copy :

zo meiden, daar ben ik dus :)
    alles is super verlopen bij gyn, neem sinds gisterenmiddag geen pillen meer en het gaat goed, heb geen last meer van weeën.
    Verder is alles onderzocht, de kleine doet het prima, zoals gezegd weegt ze nu 2.100kg en is 43 cm groot... 10 juni zal ze ten laatste gehaald worden, hoewel wij waarschijnlijk in 3 weken gaan vragen (als ze dan al de 3 kg grens overschreden heeft, of de gyn haar vroeger wil halen) ik heb namelijk ontzettend last van misselijkheid.

Ik ben wel weer 2 kg bijgekomen, dus zit ik nu op een totaal van 6 kg in deze zwangerschap bijgekomen :) is nog altijd goed :p

gisteren hadden we dus eerst in de ochtend een doopfeest en in de namiddag een communie... was dus erg drukke dag, maar heb er erg van genoten :) tot in de late avond bij de familie gezeten. Mijn zus uit duitsland kwam ook, maar weer voel ik het dat er iets niet meer klopt tussen ons, ach maakt ook niet uit...

wel kreeg ik gisteren een ontzettend "leuk" compliment...;

"goh zeg, jij krijgt zeker twee kindjes, eentje van voor (en ze tikt er bij op mijn buik) en eentje vanachter (en ze tikt op mn achterste) Ik was ECHT ONTZETTEND furieus en mijn man was ook niet echt blij... zegt ie gewoon tussen zn tanden door: "nu, zij kan vermageren... jij blijft zo lelijk" (hahaha, ben wel blij dat ze het niet gehoord heeft :p)

nu gaan we naar schoonmoeder, ze heeft al bloemetjes geleverd gekregen en is al erg blij :) Ik heb deze morgen ook talrijke geknutselte cadeautjes van mijn kindjes gekregen, dus ook bij deze aan jullie allemaalm: " een zalig moederdag gewenst!!!"

17. AHzondag

zo hier ook alles goed meneertje beweegt vandaag lekker veel (schuift) heb alleen zo'n naar gevoel als hij beweegt. een soort van drukkend gevoel en dan kan even moeilijk ademen. kan het niet zo omschrijven. kleine ligt al wel heel laag volgens de gyn.

nachtzon, nogmaals fijn dat alles goed was bij de gyn!

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nachtzon, fijn dat alles goed is.

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hoi meiden
    Ben er even niet geweest heb dus ook niet alles terug gelezen.
    Maar ik werk in de bloemen en moederdag is groots dus ook druk, ik heb alleen
    Maar oog gehad voor mijn bed gelukkig hoef ik nog maar 4 dagen te werken deze week en dan heb ik verlof!
    Móet a.s maandag weer naar de vk en dan gaan we het over de bevalling hebben, heb zo'n bevalplan mogen invullen ik móet zeggen dat ik niet genoeg ruimte op het papiertje had.
    Ook heb ik me toch ingeschreven voor zwcursus is maar 3 avonden waarvan 1
    A.s woensdag ben benieuwd hoe het gaat.

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heeee meiden,

Hier een hoop nieuws. Gisteren naar vk geweest die vertrouwde mijn klachten niet helemaal en dacht aan een stuit ligging. Dus dat zou betekenen dat ze plotseling gedraaid zou zijn.

Gelukkig was vandaag op de echo te zien dat dit niet het geval is. En ze konden wel zien dat ze veeeeeel haartjes heeft echt zo sweet. Kan nu helemaal niet meer wachten om haar te zien hihi!
    Dus goed ik kwam thuis om 11:00 eerst iedereen ff gebeld enz. En de vk had nog gezegd je mag altijd bellen als er iets is.
    Nou jawel zit ik om 12:30 op toilet hoppa slijmprop verloren. Dus ik bellen maar ja het kan veel betekenen maar ook weinig. Afwachten dus maar al moet ik zeggen dat ik mijzelf wel vreemd voel maar ja dat zou je jezelf ook wel gaan voelen na al die dingen.

Ze gaan me wel goed in de gaten houden wat bloeddruk betreft moet om de 2 dagen terug. En als tie steeds hoger word moet ik bloed prikken om te kijken of het zwangerschaps vergiftiging is want dan gaan ze de bevalling in gang zetten.

Nou meiden dit was het nieuws haha!

XxXx Fijne avond allemaal

Deel Deze Pagina