Hier nog steeds gestopt met roken maar mis het wel hoor.. Nog steeds maar maakt het ook makkelijker met Jamie. Want ik kan niet altijd roken en werdt er oershaggie van... maar hoop dat ik het vol houdt in de kraamtijd. -- Enne vocht vast houden.. Hier olifanten voeten... Echt niet normaal meer. Nog maar 3 dagen werken tot mijn verlof gelukkig want de zwaartekracht doet nie veel goeds haha!
zo moest even bij lezen hier! ik zou graag 27mei bevallen en anders 6juni. 27mei omdat we het gewoon een mooie datum vinden en allebei zo'n gevoel hebben en 6juni omdat mijn oma dan jarig zou zijn geweest. maar van mij mag hij komen wanneer hij wil! heb echt last van harde buiken, meneer duwt echt zijn hele kont in me rib en voel zijn zijn handen nu duidelijk beneden drukken...
Vind het zo spannend haha.. Jammer dat er geen cheer smileys zijn! Maar Go Donna! haha -- Heerlijk meiden jullie komen steeds meer naar de datum toe... Ik moet echt nog even wachten maar vind tussen 11 - 20 juni perfect.. Precies tussen alle verjaardagen in ( 10 stuks) van juni tot 3 juli.. Maar heb er natuurlijk helemaal niks over te zeggen -- o en helemaal vergeten afgelopen woensdag weer een echo gehad en ze ligt nog goed! Langzaam aan het indalen!!!!!!!!!!!!! Dus kans op een keizersnede is een stuk kleiner geworden ( me verrry happy)
Volgens mij is het flink aan het doorzetten bij donna want ze blijft wel heel lang weg! Dus hebben we er straks een zper bij jaya
Hihi gaaf hoor! En zo vlug al.. Arme nichtje van mij loopt nu 40.1 week.. Hopelijk bevallen we allemaal mooi op tijd
Ik heb haar wel in mijn hyves en daar heeft ze niks gezegd. Denk dat ze in het ziekenhuis is en ons wel laat weten zodra ze kan. Hopelijk gaat alles goed. Het is wel vroeg dat ze bevalt arme meid!
Haha, ik heb ook al op hyves zitten spieken, maar staat nog niks hoor. Het is inderdaad wel vroeg, maar ze had ook al behoorlijke klachten afgelopen week, dus misschien wel lekker dat ze daar dan in ieder geval van af is!
Ja het is vroeg maar het zal vast wel goed komen! Ik duim in ieder geval hard voor haar jullie ook toch?
enjoylive: heeel veeel succes vandaag!!! hier is alles weer rustig. Ruim een uur aan de ctg gelegen, Maar beide kindjes deden het prima! Wel veel harde buiken. Ook nog echo bij verloskundige gehad, en daarna nog eentje bij de gyn. Ze doen het goed en hebben nog steeds voldoende vruchtwater... Het wordt afwachten wanneer ze gaan komen! Dus nog steeds geen tweeling hier! helaas want ben het echt zat!! Maar wie weet.. Misschien vannacht!
mama van 3, fijn dat alles weer goed is! probeer maar zo rustig mogelijk te doen. hier vrijdag weer aan de ctg, heel stiekem hoop ik dat de kleine het niet meer zo goed heeft daar binnen en dat we worden ingeleid heb het echt zo gehad. maar andere kant zou het alleen maar beter zijn als hij het nog goed heeft.
AAAAAH... Donna is bevallen!! Weet alleen nog niet hoe of wat, zie alleen een krabbel van een vriendin en via via kon ik zo zien dat ze bevallen is, maar verder is het nog even afwachten... is dan toch nog snel gegaan... Maar wat een mooie datum!! 11-05-11... Enjoyllive gefeliciteerd!!!