juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik hoop ook dat alles goed gaat. we hebben net kleine kleertjes moeten halen. maatje 48 wat klein. de gyn zei dat we echt rekening moesten houden met een kleintje.
    heb ook maat 50 erbbij gekocht. je weet het toch maar nooit.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Spannend hoor Sammie!! Ik ga echt voor je duimen dit weekend!

En een mooi excuus om kleertjes te kopen is altijd leuk! Hoop dat je mannetje het gelijk goed doet als hij er eenmaal is! :)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh sammie wat spannend in een keertje zeg!! lijkt me wel een gek idee om te weten dat zondag de inleidingsdag is..
    weet je ongeveer hoeveel je manneke komt te wegen? of waar hij nu op geschat wordt..

pfff wat komt het allemaal dichtbij in een keer zeg

4. AHzondag

werd geschat tussen de 2500 en 2900gr maar ja dat zegt natuurlijk niks

het is heel gek om te weten dat je zondag of maandag ouders bent.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mooi gewichtje meiss, als hij het verder goed doet mag ie meteen mee naar huis:)
    scheelt ook dat je al 37 weken bent dan mag je gewoon veilig thuis bevallen..
    alles van 2500 gram en goede start mag mee..

ja echt gek idee wel spannend. hopelijk kan je morgenavond nog wel goed slapen dan meissie..
    en hoelaat moet je je zondag melden dan?

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ja raar he... Had het toen ik met Jamie de keizersnede kreeg. Wij wisten het 3 weken van te voren.. Vond het raar maar ook heel praktisch! Wordt nu gek van de onzekerheid!

Maar zo spannend voor jullie! En geen verkeerd gewicht hoor!

7. AHzondag

nee zijn gewicht is mooi! het is geen extreem kleintje maar ook geen hele grote gelukkig!

we moeten zondag om 7uur bellen en dan horen we hoelaat we erheen moeten. de gyn zei reken maar op half 8.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    spannend meissie:)
    gaan ze dan gelijk de gel inbrengen?

9. AHzondag

Ja als het nodig is wel en als ik al wat ontsluiting heb gaan ze meteen met weeen opwekkers beginnen. Maar denk niet dat ik al ontsluiting heb.

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ooooohhh Sammie wat spannend!!!:D:D:D Dan wordt jij idd Juni mama nr 2 ( als er niet plotseling iemand nog even gaat bevallen dit weekend haha ) Oooohhh man IK WIL OOK!!!!! Komt nu idd echt heel dichtbij allemaal, de aankomende weken zullen we alleen nog maar van dit soort berichtjes tegen gaan komen in dit topic haha HEERLIJK!

Ik sta hier zowat op knappen! heb net gegete en ooohh man wat voel ik me opgeblazen. Ik denk trouwens dat kleine man af en toe met zijn handjes aan het duwen is in mijn lies, krijg dan zo'n verschrikkelijke steek waardoor je bijna door je been zakt, heel naar gevoel. Ik heb me zo goed gehouden tijdens de zwangerschap en alles gewoon gedaan zonder te klagen, ma begin me toch steeds meer een zeurmiep te vinden haha, zijn toch nog wel zwaar die laatste loodjes.

Wat een mooi vooruitzicht zeg Sammie dat je zondag of uiterlijk dinsdag mama wordt! Geniet nog van jullie laatste intieme daagjes samen, want over een paar dagen heb je weer een lege buik en 2 volle handen hihi:D Succes alvast!
    xxx

11. AHzondag

haha kan niet wachten hoor adorable!
    ben echt zo benieuwd. ben wel een beetje bang voor de pijn en weet echt niet wat ik kan verwachten.
    vindt het zoiezo spannend wie er ook gaat bevallen.
    idd de laatste loodjes zijn zwaar, heb ook niet zitten klagen (behalve hier af en toe hihi) maar die laatste weken heb ik toch wel een beetje gezeurd tegen manlief.

het mag nu ook wel he klagen! we zijn toch een persoon rijker in ons lichaam!

nachtzon, hoe gaat het nu met je?

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes
    25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1
    3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1
    4 juni - Sa1980 - 1
    6 juni - Polkadot - 1
    8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1
    9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1
    9 juni - Jongmam - meisje - 2
    11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3
    11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1
    11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2
    16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2
    16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1
    19 juni - Takhen - 30 2
    23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1
    24 juni - Sjolie 2
    24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3
    25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1
    1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2

Afsprakenlijst:

13 mei - Mlien - Bloedprikken + bloeddruk controle in ziekenhuis
    13 mei - sammie121 - CTG + controle gyn
    16 mei - Dees1985 - Controle VK + bespreken bevalling
    17 mei - SaskiaLW87 - Controle VK + Liggingsecho
    18 mei - Mama van 3 - Controle Gyn en echo
    19 mei - Mlien - Controle VK
    19 mei - babyhope controle gyn
    25 mei - Mamalijntje - Controle Gyn (bevallingsplan??)
    31 mei - Adorable - Controle Gyn
    07 juni - Adorable - Controle Gyn
    14 juni - Adorable - Controle Gyn

:):):)Geboortes:):):):

Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna

Vlindertjes:

Babs81 - 7 weken
    Rianne1984 - 8 weken
    Marrr - 10 weken

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Oeh Sammie wat spannend, zo gaat het wel heel hard. De 2de junibaby is al bijna een feit :D

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier alles beter :) harde buiken blijven komen, maar doen niet meer echt pijn, heb wel heel vaak het gevoel alsof ik een kokosnoot tussen mijn benen heb... net boven mijn blaas, maar dan ook net onder... geen idee waar, het doet gewoon immens pijn en is alles behalve leuk... ookal duurt dat nooit echt lang...

(gadver, ik haat mijn klagen :( )
    Sammie, wat ben ik jaloers... wij moeten nog 4 weken wachten, volgende week vrijdag hebben we wel nieuwe afspraak, mss dat we toch ook vroeger mogen/moeten... ach we zien wel :)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    adorable ook wij mogen nu idd een beetje beginnen te klagen hoor!!:) ik zal meteen mee doen..
    heb vanacht geen oog dicht gedaan om 6 uur vanmorgen sliep ik nog niet.
    en vandaag heb ik de hele dag al een zware buik beetje ongi gevoel?? zou ik dan eindelijk ook wat voelen van voorweeen ofzo?? haha

nachtzon ik zou in mijn koppie houden tot 37 weken hoor dan moge zemeestal mee naar huis.. anders moet oko jou meisje dadelijk blijven in het zkh..

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja, daar ben ik dus bang voor, dat ik ons kleintje in de couveuze moet doen en ze niet bij mij mag hebben of zelf in de kliniek achterlaten...

17. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Oo sammie spannend zeg!!zal aan je denken zondag!dat komt dan idd ineens snel dichtbij!nog een dagje om aan het idee te wennen en goed uit te rusten!
    Hier sinds vandaag echt oefenweeen,flinke menstruatiekrampen in onderbuik met harde buiken maar worden niet heviger en zit ook hele lange tussenpozen in..afgelopen nacht wel goed gslapen gelukkig!hoop vanacht weer,en voor jullie ook dames..trusten alvast!

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja ik ga ook maar eens proberen te slapen... Tot morgen!
    Sammie hopelijk kan je een beetje slapen!

19. AHzondag

nou ben best op van de zenuwen nu al!
    ik zal jullie op de hoogte houden zolang het kan haha..

nachtzon, je kindje moet echt nog even blijven anders magz e niet mee naar huis. 37weken is wel echt een max dat baby's mee mogen naar huis.

weesje, denk dat het idd oefenweeen zijn en dat het voor jopu ook miss niet lang meer duurt. jij was degene die het eerst uitgerekend was hierzo.

babyhope, dat gevoel herken ik ook! heb ook ookal een paar weken en hoop nu echt dat wat voor werk heeft gedaan.

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    het is te zien, ons kindje loopt 3 weken op schema voor, dus zou ik nog geluk hebben mss... maar goed, ik wil ook dat ze liever nog blijft zitten hoor...
    vandaag lekker lang wakker blijven, ik zou namelijk 1 keer echt echt willen uitslapen :)
    morgen gaan we de laatste dingetjes in de kleine haar kamer klaarmaken, dan zijn we al een beetje geruster moest ze toch opeens zich aanmelden... heb namelijk niet veel zin alles in een haast te doen dan :(
    Pfff adorable, denk dat wij ons pas weer zullen zien als onze baby's er zijn... ik durf niet meer zo ver te rijden met die weeën :(

Deel Deze Pagina