@Nachtzon: komt goed meid, denk dat we idd beter onze beebs kunnen laten komen, want ook ik durf het nu niet meer aan in de trein haha. Geeft niet joh, komt goed, duurt alleen wat langer als we hadden gewilt Met weeen kun je beter maar in de buurt van je huis blijven voor het geval dat xxx
En sammie beetje kunnen slapen? Hier erg onrustig geslapen ben zelfs on het logeerbed gaan slapen want dan hoef ik niet telkens de trap op en af. Vandaag precies 36weken dus mooi om ze Te late komehihi
mamavan3 ja vind ik voor jou ook! Wat een buik heb je nu zeg! Wil het nog lukken met je kleine erbij? -- Hier geldt de regel dat ze idd een bepaalt gewicht moeten hebben maar ze moeten ook zoveel cc per dag zelf kunnen drinken.. Anders moeten ze blijven.. -- Hier eindelijk geslapen.. Heb alle kussens ingenomen en ging een stukje beter. Vandaag wordt eindelijk de UV kleed opgehangen voor het raam.. Kan ik ook lekker buiten zitten.. En straks ook met de kleine meid in de zomer.
Vandaag 36weken wat blij dat ik dit heb mogen halen! Ik heb nog steeds het voorgevoel dat ze 17 mei komen en laat het nu net volle maan zijn ben benieuwd! Ga vandaag nog wel even de stad in en een terrasje pakken ( bij ons in de familie is het telkens nog dat we de dag van de bevalling op een terrasje hebben gezeten misschien helpt het) Mamalijntje:amper!kan hem niet eens fatsoenlijk op schoot nemen
Heb wel slecht geslapen. Ineens bedenk je van oja dat moeten we nog doen. Straks naar het ziekenhuis weer ctg en van mij mag deze dag zo voorbij vliegen!
Kan ik mij voorstellen Sammie! Moet je nog veel regelen? Komt nu zo dichtbij voor je! Vind het onwijs spannend haha! En dan hoef ik helemaal niks te doen!
Nou mama van 3 wie weet helpt het terrasje wel hihi mamalijntje: Volgens mij mag de tijd bij jou ook wel wat sneller gaan ofniet, lijkt me niet makkelijk met zo'n grote buik! Ik DENK dat ik mijn slijmprop heb verloren gisteren... Ik was door het sleutelgat aan het spieken of Mikail nog in bed lag en toen dacht ik dat ik in mijn broek aan het plassen was en toen ik op de wc kwam zaten er alleen 2 klontertjes slijm in mijn onderbroek, verder geen bloed erbij ofzo gewoon normaal wit/gelig achtig dus ik twijfel een beetje of het de prop was, mjaa wil natuurlijk niks zeggen, ook al zou het de prop zijn geweest kan het nog wel even duren... xxx
Hihi door het sleutelgat!!! Was hij aan het keten?? Maaruh geen idee ik ben mijn slijmprop nog nooit verloren.. Maar je kan altijd even bellen met je verlos/gyn voor de zekerheid. En ja voor mij mag de tijd wat sneller gaan.. Heb gewoon echt last van die grote buik en de kilo's.. Moet nu een goede buikband aanschaffen en hopen dat Madam normaal wil gaan liggen
ja ik heb bij de zwangerschap van Mikail ook niet in de gaten gehad dat ik hem ben verloren dus dat zal wel heel geleidelijk aan eruit zijn gekomen. Ma kan het ook kwaad dan als de prop eenmaal weg is? infectiegevaar ofzo? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat die prop ook weer aangroeit als er geen ontsluiting komt na het verliezen van de prop... Hihi ja ik moet door het sleutelgat spieken of hij slaapt want als ik de deur open doe en dan zie dat hij nog niet slaapt, dan duurt het weer een uur voordat meneer gaat slapen haha, dus beter even zo controleren en als ik dan zie dat hij echt slaapt, dan loop ik ff naar binnen om de dekens goed te leggen enzo. Ik vind mijn eigen buik al zo zwaar, ma als ik die van jou zie of die van mama van 3 dan denk ik oeioei wat heb ik toch een bescheiden buikje, hoe zwaar moet die van jullie wel niet zijn!
hoef eigenlijk niks meer te doen, maar bedenk wel altijd iets wat nog moet gebeuren terwijl het later ook wel kan. wil nog strijken maar manlief laat het me niet doen. ga mezelf nog even epileren, want daar komt de komende week niks van denk ik. ik heb geen enorme buik, maar hij zit toch al erg in de weg dus kan me heel goed voorstellen dat jullie er last van hebben. de ctg was weer goed en wel wat harde buiken, had ik gister avond ook al, vanavond moeten we weer. adorable, je slijmprop kan je idd in delen verliezen en het kan weer aangroeien al denk ik dat het met jou termijn wel niet zo snel meer zal gebeuren. verder hoeft er volgens mij niet altijd bloed bij te zitten.
hihi als wij nou eens allemaal de precieze bevallingsdatum zouden weten zouden we er allemaal beeldschoon uit komen te zien tijdens de bevalling hihi, even netjes scheren overal even epileren nog een lekker maskertje en nachtcreme op haha, zou toch wel erg makkelijk zijn he hihi. Ik vind het zo spannend voor je sammie morgen wordt je mssn wel al mama
Ik hoop het zo!!! Ga om 8uur weer naar het ziekenhuis voor de ctg en daarna lekker naar bed. Heb de hele avond al last van menstruatiekrampen en rugpijn.
hier een chagrijnig kind dochterlief heeft weer een van haar kuren ow man, wij liggen hier echt dubbel met mij gaat verder prima hebben net de babykamer helemaal klaar gemaakt, wacht nog op de gordijnen uit de wasmachine dan ophangen Verder ook de vluchttas van Jolien klaar, heb ook alle dingen voor mij gekocht (goh wat voel ik me nu VRIJ!!!) en vooral op mijn gemak!
ik heb al 2cm ontsluiting dus we kunnen miss morgen beginnen met weeenopwekkers en vliezen breken. verder heeft ze me ook gestript! heb nu wel wat last van me buik dus wie weet gebeurd het wel vannacht.
Ja heb je ping als er een update is laat ik het weten! Het strippen was niet prettig en deed wel zeer maar vond het wel te doen zeg maar. De vk van het ziekenhuis vond me wel een bikkel haha Ik ga lekker douche en naar bed! Weltruste allemaal!