juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    misschien nog minder gaan doen ik weet het niet hoor hier tot een week geleden ook niet kunnen slapen en pijn in mijn rug maar dat is nu al een heel stuk minder

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    wel vervelend als ze je niet serieus nemen heb er hier nog zo een.

naar welk zk moet je?

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dees goed zeg dat alles prima is :) jammer van je echo en neen dat is niet echt Ego, denk dat we dat allemaal wel begrijpen :)

Ik heb ook weer die hormonstertjes, maar het gaat eigenlijk redelijk goed, heb enkel heeeeel lange tenen :p

Slapen doe ik ook weer beter, vannacht maar 2 keer wakker geworden en vanochtend moest ik naar de wc spurten... (om 7 uur) wow ik denk dat ik al heeel lang niet meer zoveeel gepiesd heb :p dat deed deugd eens niet voor 2 druppels te moeten lopen :p hahahaha, denk ook dat het het vocht uit mijn benen is dat weer weggetrokken is :)
    Deze morgen om 7 uur dadelijk begonnen met huisje aan kant te doen. keuken, badkamer en traphal zijn gekuisd, enkel nog stofzuigen, maar dat vraag ik aan mijn kinderen deze namiddag :)
    heb ook de parkbekleding gewassen en mijn bloemen water gegeven, ook de bloemen in onze vijver gezet :) Mijn aquarium is ook weer gereinigd :) Voor vandaag dus klaar :D Morgen komt schoonmama die zal me helpen met de zetels, die moeten ook een goed gekuisd worden en dan afgestofzuigd met een waterzuiger... dan drogen ze vlugger :) Ach, wat geniet ik van die nesteldrang :p

Straks komt er een klantje voor vingernagels te zetten, heb ik dus weer wat te doen... en vanavond moet ik naar het politiebureau... Mijn ex-man, dus de papa van mijn zoon, heeft een melding gedaan dat ik mijn kinderen zou mishandelen... de politie alsook jeugdgerecht kennen me hier (niet negatief) en lachen er eigenlijk min of meer mee, aangezien mijn ex-man shizofreen is en vaker zo een verhalen doet... Nuja, onderzoek moet gebeuren, heb ik alle begrip voor, alhoewel het flink pijn deed toen verleden week woensdag een mevr. van de jeugddienst kwam en een dag later de politie die dan mijn huisje overal bekeek, speciaal de kamer van de kinderen... ook hebben ze school ondervraagd, maar gelukkig sta ik erg nauw in contact met hen :) Ik moet me iig geen zorgen maken :) maar is toch wel ff slikken...

4. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    gister was hij trouwens heel verbaasd....hij heeft het geduld niet om met zijn hand op mijn buik te liggen is niet erg maar gister deed hij het dus toen we op bed lagen hihihi en toen begon ze toch te bewegen was weer een golfslagbad....
    dus ikke voel je dat?
    hij ja maar dat doe jezelf....
    ikke echt niet dat is je dochter en ze begon weer...
    hij huh maar dat is keihard.... echt heel verbaasd...
    ikke ja dat heb je al die weken gemist hahahaha
    hij geloofde niet dat ze al zo hard kon schoppen hahaha

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha, steven had identiek dezelfde mening... dat ik het dus zelf doe :p
    ik zo: echt niet hoor :p hij zo: jawel dat kan toch nog niet zo hard... ik zo: he, ze weegt wel al 1k400 en is al 32 cm groot hoor, ik kan dat niet gewoon verstoppen he
    nu laat ie zijn hand de hele tijd op mijn buik :)

6. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    jeetje wat een verhaal zeg!
    maar goed dat ze met je meelachen anders kan het ook anders aflopen.....
    hoop dat het snel is afgerond!

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik vond het wel komisch maar ja wij maken het dagelijks mee en hun niet tenminste voor zover hun geduld het toelaat! hahaha

8. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    zo we zijn hard op weg naar de 100 berichies word het ballonetje weer oranje hihihi

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou hier nog zo een hoor!
    hij heeft ook het geduld niet en als hij het dan wel doet is hij helemaal verbaasd. ik heb ook steeds een voet of hand in mij zij (denk ik teminste) en dan laat ik het hem voelen en dan vindt hij het eng haha

gisteren was hijzo druk en steeds aan het schoppen en ik moest er echt om lachen en hij zat met echt aan te kijken alsof ik gek was. maja dan zeg ik moet je maar je hand erop leggen om het te voelen!

nachtzon, jeetje dat je dat nu ook weer moet meemaken. houdt het dan nooit op!

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    nachtzon: jeetje wat vervelend en zeker in jou toestand!!! Maar nemen ze hem telkens dan serieus??

Hihi mannen en baby's tjaaa. Voor hun is het soms gewoon nog onwerkelijk! Die van mij ook hoor. Heel eventjes zijn hand op mijn buik maar placenta ligt voor dus je voelt ze niet altijd. En als die zijn hand vaak weg haalt beginnen ze te trappen en doen! Maar gelukkig heeft die nu wel door dat ik niet meer zoveel kan dus gister heeft hij lekker gekookt en huis gezogen..

Verder snapt schoonfamilie volgens mij nog niet helemaal dat ik er al hoogzwanger bij loop zucht.... Nu willen ze een stuk gaan wandelen op 2de paasdag en als afloop een picknick (lees: kleedje zitten) in een park.. Maar dat is dus over 3 weken en ik kan nu al amper lopen. Als ik de trap loop moet ik eerst 15 minuten rusten voordat ik iets kan doen.. Ik word er soms zoo moe van dat ze telkens maar aan hun zelf denken!! Nja mijn man heeft nu gemaild, wandelen wordt het voor ons niet en tja het is even wachten hoe de gezondheid en energie staat op dat moment..

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bwah sammie, welkom in mijn leven, van het ene avontuur in het andere :p hahahaha
    soms zakt de moed me wel in mn schoenen, maar heb al ergers dan dat meegemaakt hoor :)
    hebben jullie al de babysite voor ons meisje gezien?
    -=] joliennoppe.babysite.be [=-

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    vanaf wanneer is mn eigenlijk officieel hoogzwanger?

13. AHzondag

Dat vroeg ik mij ook al af! Denk vanaf 34 weken omdat de meeste dan ook met verlof gaan

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    tja weet ik ook niet volgens mij bij 36 weken, maar ik voel mij nu echt hoogzwanger met die 2 meiden in mijn buik. Zo grote buik had ik niet bij mij zoon! Ze zeggen ook dat ik nu al een buik/baarmoeder heb van iemand die zwanger is van een eenling bij 37 weken

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja idd, dat kan... ik ben pas 29 weken, maar aangezien ik 10 Juni beval moet ik nog maar 9 weken :D yeay, aftellen is begonnen :D

16. AHzondag

Ik nog 8 weken ongeveer! Hopelijk nog maar 6!
    Mama van 3 dat zal wel heb wel een hele mooie buik hoor!

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Pfff ik móet er nog 11 klinkt toch nog best ver maar de beperkingen die we nu al hebben tja daar hebben de meeste geen benul van

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja idd, we klagen en zuchten en ze kijken maar raar :p

19. AHzondag

we mogen ook wel klagen af en toe.
    iedereen beleefd een zwangerschap anders.

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    idd :D maar ik moet zeggen dat het de laatste dagen weer supergoed meevalt :D nu straks weer naar de kiné en dan zal het NOG beter gaan :D

Deel Deze Pagina