ooo spannend sammie waarschijnlijk had het dan toch wel gebeurt als je niet wist dat je vruchtwater zo laag was hoop dat het allemaal vlot gaat voor je en dat je kleine man het goed doet! ga nu slapen maar waarschijnlijk zal ik geen oog dicht doen we denken aan jou sammie!
succes Sammiee!!Hoop dat alles goed gaat! Hier blijft het ook wat rommelen, maar echt voorwerk denk..echt menstruatiekrampen met flinke harde buiken nog steeds. Maar ze worden niet heviger of regelmatig. Heb vanavond denk ook een stuk slijmprop verloren!Zat wat wit/bruin slijm in broekje. Nu lekker naar bed, ben ook doodop. Weltrusten meiden en hoop snel het goede nieuws te horen Sammie!
oehh voor jou nu ook wel spannend he Weesje! Heel veel succes alvast sammie! Zet um op he! Hier net duidelijk weer een stuk slijmprop verloren, het voelde weer aan alsof ik in mijn broek plaste, en toen ging ik naar de wc, daar vond ik een heel klein slijmpropje in mijn onderbroek en toen ik me omdraaide een grotere prop in het toilet.
Nou volgens mij gaat het voor sommige van ons ook niet lang meer duren! Weesje ik hoop dat het snel doorzet Adorable, bij enjoy ging het ook ineens snel nadat ze haar prop verloor! Hier de hele nacht krampen en rugpijn. Ga nu douche en eten en naar het ziekenhuus. Dank jullie wel voor de steun
Sammie heel veel succes!!!!! Nachtzon:hihi lekker aant puberenfijn dat je alles hebt klaar staan! Adorable:spannend slijmprop alhoewel het dan nog steeds weken kan duren hoop het niet voor je! Weesje:bij jou begint het echt spannend te worden!! Hier is het weer redelijk rustig helaas!wezullen moeten afwachten Enjoylive:hoe is het inmiddels met jou en je kleine meisje?jij al thuis las ik, wanneer mag de kleine mee of nog geen idee?
volgens mij gaan er hier plots HEEL veel baby's komen wat gaat het plots snel... ik denk dat ik toch nog liever een beetje wacht... heb gisteren met manlief zo zitten babbelen en plots begon ik gewoon erg hard te huilen... ik ben zo bang dat ik het alles niet zal aankunnen, dat de pijn te erg zal zijn van de keizersnede en veel te lang zal duren en dat ik geen geduld meer voor de kleine heb en dergelijke... vannacht om 3 uur met manlief naar de woonkamer verhuisd, bekken doet zo zeer dat ik in de zetel moet slapen (wij hebben een 1 zit die je bijna plat kan leggen, maar ik zit daar zodanig vast in dat mijn bekkenlasten dadelijk beter zijn en ik slapen kan) maar ik heb dus zo een kakfilm gekeken gisteren die me de hele nacht bezig hield dat ik echt niet alleen durfde gaan slapen en mn schat is dan gewoon mee gegaan
@weesje spannend hoor wel vervelend dat je flinke harde buiken hebt @adorble volgens mij is het aanstekelijk al die tekenen gaat nu wel heel hard @sammie succes!!! je zal het waarschijnlijk pas lezen als je bevallen bent hihi @nachtzon wat heb ik het met jou te doen met die bekkenklachten hopelijk help de zetel! Dames jullie gaan veelste snel ik wil ook al is het voor onze meid nog wat vroeg Ben pas 34 wk en 3 dagen
Dees we kunnen elkaar een hand geven... Wij moeten nog eventjes wachten Kunnen we ons mooi voorbereiden Weesje Go Girl hoop dat het voor jou nu door gaat zetten!!! Sammie heel veel succes vandaag!!!!!
Wat leuk en spannend om te lezen dat het bij steeds meer meiden begint te rommelen enzo! Bij mij rommelt het ook al aardig, zeker als ik 's avonds op de bank zit, harde buiken en krampen, maar niks waarvan ik denk van ooooh.. nu begint het, kleine mag ook nog heel eventjes blijven zitten. Vind het zo raar dat de kleine vanaf woensdag opeens 'mag' komen!
Hihi ja hier moet ik steeds zeggen nee dame nu nog niet!! Echt nog 2.5 week wachten minimaal... Maar rommelt nu steeds vaker maar heb mijzelf voorgenomen zolang geen vruchtwater verlies of slijmprop dat er niks aan de hand is
Weer even naar voren gehaald.. Heb het idee dat er wat bij gaat komen vandaag hihi Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 4 juni - Sa1980 - 1 6 juni - Polkadot - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 19 juni - Takhen - 30 2 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 13 mei - Mlien - Bloedprikken + bloeddruk controle in ziekenhuis 13 mei - sammie121 - CTG + controle gyn 16 mei - Dees1985 - Controle VK + bespreken bevalling 17 mei - SaskiaLW87 - Controle VK + Liggingsecho 18 mei - Mama van 3 - Controle Gyn en echo 19 mei - Mlien - Controle VK 19 mei - babyhope controle gyn 25 mei - Mamalijntje - Controle Gyn (bevallingsplan??) 31 mei - Adorable - Controle Gyn 07 juni - Adorable - Controle Gyn 14 juni - Adorable - Controle Gyn Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken __________________
Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 4 juni - Sa1980 - 1 6 juni - Polkadot - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 19 juni - Takhen - 30 2 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 13 mei - Mlien - Bloedprikken + bloeddruk controle in ziekenhuis 13 mei - sammie121 - CTG + controle gyn 16 mei - Dees1985 - Controle VK + bespreken bevalling 17 mei - SaskiaLW87 - Controle VK + Liggingsecho 18 mei - Mama van 3 - Controle Gyn en echo 19 mei - Mlien - Controle VK 19 mei - babyhope controle gyn 20 mei - Nachtzon - controle gyn 25 mei - Mamalijntje - Controle Gyn (bevallingsplan??) 31 mei - Adorable - Controle Gyn 07 juni - Adorable - Controle Gyn 14 juni - Adorable - Controle Gyn Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken
Ooh vind het zoo spannend voor Sammie! Waarschijnlijk is ze nu hard aan het puffen hihi. Hier verders nog niks aan de hand, niet meer als anders zal ik ma zeggen, alleen harde buiken als ik te snel opsta ofzo, dus nog geen aankondigende bevalling Ik wacht liever ook nog zeker een week, ma goed we zullen het zien xxx
Ja het gaat nu heel hard voor iedereen, SPANNEND!!! Die van mij houdt zich ook nog rustig, heb 's avond ook wel wat krampjes maar voor mij ook niet het gevoel dat de bevalling zich al aankondigd. We wachten rustig af. Mlien dat heb ik ook, ik ben donderdag dan 37 weken, maar vind het ook echt vreemd dat het dan opeens mag komen. Gister de "vluchtkoffer" klaargezet, het word nu allemaal zo echt vind ik Ben benieuwd hoe het met sammie gaat.
Pff hier en rotnacht gehad. Heb nu sinds vrijdag al voorweeen (wel met lange pauzes)maar nu vanacht ook slecht kunnen slapen erdoor wel de rest van de slijmprop verloren vanmorgen.. Flink aan t rommelen dus hier maar echt doorzetten wil het maar niet. Ben doodop nu, ff paracetamol ingenomen en hoop een beetje uit te kunnen rusten zo. Ben ook benieuwd naar sammie!
Sterkte Weesje! Probeer anders lekker in bad te liggen of nog even terug in bed! houd je ons op de hoogte! Jeetje wat gaat het snel bij iedereen in 1 keer!