idd even proberen om nog even te slapen ofzo Weesje, stel nou dat het doorzet ben je helemaal kapot, alle rust en slaap pakken die je kunt nemen hoor! xxx
Meiden, ik lees straks alles terug! Wil jullie even laten weten dat we een pracht van een zoon hebben! Hij heet Wesley Jasper en weegt 2470gr Bevalling is echt super snel gegaan. Kwam vanmorgen binnen eerst ctg en daarna hebben ze meteen mijn vliezen gebroken met 3cm ontsluiting. Binnen een uur zat ik op 10cm en hij is geboren binnen 26min. Heb geen weeenopwekkers of pijnstilling nodig gehad!
Eeeeh Weesje, ma bij uitrusten hoort geen laptop he haha Zet anders een filmpje op ofzo of een beetje muziek, word ik altijd zo slaperig van of even een boekje lezen, dan val ik meestal ook snel genoeg in slaap haha
Wauw van harte gefeliciteerd Sammie!! Mooie naam. mooi gewicht!! O wat onwijs stoer van je!!!!!!!! Nu genieten meis!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SAMMIE!!!!!! Wauw wat verschrikkelijk snel zeg!!! Heb je er zelf iets aan overgehouden? uitgescheurd of geknipt door de snelheid? En gaat ook alles goed met Wesley? Super! Ik wacht vol smart af naar de 1e foto's Ga maar lekker genieten van jullie knulletje!! xxx
whaaaa sammie gefeliciteerd met jullie zoontje wesley jasper wat is het snel gegaan zeg vertel vertel hoe was het pijnlijk? wel te doen? ingeknipt? haha coollll!!!! oh wat gaat het echt snel in een keer ja.. adorable je slijmprop verloren.. haha nu kijk ik ook elke keer op de wc weesje ik hoop voor jou ook dat het wel door gaat zetten hoor.. de rest van de meiden nog alles droog en dicht??
Hier nog maar een keertje...: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Enne ik ben ook heel benieuwd naar het verdere hoe en wat, maar dat heb ik ook al in het andere topic gezet Bij mij rommelt het echt de hele dag al, continu menstruatiekramp, harde buiken en een behoorlijke drukkende pijn achter mijn schaambot... ach.. hoort er allemaal bij he!
Sammie van harte met je zoon!!!!!!!!! Wat een mooie naam!is alles goed met je en wesley? Hier is het echt heel rustig behalve dat onze poes wel gaat bevallen!!jeetje straks is iedereen eerder dan ik
mlien bij jou ook spannend dus!!! dit topic gaat helemaal opbloeien weer zo aan het einde mama van 3 haha mischien gaan jullie wel tegelijk bevallen meisss
Ik wil wel eerst de magische grens van 37 weken halen hoor!! Dan mag het tenminste thuis, zou ook erg fijn zijn als in die tussentijd het bevalbad nog bezorgd wordt.... Het zal bij jou ook vast niet lang meer duren hoor mama van 3!
Het is echt heel snel gegaan en bevat het nog steeds niet! We moeten nog 2dagjes blijven omdat hij net onder 2500 gr zit Verder is het echt een lief klein ventje en heel rustig. Hij was ook al helemaal schoon dus echt klaar om te komen. Enige hulp die ik heb gehad waren het breken van de vliezen. Babyhope, het deed zeer!!!!!!!!! Dacht echt op een gegeven moment dit overleef ik niet, maar dat bleken dus al pers weeen te zijn. Heb een schaafwondje en een haar scheurtje das alles. Zal als tip meegeven luister heel goed naar je vk en naar je lichaam!
Klikt heel positief Sammie! Blij dat de bevalling niet is tegen gevallen! Hebben ze Wesley ook al opgemeten? Want hij zou toch klein zijn!! Vind je een kanjer hoor!!!!!!
Super dat het zo goed is gegaan Sammie! Wil het lukken met de bv? Of wilde jij fv geven? Drinkt hij goed? Het topic begint nu idd weer helemaal op te bloeien hihi gezellig!!! Sammie plaats je de 1e foto hier in dit topic? We zijn natuurlijk reuze benieuwd hihi En nog 2 daagjes en dan naar huis, hmm dat is te doen he hihi Heerlijk!
nou sammie jij bent niet de enige die het nog niet bevat! we zijn juni mama's maar als dit doorgaat bevallen we allemaal nog in mei! hahaha mooi dat je kon zien dat hij er klaar voor was wel jammer dat hij nog even moet blijven maar fijn dat het zo vlot ging! En we zullen je tip ter harte nemen! en nu genieten!!!