ben het helemaal met je eens dees. nog even en we zijn allemaal mamatjes haha sammie idd je tip zullen we heel goed opvolgen, maar klopt het nou idd dat wanneer je mag persen de ergste pijn weg is? woehoee wordt er helemaal hypo van haha je klinkt zo happy en positief
whahha ik zei het net tegen dinis,dees `mop ik ga zo de vluchttas klaar zetten haha hij zei ook al werd tijd gelukkig hoef ik alles er maar in te doen het ligt nu allemaal op de tas
Vond zelf van wel omdat je dan mee mag doen! Maar iedereen ervaart dat weer anders. De ergste pjn vomd ik toen het hoofdje er bijna uit was. Nee we hebben hem nog niet kunnen meten maar schat zo'n 48cm
zojuist de tas voor onze meid klaargemaakt moet alleen mijn eigen spullen bij elkaar zoeken hahaha!! en de camera even legen!
Idd een mooie lengte!! Jamie was dat ook bij de geboorte. -- Hier ook de tas klaar voor allemaal.. Ook voor papa
hmm ja das een goeie denk dat ik mijn vluchtas ook maar eens in ga pakken morgen. ( kan het wel nu gaan doen ma krijg zo bezoek Ik pak de tas liever even op mijn gemak in zodat ik zeker niks vergeet ) Even mijn ervaring met persweeen: Ik had heel erge rug en buikweeen, toen de persweeen begonnen dacht ik echt even een moment van dit ga ik niet redden, dit lukt niet, het doet TE veel pijn, ma ik mocht gelukkig meteen meepersen en werkelijk waar zonder te liegen Ik vond het HEERLIJK! Ik kon eindelijk wat doen tegen de pijn en het persen hielp zelfs tegen de pijn, ik kan me absoluut geen pijn herinneren van de persweeen, alleen maar het heerlijke gevoel van verlossing! Uiteraard is dit bij iedereen anders, ma dacht als je dan toch naar ervaring vraagt zal ik de mijne er ook even neer zetten haha
whaha thxx adorable ja ik ben echt heel erg benieuwd wat me te wachten staat vandaar.. en omdat sammie het vandaag mee heeft gemaakt dacht ik ik vraag het gewoon ben namelijk als de dood voor de bevalling maar goed ze komt er toch wel uit he.. en zeg nou zelf.. ze komen er nooit lekker uit als dat ze erin gaan he al gaat die vlieger ook niet op hier door de punctie voor ivf enzo whahaha
Woow sammie wat vlug!gefeliciteeerd met jullie zoon, fijn zeg dat alles goed is gegaan!en die twee dagen zijn wel te overzien toch? Hier zijn de krampen iets afgenomen na een douche.gelukkig maar want continu die krampen is zo doodvermoeiend.hoop op een betere nachtrust vanacht en dan mag t van mij ook snel beginnen!
Meiden ik duik mijn bed in. Morgen één na laatste werkdag. Dus optijd eruit. Mijn draakje wordt af en toe ook weer wakker in de nacht en ikzelf slaap ook brak dus lekker op tijd erin! Sammie hopelijk kan je een beetje slapen! En genieten van je kleine!! Weesje zet hem op!!!! Adorable bij jou alles rustig? En Nachtzon ben je nog naar de kliniek geweest?
hihi ja dat klopt babyhope, erin gaat fijner en makkelijker dan eruit haha, ag komt helemaal goed meid, niet te veel over nadenken ma gewoon op je af laten komen, ik heb mijn bevalling echt heel positief ervaren, tuurlijk kan het anders lopen, ma daar kun je dan toch niks meer aan doen, gewoon lekker laten gebeuren en geloof in jezelf! Hier nog alles rustig gelukkig lekker pannekoeken gegeten met mijn ouders hmmmm slaap lekker iedereen! xxx
Sammie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Wesley!!! Wat fijn dat je zo positief bent en het zo positief ervaren hebt. Geniet van jullie mannetje!! Weesje, hopelijk komt jullie babytje ook snel, zo te horen laat ze niet zo heel lang meer op zich wachten. Slaap lekker allemaal!!
Goeiemorgen!! Al meer babynieuws??? Helemaal niet benieuwd hoor hahah!! Zo werken.. Hopelijk kan ik een paar uurtjes opnemen. Zie het niet zitten tot 5 uur.
Zo onze eerste nacht zit erop! Weet wel hoe moe je ook bent slapen doe je niet! Heb alleen maar liggen kijken en bij elke dingetje toch maar even voelen. Het is zo gek dat je ineens iets tastbaars hebt! Ik hoop echt dat jullie snel volgen! Babyhope het beste is het je gewoon laten overkomen, ze helpen je echt wel als je denkt het gaat niet of als je niet weet of je goed puft
@sammie: Hihi heel herkenbaar dat niet slapen! Geef jij trouwens bv of fv? en hoe doet hij het ermee drinkt hij goed? @mamalijntje: en heb je een beetje kunnen slapen? succes met je 1er laatste werkdag! hier opzich goed geslapen, ma ik ben nog steeds helemaal uitgeput, ik kan de hele dag wel slapen! Dadelijk even douche enzo en dan ga ik Mikail inschrijven bij de peuterschool en vanavond hebben we de info-avond in de verloskamers van het zh! Heb der zin in, hoop alleen dat Mikail niet vervelend gaat doen daar, want we moeten 2uur in een zaal zitten, dus hoop eigenlijk stiekem dat mikail inslaap valt in de bus, mja zul je natuurlijk net zien dat ie het dan niet doet Fijne dag allemaal! xxx
ik heb ook goed geslapen en heb veeeel minder last van mn bekken. maar merk wel dat als ik eenmaal goed lig, ik ook zo de hele nacht blijf liggen tenzij ik wakker word en me heeel bewust omdraai. mss instinktief zo