juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    we hebben sommige pakjes hetzelfde, maar heb ook veel kleertjes nu andere kleur zeg maar. Dus beetje afwisselend. Eerste pakje is wel hetzelfde.

Haha ja harde buiken zijn geen fijn gevoel!

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @weesje dat je baarmoeder helemaal verweekt is zet al een heleboel hoor!
    toen ik vorige week op cursus moest heb ik daarbij ook een boekje met afbeeldingen gehad en na het verweken komen de weeen en de ontsluiting maar hoelang dat duurt?
    en je was je sluimprop al verloren toch?
    probeer ander zo veel mogelijk te ontspannen en even kijken in mijn boekje hoor......

3. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    lage buikademhaling te doen dat wil zeggen en hopelijk begrijp je wat ik bedoel.....
    dat als je inademd door je neus als het ware je buik als een ballon opblaast en daarna als je uitademt door je mond je buik weer op de normale grote krijgt(of zelfs een beetje helpt door het lucht eruit te duwen)
    het kan even duren voordat je zeker weet dat je deze ademhaling hebt maar hij helpt ook tegen harde buiken!
    dit heb ik al uitgeprobeert ze verdwijnen dan sneller

4. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    gaaf zo'n deal wil ik ook wel!

spannend hoor hoop dat het voor jou ook snel op schiet!

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @weesje er staan hier in dat boekje echt heel veel tips enzo maar ook heel veel met plaatjes dus das best lastig om uit te leggen zonder beeld
    er staat ook bij hoe beter je je ontspant hoe sneller de ontsluiting
    mocht je woensdag nog niet zijn bevallen kan ik heel goed op letten want dan gaat ze het hebben over ontsluiting enzo

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoop dat het een beetje gaat doorzetten Weesje en Mama van 3!
    Hier vanavond naar de info avond geweest, ben blij dat ik ben geweest want waren toch een paar dingen die ik niet wist. Zo word je hier in BE best snel ingeleid na het breken van de vliezen, blijf je in het zh na het breken van de vliezen of weeen, erg "mooie" verloskamer! voor zover dat mooi kan zijn teninste haha:p geen zh-sfeer in de verloskamer, ma wel heel relaxed. Erg tevreden dus:) Ook is het hier standaard om een laxerend drankje te drinken tijdens de ontsluitingsfase om de darmen leeg te maken voor de persweeen zodat de beeb alle ruimte heeft om zich naar buiten te "bewegen". Verder veel harde buiken en ik blijf ma naar het groot toilet gaan...
    xxx

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    en? zijn er al baby's? lol

Ik verlies vocht, iedere keer als ik me buk is mn broekje nat... weet dus wel niet wat het is...

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!!!

Hier eindelijk weer eens goed geslapen. Straks proberen naar de bibliotheek te gaan met mijn dwarse peuter.. Lopen gaat heel erg moeilijk maar goed nog maar een paar weken :p

Weesje hoe gaat het nu met je??

Nachtzon is het geen urine? Want dat heb ik nu dus steeds omdat juffie op mijn blaas drukt. Anders gewoon eens bellen.. Je loopt nu al dagen te rommelen.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Adorable fijn dat je wat aan de voorlichting hebt gehad! Toch fijn om alvast de routine te weten. Nu kan je er rustig naar uit kijken

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bwah, ik wacht nog af, kleine is lekker actief, dus moet ik me niet ongerust maken :)

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ook hier geen babynieuws!! Alles is rustig naja rustig krampen en harde buiken blijven. Morgen aankaarten bij de gyn, misschien dat hij ze eerder wil gaan halen!

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 ik zal duimen voor je! Lijkt me zo zwaar twee van die meiden! Hopelijk kunnen ze wat voor je doen. Gelukkig is de warmte even minder.. Is wel het laatste wat je er nu bij kan gebruiken denk ik.

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zo toch even bellen oor nachtzon, mssn is het wel vruchtwater!.... Beter even laten checken andes loop je dalijk mssn wel infectie gevaar als je er te lang mee wacht, beter even na laten kijken meid!

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben aan het kijken of er nog meer komt, nu terwijl ik lig gebeurt er niets...
    als ik bel zal ik moeten gaan en dan zal ik weer Steven moeten bellen dat hij van zijn werk weggaat... voor mss weer loos alarm...
    en vanmiddag komt thuiszorg e...

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mja als je al paar dagen je vruchtwater verliest kun je beter het zekere voor het onzekere nemen. als je namelijk te lang met open vliezen door blijft lopen heb je kans op infectiegevaar wat voor jou maar ook voor je kleine dame heel gevaarlijk kan zijn!!!!

Hier nu ook aan het twijfelen of het urine of vruchtwater was. Moest niezen en er kwam mn plasje uit.. Even de ochtend aankijken...

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dan zijn we al met zijn twee :p
    maar bij mij is dus mn slijmprop nog niet afgegaan, dan kan het water toch niet er door, of wel?

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    slijmprop kan je verliezen zonder dat je het zelf hebt doorgehad. Kan al bij de 30 weken zijn geweest.... Dus dat zegt niks!

Ik ben bang dat het hier urine was;) helaas. Sluitspieren zijn niet meer zo sterk..

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ga er bij mij ook van uit dat het urine is, heb de blaastest op mn hand gedaan en er kwam dus niet meer...
    hoewel ik down under helemaal anders ruik dan gewoon en ook het vocht ruikt niet naar urine...

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hmhm dat heb ik dus ook... maar heb het idee dat ik gewoon meer slijm (beetje melk achtig) verlies..

Achja ik moet morgen sowieso naar de gyn dus leg ik het daar ook voor

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier ook echt steeds urine... Heel charmant! :p Is toch allemaal wat een kind krijgen...

Nachtzon zou toch bellen hoor.. Zekere voor het onzekere!

Deel Deze Pagina