juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik zal tegen 16:30 bellen, dan is manlief terug thuis, tenzij ik natuurlijk weeën krijg of zo :p

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Doe dat maar Nachtzon, kan je altijd nog gaan, en even overleggen met gyn wat hij het beste vindt op dit moment!

Pff hier net gedoucht maar jeetje daar moet ik bijna een half uur van uitrusten... Alles kost zoveel energie bleeeegh!! Zal blij zijn als mn buik weer een beetje geslonken is!

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Heeeey meiden, wouw sammie ook al bevallen was ze ook te vroeg?

Hier verder alles goed, alleen erg veel last van mijn knip/hechtingen onderin :S
    Luna doet het superrr goed ze krijgt alleen nog wel sonde-voeding want ze is vaak te moe om zelf te drinken. Zodra ze al haar flessen zelf kan drinken mag ze mee naar huis maar dit kan nog wel een weekje duren.
    Ik ga zo weer naar der toe samen met mijn moeder(oma :D) om haar in badje te doen en te voeden. Helaas is Maikel weer gaan werken hij zag er erg tegen op.

Liefs xxx Donna

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hoi Enjoylive: leuk om wat van je te horen en wat doet jullie meid het super zeg!!! Hopelijk mag ze snel lekker met jullie mee naar huis! Balen is dat he als manlief alweer moet gaan werken, wij hebben straks dat probleem ook. Moeten sowieso 5 dagen in het ziekenhuis liggen!

Knap snel op en rust goed uit!! Sterkte en veel plezier zo met badderen van je prachtige dochter

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey donna,
    sammie hebben ze ingeleid oimdat ze bijna geen vruchtwater meer had... baby doet het prima :D fijn dat bij jullie alles zo goed gaat! we duimen dat je kleine gauw bij je mee mag!!!

xxx

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Enjoylive balen dat ze nog in het ziekenhuis moet blijven maar gelukkig ook maar weer.. Zo heb je een stuk minder kopzorgen of ze voldoende voeding binnenkrijgt. Heb je een grote knip gehad??? Zie daar zo tegenop he ( zegt iemant die een KS gehad heeft haha)

Rust uit! Kan je vriendlief/manlief geen vrij krijgen??

--

Hier net een buikband opgehaald. Deze is voor als je rug klachten heb en een doorgezakte buik haha zoals mij:p en hij zit lekker maar mag nog wel meer steunen...

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik zie ook tegenop die snee hoor :p fucking pijn achteraf en duurt veel te lang :( ze willen hier in belgie zelf de epidurale tot de volgende dag er in laten, maar dat wil ik dus echt niet. Die mogen ze van mij er uit halen en me gewoon pijnstillers geven... dan kan ik tenminste lopen...

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Kon ik niet nachtzon.. Ik heb twee dagen die catheter en infuus gehad.. Kon niet eens bewegen zoveel pijn van die keizersnede.. Dat wil ik nooit meer hoeven te ervaren.. Wat een domper op mijn kraamtijd was dat zeg bah... Daarom duim ik zo hard op een 'normale' bevalling..

Al heb jij natuurlijk geen keuze helaas!!! :(

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    bwah, ik kon al 4 uur later rondlopen, in duitsland MOET je dat zelf en ik vond niets zaligers dan dat... enkel het slapen was pijnlijk, maar zoals ik zeg, ik wil niet aan die katheter hangen en aan het infuus... ik heb het twee keer goed gedaan dan mag het nu ook weer zo... dan kan ik tenminste doen waar ik zelf zin in heb... maar moet vrijdag eerst vragen of het wel degelijk mogelijk is...

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ja dat scheelt natuurlijk enorm.. Ik was stinkend jaloers op de dames op de afdeling die zo goed uit de KS kwamen..
    Later bleek dat mijn zenuwen niet 'dood' waren maar dat die pijnprikkels gaven terwijl ze niet geprikkeld werden.. Volgens de Gyn heeft 1/10 vrouwen hier last van..

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow dat is idd niet leuk :(

ik heb ook zo een paar nare verhalen gehoord dat de verdoving niet goed werkte en ze alles voelden... enz... ik krijg er de schrik van mn leven door....

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hier ook weer een keizersnede. Moet eerlijk zeggen de eerste was een spoedkeizersnede en voordat ik doorhad wat er ging gebeuren lag ik al op mn kamertje. Wel 2 dagen in een waas gelegen met morfinepomp en katheter. Maar heb daar gelukkig eigenlijk niet veel van mee gekregen ik had mijn mannetje en daar ging het om!

En nu zie ik er wel tegen op, maar een gewone bevalling zit er gewoon niet in! Nu is het beleid in dit ziekenhuis gelukkig wel dat ik zo snel mogelijk terug mag naar mijn eigen kamer en dus naar mn kindjes. Want daar zie ik nog steeds het meest tegen op. Dat iedereen mn kindjes kan zien/vasthouden enz. En ik moet wachten!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mama van 3 troost je, ook ik zit daar zo mee in... vind dat zo sneu dat ze dat zo doen... ipv de kleine ook even bij mama te laten (ben zelf stiekem jaloers dat mijn vriend de kleine wel bij zich mag wachten terwijl ik gesteriliseerd en dichtgenaaid wordt...)

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden hebben jullie iets van Weesje gehoord vandaag???

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee idd niet...

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    denk dat het strippen mss toch gelukt is :D

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Spannend!! Ben benieuwd!! Ik hoop morgen te horen dat ik deze week nog onder het mes mag! Mijn buik zit nu helemaal onder de rode bultjes en wordt echt helemaal gek van de jeuk bleeeeeegh!!!!!!!!!!!!!

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    welkom in de club, ik heb ook al enkele maanden het puppp syndroom, maar kan het nog goed in toom houden, ik maak namelijk zelf creme's en tinkturen en heb er eentje van calendula en lavendel gemaakt met beetje menthol er in... het is iig veel draagzamer nu :D

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Onwijs balen mamavan3! Hoop echt voor je dat je morgen een datum mee krijgt! Het is natuurlijk fijn dat de meiden het heel erg goed bij je doen maar als jij straks helemaal uitgeput die bevalling moet ingaan dan wordt het er ook niet prettiger op! Hard duimen dus!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaha nachtzon ook menthol wekt de ween op:)
    mischien heb je daarom wel zo`n voorweeen en zo gehad hahaha dat is het eerste wat ik volgende week op mijn buikkie ga smeren;)

Deel Deze Pagina