en pikant eten maar nee ik bedoelde dus niet menthol maar eukalyptus... (heb me vergist) iig is het hier weer flink aan het rommelen, zodra mn man van zn werk komt (in 45 min) gaan we naar de materniteit... ik vraag me af wat ze nu met de kleine doen, laten komen of nog ophouden...
tis nog wel redelijk vroeg bij jou natuurlijk nachtzon, zou het niet beter voor je meisje zijn om nog even binnen te blijven?? Ik ben ook benieuwd wat mijn gyn morgen gaat zeggen, want ben echt op! Ben emo, overal jeuk, mn voeten doen zeer, harde buiken, kan niet meer lekker slapen, kom amper overeind in bed want dan doen mijn banden pijn....pfff even klagen..Zo en nu stoppen en afwachten tot morgen! Mijn datum wordt het denk ik niet meer (vandaag de 17de)
nou dan heb je hopelijk niet mijn datum gezegd... ik wil ook liever dat de kleine nog in mn buik blijft...
@nachtzon ben je er al achter wat het nou was? @enjoy heel fijn dat ze het zo goed doet! Wel vervelend dat je last hebt van je hechtingen Misschien is het strippen idd wel gelukt maar ik heb ook nog niks gehoord en ik ben haar buddy dus misschien heeft ze wel de hele dag geslapen? Ik wel in ieder geval ik was zo moe kwam pas tegen 11 uur mijn bed uit en toen ik daarna op de bank terecht kwam heb ik weer tot nu geslapen
whoehoe dat is nummer 3!!! Jeetje wat gaat het snel zeg! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan hopelijk is alles goed gegaan en ben je lekker aan het genieten!
Wat is er hier veel gekletst vandaag, en wat spannend bij meerdere personen! @Mama van 3; hoop dat ze zich snel aandienen, snap heel goed dat je het zat bent! @Enjoy; fijn dat Luna het zo goed doet, hoop voor je dat ze snel mee naar huis mag! @Weesje & Weesjeman: Van harte gefeliciteerd met de geboorte jullie dochter!!
@Dees; lees net dat jij de hele dag geslapen hebt, ben je dan niet bang dat je vannacht geen oog dicht doet??? Ik probeer steeds maar bewust geen middagdutje te doen omdat ik dan 's nachts wakker lig! Verder heb ik niet echt nieuws hier... behalve dan dat mijn bevalbad waarschijnlijk donderdag of vrijdag bezorgd wordt... eindelijk.. daarna mag/wil ik ook bevallen
@weesje en weesje man... van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! ben benieuwd naar je verhaal en vooral naar de naam van jullie meisje mlien hopen dat je bevalbad donderdag dan binnenkomt meis.. en dat jullei jongetje daarna snel word geboren..
whoooehoeee weesje gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!!!!! en dat is dus nr 3 nou meiden, duim maar dat ik niet nummer 4 word... liever nr 7 of 8
ik ben ook al de hele dag zo megamoe, maar durf niet toe te geven, vooral omdat ik dan meestal snachts niet meer slaap :'(
je kan op een gegeven moment ook te moe zijn om te slapen dus kan je best een uurtje pakken smiddags daar knap ik meestal wel van op maar ik heb nu gewoon de hele dag geslapen zo moe
Van harte gefeliciteerd Weesje!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk gaat alles goed met je! Nachtzon: meis sterkte zo!! Hopelijk blijft ze nog eventjes zitten... Anders heb je straks net als Enjoy dat je blijft pedelen naar het ziekenhuis. Mlien wat lees ik nu?? Bevalbad?? Gaaf... Lijkt mij een super manier om te bevallen. Dees ik ga tegenwoordig ook weer pitten hoor... Al moet ik bekennen dat ik dan wel laat naar bed ga in de avond als ik in de middag gelegen heb.. Maar heerlijk.. -- Meiden mocht ik jullie nog niet op hyves hebben.. Ben hier te vinden Marjolijn Profiel - hyves.nl ---