Weesje: van harte meid!!! En wat een mooie naam, stond ook op onze lijst! Geniet ervan!! Hier helaas niks, maar mag om 14:00 naar de gyn en ga denk ik wat aandikken dat ik het echt niet meer trek, nja aandikken ik kan het gewoon weg niet meer! en scheren tja hier kom ik er al een hele poos niet meer bij, zelfs bij mn benen niet! Achja
Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 18 mei - Mama van 3 - Controle Gyn en echo 19 mei - Mlien - Controle VK 19 mei - babyhope controle gyn 20 mei - Nachtzon - controle gyn 24 mei - SaskiaLW87 - controle vk 25 mei - Mamalijntje - Controle Gyn (bevallingsplan??) 30 mei - Dees1985 - controle vk 31 mei - Adorable - Controle Gyn 07 juni - Adorable - Controle Gyn 14 juni - Adorable - Controle Gyn Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Sammie121: 15/05/11 >>> Wesley Jasper WeEsje24: 17/05/11 om 4.37>>> Fenna Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken[/QUOTE]
Zo net weer een hele opgave gehad....Douchen en toch proberen te scheren... Tja moet zo naar de gyn dus je weet nooit.. nja hij moet het er maar mee doen!! Weesje, Sammie en Enjoylive hoe gaat het met jullie en jullie mooie wondertjes??
ik hoop het ook zo van harte, maar ben bang zolang de dames het goed doen ze niks doen.... We zullen het zien! Misschien mag ik morgen al onder het mes! Jeetje nooit gedacht dat ik daar naar zou uitkijken haha! Hoe is het met jou mlien? Bad hopelijk morgen thuis? Oww ik heb dat ook altijd gewild. Maar ja eerste bevalling was het huis echt te klein en nu moet ik in het ziekenhuis helaas!
Ik zou bij de gyn gewoon heel duidelijk aangeven dat jij het niet meer trekt, natuurlijk kan het zijn dat de dames het nog goed doen, maar met mama moet het ook goed gaan lijkt me! Hoop inderdaad dat het bad morgen komt, geeft me toch een ietwat onrustig gevoel dat het er nog niet is! Huis is hier eigenlijk ook wat aan de kleine kant, maar in de woonkamer kunnen we het wel zo regelen dat we er nog net langs kunnen lopen als het goed is haha!
Mama van 3 ik ga voor je duimen dat de gyn snel een datum plant zodat ook jij lekker van je meisjes kan gaan genieten. Weesje wat een leuke naam hebben jullie aan jullie dochtertje gegeven. Geniet er lekker van en we lezen je verhaal wel als je daar tijd voor hebt om het te typen
pffff er is een avondwandeling/nachtwake georganiseerd voor Elke Wevers, mijn vriendin die vermist is sinds 9 dec.... en ik beval dus wel 10 juni normaalgezien... vind dat zo sneu kwas zo graag er bij geweest... nu hoop ik ergens toch dat ons meisje vroeger zal komen...
hoi meiden! weesje gefeliciteerd!!! we hebben een redelijk eerste nacht thuis gehad, we moeten nog wel wennen. wesley doet het super goed iedereen is er verbaasd over dat hij helemaal schoon was tijdens de bevalling en dat hij het zo goed doet. we hebben de avent flessen in de kast gegooid en we zijn over op de difrax flessen. hij drink nu 33cc en vanaond gaan we 40cc proberen. we hebben hem lekker in bad gedaan en kan niet genoeg krijgen van hem tegen me aan. meiden geniet lekker van de kindjes in de buik want het is best vreemd om weer leeg te zijn haha
Sammie heerlijk dat Wesley thuis is!! Echt genieten. Wij hebben ook de difraxflessen altijd gebruikt. Nu hebben we voor de zekerheid avent en difrax in huis en we zien wel welke de dame eist haha! Maar netjes hoor die flesjes.. Voor je het weet zijn het flinke flessen die hij leeg drinkt. Heeft hij een beetje goed geslapen? Enne nee ik zal mijn buik niet missen.. Blij als het weer 'normaal' is hihi -- Nachtzon misschien komt je meisje ook wel eerder... Immers kan je die pillen ook niet blijven slikken natuurlijk! Maar dan nog is het zwaar voor je om mee te lopen! -- Hier een belabberde nacht gehad. Buikpijn en misselijk maar nu gaat het wel weer.. Straks even naar de stad met mijn zwangere nicht! Die wil nog even de laatste dingentjes kopen.. en de rest van de dag alleen met mijn boef dus wordt aanpoten vandaag.
bwah, na 3 weken voel je de keizersnede bijna niet meer... en ik voel dat ik hen dat gewoon schuldig ben, zij zouden hetzelfde doen...
Mama van 3 is vanochtend bevallen. Om 9.38 van fleur lisa en 9.39 lieke esmee Beide meiden doen het goed en hebben al gedronken. Dit stond op haar hyves! Dus bij deze gefeliciteerd mama en papa van 3 met de geboorte van jullie meiden
GEFELICITEERD MAMA VAN 3 EN MAN!!!!!!! Lekker gaan genieten van jullie dochtertjes!! Leuke namen!!! xxx Adorable
Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 19 mei - Mlien - Controle VK 19 mei - babyhope controle gyn 20 mei - Nachtzon - controle gyn 24 mei - SaskiaLW87 - controle vk 25 mei - Mamalijntje - Controle Gyn (bevallingsplan??) 30 mei - Dees1985 - controle vk 31 mei - Adorable - Controle Gyn 07 juni - Adorable - Controle Gyn 14 juni - Adorable - Controle Gyn Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Sammie121: 15/05/11 >>> Wesley Jasper WeEsje24: 17/05/11 om 4.37>>> Fenna Mama van 3: 19/05/11 om 9.38 en 9.39 >>>Fleur Lisa en Lieke Esmee Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken