juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wat is kine? nachtzon

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    of tis waar, jullie kennen dat niet :p euhm... hoe heette die bij jullie alweer... physiotherapeute? voor mijn bekkeninstabiliteit, eerst krijg ik massage, dan moet ik samen met haar oefeningen doen en dan voel ik me supergoed :D Kost me nog geen 5€ per uur, dus dat doe ik graag :D hihi

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ow oke, dat is het dus haha
    wel fijn dat je dat hebt en dat het zo weinig kost!
    hier krijg je wel wat vergoed, maar daarna mag je dde volle pond gaan betalen!

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik krijg hier zoveel vergoed als dat ik nodig heb, normaal kost het iets meer dan 22€, en het grootste deel wordt betaald door de mutualiteit :D eigenbijdrage dus rond 5€

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    wel lekker dat je zoveel vergoed krijgt!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ben ik weer :D whaaaa, dat was weer eens zalig :D

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    zo even ego hoor

ik ging net naar ranzijn(tuincentrum) en ik ben maar met 5 min weer weggegaan kreeg ineens last van mijn rug aan de rechterkant en het wil niet echt weggaan... heb de hele dag nog niks gedaan weet echt niet waar dit vandaan komt zo ineens?

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    oww Dees, ik had dat vanmorgen ook. Dacht ik doe wel even boodschappen op de fiets met zoonlief. Nou ik kon mooi gaan lopen voorzichtig want werd helemaal draaierig en rugpijn...

Pffffff moet het even kwijt!!!! Ik vertel dus net over die 2de paasdag picknick van schoonfamilie.... Mailen ze nu ja dan kom jij toch zonder (vrouw ik dus) en alleen met je zoon..... Hallooo wij zijn inmiddels 3 jaar getrouwd en horen bij elkaar wordt er zo moe van! Heb altijd het idee dat ik er nog steeds niet bij hoor zucht!!! Loop mij nu echt helemaal op te fokke!

9. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    pardon!
    dit zou ik niet pikken wil niet stoken hoor ik heb ook op het moment last van lange tenen! hahaha
    konden ze dit niet persoonlijk zeggen of op zijn minst een telefoontje?
    wat zei je man of heeft hij het niet gelezen?

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mamavan3 dat zou ik ook niet pikken, wat is dat onbeschoft...

Dees, zou het je ichias kunnen zijn? is het op één kant van je rug ter hoogte of zelf op je bil en dan in je been?

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    tja de rugpijn trekt nu wel iets weg gelukkig
    misschien komt het wel door die te lage bloedruk ofzo....gelukkig voel ik onze dame veel bewegen anders zou ik bijna gaan denken dat er wat mis is...

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    het is/was echt net boven mijn rechterbil en dat trok over mijn heup naar voren toe richting mijn lies....
    wat is ichias?

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dat wat jij hebt :p een zenuw die eventjes ingekneld zat waarschijnlijk :) houd je even kalm, zal normaalgezien wel beteren :) meestal heb je dat als je een draaiing doet met je bekken, terwijl je voet op zijn plaats blijft...

14. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    dat zou idd ook kunnen vanuit de auto opstaan is niet altijd een pretje miss wat langzamer uitstappen miss

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    en omdat ik helemaal nieuw ben in zwanger en bevallen nog een vraagje,
    hebben jullie ervaringen met rugweeen zo ja,
    hoe voelt dat ongeveer?

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb 76 uren in mijn weeën gelegen, maar nog nooit rug of beenweeën gehad, sorry...

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    nou mijn man weet nog niet dat ik dit al weet;) Moest even iets opzoeken in zijn mail en kwam er zo achter zeg maar.. Hij komt straks pas thuis.. Maar nee ik pik dit niet nee, want het is al de 2de keer dat ik dan niet mee zou mogen.. Ben er eerlijk gezegd klaar mee!

Dees: ik heb rug weeen gehad. Maar vond ze erg meevallen. Het was even een minuutje pijnlijk maar door rug te masseren of tegenduwen waren ze prima te houden. Na het minuutje zat ik gewoon weer mee te kletsen en lachen.. Maar persweeen kan ik je niks over vertellen want die moest ik wegpuffen omdat die in stuit lag.

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    owww waren dat de rugweeën? dan heb ik die toch gehad :p voelde als een te nauwe zwemband rond me en deed vooral pijn op mijn onderrug en wervel...

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ok vanwege die rug schoot mijn gedachte even die kant op maar toen ik er op ging letten was het constant dus dat kon niet:D

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    geloof me meissie, als je weeën hebt ZAL je dat ZEKER weten :p geloof me maar :p hahahaha

Deel Deze Pagina