hey adorable... bah ik baal er zo van... was op nog geen 20 min van je weg en kon je niet eens zien maar dat gaan we zeker doen als de beebjes er zijn he!!! verder was de workshop cupcakes versieren superleuk en het eten bij mijn vriendin ook ze is bijna even ver als ik (2 weken verder, maar aangezien ze mijn kindje 2 weken eerder halen, liggen we gelijk) Haar baby weegt wel al 3.800g... en dan denken dat ons meisje 3 weken geleden 2.100g woog... (en daarbij ligt onze 2 weken op schema voor...) kan dat in 5 weken zo veel groeien?
hey meiden @dees hoe is het vanacht gegaan?? @saskia dat zal heus wel goedkomen met je buikkie hoor @adorable hier ook weer een paar dagen savonds flinke steken en ze is idd denk ik nog dieper gaan liggen haha zullen we dan samen???? en toch blijft mijn gevoel zeggen dat het niet lang meer duurt hahaha @nachtzon ja dat kan ja ons meissie is in 2 weken tijd 428 gram aangekomen en daarvoor in 2 weken 430 gram dus toch bijna een kilo
oh wow, gelukkig maar, was al bang dat wij zo een ieniemienieklein meisje zouden krijgen hier de cupcakes
ja die met die vlinder is superleuk wacht ik zal is nakijken voor je ja hoeveel zeis aangekomen.. op 6 april woog ze 1352 gram' op 20 april woog ze 1712 gram dus in 2 weken 360 gram aangekomen. op 4 mei woog ze 2162gram dus weer 450 gram aangekomen. en op19 mei woog ze 2588 gram dus 426 gram aangekomen. in totaal is ze vanaf 6 april dus 1236 gram aangekomen, dus over een kilo en vanaf nu zou ze zo`n 50 a 60 gram per week aankomen zei de gyn..
Inderdaad mamalijntje, erg irritand. Elke keer als ze dat zeggen denk ik, ja haha die ken ik nu wel heb je niks beters haha. Zullen de hormonen ook wel zijn Babyhope, ik ga gewoon heel hard trainen zodra het weer kan en mag en dan alle kilo's er weer af haha We gaan ons best doen Nachtzon, ziet er erg leuk en lekker uit die cupcakes, krijg er spontaan trek van
He meiden vandaag/ nacht weer zo'n nacht zwaar vervelend begint elke keer savonds en als ik de volgende morgen weer een half uurtje wakker ben dan is het weer weg ook beweegt ze anders minder ruw zegmaar maar wel duidelijk en vaak dus daar maak ik me geen zorgen over, alleen nu had ik gister heel weinig melk op en waren het dit keer dus niet mijn darmen maar ik kan/durf niet te zeggen of het weeen waren of niet heel vaag
@babyhope: Hihi zou het wel heel erg grappig vinden als we op dezelfde dag bevallen Mijn gevoel zegt ook dat het niet lang meer gaat duren, ma mijn hoofd zegt dat het pas in week 41gaat gebeuren haha. ( las in een topic dat bij de meeste vrouwen het 2e kindje rond dezelfde tijd of zelfs later als de 1e komt, Mikail is geboren met 40+4 dus tel dan ma tot 41 weken dan kan het ook niet tegenvallen haha ) Al ga ik vanaf donderdag wel beginnen met het uitproberen van de fabeltjes hihi, te beginnen met frambozenblad thee drinken hihi ( dat zou weeen opwekkend zijn en er word verteld dat je dan een snellere bevalling hebt, minder bloedverlies etc. geloof er niet zo in ma weeenopwekkend zou mssn wel kunnen want ze raden het aan om het pas te gebruiken vanaf 37weken, dus wie weet haha ) Iemand anders ook al bezig met het uitproberen van de fabeltjes?? Of iemand tips ofzo haha. Heb jij nu trouwens ook zo'n spierpijn gevoel helemaal onder in je buik bij je schaambot? Ik heb nu dat als ik rechtop zit en ik buig een klein beetje naar voren om makkelijker te zitten, dan verschiet ik elke keer van een flinke steek als de kleine beweegt echt een heel naar gevoel en als ik loop is het net alsof ik al 2hele dagen alleen maar buikspieroefeningen heb gedaan, zo'n spierpijn gevoel. Prettig is anders zal ik ma zeggen.... Aaah leuk nachtzon! Was dat een cursus van diezelfde cupcakejes die we hebben gemaakt op die babybeurs bij jullie? Fijn dat je het leuk hebt gehad! Ik ben gisteren, ma even lekker in bed gaan liggen na dat je gebeld had. Mikail lag namelijk ook in bed en was behoorlijk moe, dus ben mooi op bed gaan liggen en nog een paar uurtjes geslapen, daarna in de winkel geweest van schoonbroer en lekker gekletst en gegeten met mijn schoonzus. Ga zometeen ook even met Mikail een paar uurtjes slapen en daarna weer naar de winkel. En jaaa hoor er zijn weer nieuwe plannen om naar turkije te gaan een paar weekjes Als alles goed gaat, ga ik samen met mijn schoonzus eind vakantieseizoen naar Turkije samen met de kids Ben benieuwd of we het deze keer wel door kunnen laten gaan xxx
hahaha, kan jij nog snachts slapen? Ik slaap ongeveer 7 uren per nacht en dat is meer dan genoeg (en ik hield zo van uitslapen ) ja, het was zo een cursus, maar dan veel intensiever, ik heb enorm veel bijgeleerd
Wordt er overigens wel gek van, of laat duidelijk weten dat het weeen zijn of niet. Of dat ik kan merken dat dit dus komt omdat ze nu dus helemaal vast ligt. Want dit is best vermoeiend zit de hele avond die buikademehaling te doen want dat schijnt ook er voor te zorgen dat die harde buik sneller weg gaat, maar daar merk ik dus niks van! En ik was beide avonden niet thuis. 1e bij mijn ouders en gister bij mijn s.ouders dus ik kon ook niet even gauw onder de douche springen om te kijken of ze weg gingen of erger werden.
Iedereen hier bezig met alle rommelende buiken zie ik wel, haha, ik ook hoor, wil zo graag dat de kleine komt!! Fabeltjes die we proberen: sexen en een rood wijntje drinken *tot nu toe zonder succes...*
Hmm dat kan ik helaas niet uitproberen hihi, sexen dat wil manlief liever niet meer nu( vind ie eng dus njaa daar zal ik dan ma begrip voor hebben he ) enne rode wijn vind ik super smerig hahaha Drink ook liever geen alcohol, niet voor de beeb, ma ook omdat ik er zelf niet van houd hihi, handig he
Alcohol en sexen gebeurt hier ook niet om dezelfde redenen maar we kunnen pittig eten of ananas proberen misschien dat het werkt, heb hier overigens een man die zegt dat ze nog wel mag blijven zitten en als ik dan zeg bij anderhalve week vind ik wel genoeg. Dan zegt hij gelijk tegen mijn buik. Je hoeft niet naar mama te luisteren hoor blijf maar lekker zitten! Super schattig en irritant tegelijk
ja idd, onze mannen moeten hem niet dragen he ... wonderolie is rhinusolie (denk dat je die in kruidvat kan krijgen
Met wonderolie moet je wel uitkijken, kan er namelijk ook voor zorgen dat de baby in het vruchtwater poept, dat is dus de reden waarom ik dat liever niet probeer.
Wat vervelend dees, die onduidelijkheid. Mlien, bij mij rommelt het nog niet, tenminste ik voel het niet zo. Had gister wel wat steken in mijn buik en een heel erg opgeblazen gevoel, alsof mijn buik helemaal strak getrokken werd. Herkend iemand dit? Was erg benieuwd wat het zou kunnen zijn. Hier geen fabeltjes die we uitproberen, het is gewoon uitzitten
Was het niet gewoon een harde buik Saskia? Dat is het bij mij dan meestal, harde buik/voorwee. Hier vandaag toch drukker bezig dan gepland, die rot nesteldrang ook Manlief wordt er ook gillend gek van, maar ik zeg steeds maar dat hij me gewoon moet laten, dan ben ik het snelste klaar en heeft hij er het minste last van!