juni mama's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AHzondag, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha adorable hier ook vanaf aanstaande donderdag alles proberen hoor:)
    idd wonderoliekanje bij de apotheek halen dat zorgt er normaal voor dat je darmen lleeg gemaakt worden,je kan et het beste een grote eetlepel innemen (smaakt verschrikkelijk) dus zegt mijn verloskundige dat je met een grote slok sinaasappelsap ofzo het weg kan spoelen..
    verder heb je menthol (dampo) wat je op je buik kan smeren, sex, ananashart (binnenste van de ananas) op youtube staan zelfs inducing dance hahha maar dat lijkt me niet prettig hoe hun staan te dansen..
    en ik heb alleen als ik zit en ik sta op die eerste 3 a 4 stappen krijg ik die steken:)

@mlien ja ze zeggen het van die wonderolie dat de baby dan kan poepen in het vruchtwater, maar volgens de verloskundige heeft dat niks met de wonderolie te maken, baby`s peopen namelijk alleen tijdens het breken van het vruchtwater als ze er een beetje gestresst van raken..

@dees idd laat het dan doorzetten of helemaal niet,ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik heb savonds ook een vervelend gevoel maar daar blijft het ook bij..

@saskia haha meid da is een harde buik ik heb dat elke avond na het avondeten,dan zit ik op de bank en gaat mevrouwtje met haar voetjes tegenmijn ribben aan duwen wat er voorzorgt dat heel mijn buik strak trekt en vervelend aanvoelt..

adorable als ik loop heb ik al zo`n 10 weekjes dat buikspier gevoel net alsof heel mijn buik uitscheurt:)

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hmm had me een harde buik heel anders voorgesteld, maar het zou inderdaad goed kunnen. Dan ga ik er maar vanuit dat dat het is. Thnx meiden.

Zijn er nog meer die totaal geen last hebben van nesteldrang?
    Er moet nog zoveel schoongemaak worden, maar heb er gewoon geen zin in. En door mijn rug maakt het ook niet echt makkelijker ofzo.
    Maarja vanaf morgen rustig iedere dag maar wat doen dan is het hele huis tegen de tijd dat de baby komt helemaal schoon en klaar :)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja hierrrr haha i zoek het ook echt niet hoor.. denk elke keer ohh dat kan morgen ook nog wle haha..
    heb afgelopen maandag dus de bovenverdieping gedaan en vrijdag de beneden verdieping, maar niet door nesteldrang, puur omdat ik vond dat het wel ff gedaan moest worden zdat ik nu niks meer hoef te doen als bijhoudenhahahhaha

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hier nog iemand! Ik doe het alleen omdat het echt moet af en toe, ma ik ben liever lui als moe op dit moment en zoek het echt niet om eens even lekker te gaan poesten bleeghhh, ik zie er al tegenop om zometeen een stukje te lopen naar de bushalte, kun je nagaan haha:p

Hmmm, mssn dat ik dat wel ga proberen die wonderolie hihi, worden die darmen ook eens goed leeg gemaakt haha, Hier in het zh geven ze trouwens ook een laxerend drankje tijdens de ontsluiting zodat de darmen geleegd worden, dus denk dat die wonderolie dan ook niet veel kwaad kan.

Merk trouwens dat mijn houd weer helemaal anders word in mijn gezicht, in het begin heel erg vettig met pukkeltjes, daarna mooi glad en bijna geen pukkel te bekennen en nu begint het weer, vettig en de pukkeltjes komen weer eens zo af ent oe om de hoek kijken, heb der zo'n hekel aan! Heb op 1 van de bevallingsfoto's van Mikail ook zo'n vies ding op mijn hoofd haha bleeghh.

Zoo nu ga ik ma eens afsluiten en naar de winkel van schoonbroer, zijn zoontje heeft een cadeautje voor Mikail ( Hij heeft 2 kuikentjes voor Mikail gekocht haha, ben benieuwd wat ie ervan vind:p ) tot vanavond of morgen!

xxx

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Gelukkig ben ik dan niet de enige zonder nesteldrang haha :D.
    Ik ga vanaf morgen hier ook schoonmaken omdat het moet niet omdat ik die drang voel :D

Ben benieuwd of het werkt adorable die wonderolie.
    Hier ook wat pukkeltjes gespot (heb ik normaal gesproken eigenlijk geen last van).
    Wat lief can je neefje dat hij een cadeautje voor je zoontje gekocht heeft :)
    Fijne avond!!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier geen puistjes, maar wel volop nesteldrang :p al de hele tijd, maar nu MOET het echt AF zijn :p

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    En ik heb weer allebei... en nesteldrang.. en puistjes!! :p

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Haha grappig, zo zie je maar weer elke zwangerschap is anders :)

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier ook beide! in overvloed.. Baal als een stekker met het warme weer want ik heb ze dus niet alleen op mijn toet :$ maar goed ook dat gaat weer weg!

-

Hier weer te druk geweest.. Teminste ik maak me te druk. Had de belastingaangifte verkeerd gedaan en nu moesten we 3 duizend terug betalen... Handig NOT! Dus morgen bellen..
    Ook is onze poes niet thuis gekomen.. En vrees dat dat geen goed nieuws betekend.

En handel vol aan Jamie.. Die bijt en slaat.. Zo boos steeds.. Snappen er niks van.

Nu pijnlijke buik.. Dus ik ga lekker onderuit op de bank ;)

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Oei das wel heel erg veel geld!!
    Hopen dat het mee gaat vallen als je gebeld hebt.

Hoe kan het dat Jamie zo "agressief" is?? Wel vervelend voor jullie :(
    En ik hoop dat jullie poezebeest toch nog terug komt.
    Succes!!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja ik heb de belastingaangifte opnieuw gedaan.. Nu klopt alles maar wil die rekening niet betalen.. Teminste dat kunnen we niet..
    En Jamie we weten het niet meer.. Is al sprake dat hij van het KDV af moet :x

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ogerm, kunnen ze hem echt van het KDV af gooie omdat hij "agressief" is? Dat arme kind is 2jaar!!!
    Hebben ze Jamie al eens nagekeken? Om een rede te zoeken van zijn boosheid, bedoel ik. Wel zielig hoor, arm kindje!
    Snap dat het een erg vermoeiende dag is geweest voor je mamalijntje, zoveel gedoe op 1dag pff, hoop dat je de rekening niet hoeft te betalen!

Zoonlief vond de kuikentjes geweldig haha, morge of overmorgen nemen we ze mee naar huis, moet nog even een plekje voor ze maken.

Helemaal gesloopt nu, dus duik dalijk mijn bedje in, moet er morge weer vroeg uit om met mijn schoonzus naar het zh te gaan.

slaap lekker iedereen!

xxx Adorable

13. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    hier geen van beide geen nesteldrang en geen puistjes alleen vervelende harde buiken arghhhhh

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Tot mijn verbazing liep ons poezenbeest net naar binnen! Vies en vettig en vooral hongerig maar ze is thuis Yeah!!!!

Adorble.. Zoals het er nu uitziet hebben de leidsters geen tijd voor hem.. We hebben afgesproken dat Jamie naar een observatie groep gaat voor 3 maanden maar vind het allemaal heel zwaar.. Vooral nu ik bolvol hormonen zit.

--

Straks even de belasting bellen :p eikels maar dat komt wel goed. En naar het tuincentrum.

Laatste keer Fysio vanmiddag en manlief proberen te overtuigen om verder te gaan met de kast.

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier komt om 10 uur de thuiszorg, dus weer lekker kuisen vandaag... verder hoop ik dat manlief vanavond met mij achter de dingen voor de muffins gaat, kan ik ze al alvast klaar maken voor in het ziekenhuis, aangezien je ze mag/kan invriezen :)

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik ben het met je eens adorable, waarom zouden ze een kind van 2 van een KDV "schoppen"
    Leuk dat je zoontje zijn cadeautje zo leuk vond :D

Mamalijntje, wat gaan ze dan doen in zo'n observatiegroep?
    Jeeej poezebeest weer terecht :D Tsja katten zijn rare beesten :) Gelukkig is hij ongedeerd.

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi adorable, hij zal wel gek op zn beestjes zijn :) vergeet wel niet dat die dingetjes ook groeien he :p

ik voel me superraar... ben misselijk en draaierig en licht in mn hoofd :( geen idee wat dat kan zijn... ook heb ik een zeurende pijn in mn buik (nee, geen weeën)... ik ga toch niet veel mee poetsen, dat lukt me niet vandaag.... voel me ook erg moe en suf...

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    nachtzon was ze al ingedaalt? Want volgens mijn Gyn kan het door het indalen komen maar misschien kom je ook wel ijzertjes te kort ;) Goed aan jezelf denken he!!

Saskia en Adorble.. Ja vind het ook belachelijk.. Kan die meiden ook wel weer begrijpen maar betaal ze genoeg..
    In die observatie groep wordt Jamie van top tot teen en van binnen naar buiten nagekijken en bekeken.. Zodat wij zijn woede aanvallen kunnen begrijpen en hem daarbij helpen.. Is best allemaal heel heftig.. Ben ook heel erg geschrokken :$

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb idd al enkele dagen mn vitamientjes niet genomen... heb er nu gauw eentje genomen en vanaf nu weer regelmatig...
    ik was eerst bang dat ik zwangerschapsvergiftiging had of zo, maar dat zal het wel niet zijn denk ik...
    heb net keuken en de helft van de badkamer gedaan en een groot deel van de strijkwas... genoeg voor vandaag, rest mag mevr van de thuiszorg doen ;)

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hmm inderdaad best heftig allemaal mamalijntje. Ik hoop wel dat er wat uitkomt en dat er iets aan gedaan kan worden. Is voor alle partijen beter denk ik zo.

Nachtzon, maar rustig aandoen inderdaad.

Deel Deze Pagina