Zo ik ben klaar met mijn checklist.. Alleen nog postzegels en een traktatie voor Jamie.. Dat regel ik morgen. Ook maar eens de voeding gehaalt. Wilde friso doen maar was alweer uitverkocht.. Ja dat kunnen we niet hebben als de kleine meid er is dus toch maar Nutrilon gehaald. En kleine koelkompresjes... Me verrry happy!!! Straks voor de pijnlijke stuwing.
Zo weer even naar voren gehaalt: Uitgerekende datum - Forumnaam - Leeftijd - geslacht - waar bevallen - Bv/kv - aantal kindjes 25 mei - WeEsje24 - 25 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 3 juni - Sammie121 - 23 - jongen - ziekenhuis - kv - 1 8 juni - Mlien - 23 - jongen - thuis - bv - 1 9 juni - SaskiaLW87 - 23 - geslacht onbekend - thuis - bv - 1 9 juni - Jongmam - meisje - 2 11 juni - Nachtzon - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 3 11 juni - Enjoyllife - 23 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 11 juni - Mama van 3 - 22 - twee meisjes - ziekenhuis - bv - 1+2 16 juni - Adorable - 20 - jongen - ziekenhuis - bv - 2 16 juni - Babyhope - 26 -meisje - ziekenhuis - bv - 1 23 juni - Dees1985 - 25 - meisje - thuis - bv - 1 24 juni - Sjolie 2 24 juni - Jootje78 - 32 - surprice - ziekenhuis - kv - 3 25 juni - Tricia82 - 29 - meisje - ziekenhuis - bv - 1 1 juli - Mamalijntje - 27 - meisje - ziekenhuis - kv - 2 Afsprakenlijst: 24 mei - SaskiaLW87 - controle vk 25 mei - Mamalijntje - Controle Gyn (bevallingsplan??) 27 mei - babyhope - controle vk 30 mei - Dees1985 - controle vk 31 mei - Adorable - Controle Gyn 07 juni - Adorable - Controle Gyn 14 juni - Adorable - Controle Gyn Geboortes: Enjoyllife: 11/05/11 om 18:30 >>> Luna Sammie121: 15/05/11 >>> Wesley Jasper WeEsje24: 17/05/11 om 4.37>>> Fenna Mama van 3: 19/05/11 om 9.38 en 9.39 >>>Fleur Lisa en Lieke Esmee Vlindertjes: Babs81 - 7 weken Rianne1984 - 8 weken Marrr - 10 weken __________________
mamalijntje, ik moet zeggen dat de stuwing mij is meegevallen. had echt twee dagen last grote harde borsten maar de derde dag alleen nog s'nachts en nu zijn ze eigenlijk weer normaal en redelijk zacht. het begon trouwens pas op dag 3. koelen is echt heel fijn en een strakke bh! maar je hebt natuurlijk al ervaring.
Ja of eerder... Had met Jamie flinke stuwing maar tja gaf ook BV toen. Maar die pijn auw auw auw dus mooi compressen in de vriezer... Kom maar op haha
Hmm misschien handig om die ook maar te halen. Waar zijn die te verkrijgen, die kleine compressen? Verder zijn wij ook klaar voor onze baby, zaterdag de laatste spulletjes opgehaald (behalve postzegels, maar dat komt wel goed ). Hoop alleen niet dat vannacht de bevalling begint en we dan naar het ziekenhuis moeten. Auto staat namelijk bij de garage voor keuring en grote beurt. Zul je net zien :S Nee ik denk dat het mee gaat vallen hoor.
hey meiden ff een vraagje ik ben vanmorgen opgestaan met een pijnlijk linker been en lies, ik krijg dan zon steek in mijn bil en dat trekt dan door naar mijn knieholte en lies?? is dit ischias ofzo?? als ik loop is het soms net alsof ik door mijn been heen zak haha,
Hihi en anders hopen dat je buren thuis zijn! Ik heb ze bij de DA gehaalt. 3 euro per stuk.. Zijn mooi klein.
@mamalijntje mooi dat je poezebeest weer terug is, beetje jammer van de belastingdienst Hoop ook dat ze jullie kunnen helpen met Jamie! @saskia ik hoop idd dat je vanacht niet ligt te bevallen i.v.m de auto hahaha zal je zien idd! @babyhope kan idd ischias zijn of toch bekkenklachten had het een paar weken terug ook alleen nu niet meer Je kan je dwarse buikspieren daarvoor aanspannen en vasthouden dan verdwijnt de pijn waarschijnlijk tenminste bij mij wel! hier een druk dagje achter de rug! gister schrijf ik nog geen last van nesteldrang om het vandaag dubbel en dwars te krijgen hahaha gelukkig kwam mijn moeder me helpen beneden is alles schoon en boven is alles opgeruimd nu zo houden! wou van de week nog wel de keuken gaan witten en kaartjes bestellen gelukkig komt mijn moeder mij van de week weer helpen want ik ben kapot! vanacht overigens weer begonnen met harde buiken maar minder als vooreen miss voorweeen dan?
Thanks mamalijntje, ik zal er is naar kijken, klinkt wel makkelijk. Gelukkig werden we op het laatste moment gebeld dat de auto klaar was. Dus mocht het zo zijn dat ik moet bevallen en naar het ziekenhuis moet kunnen we gelukkig met eigen auto Oeh babyhope, klinkt niet fijn. Succes en hopen dat het snel weer over gaat. Hahah dees, dat grapje heb ik 2 keer gehad, zeggen nee heb ik (nog) geen last van om te ontdekken dat je er de volgende dag last van hebt haha. Nou fijn gevoel toch dat alles klaar is? Ik moet nog steeds aan de gang, wilde vandaag beginnen. Maar ik liep vanmorgen samen met mijn man terug van de supermarkt naar huis en toen kreeg ik weer last van harde buiken. Erg vervelend, dus ben eerst maar even op de bank gaan liggen. En vanmiddag de was gestreken, toen vond ik het wel weer goed voor vandaag Morgen maar weer een poging wagen om te beginnen met schoonmaken.
Nachtzon, ik heb wel al een paar weken dat ik geen zin meer heb ik snacken. Terwijl ik daar normaal gesproken geen probleem mee heb. En ja nu ik er over nadenk is mijn eetlust wel vermindert, maar niet helemaal weg.
Saskia balen van die harde buiken maar heel herkenbaar.. Hier bij de minste inspanning hoor -- Honger: nou hier wel hoor.. Maar goed daardoor ben ik natuurlijk ook wat kilotjes aangekomen he...
De harde buiken bleven bij mij lang uit, maar nu ze er eenmaal zijn, komen ze vaker. Is natuurlijk logisch de voorbereidingen op de bevalling zijn er, maar leuk is anders Net met manlief afgesproken dat we morgen samen gaan opruimen en schoonmaken. Hopelijk zijn we dan sneller klaar, jammer genoeg kunnen we niet alles in 1 keer doen. Mijn lichaam werkt niet zo mee, maar dat van hem ook niet. Hij zit al 3 weken thuis met een peesontsteking in zijn schouder, dus we hopen samen nu de boel op orde te krijgen. Inderdaad verschil moet er wezen, hier totaan vorige week dinsdag 22 kilo aangekomen. Komt allemaal wel goed hoop ik
hahah dees ik vandaag ook mijn schoonzusje belde om 18.30uur op of ik al weeen of harde buiken had.. ikkuh!! nee hoor!! ik hang de telefoon op loop naar de keuken en begin met koken krijg zo 3 a 4 harde buiken achter elkaar hahaha dus ik zeg ook niks meerhoor.. @saskia oehh klinkt ook pijnlijk van je vriend peesontsteking.. nee je kan ook beter niet alles tegelijk doen doe ik ook niet meer hoor.. @mamalijntje nog even over het kdv ik vind het niet echt normaal dat ze hem willen verplaatsen hoor.. germmm zo`n klein manneke.. mischioen heeft hij gewoon erg last van de peuterpuberteit ofzo. @nachtzon hier ook niet veel honger meer hoor. hou nu wel van snoepjes hahaha